Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
518 posts, 179685 views
📖 Pagination options
- Spadan
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Spadan
Eu am facut abstractie de aceasta posibila viitoare sistematizare pe B Vacarescu.
Eu am facut abstractie de aceasta posibila viitoare sistematizare pe B Vacarescu.
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Tavi
Bine, varianta cu sensuri unice cred ca afecteaza foarte multe bisiness-uri din zona. De exemplu, Fan Curier are un garaj si cred ca si ceva centru logistic pe FdG. Sa-i pui sa iasa doar la stanga sau doar la dreapta... nu stiu cat de bine este.
Bine, varianta cu sensuri unice cred ca afecteaza foarte multe bisiness-uri din zona. De exemplu, Fan Curier are un garaj si cred ca si ceva centru logistic pe FdG. Sa-i pui sa iasa doar la stanga sau doar la dreapta... nu stiu cat de bine este.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Robert24
Eu am biroul pe FdG. Si am facut cei din firma noastra o petitie pentru a se introduce sensuri unice. Este singura varianta de fluidizare a circulatiei. Cea mai grava problema apare la intersectia cu B.V. din cauza celor care vor sa vireze stanga pe G.H.
Eu am biroul pe FdG. Si am facut cei din firma noastra o petitie pentru a se introduce sensuri unice. Este singura varianta de fluidizare a circulatiei. Cea mai grava problema apare la intersectia cu B.V. din cauza celor care vor sa vireze stanga pe G.H.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
zapacitu
In situatia actuala (2 benzi), FdG e o straduta neincapatoare cu o intersectie neplacuta (putin spus) la BV. Pana la largirea acestei strazi (cand o mai fi si asta), sensurile unice par cea mai atractiva varianta. De-ar fi si o strada de legatura calumea intre cele doua, ar fi ideal. Eu stiu de una singura, iar pe acolo se circula foarte nasol.
Si da, deocamdata, sensurile unice ar fi BV > Petricani pe FdG si Petricani > BV pe Dimitrie Pompei si Gara Herastrau. Ar mai fi necesar si sensuri unice pe GH, de la DP spre Pipera (cu scuar astfel facut incat sa previna "manevra" cu 3m pe interzis si iesit in BV) si spre FdG.
@Spadan - varianta propusa de tine nu cred ca e ok pentru descarcarea A3, intrucat traseul deja aprobat pt A3 (corectati-ma daca gresc!) vine dinspre A3/CB direct catre un mare sens giratoriu exact la 1km est de intersectia FdG/Petricani (respectivul sens giratoriu e exact la nord de depozitele de pe strada Gherghitei). Bretelele desenate de tine presupun ca A3 ar traversa direct Pepiniera Tei-Doboc pe diagonala, in loc sa o ocoleasca.
Evident ca daca se vor reorganiza lucrurile (largire GH, largire FdG) va trebui din nou regandit totul, insa toate la timpul lor.
In situatia actuala (2 benzi), FdG e o straduta neincapatoare cu o intersectie neplacuta (putin spus) la BV. Pana la largirea acestei strazi (cand o mai fi si asta), sensurile unice par cea mai atractiva varianta. De-ar fi si o strada de legatura calumea intre cele doua, ar fi ideal. Eu stiu de una singura, iar pe acolo se circula foarte nasol.
Si da, deocamdata, sensurile unice ar fi BV > Petricani pe FdG si Petricani > BV pe Dimitrie Pompei si Gara Herastrau. Ar mai fi necesar si sensuri unice pe GH, de la DP spre Pipera (cu scuar astfel facut incat sa previna "manevra" cu 3m pe interzis si iesit in BV) si spre FdG.
@Spadan - varianta propusa de tine nu cred ca e ok pentru descarcarea A3, intrucat traseul deja aprobat pt A3 (corectati-ma daca gresc!) vine dinspre A3/CB direct catre un mare sens giratoriu exact la 1km est de intersectia FdG/Petricani (respectivul sens giratoriu e exact la nord de depozitele de pe strada Gherghitei). Bretelele desenate de tine presupun ca A3 ar traversa direct Pepiniera Tei-Doboc pe diagonala, in loc sa o ocoleasca.
Evident ca daca se vor reorganiza lucrurile (largire GH, largire FdG) va trebui din nou regandit totul, insa toate la timpul lor.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Sorin62
Cred că traseul prin pepinieră al A3 până la intersecția Petricani/Fabrica de Glucoză nu se va mai face. Prea multe probleme cu exproprierile. (și pepiniera - despre care nu se știe exact cui aparține - și str. Fabrica de Glucoză).
Cred că A3 va ajunge doar până la Inelul Median Colentina - Lacul Morii (de-a lungul căii ferate Buc-Cța) cu conectare la str. Gerghiței. Banii necesari pentru exproprierile pepinierei și de pe Fabrica de Glucoză cred că vor fi folosiți mai bine și mai util pentru Inelul Median.
zapacitu wrote:
[...]
@Spadan - varianta propusa de tine nu cred ca e ok pentru descarcarea A3, intrucat traseul deja aprobat pt A3 (corectati-ma daca gresc!) vine dinspre A3/CB direct catre un mare sens giratoriu exact la 1km est de intersectia FdG/Petricani (respectivul sens giratoriu e exact la nord de depozitele de pe strada Gherghitei).[...]
Cred că traseul prin pepinieră al A3 până la intersecția Petricani/Fabrica de Glucoză nu se va mai face. Prea multe probleme cu exproprierile. (și pepiniera - despre care nu se știe exact cui aparține - și str. Fabrica de Glucoză).
Cred că A3 va ajunge doar până la Inelul Median Colentina - Lacul Morii (de-a lungul căii ferate Buc-Cța) cu conectare la str. Gerghiței. Banii necesari pentru exproprierile pepinierei și de pe Fabrica de Glucoză cred că vor fi folosiți mai bine și mai util pentru Inelul Median.
- Spadan
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Spadan
De la Petricani spre autostrada le-am desenat pur si simpu pentru fi ceva, nu neaparat pe traseul corect.
@Robert24: unde pe FdG? Si eu sunt tot pe acolo, in Novo Park.
zapacitu wrote:
@Spadan - varianta propusa de tine nu cred ca e ok pentru descarcarea A3, intrucat traseul deja aprobat pt A3 (corectati-ma daca gresc!) vine dinspre A3/CB direct catre un mare sens giratoriu exact la 1km est de intersectia FdG/Petricani (respectivul sens giratoriu e exact la nord de depozitele de pe strada Gherghitei). Bretelele desenate de tine presupun ca A3 ar traversa direct Pepiniera Tei-Doboc pe diagonala, in loc sa o ocoleasca.
Evident ca daca se vor reorganiza lucrurile (largire GH, largire FdG) va trebui din nou regandit totul, insa toate la timpul lor.
De la Petricani spre autostrada le-am desenat pur si simpu pentru fi ceva, nu neaparat pe traseul corect.
@Robert24: unde pe FdG? Si eu sunt tot pe acolo, in Novo Park.
- Robert24
-
Posted:
-
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Bogdan MD
Nu se poate renunta la drumul de legatura dintre giratoriul din capatul A3 si Petricani pentru a se face inelul median sau orice altceva dintr-un motiv simplu: lucrarea apartine CNADNR, nu PMB!! Acum nu zic ca e imposibil sa se aduca niste modificari minore la traseul acelui drum (mai ales ca lucrarile pe primii 2 km nici nu au fost incepute si intre timp contractul a fost reziliat - cica). CNADNR ar avea astfel ocazia sa realizeze o descarcare mai buna spre Petricani in loc de giratoriu. Dar drumul sigur va fi acelasi; nu poate fi amplasat mai aproape de calea ferata, fiindca n-ar fi loc pentru supratraversarea caii ferate de catre A3.
Cat despre inelul median... Nu cred ca e prea intelept sa lasi capatul unei autostrazi in aer pe motiv ca poate intr-o zi se va hotari primaria sa faca soseaua de legatura. Mai ales ca PMB nu aratat nicio intentie serioasa de a se apuca de acest drum, in ciuda importantei lui. Nu, PUZurile alea amarate nu se pun, hartii poate oricine sa faca. Oprescu oricum nu asteapta in general autorizatiile, asa ca daca voia s-o faca se apuca deja.
Sorin62 wrote:
Cred că traseul prin pepinieră al A3 până la intersecția Petricani/Fabrica de Glucoză nu se va mai face. Prea multe probleme cu exproprierile. (și pepiniera - despre care nu se știe exact cui aparține - și str. Fabrica de Glucoză).
Cred că A3 va ajunge doar până la Inelul Median Colentina - Lacul Morii (de-a lungul căii ferate Buc-Cța) cu conectare la str. Gerghiței. Banii necesari pentru exproprierile pepinierei și de pe Fabrica de Glucoză cred că vor fi folosiți mai bine și mai util pentru Inelul Median.
Nu se poate renunta la drumul de legatura dintre giratoriul din capatul A3 si Petricani pentru a se face inelul median sau orice altceva dintr-un motiv simplu: lucrarea apartine CNADNR, nu PMB!! Acum nu zic ca e imposibil sa se aduca niste modificari minore la traseul acelui drum (mai ales ca lucrarile pe primii 2 km nici nu au fost incepute si intre timp contractul a fost reziliat - cica). CNADNR ar avea astfel ocazia sa realizeze o descarcare mai buna spre Petricani in loc de giratoriu. Dar drumul sigur va fi acelasi; nu poate fi amplasat mai aproape de calea ferata, fiindca n-ar fi loc pentru supratraversarea caii ferate de catre A3.
