Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2167 posts, 588697 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Robert24
Pai daca sunt 3 tramvaie si au 64 de min pe cursa....
Pai daca sunt 3 tramvaie si au 64 de min pe cursa....
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Ideea e ca din doua linii (11 si 44) chiar si 11-le circula execrabil. Legat de 44: mi-am pierdut rabdarea/speranta de a-l mai astepta vreodata!
Culmea e ca mergand spre munca aproape de Pasteur mi-e dat sa intalnesc din sens opus destul de des vreo doua vagoane de 11 si inca doua de 44 Chiar nu mai inteleg nimic din (dez)organizarea asta estivala.
Ca fapt divers, o colega se plangea ca in Rahova, 32-ul a fost "decapitat", iar dimineata e omor in statii (directia Unirii). Se pare ca vara muncesc doar fraierii.... in opinia unora
Ideea e ca din doua linii (11 si 44) chiar si 11-le circula execrabil. Legat de 44: mi-am pierdut rabdarea/speranta de a-l mai astepta vreodata!
Culmea e ca mergand spre munca aproape de Pasteur mi-e dat sa intalnesc din sens opus destul de des vreo doua vagoane de 11 si inca doua de 44 Chiar nu mai inteleg nimic din (dez)organizarea asta estivala.
Ca fapt divers, o colega se plangea ca in Rahova, 32-ul a fost "decapitat", iar dimineata e omor in statii (directia Unirii). Se pare ca vara muncesc doar fraierii.... in opinia unora
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
AlexD
A mai fost si in alti ani reduceri de material rulant vara dar niciodata nu a fost ca acum, si in cazul meu ca si in cazul altora a devenit o adevarata aventura plecatul la serviciu cu RATBul, nu stii niciodata daca ajungi sau nu la timp. Ieri am fost foarte aproape sa ma intorc din statie dupa masina personala, eram in statie de la 12:00 si pana al 12:28 nu a trecut nici un tramvai(linia 8) daca se facea 12:30 plecam dupa masina...a venit cu chiu cu vai un vagon de la Dep Alexandria si abia am pontat cu 3 min inainte sa-mi inceapa tura.
Sa vedem astazi ce si cum...
A mai fost si in alti ani reduceri de material rulant vara dar niciodata nu a fost ca acum, si in cazul meu ca si in cazul altora a devenit o adevarata aventura plecatul la serviciu cu RATBul, nu stii niciodata daca ajungi sau nu la timp. Ieri am fost foarte aproape sa ma intorc din statie dupa masina personala, eram in statie de la 12:00 si pana al 12:28 nu a trecut nici un tramvai(linia 8) daca se facea 12:30 plecam dupa masina...a venit cu chiu cu vai un vagon de la Dep Alexandria si abia am pontat cu 3 min inainte sa-mi inceapa tura.
Sa vedem astazi ce si cum...
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cobradinberceni
Nu stiu ce au suplimentat ei, dar e dezastru pe linia 25. Dimineata, daca vrei sa te sui de la statia Drumul Gazarului, ai mari sanse de a ramane pe jos. Pur si simplu nu e loc in tramvaie. Isi bat joc de calatori.
Am facut sesizare pe site-ul RATB si am primit un raspuns penibil:
Va informam ca, incepand de luni, 23.06.2014, capacitatea de transport pe linia 25 a fost suplimentata.
Mentionam ca, parcul de vehicule alocat fiecarei linii precum si programele de functionare a liniilor de transport se stabilesc in functie de fluxurile de calatori inregistrate pe fiecare traseu in parte, pe varfuri orare si zile de lucru si week-end.
Prin urmare, cererea de transport reprezinta un factor important ce determina dimensionarea corespunzatoare a parcului circulant, configurarea traseelor precum si stabilirea graficilor de circulatie.
Asadar, reducerea cererii de transport inregistrata pe durata sezonului estival ca urmare a inceperii perioadei de vacanta pentru elevi si studenti, precum si pentru alte categorii de calatori care efectueaza concediul de odihna a constituit un aspect luat in calcul in ceea ce priveste decizia de reconfigurare a programului de circulatie al mijloacelor de transport in comun.
Va asiguram ca Regia monitorizeaza in permanenta gradul de incarcare a liniilor de transport in comun iar in finctie de evolutia cererii, oferta de transport se majoreaza prin suplimentarea parcului circulant.
