Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 776331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 165
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Dr2005 wrote:
Desigur, fără HCGMB sau alte ,,formalități".


Nu este necesar, practic intre cele 2 autoritati exista acel contract care nerespectat se anuleaza, e ca la telefon, nu il platesti, ti-l taie.  :twisted:


Stai așa... că nimeni nu a respectat complet contractul... nici RATB nu a făcut toate cursele pe care s-a obligat să le facă. De ce să dea ăia terenul?

Nu știu dacă se poate compara cu factura de telefon... acea factură nu este emisă între două instituții de interes public, finanțate de la bugetul de stat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Pentru ca terenul in cauza era in contul datoriile acumulate inainte de suspendarea liniilor de anul trecut, deci nu are nici o legatura cu orarul si cursele de acum. Dupa ce le-au bagat Berceanu si dr. Oetker la loc, s-au acumulat alte datorii (cam 30 de milione pana acum). In ceea ce priveste orarul, stii sigur ca RATB nu a efectuat cursele pe care trebuia sa le faca? Eu stiam ca numarul de curse a fost stabilit de CJ Ilfov, nu de RATB.

 


Re: Stiri, noutati, perspective DeSimon

Deci banuiesc ca cu preorasenestile dispar si mare parte (daca nu toate) RdS/DAF ?

E foarte pacat pentru aceste linii... Cel putin pentru comunele cele mai apropiate de Bucuresti si cele mai mari sigur linile ar putea fi rentablile, ca si linile din Bucuresti (o linie Piata Presei - Comuna Otopeni, Onconlogic - Voluntari.......)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Imaginile de mai sus imi amintesc de niste imagini din orasul polonez Łodz. Acolo, intr'un peisaj foarte asemanator cu cel al dealurilor din Iasi, un tramvai 102N intorcea la un capat de linie undeva intr'o zona ce parea o suburbie. Nu cunosc exact orasul acela, dar stiu ca au niste linii exterioare, un fel de tramvai suburban. Acolo, la nord, in Polonia, se poate. Nu stiu daca acolo exista un Ilfov sau nu, dar transportul in comun este de admirat. Chiar voi cauta imaginile acelea si le voi pune, sper sa nu se supere cei care le-or fi pus pe net de unde le-am luat.
Polonia, chiar si fara presedinte, este mai bine condusa decat Romania. Ilfov este pentru Bucuresti ceea ce Romania este pentru Europa. Nu m-ar mira daca intr'o zi Europa nu-si va lua si ea mana de pe acest Ilfov generalizat, care stie doar sa intinda mana si sa prapadeasca totul. Ilfovul nu merita autobuzele RATB, merita sa fie cucerit de Bucuresti si acesta o va face fara lupta, pentru ca acolo nu sunt luptatori (in afara de cei cu vile de care se vorbea pe la alt topic). Cand va veni cucerirea metropolitana, cei de acolo vor pleca capul si vor primi tramvaiele V3A93 care nu mai au fata de centrul metropolitan. Dar vai, pana atunci si Bucurestiul asteapta sa fie cucerit de vreo civilizatie...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Desfiintarea liniilor preorasenesti RATB a adus scumpiri de 1 RON la biletele dubarilor, dar a dus si la marirea numarului de dube... patronii au scos la traseu toate masinile din licenta de transport, pentru ca fiecare sofer sa alerge sa ia mai multi clienti... fara a tine cont de lucruri elementare, gen orarul din contract. Astfel, 7 dubari au fost amendati cu 1500 RON la Magurele pentru treaba asta... pacat ca nu se fac mai multe controale. Ar trebui sa vina si in Bucuresti sa vada cum unii dubari pleaca de la Anitaeriana (in loc de Ghencea) si blocheaza si 2 benzi pana se umplu.

Cred, totusi, ca nu a fost ales la intamplare locul controlului. Primarul din Magurele s-a aratat - pe buna dreptate - nemultumit de eliminarea transportului in comun RATB, avand in vedere ca sunt mii de studenti la facultatea de fizica (care trebuie sa ajunga cumva la facultate) si sute de elevi care merg la Bucuresti, nemaivrobind de navetisti.




In amintirea vremurilor bune, o filmare dintr-un Iveco de pe linia 455, in timp ce urca podul peste Linia de Centura de la Magurele:


 


  • tudor_toma82
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective tudor_toma82

Locuiesc in Domnesti si de vreo 2 zile, i-a apucat asfaltarea drumului de la bariera Prel. Ghencea/Domnesti inspre Domnesti/Clinceni ! De fapt, s-au apucat de frezat carosabilul pe o portiune mica inca de acum vreo 7-8 zile, dar o lasasera "moarta" !
Acum vad ca au luat-o tare de tot, ba mai mult, mi se pare ca vor sa asfalteze chiar mai mult decat era drumul initial ! Plus ca au sapat si niste santuri destul de ciudate ! Nu-mi dau seama dc vor sa faca ceva canale pt apa pluviala sau pur si simplu are legatura cu vreo viitoare pasarela ! Oricum, pasarela de la Domnesti e un vis frumos de vreo 10-15 ani !

