Topic: Softrans (SFTRA)
247 posts, 146106 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Softrans
bercenicity
De fapt are pictate 4 numere, ca e articulat feroviar (asa cum si Desiro e de forma 96-2axy + 96-2bxy)
94 53 91-41001-2
94 53 2871 003-9
94 53 2871 004-7
94 53 91-41002-0
De fapt are pictate 4 numere, ca e articulat feroviar (asa cum si Desiro e de forma 96-2axy + 96-2bxy)
94 53 91-41001-2
94 53 2871 003-9
94 53 2871 004-7
94 53 91-41002-0
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Datele oficiale din Cartile de Identitate:
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL MOTOR
RES/ 94 53 9 141001 - 2 / RO-SFTRA CI 26996 2014-05-15 2032-02-15 CID 26996/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL TRACTAT
RES/ 94 53 2 871003 - 9 / RO-SFTRA CI 26997 2014-05-15 2032-02-15 CID 26997/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL TRACTAT
RES/ 94 53 2 871004 - 7 / RO-SFTRA CI 26998 2014-05-15 2032-02-15 CID 26998/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL MOTOR
RES/ 94 53 9 141002 - 0 / RO-SFTRA CI 26999 2014-05-15 2032-02-15 CID 26999/2014 SOFTRANS SRL
Au fost inventate clasele 141 si 871... Probabil din burta...
Datele oficiale din Cartile de Identitate:
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL MOTOR
RES/ 94 53 9 141001 - 2 / RO-SFTRA CI 26996 2014-05-15 2032-02-15 CID 26996/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL TRACTAT
RES/ 94 53 2 871003 - 9 / RO-SFTRA CI 26997 2014-05-15 2032-02-15 CID 26997/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL TRACTAT
RES/ 94 53 2 871004 - 7 / RO-SFTRA CI 26998 2014-05-15 2032-02-15 CID 26998/2014 SOFTRANS SRL
RAMA ELECTRICA DE 1720 kW, HYPERION - VEHICUL MOTOR
RES/ 94 53 9 141002 - 0 / RO-SFTRA CI 26999 2014-05-15 2032-02-15 CID 26999/2014 SOFTRANS SRL
Au fost inventate clasele 141 si 871... Probabil din burta...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
Ieri a scos timpul minim pe Constanta - Bucuresti 14:20 - 16:24.
Azi in acelasi loc de zilele trecute, doar ca mai wide.
Ieri a scos timpul minim pe Constanta - Bucuresti 14:20 - 16:24.
Azi in acelasi loc de zilele trecute, doar ca mai wide.
15981.jpg (509.02 KB; downloaded 9449 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
Pica exact ca un OZN in peisajul mizer din Gara Constanta. La fel si trecerea prin Fetesti este o aparitie iesita din comun.
Pica exact ca un OZN in peisajul mizer din Gara Constanta. La fel si trecerea prin Fetesti este o aparitie iesita din comun.
RES 001 (1).JPG (418.29 KB; downloaded 9389 times)
RES 001 (2).JPG (483.53 KB; downloaded 9418 times)
RES 001 (3).JPG (467.76 KB; downloaded 9391 times)
RES 001 (4).JPG (362.37 KB; downloaded 9393 times)
RES 001 (5).JPG (490.14 KB; downloaded 9390 times)
RES 001 (6).JPG (337.84 KB; downloaded 9389 times)
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Softrans
Hawkuletz
Felicitari pentru poza cu rama si EA-ul, arata extraordinar si poza si contrastul intre generatii!
Sambata (9.08.2014) mergem si noi cu OZN-ul pana la Constanta si inapoi, or mai fi si alti pasionati?
Felicitari pentru poza cu rama si EA-ul, arata extraordinar si poza si contrastul intre generatii!