Ori de cate ori veti avea o remarca sau o sugestie privind serviciile noastre, va rugam sa ni le comunicati, utilizand adresa de e-mail: info@ratb.ro. Ne vom stradui sa va raspundem si sa actionam astfel incat serviciile noastre sa fie la inaltime iar dumneavoastra sa fiti in intregime satisfacut de ele.
Cu speranta de a va numara, in continuare, printre clientii nostri cei mai fideli, va rugam sa primiti intreaga noastra consideratie.
In fiecare dimineata asist la discutii/certuri intre calatori si vatman pe tema asta. Ba chiar zilele trecute au fost discutii aprinse si cu niste controlori.
Nu se poate face nimic pentru a se reveni la cuplurile de Tatre?
georgica2704 wrote:
In timpul verii vor circula mai puţine vehicule RATB, ca urmare a micşorării cererii de transport.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a reconfigurat parcul de vehicule, prin micşorarea numărului celor scoase pe traseu cu 13 până la 21 la sută, ca urmare a reducerii cererii de transport în perioada de vară, au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii instituţiei.
"Parcul circulant a fost redus procentual în funcţie de fluxurile de călători de pe fiecare traseu şi de caracteristicile fiecărei linii, cu procente care variază între 13 şi 21, însă sunt îndeplinite condiţiile pentru o circulaţie normală a vehiculelor regiei pe perioada vacanţelor şcolare şi a concediilor de odihnă", au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii regiei.
Potrivit sursei citate, zilnic, fiecare linie de transport este monitorizată din punct de vedere al cererii de transport, astfel încât pot exista modificări legate de numărul vehiculelor scoase pe traseu.
În acest sens, în urma determinărilor din traseu, efectuate în ultimele zile, a fost suplimentată capacitatea de transport a autovehiculelor liniilor 25 şi ...221.
http://www.mediafax.ro/social/in-timpul-verii-vor-circula-mai-putine-vehicule-ratb-ca-urmare-a-micsorarii-cererii-de-transport-12840888
Nu stiu ce au suplimentat ei, dar e dezastru pe linia 25. Dimineata, daca vrei sa te sui de la statia Drumul Gazarului, ai mari sanse de a ramane pe jos. Pur si simplu nu e loc in tramvaie. Isi bat joc de calatori.
Am facut sesizare pe site-ul RATB si am primit un raspuns penibil:
Va informam ca, incepand de luni, 23.06.2014, capacitatea de transport pe linia 25 a fost suplimentata.
Mentionam ca, parcul de vehicule alocat fiecarei linii precum si programele de functionare a liniilor de transport se stabilesc in functie de fluxurile de calatori inregistrate pe fiecare traseu in parte, pe varfuri orare si zile de lucru si week-end.
Prin urmare, cererea de transport reprezinta un factor important ce determina dimensionarea corespunzatoare a parcului circulant, configurarea traseelor precum si stabilirea graficilor de circulatie.
Asadar, reducerea cererii de transport inregistrata pe durata sezonului estival ca urmare a inceperii perioadei de vacanta pentru elevi si studenti, precum si pentru alte categorii de calatori care efectueaza concediul de odihna a constituit un aspect luat in calcul in ceea ce priveste decizia de reconfigurare a programului de circulatie al mijloacelor de transport in comun.
Va asiguram ca Regia monitorizeaza in permanenta gradul de incarcare a liniilor de transport in comun iar in finctie de evolutia cererii, oferta de transport se majoreaza prin suplimentarea parcului circulant.
Ori de cate ori veti avea o remarca sau o sugestie privind serviciile noastre, va rugam sa ni le comunicati, utilizand adresa de e-mail: info@ratb.ro. Ne vom stradui sa va raspundem si sa actionam astfel incat serviciile noastre sa fie la inaltime iar dumneavoastra sa fiti in intregime satisfacut de ele.
Cu speranta de a va numara, in continuare, printre clientii nostri cei mai fideli, va rugam sa primiti intreaga noastra consideratie.
In fiecare dimineata asist la discutii/certuri intre calatori si vatman pe tema asta. Ba chiar zilele trecute au fost discutii aprinse si cu niste controlori.
Nu se poate face nimic pentru a se reveni la cuplurile de Tatre?
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
cobradinberceni
Confirm ca si pe 25 e dezastru. Zilnic sare lumea la gatul vatmanilor, uneori si al controlorilor, dar degeaba. Cred ca trebuie sa asteptam toamna pentru a circula ca inainte de "taiere".
