MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3158 posts, 793279 views
 
Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF andrei11

Si la BM e acelasi lucru. Un tren este format din 6 vagoane, dar specializate, si anume :
Vagonul 1 si 6 sunt cele care au postul de comanda, au senzorii care citesc ATO- ul. Nu sunt vagoane motoare.
Vagoanele 2 si 5 sunt motoare si au si pantograf deasupra.
Vagoanele 3 si 4 sunt vagoane motoare.
Observatie
Asadar vagoanele 1 ai 6 sunt impinse, respectiv trase de celalalte.

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Conversatia penibila Buzau - Bacau a disparut...
Data viitoare, cascati bine ochii inainte de a va face de ras...  :roll:

 


Re: Trenurile CAF icee

Salutare,

S-a identificat sursa tiuitului din ultimul vagon?

S-ar putea sa fie si in alte vagoane, nu am merg decat in ultimul vagon.

Am observat ca la viteza constanta si in decelerare zgomotul dispare.


Partea nasoala e ca e foarte deranjant..  :(

 


Re: Trenurile CAF Cristy

Saptamana asta am prins mai des Caf-uri si pe langa zgomotul din ultimul vagon am observat ca si la burdufuri se produce o tenta de zgomot de acelasi fel, numai ca la intensitate mai scazuta. Pe langa aceste lucruri mai vreau sa semnalez ca trenul 1309-2309 are anuntul setat la volum foarte mic, abia se aude iar in trenul 1304-2304 podeaua este murdara de cateva zile si nu o curata nimeni. Un alt inconvenient care ar putea fi rezolvat este si absenta avertizarii sonore in timpul inchiderii usilor, utila la orice ora din zi, mai ales la orele de varf.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Pentru tiuit, Luni iesim in probele de anduranta ale UT11 si incercam sa vedem care este problema.
Problema cu volumul scazut: Am observat pe cateva trenuri ca desi se seteaza corect volumul la pornirea trenului se pare ca in mers scade inexplicabil. Vom propune programatorului ca PIS-ul sa faca un refresh mai des cu indicatiile de pe HMI.
La parte cu podeaua nu pot sa va dau nici un raspuns deoarece este responsabilitatea MTX.
La partea cu tiuitul: se va implementa default la pornirea trenului dar asteptam o noua versiune SW pentru PIS de la MELCO Australia.
Pe langa sunetul de inchidere a usilor, noua versiune mai modifica distanta la care se anunta a doua oara statia, indicatiile de pe display-uri precum si nivelul de amplificare de pe statia RTM.

Cu stima.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim 2

Cred ca am mers si eu cu vagonul tiuitor dar ma gandeam ca e de la faptul ca geamurile erau toate inchise si ventilatia forta aerul inauntru. Aer care nu avea alta cale de scapare decat niste imbinari neetanse prin care fluiera. In accelerare/decelerare, vagonul fiind putin elastic, se produce o modificare a dimensiunii critice a imbinarii si fluieratul nu se mai produce.
Era destul de aglomerat si nu am deschis nici un geam ca sa vad daca inceteaza.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Daca se deschid geamurile scade intensitatea tiuitului.

 


Re: Trenurile CAF survola

puidemorosan wrote:
Pentru tiuit, Luni iesim in probele de anduranta ale UT11 si incercam sa vedem care este problema.

Eu l-am văzut chiar de astăzi:
Dâmboviţa în probe
IMG-20140921-00002.jpg (175.72 KB; downloaded 3377 times)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF ADY881