Sambata (9.08.2014) mergem si noi cu OZN-ul pana la Constanta si inapoi, or mai fi si alti pasionati?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Maine e full trenul (cel putin la rezervari)
Maine e full trenul (cel putin la rezervari)
sft.PNG (122.62 KB; downloaded 9335 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
Ieri am testat rama Hyperion la capacitatea ei maxima, mers cu 160 kmh, pe cale de rulare modernizata si in conditii de incarcare aproape de maxim (peste 90% din locuri ocupate). Impresia generala este de dinamism, iar orice incercare de comparative cu orice alt material rulant din tara noastra nu are niciun rost. Este vorba de un produs nou, concept care schimba total notiunea de tren pe tractiune electrica in tara noastra. Hyperion are o accelerare si deccelerare net superioara, nu iti dai seama cand ajunge la 160 kmh iar frana desi foarte eficienta pana la 0 km/h, nu te pune in cap. De asemenea nici in curbe la viteza nu exista disconfort. Interiorul este foarte bine finisat si inchegat, nimic nu joaca, nu trosneste, indifferent de conditiile de mers. Din pacate interiorul aproape in totalitate alb, desi da o senzatie foarte placuta si moderna, va da batai de cap operatorului, necesitand igienizari dese, deja fiind unele zone cu urme de jeg de la calatori. Din pacate tot calatorii ramasi in epoca de piatra vor distruge la un moment dat suporturile de bagaje, ieri pur si simplu isi aruncau geamantanele de parca erau cosuri de baschet suporturile alea, poate se impune ca pe viitor sa aiba cadre metalice mai rezistente. Sistemul de climatizare de asemenea este foarte bine gandit, dar si silentios. Desi in tren temperatura era foarte buna, nu simteai pe unde intra aerul rece, nu simteai ca te bate in cap sau in spate. Desi mai multi colegi de forumuri si facebook spun ca nu este buna rama pentru Constanta cred ca pot sa ii contrazic. Bagajele au incaput foarte bine, desi dupa cum am zis trenul era aproape plin, nu a fost nevoie sa fie puse genti si trollere pe jos sau sa incurce mersul prin tren. Parti negative nu prea am gasit, poate doar suspensia care in vagoanele 2 si 3 te cam leagana la viteza mare, dar asta tine mult si de linie, care chiar daca este modernizata are multe locuri unde deja este uzata si denivelata. La capitolul asta va mai trece mult timp pana se va separa traficul de viteza de cel de marfa, care inevitabil uzeaza mult mai repede calea de rulare. Un alt aspect ce poate fi negativ, dar nu neaparat sa influenteze impresia asupra ramei, este colantarea, care in timp se va deteriora, mai repede decat o solutie vopsita. Oricum schema de vopsire, desi mai multi colegi de forumuri si facebook spun ca este prost aleasa, dupa parerea mea chiar scoate trenul in evidenta si il face sa para un OZN pe sine, ceva nou, inedit, care te atrage sa Il folosesti macar odata. In final nu pot spune decat ca le doresc succes celor de la Softrans si sper ca numarul de rame Hyperion si trase sa creasca. Ar fi ceva inedit sa aiba macar cate doua perechi de trenuri pe Craiova – Constanta, Bucuresti – Brasov sau chiar pe rute mai lungi, conditiile sunt net superioare, si chiar rame de 6 sau 8 vagoane (cat e maximul suportat prin proiect).