Confirm ca si pe 25 e dezastru. Zilnic sare lumea la gatul vatmanilor, uneori si al controlorilor, dar degeaba. Cred ca trebuie sa asteptam toamna pentru a circula ca inainte de "taiere".
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
AlexD
Mai au tupeu controlorii sa apara prin tramvaie?
Mai au tupeu controlorii sa apara prin tramvaie?
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
cobradinberceni
Da, se suie la capat sau la primele 1-2 statii si daca prind ceva, coboara cu "prada", daca nu, cum se aglomereaza coboara, sa nu fie linsati, cel putin verbal.
Da, se suie la capat sau la primele 1-2 statii si daca prind ceva, coboara cu "prada", daca nu, cum se aglomereaza coboara, sa nu fie linsati, cel putin verbal.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Vânzarea cartelelor unice de metrou şi RATB ar putea reîncepe într-o lună.
Cartelele unice metrou-RATB ar putea să intre iar la vânzare, din august, dacă Regia de Transport Bucureşti achită în această lună 3 milioane de euro către Metrorex. Într-o întâlnire dintre conducerile celor două Regii s-ar fi promis că această plată va fi făcută.
Comercializarea cartelelor unice pentru metrou şi mijloacele de transport RATB ar putea reîncepe din august, dacă RATB achită, în această lună, datoria către Metrorex de 13, 8 milioane de lei.
“În prezent contractul cu RATB este suspendat până la plata tuturor datoriilor către Metrorex. Suma pe care RATB o datorează societăţii Metrorex, la data de 12.06.2014, este de 13.800.446,97 lei, sumă care cuprinde facturi neachitate şi penalităţi calculate la 12.06.2014. Am avut o întâlnire cu conducerea RATB şi au promis că în luna iulie plătesc datoria şi sperăm ca în luna august să reluăm colaborarea”, spune Aurel Radu, director Metrorex.
În luna aprilie, când contractul cu RATB s-a suspendat, Metrorex avea de încasat 17, 8 milioane de lei. Imediat după suspendare, RATB a virat în conturile Regiei de Metrou 4 milioane de lei.
În prezent, Metrorex nu mai acceptă la plata călătoriei cu metroul cardurile ACTIV emise şi reîncarcate de RATB, şi nici biletele unice RATB – Metrorex.
Stirea ,de aici :http://www.economica.net/vanzarea-cartelelor-unice-de-metrou-si-ratb-ar-putea-reincepe-intr-o-luna_83503.html
Vânzarea cartelelor unice de metrou şi RATB ar putea reîncepe într-o lună.
Cartelele unice metrou-RATB ar putea să intre iar la vânzare, din august, dacă Regia de Transport Bucureşti achită în această lună 3 milioane de euro către Metrorex. Într-o întâlnire dintre conducerile celor două Regii s-ar fi promis că această plată va fi făcută.
Comercializarea cartelelor unice pentru metrou şi mijloacele de transport RATB ar putea reîncepe din august, dacă RATB achită, în această lună, datoria către Metrorex de 13, 8 milioane de lei.
“În prezent contractul cu RATB este suspendat până la plata tuturor datoriilor către Metrorex. Suma pe care RATB o datorează societăţii Metrorex, la data de 12.06.2014, este de 13.800.446,97 lei, sumă care cuprinde facturi neachitate şi penalităţi calculate la 12.06.2014. Am avut o întâlnire cu conducerea RATB şi au promis că în luna iulie plătesc datoria şi sperăm ca în luna august să reluăm colaborarea”, spune Aurel Radu, director Metrorex.
În luna aprilie, când contractul cu RATB s-a suspendat, Metrorex avea de încasat 17, 8 milioane de lei. Imediat după suspendare, RATB a virat în conturile Regiei de Metrou 4 milioane de lei.
În prezent, Metrorex nu mai acceptă la plata călătoriei cu metroul cardurile ACTIV emise şi reîncarcate de RATB, şi nici biletele unice RATB – Metrorex.
Stirea ,de aici :http://www.economica.net/vanzarea-cartelelor-unice-de-metrou-si-ratb-ar-putea-reincepe-intr-o-luna_83503.html
- remier
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
remier
Nu ma deranjeaza deloc ca sunt cartele separate. Daca RATB a tzepuit Metrorex, este mai bine asa, ca cei de la metrou isi pot incasa banii pentru munca prestata de ei. Ratb este un dinozaur imens care se misca greu, papa bani multi si deserveste bucurestenii foarte prost, pentru ca este prost condus, are personal administrativ probabil mult mai mult decat cel productiv(soferi manipulanti si mecanici) Cat de multi bani s-ar pompa tot degeaba, nu se imbunatateste nimic. Asta e parerea mea ca locuitor al acestui oras care trebuie sa merg zilnic la munca si sa fiu nevoit sa folosesc RATB. Fac 15 minute din Pipera la Eroii revolutiei cu metroul, si o juma de ora sau chiar o ora pana la capatul soselei Giurgiului. De ce trebuie sa fie neaparat cartela comuna? Sa traiasca iar Ratb pe banii platiti de calatori pentru abonamentul la metrou?
Nu ma deranjeaza deloc ca sunt cartele separate. Daca RATB a tzepuit Metrorex, este mai bine asa, ca cei de la metrou isi pot incasa banii pentru munca prestata de ei. Ratb este un dinozaur imens care se misca greu, papa bani multi si deserveste bucurestenii foarte prost, pentru ca este prost condus, are personal administrativ probabil mult mai mult decat cel productiv(soferi manipulanti si mecanici) Cat de multi bani s-ar pompa tot degeaba, nu se imbunatateste nimic. Asta e parerea mea ca locuitor al acestui oras care trebuie sa merg zilnic la munca si sa fiu nevoit sa folosesc RATB. Fac 15 minute din Pipera la Eroii revolutiei cu metroul, si o juma de ora sau chiar o ora pana la capatul soselei Giurgiului. De ce trebuie sa fie neaparat cartela comuna? Sa traiasca iar Ratb pe banii platiti de calatori pentru abonamentul la metrou?
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Problema nu e cine de la cine fura. Problema este ca tot muritorul de rand sufera din cauza incompetentei autoritatilor. In loc sa avem un sistem amplu de transport pentru Bucuresti si zonele adiacente , la ora actuala folosim dube, RATB si Metrorex unde platesti cash si cu inca 2 cartele.
Problema nu e cine de la cine fura. Problema este ca tot muritorul de rand sufera din cauza incompetentei autoritatilor. In loc sa avem un sistem amplu de transport pentru Bucuresti si zonele adiacente , la ora actuala folosim dube, RATB si Metrorex unde platesti cash si cu inca 2 cartele.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
ADY881
- Cartela comuna este unicul mod de a avea o modalitate de plata civilizata
- Cardul activ se valideaza mai rapid (poate tie o secunda nu ti se pare mult, insa la nivelul macro se economiseste mult timp)
- doar daca ai un card comun poti sa faci (in persepectiva, adica cu alt primar) un bilet unic, care sa fie valabil un timp fix, astfel incat tu sa platesti o data, dar sa mergi si pe tramvai(Giurgiului) si pe M2
- este pur si simplu mai comod sa ai un card, decat n-spe pentru fiecare caruta in parte
Vorbesti din ziare tampe, primaru nu a dat bani la RATB (a lasat pentru pasajul PPL), RATB-ul si-a lasat niste bani pentru supravietuire => daca este sa il invinuesti pe cineva, invinuieste-l pe ala din turnul negru de pe splai.
Ce am ingrosat este adevar, si aste se intampla din cauza capusarii politice a RATB.
Si atunci desfiintam transportul de suprafata?
remier wrote:
Nu ma deranjeaza deloc ca sunt cartele separate. ....De ce trebuie sa fie neaparat cartela comuna?
- Cartela comuna este unicul mod de a avea o modalitate de plata civilizata
- Cardul activ se valideaza mai rapid (poate tie o secunda nu ti se pare mult, insa la nivelul macro se economiseste mult timp)
- doar daca ai un card comun poti sa faci (in persepectiva, adica cu alt primar) un bilet unic, care sa fie valabil un timp fix, astfel incat tu sa platesti o data, dar sa mergi si pe tramvai(Giurgiului) si pe M2
- este pur si simplu mai comod sa ai un card, decat n-spe pentru fiecare caruta in parte
remier wrote:
Daca RATB a tzepuit Metrorex, este mai bine asa, ca cei de la metrou isi pot incasa banii pentru munca prestata de ei...........Sa traiasca iar Ratb pe banii platiti de calatori pentru abonamentul la metrou?
Vorbesti din ziare tampe, primaru nu a dat bani la RATB (a lasat pentru pasajul PPL), RATB-ul si-a lasat niste bani pentru supravietuire => daca este sa il invinuesti pe cineva, invinuieste-l pe ala din turnul negru de pe splai.
remier wrote:
Ratb este un dinozaur imens care se misca greu, papa bani multi si deserveste bucurestenii foarte prost, pentru ca este prost condus, are personal administrativ probabil mult mai mult decat cel productiv(soferi manipulanti si mecanici)
Ce am ingrosat este adevar, si aste se intampla din cauza capusarii politice a RATB.
remier wrote:
Cat de multi bani s-ar pompa tot degeaba, nu se imbunatateste nimic.
Si atunci desfiintam transportul de suprafata?
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
crocodil
Am trimis celor de la RATB o sesizare referitoare la nefunctionalitatea macazului de la Orhideiei cu Sos. Giulesti:
" Referitor la sesizarea dumneavoastra transmisa catre RATB, va comunicam faptul ca macazul din intersectia Sos. Orhideelor cu Sos. Giulesti a suferit o avarie, provocata de catre un gabarit necunoscut, fiind blocata functionarea acestuia in regim automat.
Intrucat aceasta piesa de cale se afla in termenul de garantie, defectiunea va fi remediata de catre echipele de interventie ale RATB impreuna cu reprezentantii constructorului.
De asemenea, vom ţine sub observaţie zona, vom face verificări periodice, iar în cazul apariţiei unor defecţiuni la infrastructura RATB, vom intervini prompt pentru eliminarea acestora.
Cu respect,
Şef Birou Relaţii Publice
Constantin Tobescu"
Am trimis celor de la RATB o sesizare referitoare la nefunctionalitatea macazului de la Orhideiei cu Sos. Giulesti:
" Referitor la sesizarea dumneavoastra transmisa catre RATB, va comunicam faptul ca macazul din intersectia Sos. Orhideelor cu Sos. Giulesti a suferit o avarie, provocata de catre un gabarit necunoscut, fiind blocata functionarea acestuia in regim automat.
Intrucat aceasta piesa de cale se afla in termenul de garantie, defectiunea va fi remediata de catre echipele de interventie ale RATB impreuna cu reprezentantii constructorului.
De asemenea, vom ţine sub observaţie zona, vom face verificări periodice, iar în cazul apariţiei unor defecţiuni la infrastructura RATB, vom intervini prompt pentru eliminarea acestora.
Cu respect,
Şef Birou Relaţii Publice
Constantin Tobescu"
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Mori de cald în autobuzele RATB? Șoferii circulă fără aer condiționat pentru că şefii le opresc din salariu dacă depășesc cota de carburant.
Canicula a pus stăpânire de câteva zile pe România. Termometrele bucureştene au arătat ieri şi 41 de grade şi în mijloacele de transport în comun căldura s-a simţit şi mai rău. Acest lucru însă nu-i deranjează deloc pe şoferii RATB care, deşi au autobuze doate cu aer condiţionat, îl ţin oprit pentru că şefii le opresc din salariu dacă depășesc cota de carburant.
Şoferii regiilor de transport în aceste zile toride să dea drumul la aer condiţionat pentru că ar consuma mai multă motorină, iar şefii le opresc din salariu dacă depăşesc cota de carburant. Chiar dacă oamenii sunt nemulţumiţi, şoferii le explică acestora că aparatele de aer condiţionat sunt defecte.
Problema este alta, spun liderii de sindicat. Şoferii se gândesc de două ori înainte să pornească instalaţia, ca să nu consume mai mult combustibil. Pentru că depăşesc cota, şefii le taie din leafă.
„Consumul crește cu 5% aproximativ față de cantitatea de motorină ce este alocată per cursă autobuzului”, explică Ion Usturoi, șofer RATB. Un alt şofer a adăugat: "Mi s-a făcut o imputare de 6 milioane și ceva".
Conducerea Regiei de Transport Bucureşti spune însă că pe timp de vară cota de motorină este oricum suplimentată şi că se asigură mereu că pasagerii care plătesc bilet au cele mai bune condiţii.
Stirea aici :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/ratb-nu-merg-cu-aer-conditionat-sefii-le-opresc-salariu-503532.html
Replica RATB nu s-a lasat asteptata:
Măsurile luate de RATB pentru îmbunătăţirea condiţiilor de transport pe timp de caniculă.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a intensificat măsurile de verificare a mijloacelor de transport în comun, pentru îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie în perioadele cu temperaturi atmosferice ridicate.
