Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Ploiesti - Comarnic - Brasov

112 posts, 40027 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Autostrada Brasov - Comarnic Tavi

Daca se semneaza anul asta numai studiile pentru armata de viaducte si tunele vor dura un an. Deci se vor apuca de construit efectiv undeva pe sfarsit de 2015 inceput de 2016. Asta daca se semneaza ceva anul asta...

Realist nu cred ca se termina in 2016 dar, cel mai probabil, o sa fie intr-un stadiu avansat. Si se va trage tare (pe motive electorale in principal) pe "ultima suta de metri".

Cat priveste taxa f multi vor prefera taxa in locul actualei mizerii codificat numita DN1 :evil:

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic Robert24

Depinde si ce taxa vor introduce. Daca va fi ceva de genul 15-20 lei va fi ok, daca e mai mult majoritatea vor ramane pe DN1.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic AlexD

20 lei mi se pare cam mult in conditiile cin care Buc-BV si retur il faci cu 100lei benzina daca mergi linistit fara apucaturi de F1...Sa dai aproape jumatate din pretul benzinei pentru taxa la autostrada nu mi se pare normal.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic Tavi

AlexD wrote:
20 lei mi se pare cam mult in conditiile cin care Buc-BV si retur il faci cu 100lei benzina daca mergi linistit fara apucaturi de F1...Sa dai aproape jumatate din pretul benzinei pentru taxa la autostrada nu mi se pare normal.

Personal (dar este nerelevant pentru o astfel de lucrare) fac drumul respectiv de 4-6 ori pe an. Voi plati de fiecare data autostrada indiferent cat costa pentru ca la asa volum de trafic nu mai mai uit ca cer 20 si mie mi se pare ca ar merta doar 17 ...

De ce am spus ca este nerelevant? Pentru ca sunt sigur ca acele consortii de cosntructori care s-au asezat la masa de negocieri pentru acesta lucrare stiu si cat o sa-i coste sa construiasca, sa intretina si cat sunt dispusi soferii si firmele interesate sa plateasca pentru utilizare si, mai ales, cat profit vor face. Daca aveti informatii reale si pertinetente despre aceste date please share.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic AlexD

Si eu cam tot de atatea ori fac B-BV dar daca autostrada pana la BV o sa aiba 200KM fata de 160km cati sunt pe DN1, nu cred ca voi circula niciodata pe autostrada, deja varianta de A3 pana la Ploiesti are cu 15km mai mult decat pe DN1 plus ca te lasa fix in centura iar cand va fi gata intrarea in Buc mai pui 3km si de aici rezulta 18km mai mult pe A3 pana la Ploiesti decat pe DN1.
Nu sunt vitezoman dar pe ruta asta prefer DN1 in loc de A3  ;)  .
Indiscutabil autostrada merita cand ai drum mai lung de 200km.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic Tavi

Te inteleg. E o chestie de optiune. Eu din Sectorul 2 prefer A3 si fac asta des (Campina si retur). Taica-miu (S1) prefera DN1 pentru aceeasi ruta ;)

Macar sa se apuce odata de autostrada asta (Comarnic - BV) si sa am eu de ales intre dn1 si A3 catre Predeal si Poiana. Pana una alta pentru ski tot mai mult imi place Bansko si Borovets  :D asa ca, concesionarii cred ca si-au facut calculul ca tot de la camioane o sa-si scoata parleala :)

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic andrei11

A 3 are logica numai cand va lega Bucurestiul de Brasov (si implicit de Valea Prahovei ).
Deocamdata leaga ceva nedefinit de centura Ploiesti.
Numai celor ce le iese autostrada in cale pe centura Bucurestiului folosesc acest drum spre Ploiesti. Multi nici nu stiu cum sa ajunga la ea ( din Bucuresti ).
Deocamdata vorbim de un ciot si nu de o autostrada.
Ce intelegi tu prin Sectorul 2 ? Si Dinamo e in sectorul 2. De la Dinamo se ajunge mai usor la Ploiesti pe DN 1.
Si eu stau in sectorul 2, in Piata Iancului. Mai usor ajung tot pe varianta clasica, Piata Victoriei / Piata Aviatorilor / Arc / blablabla. Nu o iau niciodata pe Dorobanti, ca e semaforul lung la Aviatorilor.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic Tavi

andrei11 wrote:
A 3 are logica numai cand va lega Bucurestiul de Brasov (si implicit de Valea Prahovei ).
Deocamdata leaga ceva nedefinit de centura Ploiesti.

Deocamdata este autostrada Stefanesti - Barcanesti  ;)

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic shoppy

Eu prefer autostrada desi ies pe DN1, bag a 6-a, pun tempomatul la 130 si stau linistit, DN1 e obositor in timp ce pe autostrada e odihnitor, timpul e cam tot ala, motorina recunosc ca nu ma intereseaza.
Asta ca cine vrea autostrada e vitezoman e o tampenie, Valea Prahovei e foarte obositoare si aglomerata, in ultimul timp am facut-o si de 2 ori pe luna si vineri la 11 noaptea era inca aglomerat de stai tot drumul in spatele camioanelor chiar daca reusesti sa depasesti 4-5 pe parcurs, si asta cu greu.
Eu zic sa faca autostrada si sa puna taxa asa vreo 50ron, cine o sa plateasca o sa aiba un drum odihnitor si gol, cine nu, nu, oricum e prea ieftina motorina pentru ce drumuri avem.

 


Re: Autostrada Brasov - Comarnic Robert24

Pentru cine vrea sa plece din estul si nord-estul Bucurestiului (Titan, Pantelimon, Fundeni, Colentina, Tei, Pipera) clar e mai ok autostrada, fie ea mai lunga. Asa cum spune si shoppy e in primul rand mai putin stresant si mai sigur. Asta, fireste, daca ai treaba in Ploiesti sau mai departe.
Si apropo, un test efectuat acum 3 saptamani sambata la ora 19:00, plecare din zona Garii Vest Ploiesti pana in zona Aparatorii Patriei in Bucuresti. Fix 50 minute! Nu e deloc rau! Si nu am depasit cu mai mult de 10km/h (cat e legal) viteza! Traseu: Gara de Best - Centura Ploiesti - A3 - Centura Bucuresti - Splaiul Dudescu - Pod Vitan - Sos Vitan Barzesti - Ap. Patriei - Turnu Magurele.
Pe DN1 cumulat cu centrul Bucurestiului faceam lejer 1 ora si jumatate...

 


Re: Tronsonul Ploiesti - Comarnic - Brasov TibiV

Stiam ca am uitat ceva...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/autostrada-bucure%C8%99ti-%E2%80%93-bra%C8%99ov-cu-un-pas-mai-aproape

Autostrada București – Brașov, cu un pas mai aproape de construcție. A fost desemnat câștigătorul licitației pentru sectorul Râșnov – Cristian.
01 Iun 2017

Pe data de 31 mai, CNAIR SA a finalizat procedura de achiziție publică și a comunicat rezultatul analizării ofertelor pentru proiectarea și execuția sectorului de autostradă Râșnov - Cristian (km 162+300 - km 168+600) și a drumului de legatură cu profil de autostradă care asigură descărcarea traficului rutier spre municipiul Brașov.

Sectorul Râșnov - Cristian face parte din  lotul 2 (tronsonul Comarnic - Brasov), parte integrantă a autostrăzii București – Brașov în lungime totală de 168 km.

Procedura de achiziție publică a fost caștigată de Asocierea S.C Alpenside S.R.L. - S.C. Specialist Consulting S.R.L.

În prezent se așteaptă expirarea termenului legal de 10 zile pentru transmiterea unor eventuale notificări/contestații, privind rezultatul procedurii de atribuire.

Informatii suplimentare:

Lotul 5, care cuprinde sectorul Râșnov - Cristian și drumul de legatură, a fost numerotat astfel conform Studiului de Fezabilitate din anul 2004.

Lotul 5 este echivalent cu Lotul 2, care a primit această numerotare în conformitate cu procedura de licitație publică.


Nu va bucurati prea tare, pentru ca "În prezent se așteaptă expirarea termenului legal de 10 zile pentru transmiterea unor eventuale notificări/contestații, privind rezultatul procedurii de atribuire."
10 zile lucratoare...

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Ploiesti - Comarnic - Brasov sss

Contestam, cum sa nu contestam!? Cum crezi ca-si justifica banii avocatii drumarilor?  :evil:

 


Re: Tronsonul Ploiesti - Comarnic - Brasov drbm

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comu...cu%C5%A3ia

02 Oct 2017

Astăzi, la sediul Ministerului Transporturilor, a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia  lotului 5 din autostrada Comarnic - Braşov, sector Râşnov – Cristian, la care se adaugă Drumul de Legătură cu minicipiul Brașov. Acest segment va avea o lungime de 10 km, din care 6,3 km în regim de autostradă și 3,7 km la profil de drum naţional cu 4 benzi, separate pe zona mediană.

Contractul a fost semnat în prezența Ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, de CNAIR S.A. cu Asocierea SC Alpenside SRL - SC Specialist Consulting SRL.

Cu această ocazie ministrul Răzvan Cuc a precizat că va monitoriza atent modul în care se vor execura lucrările. “De astăzi, în 24 de luni, conform contractului trebuie să circulăm pe acest sector de autostradă. Atrag atenția constructorului că nu mai acceptăm nicio întărziere și mai ales nu mai facem rabat de la calitate. Împreună cu domnul Ștefan Ioniță, așa cum v-am obisnuit, vom monitoriza foarte atent, pe șantier, evoluția lucrărilor.”

Valoarea contractului este de 118.019.701, 80 lei fără TVA, iar durata de execuţie este de 24 luni, din care proiectare 6 luni, iar execuţia propriu-zisă este de 18 luni. Garanția de bună execuție a lucrărilor va fi de 48 de luni.

Directorul General al CNAIR SA, Ștefan Ioniță, a afirmat cu ocazia semnării contractului că proiectul autostrăzii Ploiești – Râșnov este la fel de important pentru România ca și Pitești -  Sibiu

„Este un proiect foarte important pentru România alături de Sibiu - Pitești și ne dorim ca ambele investiții să coexiste. Prin semnarea contractului am parafat începutul acestui obiectiv care va fi finanțat din Bugetul de Stat. Așteptăm de la Antreprenor seriozitate și o mobilizare adecvată importanței acestui proiect. E un proiect care nu are de ce să depășească termenele contractuale. Astfel, în primăvară trebuie să avem utilajele în șantier și să demarăm lucrările fără nicio problemă. Avem finanțarea asigurată și mai rămâne să stabilm când vom porni și celelalte obiective, astfel încât să construim toată autostrada de la Ploiești la Râșnov.” a subliniat Ștefan Ioniță, Director General al CNAIR S.A.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419394 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use