Ieri am testat rama Hyperion la capacitatea ei maxima, mers cu 160 kmh, pe cale de rulare modernizata si in conditii de incarcare aproape de maxim (peste 90% din locuri ocupate). Impresia generala este de dinamism, iar orice incercare de comparative cu orice alt material rulant din tara noastra nu are niciun rost. Este vorba de un produs nou, concept care schimba total notiunea de tren pe tractiune electrica in tara noastra. Hyperion are o accelerare si deccelerare net superioara, nu iti dai seama cand ajunge la 160 kmh iar frana desi foarte eficienta pana la 0 km/h, nu te pune in cap. De asemenea nici in curbe la viteza nu exista disconfort. Interiorul este foarte bine finisat si inchegat, nimic nu joaca, nu trosneste, indifferent de conditiile de mers. Din pacate interiorul aproape in totalitate alb, desi da o senzatie foarte placuta si moderna, va da batai de cap operatorului, necesitand igienizari dese, deja fiind unele zone cu urme de jeg de la calatori. Din pacate tot calatorii ramasi in epoca de piatra vor distruge la un moment dat suporturile de bagaje, ieri pur si simplu isi aruncau geamantanele de parca erau cosuri de baschet suporturile alea, poate se impune ca pe viitor sa aiba cadre metalice mai rezistente. Sistemul de climatizare de asemenea este foarte bine gandit, dar si silentios. Desi in tren temperatura era foarte buna, nu simteai pe unde intra aerul rece, nu simteai ca te bate in cap sau in spate. Desi mai multi colegi de forumuri si facebook spun ca nu este buna rama pentru Constanta cred ca pot sa ii contrazic. Bagajele au incaput foarte bine, desi dupa cum am zis trenul era aproape plin, nu a fost nevoie sa fie puse genti si trollere pe jos sau sa incurce mersul prin tren. Parti negative nu prea am gasit, poate doar suspensia care in vagoanele 2 si 3 te cam leagana la viteza mare, dar asta tine mult si de linie, care chiar daca este modernizata are multe locuri unde deja este uzata si denivelata. La capitolul asta va mai trece mult timp pana se va separa traficul de viteza de cel de marfa, care inevitabil uzeaza mult mai repede calea de rulare. Un alt aspect ce poate fi negativ, dar nu neaparat sa influenteze impresia asupra ramei, este colantarea, care in timp se va deteriora, mai repede decat o solutie vopsita. Oricum schema de vopsire, desi mai multi colegi de forumuri si facebook spun ca este prost aleasa, dupa parerea mea chiar scoate trenul in evidenta si il face sa para un OZN pe sine, ceva nou, inedit, care te atrage sa Il folosesti macar odata. In final nu pot spune decat ca le doresc succes celor de la Softrans si sper ca numarul de rame Hyperion si trase sa creasca. Ar fi ceva inedit sa aiba macar cate doua perechi de trenuri pe Craiova – Constanta, Bucuresti – Brasov sau chiar pe rute mai lungi, conditiile sunt net superioare, si chiar rame de 6 sau 8 vagoane (cat e maximul suportat prin proiect).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans
shoppy
Toate capetele de serie de la Sofrans au fost colantate ca sa atraga atentia si sa se vanda, apoi urmand ca operatorul sa o vopseasca in schema proprie, bine, ca aia de la Calatori sunt batuti in cap si improvizatia a devenit permanenta e alta treaba.
Cat timp gradul de ocupare exista, acest EMU e potrivit pentru orice ruta electrificata, la noi marfarele strica linia modernizata inainte sa ii dam noi drumul la viteza proiectata, deci viteza de 160 e indestulatoare, macar sa mearga cu 160 pe Pantelimon / Medgidia, apoi lafel intre poduri, si cu cat se poate fara oprire in rest(in caz de prea multi clienti se pot cupla doua EMU).
Problema calatorilor nu tine de confort sau de caracteristicile materialului ci de celelalte conditii, lipsa blatistilor/cersetorilor/vanzatorilor/nesimporcilor, personalul dragut si serviabil, instalatii de climatizare care functioneaza mereu la parametrii corecti si idea ca banii de pe bilete nu ajung intr-o gaura neagra.
Foarte bine ca s-a facut si s-a dovedit ca se poate face un produs care sa nu mai depinda de boghiuri si alte chestii de acum 50 de ani, totusi pana acum s-a vazut ca atunci cand Softrans isi circula singuri materialul asta inseamna ca nu poate sa il vanda, ceea ce nu e prea bine pentru ei, bine, si Pheonix 01 si Transmontana 01 au stat destul de mult pana sa se vanda, si nici bancile nu pot sa lase uzina sa stea degeaba daca comercialul nu poate vinde produsele, sper sa fie bine pentru ei.