Astfel, vehiculele din întregul parc au fost verificate sub aspectul bunei funcţionări a trapelor de aerisire şi a modului de culisare a geamurilor. De asemenea, au fost verificate sistemele de aer condiţionat din dotarea autobuzelor. Vehiculele înregistrate cu anumite deficienţe au fost programate pentru reparaţii şi remedieri în regim de urgenţă.
Toţi conducătorii de vehicule au fost reinstruiţi şi atenţionaţi să verifice permanent funcţionarea instalaţiei de aer condiţionat şi să anunţe orice defecţiune aparută pe traseu, în vederea efectuării prompte a remedierilor.
Pentru a evita aglomerarea vehiculelor, care accentuează disconfortul pe timp de caniculă, vor fi monitorizate în continuare toate liniile de transport şi, în limita posibilităţilor, vor fi luate măsuri de suplimentare a parcului.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=388
Mori de cald în autobuzele RATB? Șoferii circulă fără aer condiționat pentru că şefii le opresc din salariu dacă depășesc cota de carburant.
Canicula a pus stăpânire de câteva zile pe România. Termometrele bucureştene au arătat ieri şi 41 de grade şi în mijloacele de transport în comun căldura s-a simţit şi mai rău. Acest lucru însă nu-i deranjează deloc pe şoferii RATB care, deşi au autobuze doate cu aer condiţionat, îl ţin oprit pentru că şefii le opresc din salariu dacă depășesc cota de carburant.
Şoferii regiilor de transport în aceste zile toride să dea drumul la aer condiţionat pentru că ar consuma mai multă motorină, iar şefii le opresc din salariu dacă depăşesc cota de carburant. Chiar dacă oamenii sunt nemulţumiţi, şoferii le explică acestora că aparatele de aer condiţionat sunt defecte.
Problema este alta, spun liderii de sindicat. Şoferii se gândesc de două ori înainte să pornească instalaţia, ca să nu consume mai mult combustibil. Pentru că depăşesc cota, şefii le taie din leafă.
„Consumul crește cu 5% aproximativ față de cantitatea de motorină ce este alocată per cursă autobuzului”, explică Ion Usturoi, șofer RATB. Un alt şofer a adăugat: "Mi s-a făcut o imputare de 6 milioane și ceva".
Conducerea Regiei de Transport Bucureşti spune însă că pe timp de vară cota de motorină este oricum suplimentată şi că se asigură mereu că pasagerii care plătesc bilet au cele mai bune condiţii.
Stirea aici :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/ratb-nu-merg-cu-aer-conditionat-sefii-le-opresc-salariu-503532.html
Replica RATB nu s-a lasat asteptata:
Măsurile luate de RATB pentru îmbunătăţirea condiţiilor de transport pe timp de caniculă.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a intensificat măsurile de verificare a mijloacelor de transport în comun, pentru îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie în perioadele cu temperaturi atmosferice ridicate.
Astfel, vehiculele din întregul parc au fost verificate sub aspectul bunei funcţionări a trapelor de aerisire şi a modului de culisare a geamurilor. De asemenea, au fost verificate sistemele de aer condiţionat din dotarea autobuzelor. Vehiculele înregistrate cu anumite deficienţe au fost programate pentru reparaţii şi remedieri în regim de urgenţă.
Toţi conducătorii de vehicule au fost reinstruiţi şi atenţionaţi să verifice permanent funcţionarea instalaţiei de aer condiţionat şi să anunţe orice defecţiune aparută pe traseu, în vederea efectuării prompte a remedierilor.
Pentru a evita aglomerarea vehiculelor, care accentuează disconfortul pe timp de caniculă, vor fi monitorizate în continuare toate liniile de transport şi, în limita posibilităţilor, vor fi luate măsuri de suplimentare a parcului.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=388
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
crocodil
Urmarirea parcului se facea azi de un grup de tineri intre statia Inox si Calea Rahovei care notau gradul de incarcare a tramvaielor! Poate ca sunt prin Bucuresti zone cu grad de incarcare mult mai ridicat ca acolo cum ar fi Eroii Revolutiei sau Bucur Obor...
Urmarirea parcului se facea azi de un grup de tineri intre statia Inox si Calea Rahovei care notau gradul de incarcare a tramvaielor! Poate ca sunt prin Bucuresti zone cu grad de incarcare mult mai ridicat ca acolo cum ar fi Eroii Revolutiei sau Bucur Obor...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination