Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1347089 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Aron
Seriooos? Adica acuma o sa dubleze 11 cam vreo 70% din traseu... mda, mai are rost sa zic ceva
Seriooos? Adica acuma o sa dubleze 11 cam vreo 70% din traseu... mda, mai are rost sa zic ceva
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Si de acum pe afisaje va scrie 1 circula pe Viilor si 1 circula pe Viilor. Iar calatorii vor trebui sa mearga la ghicitoare inainte sa se suie in tramvai ca sa stie unde ii va duce.
Mare incapatanare la RATB. 19, 34, 15, 30 libere si ei nu si nu.
Si de acum pe afisaje va scrie 1 circula pe Viilor si 1 circula pe Viilor. Iar calatorii vor trebui sa mearga la ghicitoare inainte sa se suie in tramvai ca sa stie unde ii va duce.
Mare incapatanare la RATB. 19, 34, 15, 30 libere si ei nu si nu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Ei, o sa scrie pe unele Baba Novac si pe altele Piata Iancului.
Distractia mare este ca avem parte de 2 trasee total diferite cu acelasi indicativ.
Ei, o sa scrie pe unele Baba Novac si pe altele Piata Iancului.
Distractia mare este ca avem parte de 2 trasee total diferite cu acelasi indicativ.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Cred ca am aflat si de unde se trage treaba. Pe bulevardul Gh. Sincai cum se iese din curba veinind dinspre Timpuri Noi (langa cladirea Ranghet) zace pe linia de tramvai o uriasa placuta de frana desprinsa cu tot cu suport si ale cateva suruburi si piesulici imprastiate. Clar acolo a crapat un vagon. Intrebarea este ce vagon?
Cred ca am aflat si de unde se trage treaba. Pe bulevardul Gh. Sincai cum se iese din curba veinind dinspre Timpuri Noi (langa cladirea Ranghet) zace pe linia de tramvai o uriasa placuta de frana desprinsa cu tot cu suport si ale cateva suruburi si piesulici imprastiate. Clar acolo a crapat un vagon. Intrebarea este ce vagon?
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Sava_6115-6315
Astia de la RATB reinventeaza roata si matematica dand dovada de IQ subunitar.
Cred ca liniile care s-au suspendat dispar definitiv din scripetele si mintile lor.
Iar rotile trebuie sa devina patrate pentru a se face ceva cu linia pe la Sincai. Din pacate mai sunt si alte linii care de abia se tin....
Astia de la RATB reinventeaza roata si matematica dand dovada de IQ subunitar.
Cred ca liniile care s-au suspendat dispar definitiv din scripetele si mintile lor.
Iar rotile trebuie sa devina patrate pentru a se face ceva cu linia pe la Sincai. Din pacate mai sunt si alte linii care de abia se tin....
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Avand in vedere reinfiintarea lui 44, ar putea sa il comaseze pe 11 cu "10" (si sa iasa eventual un 9 ) pe traseul Romprim - Basarab - Iancului. Se rezolva si problema aglomerarii capatului Sura Mare si sunt sigur ca se mai gasesc astfel cateva tramvaie pentru suplimentarea lui 44.
Avand in vedere reinfiintarea lui 44, ar putea sa il comaseze pe 11 cu "10" (si sa iasa eventual un 9 ) pe traseul Romprim - Basarab - Iancului. Se rezolva si problema aglomerarii capatului Sura Mare si sunt sigur ca se mai gasesc astfel cateva tramvaie pentru suplimentarea lui 44.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
Vrei sa munceasca baietii de la Dudesti prea mult ?
Cel mai simplu ar fi: 11 dus la Ghencea si turele din 11 de la Alexandria mutate in 44 cu Tatrele de la Militari. E simplu.
Robert24 wrote:
Avand in vedere reinfiintarea lui 44, ar putea sa il comaseze pe 11 cu "10" (si sa iasa eventual un 9 ) pe traseul Romprim - Basarab - Iancului. Se rezolva si problema aglomerarii capatului Sura Mare si sunt sigur ca se mai gasesc astfel cateva tramvaie pentru suplimentarea lui 44.
Vrei sa munceasca baietii de la Dudesti prea mult ?
Cel mai simplu ar fi: 11 dus la Ghencea si turele din 11 de la Alexandria mutate in 44 cu Tatrele de la Militari. E simplu.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Sava_6115-6315
Astazi am zarit un semn de "cedeaza" pentru 35 in intersectia de la Orhideea - Giulesti, sens Basarab, intre cele 2 racorduri. Deduc ca 44 are prioritate cand vine dinspre Giulesti fata de 35.
Spre siguranta lor, vatmanii oresc in drum pentru a face macazul de la Orhideea bifurcatie 35-44. Soferii cuminti pana se misca tramvaiul. Cred ca se crucesc si ei cand vad tampenia asta de macaz automat la ranga pus in scuar.
Am aruncat un ochi pe site-ul ratb si iata ce am gasit pentru linia 44
http://www.ratb.ro/docpdf2/44%20CaleaPlevnei.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Cart.16%20Februarie.pdf
Cineva cred ca are vise umede cu 44 la 5 min
Astazi am zarit un semn de "cedeaza" pentru 35 in intersectia de la Orhideea - Giulesti, sens Basarab, intre cele 2 racorduri. Deduc ca 44 are prioritate cand vine dinspre Giulesti fata de 35.
Spre siguranta lor, vatmanii oresc in drum pentru a face macazul de la Orhideea bifurcatie 35-44. Soferii cuminti pana se misca tramvaiul. Cred ca se crucesc si ei cand vad tampenia asta de macaz automat la ranga pus in scuar.