Toate capetele de serie de la Sofrans au fost colantate ca sa atraga atentia si sa se vanda, apoi urmand ca operatorul sa o vopseasca in schema proprie, bine, ca aia de la Calatori sunt batuti in cap si improvizatia a devenit permanenta e alta treaba.
Cat timp gradul de ocupare exista, acest EMU e potrivit pentru orice ruta electrificata, la noi marfarele strica linia modernizata inainte sa ii dam noi drumul la viteza proiectata, deci viteza de 160 e indestulatoare, macar sa mearga cu 160 pe Pantelimon / Medgidia, apoi lafel intre poduri, si cu cat se poate fara oprire in rest(in caz de prea multi clienti se pot cupla doua EMU).
Problema calatorilor nu tine de confort sau de caracteristicile materialului ci de celelalte conditii, lipsa blatistilor/cersetorilor/vanzatorilor/nesimporcilor, personalul dragut si serviabil, instalatii de climatizare care functioneaza mereu la parametrii corecti si idea ca banii de pe bilete nu ajung intr-o gaura neagra.
Foarte bine ca s-a facut si s-a dovedit ca se poate face un produs care sa nu mai depinda de boghiuri si alte chestii de acum 50 de ani, totusi pana acum s-a vazut ca atunci cand Softrans isi circula singuri materialul asta inseamna ca nu poate sa il vanda, ceea ce nu e prea bine pentru ei, bine, si Pheonix 01 si Transmontana 01 au stat destul de mult pana sa se vanda, si nici bancile nu pot sa lase uzina sa stea degeaba daca comercialul nu poate vinde produsele, sper sa fie bine pentru ei.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Impresii - sambata 9 august - Bucuresti - Constanta
Am avut ocazia in ultimii ani sa merg cu multe rame electrice asemanatoare produse de Bombardier, Siemens, Alstom sau Stadler.
O sa fac comparatie cu aceste rame. Comparatiile cu ramele electrice din Romania sunt de prisos. Nu putem compara produse din anii 60-70 cu un produs 2013/2014...
Am fost placut surprins sa constat ca sunt finisaje destul de reusite, scaunele sunt mai moi decat ale ramelor electrice mai sus mentionate. Accelereaza si franeaza foarte ok, rapid si fara a produce disconfort calatorilor.
Totusi interiorul este gandit pentru o rama de tip S-Bahn / Regio, nu pentru una de cursa mai lunga (Bucuresti - Constanta poate fi ok in extra-sezon, nu si Craiova - Constanta). Ar fi trebui totusi gandite niste paravane / usi din sticla intre sectiuni. Este prea mult zgomot... Locurile pentru bagaje sunt foarte inguste, iar pentru un tren care merge la Constanta in plin sezon, nu face fata. Culoarele sunt pline de bagaje, iar daca trebuie sa mergi la toaleta cam trebuie sa faci slalom si sa sari peste ele. Am sesizat si un mic suierat pe langa usi, probabil acestea nu au fost gandite pentru 160. Un pic deranjant mi s-a parut si un zgomot la accelerare in primul vagon (greu de descris, parca ceva facea un scurt... sper sa se remedieze la urmatoarea). Cel mai deranjant insa este autocolantul pus pe geamuri. Daca te uiti pe geamul de langa scaunul pe care stai, dupa cateva minute te ia bine ameteala...
