Topic: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe (2015)
26 posts, 16182 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
PaulIP
Ai 17 ani. Multi inainte!
Ar trebui si sa ai o capacitate de a analiza si sintetiza informatiile primite, fie de la mine sau de la alti colegi. Bunaoara, chiar domnul Costea (Robert24) a pus pe forum catalogul autobuzului, de unde reiese ca motorul nu prea e copiat dupa Citaro.
Cat despre interior, take photos, or it doesn't exist (filmuletul pus de tine are un singur cadru. Nu stiu daca e "viciu de fabricatie")
Daca ar fi cum spui tu, ar fi bine d.p.d.v. al "omogenitatii" parcului de vehicule, pentru ca motoare asemanatoare au nevoie de piese asemanatoare.
Ai 17 ani. Multi inainte!
Ar trebui si sa ai o capacitate de a analiza si sintetiza informatiile primite, fie de la mine sau de la alti colegi. Bunaoara, chiar domnul Costea (Robert24) a pus pe forum catalogul autobuzului, de unde reiese ca motorul nu prea e copiat dupa Citaro.
Cat despre interior, take photos, or it doesn't exist (filmuletul pus de tine are un singur cadru. Nu stiu daca e "viciu de fabricatie")
Daca ar fi cum spui tu, ar fi bine d.p.d.v. al "omogenitatii" parcului de vehicule, pentru ca motoare asemanatoare au nevoie de piese asemanatoare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
Chev Celios
Despre sunet si eu pot sa dau gaura la un esapamnt de Logan si sa sune ca un Dodge Charger.
L.E. : Ala nu suna ca un motor ce Citaro nici daca ii dai esapamnetul jos.
Despre sunet si eu pot sa dau gaura la un esapamnt de Logan si sa sune ca un Dodge Charger.
L.E. : Ala nu suna ca un motor ce Citaro nici daca ii dai esapamnetul jos.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
Bogdan MD
Am avut eu norocul sa ma plimb cu el azi dimineata pe 104. Pot sa spun ca nu are ABSOLUT NICIUN FEL DE TREABA cu interiorul de Citaro. Seamana doar prin faptul ca are scaune si bare de sustinere. Din pacate nu am poze sa va arat, la 7 dimineata nici macar nu imi trecea prin cap sa fac asta...
Oricum, e interesant ca autobuzul are 2 monitoare mari in interior (unul in dreptul usii 2, ca la autocare), afisajul interior e mic si arata doar ora si temperatura (nu se stie daca din afara sau interior ), are strapontine in spatiul acela din dreptul usii 2 unde se ingramadesc in general calatorii si are mult mai multe manere d-alea de sustinere peste tot. Mi se pare usor mai practic decat interiorul de Citaro, dar pare ceva mai ieftin ca aspect si materiale. In plus, se deschid leeent de tot usile si scot niste bipaituri enervante de tot la deschidere/inchidere
Am avut eu norocul sa ma plimb cu el azi dimineata pe 104. Pot sa spun ca nu are ABSOLUT NICIUN FEL DE TREABA cu interiorul de Citaro. Seamana doar prin faptul ca are scaune si bare de sustinere. Din pacate nu am poze sa va arat, la 7 dimineata nici macar nu imi trecea prin cap sa fac asta...
Oricum, e interesant ca autobuzul are 2 monitoare mari in interior (unul in dreptul usii 2, ca la autocare), afisajul interior e mic si arata doar ora si temperatura (nu se stie daca din afara sau interior ), are strapontine in spatiul acela din dreptul usii 2 unde se ingramadesc in general calatorii si are mult mai multe manere d-alea de sustinere peste tot. Mi se pare usor mai practic decat interiorul de Citaro, dar pare ceva mai ieftin ca aspect si materiale. In plus, se deschid leeent de tot usile si scot niste bipaituri enervante de tot la deschidere/inchidere
- George
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
George
L-am vazut si eu astazi intre Izvor si Piata Natiunilor Unite. Pe dinafara nu arata rau si pare un pic mai mare decat CITARO. Deci n-ar fi o solutie foarte rea, sub rezerva interiorului (pe care nu l-am vazut) si desigur a fiabilitatii, aerului conditionat etc.
L-am vazut si eu astazi intre Izvor si Piata Natiunilor Unite. Pe dinafara nu arata rau si pare un pic mai mare decat CITARO. Deci n-ar fi o solutie foarte rea, sub rezerva interiorului (pe care nu l-am vazut) si desigur a fiabilitatii, aerului conditionat etc.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
andrei11
Acum pun si eu asa, o intrebare fara sens, de unde stiti ca e in probe pentru RATB ? Poate producatorul a scos un prototip ( poate sa fie si un altfel de motor ) si vrea sa faca niste probe departe de fabrica lui.
Acum pun si eu asa, o intrebare fara sens, de unde stiti ca e in probe pentru RATB ? Poate producatorul a scos un prototip ( poate sa fie si un altfel de motor ) si vrea sa faca niste probe departe de fabrica lui.
- George
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
Florinds
Sa fiu rau: inseamna ca il planifica sa fie si mai aglomerat decat Citaro.
Bogdan MD wrote:
are strapontine in spatiul acela din dreptul usii 2 unde se ingramadesc in general calatorii si are mult mai multe manere d-alea de sustinere peste tot.
Sa fiu rau: inseamna ca il planifica sa fie si mai aglomerat decat Citaro.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
cris_m
Sincer, nu vad cu ce bani sa cumpere autobuze noi cand ei abia traiesc de la o zi la alta. Plus ca nu sunt in stare sa intretina parcul deja existent...