Am aruncat un ochi pe site-ul ratb si iata ce am gasit pentru linia 44
http://www.ratb.ro/docpdf2/44%20CaleaPlevnei.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Cart.16%20Februarie.pdf
Cineva cred ca are vise umede cu 44 la 5 min
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Nu e corect acel program pentru 44. Acela era la data de 21-Oct-2010. Si chiar asa venea!
Cel corect, actual e asta: http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Vasile%20Parvan.pdf
Nu e corect acel program pentru 44. Acela era la data de 21-Oct-2010. Si chiar asa venea!
Cel corect, actual e asta: http://www.ratb.ro/docpdf2/44_Vasile%20Parvan.pdf
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Astia de la RATB se intrec singuri in delasare. Traseul tramvaiului 1(bis) s-a schimbat pe site. Dar cand se schimba si in traseu?
Astia de la RATB se intrec singuri in delasare. Traseul tramvaiului 1(bis) s-a schimbat pe site. Dar cand se schimba si in traseu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Bine, eu am "generalul" de un milion de ani, dar daca am abonament de o linie ( 1 ) care va sa zica pot merge pe amandoua liniile ? OK, e intrebare retorica, am vrut sa semnalez anomalia.
Asa de ce nu fac 2 linii de 102, sa nu le mai zica 102 si 202, sa pot sa fac transbordarea cu un singur abonament.
Sau mai multe linii de 32, una cea clasica si una 21 s-o transforme in 32.
Blablabla, blablabla.
Bine, eu am "generalul" de un milion de ani, dar daca am abonament de o linie ( 1 ) care va sa zica pot merge pe amandoua liniile ? OK, e intrebare retorica, am vrut sa semnalez anomalia.
Asa de ce nu fac 2 linii de 102, sa nu le mai zica 102 si 202, sa pot sa fac transbordarea cu un singur abonament.
Sau mai multe linii de 32, una cea clasica si una 21 s-o transforme in 32.
Blablabla, blablabla.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Da, e o anomalie. poti merge si pe "01" si pe "10" cu abonamentul pe linia 1.
Probabil ca cei de la comercial din RATB nu stiu asta ca ar sari de fund imediat!
Da, e o anomalie. poti merge si pe "01" si pe "10" cu abonamentul pe linia 1.
Probabil ca cei de la comercial din RATB nu stiu asta ca ar sari de fund imediat!
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Sava_6115-6315
Multi calatori care ies de pe Giulesti ma intreaba unde duce linia 44, sau coboara nedumeriti dupa ce tramvaiul coteste spre Basarab. Chiar au uitat toti ce a fost odata 44??
Legat de 24 aud calatori nemultumiti de timpii de asteptare mai ales seara, in jurul orei 18:00. De fantomaticul 44 nu mai zic ca merge aproape gol pana la maternitatea Giulesti (sens 16 feb). Doar cativa calatori vad in sens invers. In schimb azi , de dimineata, am zarit o tatra solo pe Giulesti (16 Feb- Constructorilor) in care era macel! Au gandit bine de tot linia 44... mai bine s-ar mai scotocii capetele neiluminate de niste vagoane urgent!
Multi calatori care ies de pe Giulesti ma intreaba unde duce linia 44, sau coboara nedumeriti dupa ce tramvaiul coteste spre Basarab. Chiar au uitat toti ce a fost odata 44??
Legat de 24 aud calatori nemultumiti de timpii de asteptare mai ales seara, in jurul orei 18:00. De fantomaticul 44 nu mai zic ca merge aproape gol pana la maternitatea Giulesti (sens 16 feb). Doar cativa calatori vad in sens invers. In schimb azi , de dimineata, am zarit o tatra solo pe Giulesti (16 Feb- Constructorilor) in care era macel! Au gandit bine de tot linia 44... mai bine s-ar mai scotocii capetele neiluminate de niste vagoane urgent!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Pentru linia 178 s-a marit intervalul de succedare de când a revenit prin Dinicu Golescu pe sensul spre Sala Palatului (în loc să se micşoreze cum era logic ). O altă problemă sesizată astăzi legat de linia 44, care are mult prea multe minute pe semicursă. Efectiv, vatmanul care era cu 3348 la sch2 mergea sfidător cu 10 km/h pe tot din Dinicu Golescu (de la Basarab la Virgiliu) deşi avea strada liberă!!!
Şi trebuiesc neapărat luate măsuri cu macazul din intersecţia Orhideelor-Giuleşti-Plevnei pentru că acolo cât de curând o să vedem un vatman accidentat (în această seară era să fie călcat unul de pe linia 35, scena finalizându-se cu claxoane şi înjurături copioase ).
Pentru linia 178 s-a marit intervalul de succedare de când a revenit prin Dinicu Golescu pe sensul spre Sala Palatului (în loc să se micşoreze cum era logic ). O altă problemă sesizată astăzi legat de linia 44, care are mult prea multe minute pe semicursă. Efectiv, vatmanul care era cu 3348 la sch2 mergea sfidător cu 10 km/h pe tot din Dinicu Golescu (de la Basarab la Virgiliu) deşi avea strada liberă!!!
Şi trebuiesc neapărat luate măsuri cu macazul din intersecţia Orhideelor-Giuleşti-Plevnei pentru că acolo cât de curând o să vedem un vatman accidentat (în această seară era să fie călcat unul de pe linia 35, scena finalizându-se cu claxoane şi înjurături copioase ).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination