Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronson NORD: Pasajul hobanat Otopeni (FINALIZAT DEC.2011)

477 posts, 176345 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mihai565

Goldmund wrote:
Am si eu in intrebare:
pe Centura largita,cu podul acesta suspendat,superb(nu atat de complex,dac pare mai reusit decat cel de la Basarab)vin dinspre Tunari si vreu spre Bucuresti,pe DN1.Cum o sa fac?Pe vechea sosea,pe sub pod(DN1)si apoi?N-ar trebui reproiectata o astfel de intrare importanta,spre Bucuresti?-cine stie mai mult?
Pozele astea arata ca totusi se realizeaza ceva,in comparatie cu perioada 1990-2004 cand s-a pierdut atata timp pretios.....



Pe sub podul vechi,care acum traverseaza centura bucurestiului,la asta nu cred ca s-au gandit..."mai mari din transporturile"

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Tavi

Goldmund wrote:
Am si eu in intrebare:
pe Centura largita,cu podul acesta suspendat,superb(nu atat de complex,dac pare mai reusit decat cel de la Basarab)vin dinspre Tunari si vreu spre Bucuresti,pe DN1.Cum o sa fac?Pe vechea sosea,pe sub pod(DN1)si apoi? Faci dreapta catre Ploiesti si apoi din nou dreapta pe DN1 catre Bucuresti. N-ar trebui reproiectata o astfel de intrare importanta,spre Bucuresti?-cine stie mai mult?

E f simplu Goldmund. Ai scris bine pana sub pod iar mai departe am scris eu in mesajul tau  ;)

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF George

Ieri am trecut cu bicicleta pe un traseu care traverseaza sos. de centura (un pic de carat bicla peste calea ferata si peste sosea...) si am vazut ca sinele traseului respectiv sunt ruginite, deci pe acolo nu se mai circula!
Stie cineva de ce?
Parea o ruta folosita pentru transportul de marfuri, nu mai zic ca e cale dubla electrificata si ar putea avea relevanta si in transportul feroviar de calatori.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Aia da, nu prea imi dau seama cum faci daca vii de pe DN1(din orice directie) si vrei pe centura spre Chitila.
Daca te uiti la poze vezi ca sub podul hobanat este taiata catenara, deci de aia nu se circula.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF 3mil

Si in zona Voluntari, la podul de la Afumati, este aceeasi situatie, ba chiar au si crescut boschetii printre linii.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Pai s-a inchis Mogosoaia - Pasarea, traficul e deviat pe Chitila - Baneasa - Pantelimon.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mindmasster

George wrote:
Ieri am trecut cu bicicleta pe un traseu care traverseaza sos. de centura (un pic de carat bicla peste calea ferata si peste sosea...) si am vazut ca sinele traseului respectiv sunt ruginite, deci pe acolo nu se mai circula!
Stie cineva de ce?
Parea o ruta folosita pentru transportul de marfuri, nu mai zic ca e cale dubla electrificata si ar putea avea relevanta si in transportul feroviar de calatori.


Au inchis calea ferata pentru ca pe centura circulau doar trenuri de marfa si foarte rar . Pana se termina podul hobanat circulatia feroviara ramane inchisa.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF syndic8r

shoppy wrote:
Aia da, nu prea imi dau seama cum faci daca vii de pe DN1(din orice directie) si vrei pe centura spre Chitila.


Probabil pe la bariera dinspre Chitila, respectiv cand vii dinspre Ploiesti ramane la fel ca acum, iar dinspre Bucuresti treci podul, intorci frumos dreapta la capat, si treci pe sub pod spre Chitila pana la bariera. Nu prea vad cum se poate face altfel cu actuala configuratie. Ca sa iasa ceva ca lumea trebuia sa treaca cu podul de pe centura peste cel de pe DN1 (SF   :mrgreen: ) sau  si mai bine sa bage calea ferata printr-un tunel (asta cred ca e si mai SF). Pana la capat insa, pe termen lung conteaza mai putin, DN1 va fi din ce in ce mai putin circulat cand se va face autostrada Buc - BV si poate in 20-30 de ani o sa aiba si Bucurestiul un A0  ;)