Cat despre inelul median... Nu cred ca e prea intelept sa lasi capatul unei autostrazi in aer pe motiv ca poate intr-o zi se va hotari primaria sa faca soseaua de legatura. Mai ales ca PMB nu aratat nicio intentie serioasa de a se apuca de acest drum, in ciuda importantei lui. Nu, PUZurile alea amarate nu se pun, hartii poate oricine sa faca. Oprescu oricum nu asteapta in general autorizatiile, asa ca daca voia s-o faca se apuca deja.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
shoppy
Problema acolo este foarte spinoasa, autostrada trece peste cf la un unghi aproape drept si legatura spre FdG nu se poate face decat pe acel pod deja existent sau cu construirea unuia nou langa el, schema din wikimapia este facuta destul de bine: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47...0&z=16&m=b
Problema acolo este foarte spinoasa, autostrada trece peste cf la un unghi aproape drept si legatura spre FdG nu se poate face decat pe acel pod deja existent sau cu construirea unuia nou langa el, schema din wikimapia este facuta destul de bine: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47...0&z=16&m=b
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
zapacitu
Da, cam acela e traseul de care stiu si eu. In plus, supratraversare era numai pt CF, ultimul pasaj de pe A3. Gherghitei, traversarea lacului de langa pepiniera si intersectia cu FdG urmau sa fie "la nivel". Intersectii ar fi fost la Petricani si gherghitei (giratorii, fara regim de autostrada), cu autostrada propriuzisa incepand cu sus-amintita supratraversare CF.
shoppy wrote:
Problema acolo este foarte spinoasa, autostrada trece peste cf la un unghi aproape drept si legatura spre FdG nu se poate face decat pe acel pod deja existent sau cu construirea unuia nou langa el, schema din wikimapia este facuta destul de bine: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47...0&z=16&m=b
Da, cam acela e traseul de care stiu si eu. In plus, supratraversare era numai pt CF, ultimul pasaj de pe A3. Gherghitei, traversarea lacului de langa pepiniera si intersectia cu FdG urmau sa fie "la nivel". Intersectii ar fi fost la Petricani si gherghitei (giratorii, fara regim de autostrada), cu autostrada propriuzisa incepand cu sus-amintita supratraversare CF.
- Techno
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Techno
Intr-o prima faza ar fi bine sa se interzica parcarea pe G Constantinescu si sa se faca sens unic pe ea, dinspre FdG spre Pompei...
Intr-o prima faza ar fi bine sa se interzica parcarea pe G Constantinescu si sa se faca sens unic pe ea, dinspre FdG spre Pompei...
- Spadan
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Spadan
Inca o idee care mi-a venit azi (iesind de la metroul Pipera): ar putea face o bucla pentru ca tramvaiul sa intoarca undeva pe la Lukoilul de la Dna Ghica cu Petricani sau chiar mai sus, fara a intra pe Pompei. Astfel ar putea dezafecta linia de pe Pompei si largi strada considerabil.
Inca o idee care mi-a venit azi (iesind de la metroul Pipera): ar putea face o bucla pentru ca tramvaiul sa intoarca undeva pe la Lukoilul de la Dna Ghica cu Petricani sau chiar mai sus, fara a intra pe Pompei. Astfel ar putea dezafecta linia de pe Pompei si largi strada considerabil.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Costin
Se poate largi strada fara desfiintarea tramvaiului, se poate muta linia pe mijloc, se poate uni cu linia de pe Barbu Vacarescu... se pot face multe si mai constructive decat simpla desfiintare. Tramvaiul ala are totusi rostul lui si in viitor. Unul din motivele pentru care Pasajul Doamna Ghica (cel nou) are spatiu rezervat pentru tramvai e tocmai legatura asta - Pipera->Pantelimon->Titan.
P.S. e deja bucla de intoarcere, modernizata si nefolosita, la intersectia Lacul Tei x Dna Ghica x Petricani.
Se poate largi strada fara desfiintarea tramvaiului, se poate muta linia pe mijloc, se poate uni cu linia de pe Barbu Vacarescu... se pot face multe si mai constructive decat simpla desfiintare. Tramvaiul ala are totusi rostul lui si in viitor. Unul din motivele pentru care Pasajul Doamna Ghica (cel nou) are spatiu rezervat pentru tramvai e tocmai legatura asta - Pipera->Pantelimon->Titan.
P.S. e deja bucla de intoarcere, modernizata si nefolosita, la intersectia Lacul Tei x Dna Ghica x Petricani.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...)
Robert24
Tramvaiul ala "inutil" pentru multi este super full in Pipera (in special 36 si mai ales la ora 9-10 si 17-19)...
Tramvaiul ala "inutil" pentru multi este super full in Pipera (in special 36 si mai ales la ora 9-10 si 17-19)...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)
•
Choose destination