Am mai calaorit cu un CAF, si iarasi am ramas placut surpsins de rama(desi am incercat sa devin si eu un fan BM, dar nu a mers). In afara de avantajele scrise de mine anterior (fata de BM), am mai remarcat urmatoarele:
1) Iluminarea mai buna in zona burdufurilor, datorita faptului ca linia de felinare se continua pana in burduf(iar la BM linia se intrerupea langa afisaj, pentru a compensa erau instalate 2 lampi paralele cu burduful);
2) Barile instalate la capetele scaunelor, au niste cotiere foarte comode(care sunt instalate si la scaunele instalate pe coltul vagonului (spatiul intre ultima usa si burduf)).
3) Sacunele sunt tapitate cu un cauciuc, care face scaunul in un fel mai moale, insa scopul principal este de a preveni alunecarea pe scaun.
4) Am observat ca bari sunt instalate chiar si in colturile vagoanelor (spatiul intre ultima usa si burduf), acolo unde nu sunt scaune.
5) Butonul de deschidere a usii este dotat cu o inscriptie in alfabetul Braille (pentru nevazatori).
6) Mecanicul in afara de faruri cu xenon, are mai mult spatiu.
Am mai auzit ideea ca este naspa ca linolemul este de 2 culori (din cauza ca sunt imbinari care vor ceda). Pai linoelumul de pe BM ce nu are imbinari?
Alta pretentie ar consta in faptul ca nu functiona o usa. Eu imi aduc aminte ca si BM avea probleme cu unele usi. + deobicei usile nu se produc in fabirca, ci se cumpara de la producatori specializati (spre ex URAC-ul pentru a produce tramvaiele Bucur LF, cumpara usile pliante(din sectiunile low floor), la fel face si Astra Arad pentru tramvaiele sale Imperio),  asa ca aici pentru usi trebuie sa injurati pe altcineva decat CAF.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Pentru problema cu zgomotul ventilatiei am gasit o solutie SW.
COSMOS va comanda scaderea vitezei ventilatiei de la 6 la 3 in momentul in care trenul este in mod ATP/ATO si viteza trenului scade sub 10 km/h pana la comanda de inchidere a usilor.
Daca trenul sta oprit in tunel mai mult de 1 minut, dupa scurgerea minutului ventilatia revine la viteza maxima.
Cu asta speram ca deranjul in statii sa fie minim.
Totusi pentru implementare asteptam noua versiune SW in cateva saptamani (mai sunt cateva imbunatatiri care trebuiesc incluse in aceasta versiune SW si mai dureaza).
Toate cele bune.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Nu este vorba de zgomotul ventilatiei, ci de faptul ca, in ansamblu, ventilatia este mai proasta ca la Bombardiere. Daca n-ar fi geamurile rabatabile, ar fi tragic de tot. De fapt, ventilatia poate sa stea inchisa bine-merci,  am revenit la ventilatia "naturala" model IVA, care face fata cu brio.
Cristy wrote:
cu privire la zgomotul cand intra in statie, daca stai si judeci la rece vei observa ca sunt mai silentioase motoarele Cafurilor decat ale Bm-urilor..

Absolut corect

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Da, sa revenim la solutia de acum 30 de ani, sa ne certam intre noi in metrou aia de avem nasurile sensibile si vrem geamurile deschise cu aia de ne doare urechiele/ochii/capul si le vrem inchise, si are dreptate ala de urla mai tare. La Republica, dupa ce coboara toata lumea, scorseze parcurge trenul de la un capat la altul si inchide toate geamurile; chiar m-am trezit odata la Titan ca trece scorseze, nu intreaba nimic pe nimeni si automat imi inchide geamul pe care-l deschisesem mai devreme, dupa care isi continua impasibil drumul mai departe de parca era treaba lui sa patruleze si sa inchida geamurile deschise.
Da, asa sa facem, cea mai solutie de viitor, succesuri!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Nu este vorba ca ne intoarcem la solutia de acum 30 ani, dar se pare ca ce este "ne-natural" nu functioneaza cum trebuie. Ma refer la instalatiile de ventilatie fortata si este valabil nu numai pentru metrouri, ci si pentru cladirile de birouri. Dupa ce a existat un "boom" al cladirilor de sticla fara niciun geam care sa se deschida, controlate de calculator, experienta a demonstrat ca nu sunt asa bune si acum cam toate cladirile au geamuri care se deschid, indiferent de inaltime.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Solutia geamului deschis are oistorie din preistorie, habar nu am de ce va bateti capul cu alte solutii complicate, energoface, ineficiente. Cand ai aer statut  intr-o incinta deschizi nene geamul, faci curent si ai rezolvat problema. Ce, trebuie sa vina omul  de Neanderthal sa va şoptesca solutia ?

 


Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use