Eu unul cred ca cei de la Isuzu fac teste pe banii lor ca sa isi promoveze produsul cu ajutorul RATB-ului, atata tot.
Sincer, nu vad cu ce bani sa cumpere autobuze noi cand ei abia traiesc de la o zi la alta. Plus ca nu sunt in stare sa intretina parcul deja existent...
Eu unul cred ca cei de la Isuzu fac teste pe banii lor ca sa isi promoveze produsul cu ajutorul RATB-ului, atata tot.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
IK4
Eu ma intreb cat de oficiala este aceasta testare a autobuzului, din moment ce nu s-a mediatizat nimic, nici macar la ei pe site, fata de cazul autobuzului electric anuntat cu mare pompa pe toate fronturile. Oare PMB si conducerea RATB si-au dat acordul pentru testarea acestui autobuz cu pasageri pe linia 104, una din cele mai aglomerate din Bucuresti, sau firma s-a dus cu el direct la poarta autobazei?
Orice testare ar trebui facuta in baza unui protocol sau contract intre parti, care sa stabileasca obligatii, raspunderi, costuri, etc. si care sa fie facut public fiind vorba de o intreprindere de stat (poate sunt mai multi producatori interesati de astfel de testari). Oare a verificat cineva daca autobuzul este omologat de RAR, sau suntem noi cobaii turcilor? Cine raspunde in eventualitatea unui accident, incendiu, etc.?
Mi se pare mie, sau aceeasi firma a oferit spre testare si autobuzul electric, substituindu-l apoi pe tacute cu cel diesel si mizand pe necunoasterea si indiferenta publicului?
Eu ma intreb cat de oficiala este aceasta testare a autobuzului, din moment ce nu s-a mediatizat nimic, nici macar la ei pe site, fata de cazul autobuzului electric anuntat cu mare pompa pe toate fronturile. Oare PMB si conducerea RATB si-au dat acordul pentru testarea acestui autobuz cu pasageri pe linia 104, una din cele mai aglomerate din Bucuresti, sau firma s-a dus cu el direct la poarta autobazei?
Orice testare ar trebui facuta in baza unui protocol sau contract intre parti, care sa stabileasca obligatii, raspunderi, costuri, etc. si care sa fie facut public fiind vorba de o intreprindere de stat (poate sunt mai multi producatori interesati de astfel de testari). Oare a verificat cineva daca autobuzul este omologat de RAR, sau suntem noi cobaii turcilor? Cine raspunde in eventualitatea unui accident, incendiu, etc.?
Mi se pare mie, sau aceeasi firma a oferit spre testare si autobuzul electric, substituindu-l apoi pe tacute cu cel diesel si mizand pe necunoasterea si indiferenta publicului?
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
Shinkasen
Aspectul e similar, nu neaparat copiat dupa Citaro, cum ar fi pozitia motorului, scaunele sunt asezate similar.
Aspectul e similar, nu neaparat copiat dupa Citaro, cum ar fi pozitia motorului, scaunele sunt asezate similar.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
andrei11
Din moment ce ai unii parametrii standard :
- lungimea autovehicului ( nu prea sunt diferente mari )
- latimea lui ( nu prea sunt diferente )
- 3 usi ( nu prea dunt diferente mari la gabaritul usilor )
- 2 axe
- una buc motor
- obligatoriu podea joasa
- un post de conducere cam standard ca si dimensiuni
Asadar, avand in vedere cele mai de sus ca si forma interioara toate autobuzele seamana intre ele. Diferentele se fac prin alte parti, calitatea motoarelor, a cutiilor de viteze, ambreiaje, reductoare, alte elemente indispensabile - radiatoare, electromotoare, etc etc.
Din moment ce ai unii parametrii standard :
- lungimea autovehicului ( nu prea sunt diferente mari )
- latimea lui ( nu prea sunt diferente )
- 3 usi ( nu prea dunt diferente mari la gabaritul usilor )
- 2 axe
- una buc motor
- obligatoriu podea joasa
- un post de conducere cam standard ca si dimensiuni
Asadar, avand in vedere cele mai de sus ca si forma interioara toate autobuzele seamana intre ele. Diferentele se fac prin alte parti, calitatea motoarelor, a cutiilor de viteze, ambreiaje, reductoare, alte elemente indispensabile - radiatoare, electromotoare, etc etc.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Autobuz Isuzu Citiport aflat in probe
ADY881
Parerea mea de cetatean rau intentionat consta in faptul ca acele electrice pur si simplu costa mai mult(aproape de 2 ori), iar asta e doar diesel si mai e si turcesc(mai ieftin ca Citaro) => interesul unor din administratie in achizitionarea acestor autobuze Isuzu, este la fel de mare pe cat "tam-tam" au facut in presa => nul.
PS pe sistem sa facem doar proiecte scumpe ...
IK4 wrote:
Eu ma intreb cat de oficiala este aceasta testare a autobuzului, din moment ce nu s-a mediatizat nimic, nici macar la ei pe site, fata de cazul autobuzului electric anuntat cu mare pompa pe toate fronturile.
Parerea mea de cetatean rau intentionat consta in faptul ca acele electrice pur si simplu costa mai mult(aproape de 2 ori), iar asta e doar diesel si mai e si turcesc(mai ieftin ca Citaro) => interesul unor din administratie in achizitionarea acestor autobuze Isuzu, este la fel de mare pe cat "tam-tam" au facut in presa => nul.
PS pe sistem sa facem doar proiecte scumpe ...
📖 Pagination options