Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1438 posts, 396971 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Deservirea zonei sos. Berceni de linia 232 ikarus13

Şoferii de la Ferentari încearcă de vreo 3 ani să facă exact această modificare dar nu au reuşit...

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Bună tuturor!

Sunt nouă pe forum, acesta este primul meu mesaj, așa că înainte de toate vreau să vă salut și să știți că apreciez eforturile pe care le faceți pe acest forum, am găsit aici o grămadă de informații despre transport/infrastructură în ultimii ani și iată că acum a venit momentul să îmi activez acest cont și să vin cu o propunere de nou traseu RATB de care am cu adevărat nevoie.

Să o iau cu începutul: în toamna anului trecut m-am mutat într-un cartier nou (Rahova-Sălaj), până acum am folosit mașina personală, dar am constatat că dau sume uriașe lunar pe benzină și că ar fi mult mai eficient pentru bugetul meu să utilizez, măcar din când în când, transportul în comun. Din păcate, însă, la mine pe stradă cel mai apropiat loc de unde aș putea urca într-un autbuz al RATB este la vreo 600-700 de metri (și este o linie-fantomă 227 care vine foarte rar).

Cu cine ar trebui să vorbesc pentru introducerea unei linii RATB care să deservească acest cartier în care vă spuneam că m-am mutat?

Pentru cei care nu știu zona, cartierul nou este construit pe strada Pucheni, chiar foarte aproape de capătul străzii, pe partea cu piața. Momentan sunt 10 blocuri a câte 6 etaje fiecare, iar alte 2 sunt aproape gata și vor fi cu siguranță în această primăvară, sunt o grămadă de oameni care ar putea folosi un mijloc de transport în comun... Sunt dispusă să merg în audiențe la cei de la primăria de sector, primăria generală sau regia de transport, dar care ar fi șansele? Sau mai bine zis: la cine ar trebui să merg?

În speranța că nu v-am deranjat prea mult, vă doresc o seară frumoasă, o să încerc să fiu activă pe acest topic și să rezolv problema asta care mă tot macină. În 2014 vreau autobuz în capăt la Pucheni! Credeți că se poate?

 


Re: Propuneri de noi trasee Robert24

Sa se infiinteze o noua linie in conditiile actuale este aproape imposibil.
Singura varianta, pentru care au fost infiintate sau prelungite linii in cartiere noi este ca locuitorii zonei sau antreprenorul sa cotizeze la RATB...
Adresati-va oricum Primariei Generale!

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Mulțumesc mult pentru răspuns!

Voi declanșa o acțiune zilele astea pentru a strânge câteva sute de semnături, să nu merg cu mâna goală la primărie.

Eu sper să se rezolve într-un fel această problemă, mă deranjează foarte tare că alte cartiere noi construite în ultimii ani beneficiază de transport în comun din partea RATB, deși unele nici măcar nu sunt amplasate în București, iar noi, cei care locuim și plătim taxele în municipiu, nu putem avea o stație de autobuz în cartier. O linie RATB în complex ar ajuta, pe lângă cei din complexul nou, și pe mulți dintre cei care locuiesc în zona de case a cartierului Rahova și care cu siguranță nu-s foarte încântați de linia 227.

Ce propun eu: prelungirea liniei 117 cu o stație. Complexul e la o distanță mai mică de 1 km de ultima stație a liniei 117, o prelungire nu cred că ar fi chiar imposibilă, iar traseul cred că ar fi unul bun pentru toată lumea, inclusiv pentru locuitorii mai vechi ai zonei, de care vorbeam mai devreme (traseul capăt Pucheni-Piața Sfânta Vineri, cu circulație între 4:45 și 22:45 și intervale de succedare de 4-10 minute dinspre cartier, respectiv 5:15-23:10 în centru) ar fi ideal!  :idea:  ).

Ce facilități există la capătul de linie "Bacău" al busului 117? E chiar ceva mare nod acolo care nu ar putea fi mutat? Eu am trecut pe Șos. Sălaj venind dinspre intersecția cu Pucheni, iar în dreapta unde se face strada Bacău am văzut niște autobuze oprite pur și simplu la bordură, pe marginea străzii, nu părea vreo stație importantă sau măcar un capăt de linie în care să poată staționa mașinile ca lumea, în genul celui de la Zețari de exemplu (unde ajung 8, 139, 323 etc.).

