Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1340853 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DAF SB220
Asta ar insemna ca din troleibuzele de la Berceni sa dea cate 10 la fiecare depou, doar n-o sa le tina pe dreapta!
Asta ar insemna ca din troleibuzele de la Berceni sa dea cate 10 la fiecare depou, doar n-o sa le tina pe dreapta!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Zvonstica de garaj...
Inca nu se intampla nimic!
mihai565 wrote:
Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fi capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.
Zvonstica de garaj...
Inca nu se intampla nimic!
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DAF SB220
Fiind din zona, o sa va spun diseara daca s-a intamplat ceva. Si daca mai avem troleibuze in Berceni.
Fiind din zona, o sa va spun diseara daca s-a intamplat ceva. Si daca mai avem troleibuze in Berceni.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Terminati cu aberatiile! Fireste ca nu s-a intamplat nimic.
Pana nu va exista un comunicat oficial, va rog sa incetati discutia asta!
Terminati cu aberatiile! Fireste ca nu s-a intamplat nimic.
Pana nu va exista un comunicat oficial, va rog sa incetati discutia asta!
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cobradinberceni
Lumea era obisnuita sa afle aici ce urmeaza sa vina si pe canalul oficial. Altfel ar sta cu totii si ar urmari stirile "pe flux".
Lumea era obisnuita sa afle aici ce urmeaza sa vina si pe canalul oficial. Altfel ar sta cu totii si ar urmari stirile "pe flux".
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cobradinberceni
Care este logica existentei simultane a doua linii 1? De ce nu se aloca nr. 2 de exemplu uneia dintre ele? Sau 9 sau ce alt indicativ este liber. La fel, de ce exista 460 si 460B? Sau 331 si 331 Bis? Chiar nu avem indicative libere?
Care este logica existentei simultane a doua linii 1? De ce nu se aloca nr. 2 de exemplu uneia dintre ele? Sau 9 sau ce alt indicativ este liber. La fel, de ce exista 460 si 460B? Sau 331 si 331 Bis? Chiar nu avem indicative libere?
- Robert24
-
Posted:
-
- cobradinberceni
-
Posted:
-
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mihai565
Vineri 31.10.2014 se apuca de lucru,se pare ca sambata si duminica nu avem trolee in Berceni !
Robert24 wrote:mihai565 wrote:
Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fi capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.
Zvonstica de garaj...
Inca nu se intampla nimic!
Vineri 31.10.2014 se apuca de lucru,se pare ca sambata si duminica nu avem trolee in Berceni !
- DAF SB220
-
Posted:
-
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Razvan Mihai
sunt sanse ca zvonul sa fie adevarat de cateva zile au aparut elemente noi prin zona
sunt sanse ca zvonul sa fie adevarat de cateva zile au aparut elemente noi prin zona
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DAF SB220
Iată că nici de data aceasta n-ai avut dreptate. Le-am văzut astăzi-dimineaţă pe 5140,5226 şi 5231 pe 77.
mihai565 wrote:Robert24 wrote:mihai565 wrote:
Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fi capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.
Zvonstica de garaj...
Inca nu se intampla nimic!
Vineri 31.10.2014 se apuca de lucru,se pare ca sambata si duminica nu avem trolee in Berceni !
Iată că nici de data aceasta n-ai avut dreptate. Le-am văzut astăzi-dimineaţă pe 5140,5226 şi 5231 pe 77.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Bogdan MD
Deci etapa urmatoare a lucrarilor este realizarea pasajului pietonal care duce la metrou. Inteleg ca vor sa traga de timp pana la devierea traficului pe partea cu Nitu Vasile. Din pacate, transferul intre liniile de troleibuz si 634 sau 11 o sa fie un cosmar acum, ce au mutat toate statiile la mama dracu. Ca bonus lucreaza si cei de la SunPlaza la ceva ce s-a dovedit a fi o alveola pentru autobuze sau taxiuri. Nu vad prea bine traficul in zona de acum incolo
Ca urmare a extinderii lucrărilor la pasajul subteran „Piaţa Sudului”, circulaţia rutieră în zonă va fi reorganizată, cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului București.
În acest sens, măsurile temporare întreprinse de Regia Autonomă de Transport București vor fi următoarele:
A. Începând cu data de 05.11.2014, stația de tramvaie “ Piața Sudului” ( corespunzătoare liniei 11), situată pe Șos. Olteniței, sens Șura Mare, se reamplasează după intersecția cu Str. Nițu Vasile.
B. Din data de 06.11.2014, stația de tramvaie “ Șoseaua Berceni” ( corespunzătoare liniei 11), situată pe Șos. Olteniței, sens Romprim, se desființează.
De asemenea, din data de 06.11.2014, stația de autobuze “Piața Sudului” (corespunzătoare liniilor 232, 634, N103 și N106), situată pe Șos. Olteniței, sens Șura Mare, se reamplasează pentru liniile 232 și N106 pe intrarea Nețea, după intersecția cu Șos. Berceni, iar pentru liniile 634 și N103 pe Șos. Olteniței, înainte de intersecția cu Intrarea Nețea.
Deci etapa urmatoare a lucrarilor este realizarea pasajului pietonal care duce la metrou. Inteleg ca vor sa traga de timp pana la devierea traficului pe partea cu Nitu Vasile. Din pacate, transferul intre liniile de troleibuz si 634 sau 11 o sa fie un cosmar acum, ce au mutat toate statiile la mama dracu. Ca bonus lucreaza si cei de la SunPlaza la ceva ce s-a dovedit a fi o alveola pentru autobuze sau taxiuri. Nu vad prea bine traficul in zona de acum incolo
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination