Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticCompanii aeriene

 

Topic: Wizzair [W6/WZZ]

12 posts, 5517 views
Wizzair [W6/WZZ] Dominatrix

Mutarea pe Otopeni va crește prețul biletelor la Wizz Air

Mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Băneasa pe cel din Otopeni, care percepe tarife mai mari, este “cel mai rău lucru care se putea întâmpla aviaţiei”, întrucât forţează companiile să scumpească biletele sau să iasă de pe piaţă, afirmă directorul executiv al Wizz Air, Jozsef Varadi.

“Managementul Aeroportului Otopeni nu va face bine dacă forţează companiile low cost să se mute. Cred că Wizz Air are o poziţie destul de bună pe piaţă încât să nu plece, dar dacă va trebui să ne mutăm, vom fi forţaţi să ne revizuim capacitatea de transport şi tarifele. Cel mai rău lucru care se poate întâmpla pieţei de aviaţie este ca, din cauza unei decizii ca aceasta, companiile să plece şi să facă investiţii pe alte pieţe”, a declarat, într-o conferinţă de presă, Jozsef Varadi. El spune că Aeroportul “Henri Coandă” (Otopeni) practică tarife mai mari comparativ cu alte aerogări din regiune precum Varşovia şi Budapesta.

“Este ridicol, pentru că nu există o justificare din punct de vedere al pieţei pentru aceste tarife”, a afirmat directorul Wizz Air.

Ministerul Transporturilor a decis să transforme Aeroportul Băneasa într-o aerogară destinată curselor VIP şi să transfere zborurile low cost pe Aeroportul Otopeni până în 2012-2013.

Wizz Air va lansa în vara anului viitor (23 iunie) un nou zbor, pe ruta Bucureşti-Verona, care va fi operat de trei ori pe săptămână, şi va creşte frecvenţa altor zboruri prin adăugarea celei de-a şasea aeronave bazei din capitală.

Astfel, va creşte numărul zborurilor din Bucureşti către Milano Bergamo, Veneţia Treviso, Madrid, Dortmund, Bari, Cuneo Torino, Forli Bologna şi Pisa, care vor fi operate cu o frecvenţă de 3 până la 14 zboruri pe săptămână.

http://b365.ro/news/mutarea ... -wizz-air/

 


Re: Wizzair Dominatrix

Wizz Air scumpește cursele către și dinspre București

Operatorul low cost Wizz Air a anunțat scumpirea biletelor de avion cu 6 euro, începând cu 25 martie, dată la care compania își mută operațiunile de pe aeroportul Băneasa pe Otopeni.
Din vară, măsura va viza aproximativ două milioane de pasageri, număr pe care compania îl estimează pe rutele Wizz Air dinspre și către București.  “Am încercat să ne opunem mutării, dar am fost forțați să operăm de pe un aeroport cu costuri mai ridicate”, spune pentru capital.ro Mike Powell, director financiar al Wizz Air. “În cinci ani de când suntem prezenți în această țară, taxele s-au dublat în România, iar pe Otopeni sunt cu 25% mai mari. Prin urmare, prețurile vor crește, din păcate”, adaugă acesta menționând că va încerca o marjă cât mai mică de majorare a costurilor, astfel încât pasagerii să fie mai puțin afectați.

Managerul afirmă că sunt și avantaje, odată cu operarea de pe aeroportul Otopeni. Astfel, restricțiile de zbor vor fi mai puține, aeronavele vor putea fi folosite mai mult, lucru care va duce la economii de costuri.

În ciuda majorării tarifelor, Wizz Air intenţionează să ridice cu 75% numărul de zboruri disponibile în această vară, să realizeze investiţii noi, de 100 milioane de Euro în piaţă şi să creeze 500 de noi locuri de muncă, consolidându-și astfel poziţia “Wizz Air este nevoită să mute operaţiunile pe Otopeni, ceea ce va determina ca, preţurile oferite pasagerilor să crească. Suntem însă încrezători că tarifele noastre vor rămâne cele mai mici de pe piaţă. Cu preţuri mai reduse decât ale competiţiei, servicii de calitate şi 22 de destinaţii deservite în prezent, Wizz Air anticipează o creştere continuă în Bucureşti”, conchide Mike Powell, Chief Financial Officer Wizz Air.

http://b365.ro/news/wizz-ai ... bucuresti/

 


Re: Wizzair Dominatrix

Bătălia pe Budapesta. Tarom are prețuri mai bune decât Wizz Air

Odată cu încetarea operațiunilor companiei aeriene Malev, Budapesta s-a transformat într-o destinație dorită de atât de către operatorii low cost, cât și de către cei tradiționali.

Astfel, cele mai importante două companii din România, Tarom și WizzAir, au început o nouă luptă pentru transportarea pasagerilor către Ungaria. După ofertele bune venite în ajutorul celor care deja achiziționaseră bilete de avion la Malev, Tarom și Wizz Air se luptă în prețuri pentru un grad de ocupare cât mai mare al aeronavelor.

Potrivit unui calcul efectuat de Capital, Tarom are tarife care i-ar face invidioși pe operatorii low cost. Astfel, un bilet de avion dus-întors București-Budapesta, exact în perioada în care are loc celebrul circuit Hungaro Ring (ultima săptămână din iulie), costă mai puțin de 80 de euro (78,96 euro), în condițiile în care bagajele și serviciile la bord sunt incluse în acest tarif.

Competitorul pe această rută, Wizz Air, are un tarif de 76,47 de euro la care se adaugă alți câțiva euro pentru diferite modalități de plată (niciun leu pentru deținătorii cardurilor Wizz Air), respectiv alte zeci de euro pentru bagaje și serviciile la bord. Astfel pentru aceași perioadă un pasager va plăti aproximativ 100 de euro pentru un bilet dus-întors la Budapesta cu Wizz Air.

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 63924.html

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Wizzair Dr2005

Preţuri mici... da' cu condiţia să stai în jur de o săptămână, că dacă te duci 2 zile sau, mai rău, vrei să te întorci în aceeaşi zi, te ard de te usucă la buzunare.

 


Re: Wizzair Dominatrix

Asta este practica la orice companie aeriana si e normal sa fie asa: biletele dus-intors in aceeasi zi sau zile consecutive sunt mai scumpe fiindca au ca target in special pe cei care calatoresc in scop de afaceri, cu timp calculat "la minut".

 


Re: Wizzair Orgonon

Si de cele mai multe ori cu calatoria finantata de firma.

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] Robert24

Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft este una dintre cele mai mari companii low-cost, avand sediul principal in Ungaria si fiind fondata in 2003.
In Romania este cea mai mare companie low-cost si opereaza pe 4 aeroporturi (Bucuresti Henri Coanda, Cluj-Napoca, Timisoara si Tg. Mures).




In luna august, Wizz Air detinea 45 de avioane Airbus A320-200, existand ordere pentru inca cel putin 70 de avioane atat Airbus A320-200, cat si A321-200.

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] Robert24

Airbus A320-200
HA-LPY
HA-LPY OTP 271013a.jpg (180.31 KB; downloaded 4478 times)


HA-LWQ
HA-LWQ OTP 271013a.jpg (190.92 KB; downloaded 4477 times)

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] Robert24

HA-LWQ si la sol
WZZ HA-LWQ.jpg (247.7 KB; downloaded 4450 times)

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] WT_fan06

Sursa: http://aeronews.ro/wizz-air-la-iasi-6-r...existente/

Wizz Air la Iasi: 6 rute noi, inca un A320 si frecvente crescute pe rutele existente
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low cost din Europa Centrală şi de Est și cel mai mare operator aerian din România, a anunțat că va continua să își extindă operațiunile din Iași și va adăuga al doilea Airbus A320 bazei de la Iași începând cu aprilie 2018.

Totodată, WIZZ va lansa șase rute noi, mult așteptate, din Iași spre Eindhoven (Olanda), Dortmund (Germania), Salonic (Grecia), Billund (Danemarca), Malmö (Suedia) și Paris Beauvais (Franța). Noile rute, alături de creșterea frecvențelor pe rutele populare spre Milano Bergamo, Tel Aviv și Roma Fiumicino, sunt parte din programul de vară 2018 WIZZ din Iași.

Wizz Air și-a început operațiunile de la Aeroportul Internațional Iași în 2013, iar de atunci a investit constant în rețeaua în permanentă dezvoltare, căutând întotdeauna să ofere clienților săi mai multe oportunități de călătorie cu tarife reduse. Anunțul de azi duce investiția WIZZ la baza din Iași la aproape 200 de milioane USD, iar în 2018, odată cu creșterea operațiunilor cu 70%, va oferi în total mai mult de 650.000 de locuri, pe 14 rute, spre 10 țări. Noua aeronavă va sosi pe 29 aprilie 2018 și va asigura operarea zborurilor pe șase noi rute din Iași. Noile rute WIZZ spre Suedia, Olanda, Grecia și Danemarca sunt singurele conexiuni directe din Iași cu țările respective. Odată cu sosirea noii aeronave, frecvențele pe trei dintre cele mai populare curse WIZZ din Iași vor crește la patru/săptămână spre Tel Aviv și Milano Bergamo și la trei/săptămână spre Roma Ciampino. Ca urmare a extinderii operațiunilor sale la două aeronave moderne în 2018, Wizz Air va avea o echipă locală mai mare de 70 de angajați, iar noi sesiuni de recrutare au fost deja programate în septembrie, octombrie și noiembrie, la Iași.