 


Re: Propuneri de noi trasee Victor92

Buna seara si bine v-am gasit!

Daca spuneti ca acel cartier nou construit se afla la 1 km de capatul "Cartier Salaj" al liniei 117, puteti plusa in momentul in care va duceti la Primarie sau la RATB. Ca un sfat (din punctul meu de vedere), incercati sa trimiteti o solicitare la RATB (http://www.ratb.ro/sesizari.php) atat dvs. cat si locatatii din zona si sa mentionati ca daca linia s-ar prelungi, s-ar realiza conditii mai optime si mai sigure (atentie!- se mentionati acest cuvant) pentru soferii de pe linia 117. Astfel, cu un capat nou si amenajat in cadrul complexului dvs (daca exista sau daca exista posibilitatea sa se faca), nu vor mai exista povesti in care soferii de la Alexandria sunt batuti sau jefuiti la capatul din prezent si astfel ar avea un spatiu mai nou  si amenajat pentru pauzele de masa.

Mult succes si daca va mai putem ajuta cu ceva, va rugam sa ne scrieti!

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Banuesc ca e vorba de http://www.conforturban.ro - acolo se vorbeste de un microbuz gratuit pentru locuitorii complexului. Poate ne poti spune despre ce e vorba, sau daca mai exista. In loc sa dea banii pentru microbuz ar putea cotiza la RATB pentru o linie decenta gen 117 (nu cred ca ar insemna mai mult de un autobuz in plus)

Acum pentru 117 acolo ar mai conta si in ce stare e Str. Salaj si daca au unde sa puna containerele RATB de capat de linie...

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Eu propun prelungirea liniei 117,prin alt traseu,dar care sa ajunga la Rahova Residence:
Propunera mea de prelungire a liniei 117.
rsz_linia_117_prelungita.jpg (191.43 KB; downloaded 3998 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee Victor92

Bombardati cu cereri la capitolul sesizari de pe site-ul RATB si poate rezolvati cumva...

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Victor92 wrote:
Mult succes si daca va mai putem ajuta cu ceva, va rugam sa ne scrieti!

Mulțumesc frumos!

bercenicity wrote:
Banuesc ca e vorba de http://www.conforturban.ro - acolo se vorbeste de un microbuz gratuit pentru locuitorii complexului. Poate ne poti spune despre ce e vorba, sau daca mai exista. In loc sa dea banii pentru microbuz ar putea cotiza la RATB pentru o linie decenta gen 117 (nu cred ca ar insemna mai mult de un autobuz in plus)

Acum pentru 117 acolo ar mai conta si in ce stare e Str. Salaj si daca au unde sa puna containerele RATB de capat de linie...

Da, despre acest complex rezidențial este vorba. O să verific zilele următoare personal care este starea Șos. Sălaj, ce-i drept n-am mai trecut de ceva vreme pe acolo, dar din câte îmi amintesc ar putea trece autobuze pe acolo.

În ceea ce privește microbuzul gratuit pentru locuitori, acesta există, dar are un traseu de un kilometru și ceva - adică merge dintr-un capăt într-altul al străzii Pucheni, din complexul rezidențial până la Piața Rahova, acolo unde există legături cu 32, 139, 226.

Pleacă la ore fixe din complex, te poți baza oarecum pe acest microbuz, e curat și modern, dar nu îmi plac orele/intervalele de succedare și ca să fiu sinceră eu am copilărit cu RATB (eternul și fascinantul 781, ulterior 381, am stat în Berceni când eram mai micuță) și aș vrea RATB și aici. Nu cred că cer prea mult!

Cam ăsta e programul, pentru curioși:




WAYNEN wrote:
Eu propun prelungirea liniei 117,prin alt traseu,dar care sa ajunga la Rahova Residence:

Perfeeeeeeect! Cred că ar fi ideal traseul ăsta, i-ar avantaja și pe locuitorii caselor din zona Rahova/strada Pucheni, care se chinuie acum cu un singur mijloc de transport în comun, și ăla mai mult fantomă (227).