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mihai565

Tavi wrote:
Goldmund wrote:
Am si eu in intrebare:
pe Centura largita,cu podul acesta suspendat,superb(nu atat de complex,dac pare mai reusit decat cel de la Basarab)vin dinspre Tunari si vreu spre Bucuresti,pe DN1.Cum o sa fac?Pe vechea sosea,pe sub pod(DN1)si apoi? Faci dreapta catre Ploiesti si apoi din nou dreapta pe DN1 catre Bucuresti. N-ar trebui reproiectata o astfel de intrare importanta,spre Bucuresti?-cine stie mai mult?

E f simplu Goldmund. Ai scris bine pana sub pod iar mai departe am scris eu in mesajul tau  ;)


Peste calea ferata? Sau nu inteleg cum zici?

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF telvanni

mihai565 wrote:
Peste calea ferata? Sau nu inteleg cum zici?

Calea ferata ramane tot timpul pe stanga...nu ai treaba cu ea.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Tavi

mihai565 wrote:
Tavi wrote:
Goldmund wrote:
Am si eu in intrebare:
pe Centura largita,cu podul acesta suspendat,superb(nu atat de complex,dac pare mai reusit decat cel de la Basarab)vin dinspre Tunari si vreu spre Bucuresti,pe DN1.Cum o sa fac?Pe vechea sosea,pe sub pod(DN1)si apoi? Faci dreapta catre Ploiesti si apoi din nou dreapta pe DN1 catre Bucuresti. N-ar trebui reproiectata o astfel de intrare importanta,spre Bucuresti?-cine stie mai mult?

E f simplu Goldmund. Ai scris bine pana sub pod iar mai departe am scris eu in mesajul tau  ;)


Peste calea ferata? Sau nu inteleg cum zici?

Cum vii dinspre Tunari nu urci actualul pod in constructie ci o iei prin dreapta lui pe drumul viitor vechi (pe care se circula in prezent) pana sub podul cu DN1 deasupra (cateva sute de metri de la hobanat). Acolo ai doua posibilitati in prezent stanga peste linii sau dreapta pe langa rampa de la pod. Faci dreapta si la capatul rampei faci din nou dreapta si esti pe DN 1 sensul catre Bucuresti. Din pacate nu ma prea pricep eu la desen dar cred ca te descurci cu G-Earth. ;)

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF telvanni

Aici puteau rezolva problema de acum cateva secole mutand trecerea peste calea ferata in alt loc inafara celui de langa pod. Totul ar fi trebuit sa functioneze corect si fara ambuteiaje pentru ca DN1 supratraverseaza centura, dar problema era ca in acelasi loc centura trecea si peste calea ferata. Daca ai fi mutat traversarea caii ferata cu cateva sute de metri fata de locul actual mai ca nici nu aveam nevoie de pod. Bineinteles ca cea mai eleganta solutie e cea de acum...dar se putea ameliora situatia facand aceasta "smecherie", dar cum nimanui nu-i pasa...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

Multumesc mult pentru raspunsuri.
De ce m-am temut,tot n-am scapat,pentru ca "solutia" e cea pe care o folosesc soferii azi,solutia anilor cu multe lipsuri(anii 70/80....)
Sper,ca macar noile iesiri/intrari din/pe Centura care se pot reproiecta la standarde europene sa fie facute...(Centura-dinspre Chitila,spre Bucuresti,dinspre Ploiesti DN1 pe Centura,sens Tunari;la fel,dinspre Chitila,Centura iesirea pt. DN1 spre Ploiesti si ce a mai ramas,de pe DN1 din directia Bucuresti,rapid pe Centura,sens Tunari....Cele actuale sunt primitive,facute cu "economii la materiale".
Pentru o Romanie europeana

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF cornel001

Vreau sa te intreb ceva : ai idee de ce se construieste acest pod hobanat ?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422724 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use