Desi a mers cu 160 doar intre Pipera si Fetesti (dupa Fetesti, maxim 135) a ajuns la Constanta in doar 1 ora si 54 de minute. Punand la socoteala si pretul (40 lei), chiar nu ma pot plange la acest aspect
Minusuri mai mari insa sunt de reprosat personalului Softrans! Ei nu aveau o situatie a rezervarilor (trenul avea toate locurile rezervate). Pur si simplu trebuia sa le arati mailul cu rezervarea, iar daca nu il aveau nu ziceau nimic... S-au laudat ca nu vor permite calatori care sa stea in picioare, dar cu toate astea eu am numarat minim 20 de pers. fara loc...
Impresii - sambata 9 august - Bucuresti - Constanta
Am avut ocazia in ultimii ani sa merg cu multe rame electrice asemanatoare produse de Bombardier, Siemens, Alstom sau Stadler.
O sa fac comparatie cu aceste rame. Comparatiile cu ramele electrice din Romania sunt de prisos. Nu putem compara produse din anii 60-70 cu un produs 2013/2014...
Am fost placut surprins sa constat ca sunt finisaje destul de reusite, scaunele sunt mai moi decat ale ramelor electrice mai sus mentionate. Accelereaza si franeaza foarte ok, rapid si fara a produce disconfort calatorilor.
Totusi interiorul este gandit pentru o rama de tip S-Bahn / Regio, nu pentru una de cursa mai lunga (Bucuresti - Constanta poate fi ok in extra-sezon, nu si Craiova - Constanta). Ar fi trebui totusi gandite niste paravane / usi din sticla intre sectiuni. Este prea mult zgomot... Locurile pentru bagaje sunt foarte inguste, iar pentru un tren care merge la Constanta in plin sezon, nu face fata. Culoarele sunt pline de bagaje, iar daca trebuie sa mergi la toaleta cam trebuie sa faci slalom si sa sari peste ele. Am sesizat si un mic suierat pe langa usi, probabil acestea nu au fost gandite pentru 160. Un pic deranjant mi s-a parut si un zgomot la accelerare in primul vagon (greu de descris, parca ceva facea un scurt... sper sa se remedieze la urmatoarea). Cel mai deranjant insa este autocolantul pus pe geamuri. Daca te uiti pe geamul de langa scaunul pe care stai, dupa cateva minute te ia bine ameteala...
Desi a mers cu 160 doar intre Pipera si Fetesti (dupa Fetesti, maxim 135) a ajuns la Constanta in doar 1 ora si 54 de minute. Punand la socoteala si pretul (40 lei), chiar nu ma pot plange la acest aspect
Minusuri mai mari insa sunt de reprosat personalului Softrans! Ei nu aveau o situatie a rezervarilor (trenul avea toate locurile rezervate). Pur si simplu trebuia sa le arati mailul cu rezervarea, iar daca nu il aveau nu ziceau nimic... S-au laudat ca nu vor permite calatori care sa stea in picioare, dar cu toate astea eu am numarat minim 20 de pers. fara loc...
ct_res01.jpg (266.62 KB; downloaded 9217 times)
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Softrans
Hawkuletz
Sambata 09.08.2014 am facut un drum dus-intors Bucuresti-Constanta.
Am fost placut impresionati (eu si consoarta, pasionata ca si mine) de calatoria cu acest tren. Mi-a placut atitudinea pozitiva atat a personalului cat si a calatorilor, acestia din urma (cei care bagau de seama) spunand ca "era timpul sa fie si la noi asa". La dus trenul a fost plin, plus 2-3 care au stat in picioare: la urcare seful de tren si/sau controloarea le spuneau ca locurile sunt rezervate in totalitate, pot sa se urce dar trebuie sa inteleaga ca vor calatori in picioare: au fost cativa care au ales asta. Referitor la rezervare, este clar ca mai trebuie lucrat intrucatva la sistemul informatic - nu am primit pe mail rezervarea, dar cand am sunat la agentie mi s-a confirmat ca este inregistrata si seful de tren are lista; pana la urma seful de tren m-a crezut pe cuvant (nu mi-a fost clar daca chiar avea lista) si totul a fost in regula. La intoarcere nu a fost 100% plin deci nu ar fi fost problema nici fara rezervare, dar nu a fost nici prea gol. Am apreciat atitudinea extrem de amabila a personalului din tren, sper sa ii tina tot asa. Amabilitatea nu inseamna insa lipsa de fermitate: politicos dar ferm au dat jos pe cineva care tinea mortis sa fumeze in usa trenului: "puteti sa fumati pe peron, aveti destul timp pana la plecarea trenului", ceea ce iarasi este de apreciat: au grija de materialul lor si de respectarea regulilor.
