Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronson NORD: Pasajul hobanat Otopeni (FINALIZAT DEC.2011)

477 posts, 171322 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF telvanni

Pana iti faci rost de bani pentru bentley te multumesti si cu un logan, problema deplasarii este rezolvata. Acest pod este construit cam cu 10..15 ani mai tarziu de momentul la care era nevoie de el. Sunt de parere ca pana acum trebuia sa amenajeze intersectia aia foarte bine astfel incat sa nu se mai faca atat de greu trecerea prin zona. Repet: podul este foarte util, era nevoie de el de cel putin 10 ani DAR pana acum puteau dracului sa amenajeze intersectia si rezolva 50% din problema. Nu contest sub nicio forma "vitalitatea" podului, nu ma intelege gresit (am exagerat putin in comentariul meu) vreau doar sa subliniez ca multe din probleme se puteau ameliora pana acum fara mari cheltuieli. Iti dau alt exemplu: majoritatea trecerilor la nivel cu calea ferata sunt foarte proaste, la modul ca iti rupi masina si ingreuneaza foarte mult traficul, sunt ca un gat de lebada. Nu crezi ca e foarte usor sa rezolvi o asemenea trecere?
Inteleg foarte bine rostul si utilitatea acestui pod, alta era ideea pe care vroiam s-o expun (poate nu mi-a iesit foarte bine). Nu crezi ca daca acum 15 ani se amenaja intersectia conform schitei mele traficul nu ar mai fi fost atat de imposibil in zona? Astept si alte opinii.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

pt. Televanni
Am vazut "schita"ta.E o idee.Exista o sosea rapida care iese din Stuttgart(B10)si merge spre Esslingen,paralel cu un "obstacol"mai ceva decat Linia CFR de centura,si anume Canalul Navigabil al raului Neckar(poti sa vezi solutiile alese de germani pt. fiecare intersectie pe Google Earth-solutia clasica este indepartarea usor a strazii principale de "obstacol"(cale ferata,canal navigabil,etc.)ca sa poti obtine ceea ce doresc si eu:o oarecare asemanare cu o sosea rapida,cu o autostrada,cu intrari si iesiri de autostrada-asa cum stau acum lucrurile,intre Soseaua de Centura si o sosea rapida nu exista nici un fel de asemanare-se incerca ceva de compromis,din "saracie".Eu sunt de alta parere....Mai tarziu va fi totul si mai scump,iar ideea cu o alta Centura Ocolitoare a Bcurestiului,o autostrada adevarata,e o absurditate,care,daca va fi vreodata construita,copiii mei vor fi strabunici!-plus ca va fi pentru totdeauna prea indepartata de "nucleul Bucuresti"ca bucurestenii s-o si intrebuinteze:inca o data,acea autostrada va fi folosita(in anul 2100) de cei in "tranzit"!
(am vazut de curand Budapesta;ce au construit aia intre timp acolo e de invidiat!autostrazi ultramoderne si pt. Europa de Vest,sosele rapide de ocolire,intersectii intr-adevar demne de o capitala moderna,dar "sarmanii" unguri....,Budapesta nu dispune de o Centura CF....Sunt ei in urma bucurestenilor?-sunt!

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

Scuze pt. numele scris gresit,Telvanni

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF cornel001

! Eu stiam ca podul hobanat se face pt a se asigura fluiditatea pe toata lungimea centuriii, ca sa nu mai stai la coada in nici un punct al ei, nici la trecerile cu calea ferata, in cazul ca se pune bariera ! Nu ca ar fi fost probleme de trafic prin zona !

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Pilonul central a ajuns la 8 sei pe ambele parti, mai e nevoie de cele 2 capace.
La rampa Otopeni se lucreaza fara graba.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF danielstan

Sens giratoriu?
Gandeste-te ca pe centura aia trec TIR-uri si le-ar trebui un sens giratoriu cu diametru mare ca sa poata intoarce in el, iar locul acela e stramt de tot.
Ar trebui expropriat mult teren. Acolo unde ai pus varful sagetii verzi sunt niste cladiri pe marginea centurii.
Sa nu uitam ca acum cativa ani pasajul DN1 peste centura a fost largit la 3 benzi pe sens, cu mare dificultate din cauza constructiilor existente:
este o casa chiar la piciorul pasajului DN1, sunt alte case pe marginea pasajului DN1...
Am vazut ca au consolidat malurile pasajului cu ziduri de beton, caci nu mai aveau loc in lateral.
Ideea principala a acestui nou pod peste centura este sa evite trecerea la nivel cu calea ferata, mai ales ca se mai pune si bariera uneori.
Mai mult nu se poate face fara exproprieri masive.

Mi-as fi dorit bretele de legatura, suspendate, intre cele 2 pasaje, dar pe unde sa le construiesti?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Dr2005

Cred că lucrările vor mai întârzia... astăzi au luat foc nişte materiale inflamabile de pe pod, înnegrind jumate din pilonul podului hobanat.€

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Sensul ala giratoriu este pe locul intersectiei dinspre Otopeni, soseaua e pe partea cealalta a cf, si oricum nu au treaba tirurile pe el ca ele nu au voie pe DN1 acolo.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mouseman

Cred ca solutia va fi cam asa, cu un sens giratoriu pe locul indicat de sageata verde, si amr ezolvat toate directiile/posibilitatile

Pare complicat/nerealist desenu. Stanga de pe centura spre Bucuresti cred ca o sa se faca asa cum a desenat danielstan pe pagina 4. Dar cum ramane cu stanga de pe centura spre Ploiesti?

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF danielstan

De pe centura (dinspre A1 spre DN1) spre Ploiesti se poate face pe sub pasajul existent (DN1) si apoi dreapta (spre Bucuresti), apoi urci pe pasaj si te duci spre Otopeni (cum e desenat mai sus).

Stiu ca e mai scurt cand vii pe centura sa traversezi calea ferata, sa faci stanga, sa cedezi trecerea celor ce vin din contrasens si sa mergi paralel cu pasajul DN1 in directia dorita, dar asta ar produce aglomeratie la trecerea peste calea ferata (cedezi trecerea).

Cred ca cei care se ocupa de semnalizarea intersectiilor vor pune semne de "Interzis la stanga" sub pasajul DN1, la trecerea peste calea ferata (din orice directie ai veni) pentru fluentizarea circulatiei si evitarea pericolului de a se lasa BARIERA cand coada de masini sta sa astepte pe cel ce face stanga.

Se vor gasi BIZONI care sa ignore "Interzis la stanga", cum se gasesc prin multe intersectii din Bucuresti.
Exemplu: intersectia str. Turda cu str. 1Mai (interzis la stanga de oriunde vii): http://www.jurnalul.ro/webcam/1-mai-turda-126.html

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mihai565

Bariera peste calea ferata,va fi desfiintata!

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Pe Aeroportului continua sapaturile dar nu s-au atins inca de cf sau lea, la Mogosoaia se contureaza giratoriul, pe Odai nu s-a facut mare lucru, doar utilitati si borduri(efortul de asfaltare se pare ca e dincolo de Otopeni)
La Otopeni se lucreaza in forta la sol, la pilon nu se vede mare lucru.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF danielstan

Adica la Mogosoaia (intersectia C.B. x DN1A) va fi sens giratoriu, nu va fi PASAJ?
O sa spuna ca le-a scapat din vedere pasajul de la Mogosoaia, cei ce spun ca din 2011 se va circula de la Pitesti la Constanta 'pe autostrada' sau 'in regim de autostrada'

Am mai auzit de la guvernanti ca o autostrada noua (ex. sectorul Drajna- Fetesti) in 2007 's-a dat in folosinta' - adica s-a deschis un fir
si in 2008 's-a finalizat' - adica s-a facut autostrada in toata regula.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Da, la Mogosoaia, intersectia Soseaua Bucuresti - Targoviste (DN1A) cu Aeroportului - Odai(centura) va fii giratoriu, nu pasaj.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2251 forum members have written 417663 posts in 5204 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use