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

WAYNEN wrote:
Eu propun prelungirea liniei 117,prin alt traseu,dar care sa ajunga la Rahova Residence:


Unde vrei sa bagi Citaro pe ulitele alea? Poate doar cu midibuze...
str.gorani.jpg (123.55 KB; downloaded 4981 times)


@Judith:
Ehe, ai fost rasfatata cu 381 - autobuz la 4 minute (acum), sau troleu la 2; nici expresul nu venea foarte rar, si destul de rapid pana sa se sufoce Bucurestiul de masini  :)  :)  :)
Programul microbuzelor pare mult mai bun decat fantoma 227; mai putin convenabil e pentru cine nu e locatar si vrea sa ajunga acolo  :roll:

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Ai pus punctul pe i, dacă ar fi o linie de autobuz aici, vizitatorii ar putea ajunge mult mai ușor la noi, fără a fi nevoie să meargă 20 de minute pe jos din șoseaua Alexandriei.

Voi încerca totuși să ajung în audiență la cineva de sus, poate faptul că 2014 e an electoral să fie un element care să mă ajute în demersul meu. Pe voi v-am convins, să văd ce reușesc cu ei...

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Pe langa 117 prelungit la complex,merge modificat si 227 sa circule pe Strada Pucheni,Soseaua Alexandria,Piata Rahova,Strada Buzoieni,Strada Margeanului,Strada Petre Ispirescu si apoi sa circule fie spre Ghencea,fie spre centru.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Sunt de parere ca 227 trebuie lasat asa cum este, poate doar adaugat 1 tur. In ciuda traseului destul de ciudat, linia asta ajuta locuitorii din zonele Teius si Pucheni - Muntii Carpati atat cu transbordarea catre centru cat si in sens invers, catre casa - pe aceeasi semicursa.
Pentru Rahova Residence ar merge si linia 220, in ambele sensuri pe str. Pucheni, cu renuntarea la intoarcerea catre Berceni prin calea Rahovei - Ferentari - Salaj. Cu 1-2 autobuze in plus ar asigura un interval decent.

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Orice propunere este binevenita, ideea este ca imi doresc aici o linie RATB care sa deserveasca atat cartierul rezidential nou, cat si locuitorii caselor de pe Pucheni si celelalte strazi adiacente, care au facut la randul lor petitii catre regia de transport sau primaria generala.

Prelungirea lui 220 este o idee, chiar daca nu va lega cartierul de centru, macar ar avea conexiuni cu alte mijloace de transport in comun (tramvaiele 8, 23, 32 si autobuzele 116, 117, 139, 226, 323 etc.) si ne-ar lega si de centrele comerciale din sudul orasului (Selgros, Carrefour, Metro, noul Auchan). Din pacate, nu stiu cat de dese sunt aceste autobuze si care ar fi traseul ideal pentru o cursa Auchan-capat Pucheni. E de analizat...

Astazi am facut si munca de teren, am mers in spatele blocurilor 7 si 8, respectiv in fata blocurilor 10 si 11 din complex, pe acolo pe unde teoretic trece Soseaua Salaj. Dezamagire totala: "soseaua" este de fapt o ulita, nu e asfaltata decat pana la intersectia cu strada Mandresti (cred ca asa ii spune), asa ca nu ar avea cum sa intre un autobuz pe acolo. Nici inainte de intersectie (adica din spatele pietei Pucheni pana la intersectia Salaj/Bacau, in actualul capat al lui 117), lucrurile nu stau prea roz, "soseaua" fiind prea ingusta. Eu am intrat fara probleme cu masina, dar Citaro nu stiu...

Am facut ai vreo 2 poze, le postez diseara, cand ajung acasa si le pot descarca din telefon.

Ca si curiozitate: de cine tine aceasta strada (Sos. Salaj)? De primaria de sector sau de cea generala? Asta ca sa stiu cui trimit petitia, lui Marian Vanghelie sau lui Sorin Oprescu...

Scuzati acum eventualele erori, mesajul e trimis de pe telefon.

O zi frumoasa tuturor!

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420950 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use