Trenul arata foarte bine dpdv estetic atat la interior cat si la exterior, singura problema fiind cele cateva scaune asezate la perete (fara nici o fereastra) din fericire nu am avut de-a face cu ele, doar le-am remarcat. Nu mi se pare problematic faptul ca e alb la interior, imi place ca e luminos iar zona articulatiei arata foarte bine. De asemenea imi pare o idee buna asezarea scaunelor fata in fata acolo, spatiu bine utilizat.
Referitor la colantare: aspectul exterior este extraordinar (ma gandesc ca destui cei depasiti de tren pe autostrada s-au uitat mirati la "OZN"). La interior nu pot spune ca am fost incantat de alterarea vizibilitatii. Nu este "deal breaker" dar ferestrele puteau sa fi ramas libere. Nici in autobuze nu imi plac ferestrele acoperite asa.
Calitatea mersului este foarte buna (nota: cred este prima data cand trec in ro un macaz in abatere cu 77km/h, nu e rau). Scaunele sunt comode si destul de mari, singura problema ca spatarele cam transmit genunchii vecinilor din spate.
Sunetul motoarelor (atat la dus cat si la intors am mers in vagon motor) este suficient de discret incat sa nu se bage de seama, mai degraba am remarcat sunetul transformatorului la acceleratii *si la franare*, indiciu clar al franarii recuperative; apropos, mecanicul se lauda ca, per total, mai mult consuma clima decat tractiunea. Nu stiu daca este chiar asa, dar cu siguranta este foarte eficienta dpdv al consumului. De asemenea acceleratia este puternica; chiar si de la 80km/h in sus am simtit cum ma impingea in scaun, desi trenul era plin.
Oricum, pentru noi nu a fost o problema acel bazait ocazional (aparent sesizabil doar pe partea stanga a fiecarui vagon motor), mai degraba o informare utila asupra modificarilor vitezei.
Problema cu CFR: Nu prea inteleg de ce acest tren are o trasa mai dezavantajoasa decat a CFR-ului; la intoarcere a fost limitat la 140, plus mutat pe linia din stanga pentru a depasi un Regio. Chiar si asa, a ajuns timpuriu atat la dus cat si la intors - bravo!
Sper ca la iarna sa mergem cu el si la Brasov.
Graficul de viteza la dus:
A, si legat de asta: bun un tren din materiale compozite, am avut receptie foarte buna la GPS
Sambata 09.08.2014 am facut un drum dus-intors Bucuresti-Constanta.
Am fost placut impresionati (eu si consoarta, pasionata ca si mine) de calatoria cu acest tren. Mi-a placut atitudinea pozitiva atat a personalului cat si a calatorilor, acestia din urma (cei care bagau de seama) spunand ca "era timpul sa fie si la noi asa". La dus trenul a fost plin, plus 2-3 care au stat in picioare: la urcare seful de tren si/sau controloarea le spuneau ca locurile sunt rezervate in totalitate, pot sa se urce dar trebuie sa inteleaga ca vor calatori in picioare: au fost cativa care au ales asta. Referitor la rezervare, este clar ca mai trebuie lucrat intrucatva la sistemul informatic - nu am primit pe mail rezervarea, dar cand am sunat la agentie mi s-a confirmat ca este inregistrata si seful de tren are lista; pana la urma seful de tren m-a crezut pe cuvant (nu mi-a fost clar daca chiar avea lista) si totul a fost in regula. La intoarcere nu a fost 100% plin deci nu ar fi fost problema nici fara rezervare, dar nu a fost nici prea gol. Am apreciat atitudinea extrem de amabila a personalului din tren, sper sa ii tina tot asa. Amabilitatea nu inseamna insa lipsa de fermitate: politicos dar ferm au dat jos pe cineva care tinea mortis sa fumeze in usa trenului: "puteti sa fumati pe peron, aveti destul timp pana la plecarea trenului", ceea ce iarasi este de apreciat: au grija de materialul lor si de respectarea regulilor.
Hyperion_Bucuresti.JPG (156.34 KB; downloaded 9177 times)
Trenul arata foarte bine dpdv estetic atat la interior cat si la exterior, singura problema fiind cele cateva scaune asezate la perete (fara nici o fereastra) din fericire nu am avut de-a face cu ele, doar le-am remarcat. Nu mi se pare problematic faptul ca e alb la interior, imi place ca e luminos iar zona articulatiei arata foarte bine. De asemenea imi pare o idee buna asezarea scaunelor fata in fata acolo, spatiu bine utilizat.
Hyperion_articulatie.JPG (156.91 KB; downloaded 9177 times)
Referitor la colantare: aspectul exterior este extraordinar (ma gandesc ca destui cei depasiti de tren pe autostrada s-au uitat mirati la "OZN"). La interior nu pot spune ca am fost incantat de alterarea vizibilitatii. Nu este "deal breaker" dar ferestrele puteau sa fi ramas libere. Nici in autobuze nu imi plac ferestrele acoperite asa.
Hyperion_Constanta.JPG (226.87 KB; downloaded 9178 times)
Calitatea mersului este foarte buna (nota: cred este prima data cand trec in ro un macaz in abatere cu 77km/h, nu e rau). Scaunele sunt comode si destul de mari, singura problema ca spatarele cam transmit genunchii vecinilor din spate.
Sunetul motoarelor (atat la dus cat si la intors am mers in vagon motor) este suficient de discret incat sa nu se bage de seama, mai degraba am remarcat sunetul transformatorului la acceleratii *si la franare*, indiciu clar al franarii recuperative; apropos, mecanicul se lauda ca, per total, mai mult consuma clima decat tractiunea. Nu stiu daca este chiar asa, dar cu siguranta este foarte eficienta dpdv al consumului. De asemenea acceleratia este puternica; chiar si de la 80km/h in sus am simtit cum ma impingea in scaun, desi trenul era plin.
Oricum, pentru noi nu a fost o problema acel bazait ocazional (aparent sesizabil doar pe partea stanga a fiecarui vagon motor), mai degraba o informare utila asupra modificarilor vitezei.
Problema cu CFR: Nu prea inteleg de ce acest tren are o trasa mai dezavantajoasa decat a CFR-ului; la intoarcere a fost limitat la 140, plus mutat pe linia din stanga pentru a depasi un Regio. Chiar si asa, a ajuns timpuriu atat la dus cat si la intors - bravo!
Sper ca la iarna sa mergem cu el si la Brasov.
Graficul de viteza la dus:
bucuresti_constanta_hyperion.png (115.19 KB; downloaded 9178 times)
A, si legat de asta: bun un tren din materiale compozite, am avut receptie foarte buna la GPS
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Începând din 14 septembrie, trenul Hyperion va circula între Craiova şi Braşov
Noul mers la dus va fi următorul (plecări):
- Craiova – 05.30
- Caracal – 06.13
- Roşiori Nord – 06.59
- Videle – 07:48
- Bucureşti Nord – 08.36 – 09.00
- Ploieşti – 09.47
- Câmpina – 10.13
- Sinaia – 10.39
- Buşteni – 10.49
- Azuga – 10.56
- Predeal – 11.09
- Braşov – sosire 11.46
La întors, mersul va fi:
- Braşov – 15.30
- Predeal – 16.02
- Azuga – 16.11
- Buşteni – 16.17
- Sinaia – 16.26
- Câmpina – 16.52
- Ploieşti – 17.18
- Bucureşti Nord – 18.03 – 18.23
- Videle – 19.11
- Roşiori Nord – 19.55
- Caracal – 20.43
- Craiova – sosire – 21.30
Preţul unui bilet pe diverse relaţii va fi:
- 50 lei – între Craiova şi Braşov
- 35 lei – între Craiova şi Bucureşti
- 30 lei – între Bucureşti şi Braşov
- 25 lei – între Bucureşti şi orice staţiune de pe Valea Prahovei
Mai multe detalii pe: http://softrans.ro/tarife.html
https://portal.metrouusor.com/incepand-d...si-brasov/
Începând din 14 septembrie, trenul Hyperion va circula între Craiova şi Braşov
Noul mers la dus va fi următorul (plecări):
- Craiova – 05.30
- Caracal – 06.13
- Roşiori Nord – 06.59
- Videle – 07:48
- Bucureşti Nord – 08.36 – 09.00
- Ploieşti – 09.47
- Câmpina – 10.13
- Sinaia – 10.39
- Buşteni – 10.49
- Azuga – 10.56
- Predeal – 11.09
- Braşov – sosire 11.46
La întors, mersul va fi:
- Braşov – 15.30
- Predeal – 16.02
- Azuga – 16.11
- Buşteni – 16.17
- Sinaia – 16.26
- Câmpina – 16.52
- Ploieşti – 17.18
- Bucureşti Nord – 18.03 – 18.23
- Videle – 19.11
- Roşiori Nord – 19.55
- Caracal – 20.43
- Craiova – sosire – 21.30
Preţul unui bilet pe diverse relaţii va fi:
- 50 lei – între Craiova şi Braşov
- 35 lei – între Craiova şi Bucureşti
- 30 lei – între Bucureşti şi Braşov
- 25 lei – între Bucureşti şi orice staţiune de pe Valea Prahovei
Mai multe detalii pe: http://softrans.ro/tarife.html
https://portal.metrouusor.com/incepand-d...si-brasov/
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Incepand de azi, elevii, studentii si pensionarii beneficiaza de reducere 50%.
Incepand de azi, elevii, studentii si pensionarii beneficiaza de reducere 50%.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Pe facebook au anuntat ca incepand cu 1 august apare Hyperion 2.
Acesta va circula intre Craiova si Constanta via Bucuresti Nord.
Pe facebook au anuntat ca incepand cu 1 august apare Hyperion 2.
Acesta va circula intre Craiova si Constanta via Bucuresti Nord.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Softrans
Florinds
Confirm, se lucreaza intens pentru Hyperion 2, am discutat cu personalul trenului.
Am facut 1h 30m pana in Busteni. Civilizatie, aer conditionat care chiar nu se strica, prize pentru laptop, oameni amabili, timp respectat la minut.
Extraordinar, 25 lei de persoana (cat vreo 5 cartele de metrou pentru un drum de aprox. 150 km) si din pacate doar 50% ocupat.
Incredibil ca in Romania cineva nu vrea sa ia pielea de pe tine si vrea sa faca profit prin vanzari mai mari.
Confirm, se lucreaza intens pentru Hyperion 2, am discutat cu personalul trenului.
Am facut 1h 30m pana in Busteni. Civilizatie, aer conditionat care chiar nu se strica, prize pentru laptop, oameni amabili, timp respectat la minut.
Extraordinar, 25 lei de persoana (cat vreo 5 cartele de metrou pentru un drum de aprox. 150 km) si din pacate doar 50% ocupat.
Incredibil ca in Romania cineva nu vrea sa ia pielea de pe tine si vrea sa faca profit prin vanzari mai mari.
📖 Pagination options