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] WT_fan06

Sursa+stirea completa: http://aeronews.ro/wizz-air-un-an-de-la...-pasageri/

Wizz Air: un an de la deschiderea bazei din Sibiu, numar record de pasageri
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa centrală şi de Est şi cel mai mare transportator aerian din România, aniversează în această lună un an de la deschiderea bazei sale din Sibiu, precum şi mai mult de un sfert de milion de pasageri transportaţi din şi spre Sibiu în ultimele 12 luni.

Wizz Air a început operațiunile de pe Aeroportul Internațional Sibiu în 2014 și de atunci a investit mereu în rețeaua sa în continuă creștere, căutând întotdeauna să aducă şi mai multe oportunități de călătorie pentru clienți. În august 2016, Sibiu a devenit a şaptea bază Wizz Air în România, cu o investiţie de mai mult de 100 de milioane de dolari, având alocată o aeronavă modernă Airbus A320, ceea ce a dus la crearea a 36 de noi locuri de muncă în cadrul companiei şi la extinderea reţelei la şase destinaţii către patru ţări. Prin creşterea operaţiunilor de la Sibiu, WIZZ a transportat peste 255.000 de pasageri în ultimele 12 luni, adică o creştere de 168% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste noi oportunități de călătorie sunt accesibile gratuit pasagerilor din Sibiu, dar şi vizitatorilor zonei pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile gratuite la preţuri de la 85 RON.

Investiția continuă a companiei în România aduce beneficii sporite comunității locală. Astfel, în primul semestru al anului 2017, județul Sibiu s-a clasat în top patru al regiunilor din România care au atras turiști străini, cu o creștere de 6,7% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creşterea rapidă a operaţiunilor Wizz Air în România va continua să stimuleze economia locală, așa cum s-a întâmplat de altfel în ultimii 10 ani şi va spori forţa de muncă în sectoarele aviației şi turismului din România şi va sprijini anul acesta mai mult de 5.700 de locuri de muncă în industrii asociate din întreaga ţară. În 2018, WIZZ oferă în total peste 9,2 milioane de locuri la vânzare, de pe 10 aeroporturi din România, pe 142 de rute către 20 de țări. Deja cea mai mare companie aeriană din România, Wizz Air va avea alocate în România anul viitor 24 de aeronave, inclusiv şapte aparate de zbor Airbus A321 ultra-eficiente cu 230 de locuri şi având în echipă peste 800 de angajați locali orientați spre client.

 


Re: Wizzair [W6/WZZ] orex

Wizz Air, criticată pentru că vrea să îi dea un bonus de 100 de milioane de lire sterline șefului companiei. Președintele operatorului low-cost: Varadi este un „director al dracului de bun”
Wizz Air vrea să îi plătească directorului executiv Jozsef Varadi un bonus de 100 de milioane de lire sterline, dacă va reuși să crească rapid prețul acțiunilor companiei aeriene low-cost, pe măsură ce industria se recuperează după pandemie. Cu toate acestea, planul a primit deja o serie de reacții negative, scrie Financial Times.
Varadi ar putea primi una dintre cele mai mari compensații pentru o companie listată la Londra, dacă acțiunile Wizz cresc de la 45 de lire sterline în prezent la 120 de lire sterline în următorii cinci ani.
Mai precis, Varadi ar putea primi o plată de 100 de milioane de lire sterline dacă duce la o rată de creștere anuală compusă a prețului acțiunilor de 20% în următorii cinci ani. O rată de creștere între 10 și 20 la sută i-ar da între 20 și 100 milioane de lire sterline. Varadi va trebui, de asemenea, să atingă un obiectiv privind emisiile și diversitatea.
Acest bonus uriaș a provocat însă îngrijorare în rândul comunității de investiții. Un consiliu al Asociației de Investiții din Marea Britanie a emis o alertă roșie către investitori cu privire la planul operatorului din Ungaria. O alertă roșie este cel mai înalt nivel de avertizare emis de asociație și este utilizat pentru a semnaliza acționarilor preocupări semnificative privind guvernanța corporativă.
Avertismentul vine după ce atât Institutional Shareholder Services, cât și Glass Lewis, consilieri influenți ai multora dintre cei mai mari administratori de active din lume, au cerut acționarilor să respingă planul.
Glass Lewis a declarat că are „rezerve majore” cu privire la planurile de remunerare, care ar putea permite „plăți excesive”. ISS a spus că Wizz Air nu a furnizat o „justificare convingătoare pentru plata motivațională pentru CEO”.
Acționarii Wizz Air vor vota asupra planului care include, de asemenea, un fond de bonus de 50 de milioane de lire sterline pentru alți directori și bonusuri mai mici pentru tot personalul, inclusiv echipajul de bord, la reuniunea anuală de marți viitoare.
Bill Franke, președintele Wizz Air și cel mai mare acționar prin intermediul companiei sale Indigo Partners, a declarat pentru Financial Times că nu are „absolut nicio îndoială” cu privire la mărimea potențialului bonus, având în vedere că Varadi este un „director al dracului de bun”.

 


Home page  • 
Parent forum: Companii aeriene  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use