Sa vedem ce-o fi in continuare si poate revin si cu ceva poze !

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

2014 e an electoral. Mesajul e clar: strangeti acum, ca sa aveti de unde da atunci.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Dr2005 wrote:
Speranța moare ultima... în cazul de față a murit deja, dubarii primind cadou 3 ani în plus la licență de la Ministerul Transporturilor, drept răsplată pentru șpaga dată, pardon, ca măsură anti-criză.
Si uite asa Ministerul Transportului impreuna cu prietenii lor, adica urmasii lui Maxi-Tac'su, se sterg stiti-voi-unde cu Legea 448 din 2006 care prevede clar ca pana la 1 ianuarie 2011, autoritatile din administratia publica locala au obligatia sa ia masuri pentru adaptarea tuturor mijloacelor de transport in comun aflate in circulatie pentru persoanele cu handicap (cititi articolul 63). Legea a intrat in vigoare in 2006, deci au avut timp 4 ani sa se conformeze.

Acum, bineinteles ca legea nu poate fi aplicata ad literam, fiindca troleibuzele si tramvaiele de exemplu, au o durata de functionare mult mai lunga, si deci vor circula mult si bine dupa 2011, dar cel putin incepand din 2006, cand a intrat in vigoare legea, toate achizitiile noi trebuiau sa fie prevazute cu podea coborata. Asa se procedeaza si in tarile cu apa calda.

Problema e ca acele carute de carat cartofi, numite oficial maxi-taxi, pardon autobuze (ce lege aberanta!) e clar ca nu pot fi folosite de persoane cu handicap si nici nu cred ca pot fi adaptate usor pentru asa ceva. Intrucat nu cred ca durata de viata a unui asemenea vehicul e mai lunga de 9-10 ani, de ce nu s-au dotat dubarii cu midibuze cu podea coborata, asa cum exista si in alte tari, sau chiar in Romania in unele orase? Pardon, am uitat ca Romania e o tara bananiera (fiind de fapt singura tara de acest gen membra UE), cu transport preorasenesc si intra-judetean asemanator cu ce vezi prin Africa, Orientul Mijlociu sau America de Sud.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Cand e vorba de jupuit poporul, e "conform normelor europene" sau "cerinta impusa de UE". Cand e vorba de castigul lor, "implementarea normelor europene necesita timp".
N'as fi complet contra "maxi-taxi", adica dubei, daca ar avea un program bun de circulatie si directii variate. Nu m-ar deranja daca sa spunem dela Valea Cascadelor sau undeva unde e loc mai mult sa plece odata cateva dube spre 10 directii. Nu s'ar urca toti intr'una, pentru ca nu toti merg in acelasi loc. Dar sa nu uitam ca Romania este locul in care intai omori capra vecinului, apoi scumpesti laptele de capra. Problema e ca vecinul scumpeste varza si in final ii mananca lupul pe amandoi.
In orice caz, "membershipul" Romaniei in UE arata maimutareala social-democrat-liberala care este aceasta uniune contra naturii, un suprastat globalist care ne invata ca desi murim de foame, trebuie sa mai primim inca vreo 50 milioane de imigranti. De ce spun toate aceste off-topicuri? Pentru ca altfel UE ar fi luat regimul dela Bucuresti de urechi pentru aceasta hotarare, aratandu-le normele cu omul care calareste cercul care nu incape in duba si nici macar in megadubele firmei K & Y.

 


  • tudor_toma82
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective tudor_toma82

Salut,

Revin la ce precizasem acum vreo saptamana, si anume lucrarile ce au inceput la carosabilul drumului de la bariera catre Domnesti - Clinceni ! Din pacate nu am reusit nici pana acum sa fac vreo poza si nici nu am intrebat pe cineva ce se intampla cu exactitate acolo !

Cert este ca lucrarea este extrem de ampla, s-a sapat foarte mult pe lateral, s-a frezat tot carosabilul pe toata lungimea lui (cel putin de la bariera si pna la bifurcatia Domnesti/Clinceni) si sa-u taita toti copaci de pe lateralul soselei (!!!), in special in zona barierei ! Acum, sincer, nu stiu ce vor ! De latit este clar ca vor lati substantial soseaua ! Nu stiu insa dc se va face ceva mai mult de atat, gen pasarela sau mai stiu eu ce !

Dc aflu ceva sau dc stie cineva mai multe despre aceasta lucrare, ne "re-intalnim" pe forum cu noutati !

 


Re: Stiri, noutati, perspective Alexx06

Am informatii de la Tatal meu(Sofer RATB), ca in aproximativ doua saptamani se vor indroduce din nou liniile preorasenesti. :shock:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Dar nu toate.Acum depinde ce primarie a vrut sa faca contrac cu RATB.E posibil sa se ajunga la faze cand vor fi lini care vor trece prin anumite sate fara sa faca o statie.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

E logic să se reînființeze... șoferii nu mai au unde lucra.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Cu toate suplimentarile care au fost facute vara asta tot sunt prea multi soferi :lol:  :lol:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421755 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use