Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1321511 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Utilizator anonim wrote:
In aceasta noapte, liniile 65, 97 si 41 se vor retrage mai devreme din circulatie

Luni, 28 Iunie 2010

In vederea efectuarii unui transport agabaritic, in noaptea de 28/29.06.2010, intre orele 22:00-05:30, se va intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de contact, incepand cu ora 22:00 pe Cal. Grivitei, respectiv cu 0:30 pe Bd. Ion Mihalache, Str. Av. Popisteanu si Bd. Expozitiei
Din aceast cauza, se vor lua urmatoarele masuri:
Troleibuzele liniilor 65, 86 si 97 se vor retrage din circulatie incepand cu ora 20.40.
Pentru preluarea calatorilor, incepand cu ora 20:00, se infiinteaza linia naveta de autobuze 697 care va functiona intre: Piata Sfintii Voievozi si Strandul Straulesti, pe urmatorul traseu : Str. Occidentului, Str. Polizu, Calea Grivitei, Bd. Bucurestii Noi.
De asemenea, tramvaiele liniei 41, numai cele ce apartin depoului Bucurestii Noi, se vor retrage din circulatie incepend cu ora 22.44, iar dimineata vor iesi in traseu incepand cu ora 5.33. In aceste conditii, ultima ora de plecare in cursa de la Ghencea va fi 23.00 iar de la Piata Presei Libere, 22.43. Dimineata, prima plecare in cursa de la Ghencea va fi la ora 4.50 iar de la Piata Presei Libere la ora 5.00.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=410


Se retrag şi troleele de pe 86? Ce linie e asta, că NU există!

Dacă tramvaiele ies din depoul Victoria la 5:33, prima plecare de la Ghencea (Dep. Alexandria) e la 4:50 cum poate fi prima plecare de la P-ţa. Presei la ora 5:00? Nu cumva e vorba de 5:30 când ar ajunge acolo turul 1 de Alexandria?€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Iese Alexandria cu 20 min mai devreme.

 


Re: Stiri, noutati, perspective DeSimon

De ce nu se spune nimic de 42 si 45 ? Si ele vor depinde de linia de pe Ion Mihalache / Bucurestii Noi, si tot la depoul Victoria sunt (momentan). Logic ar trebui si ele sa fie afectate.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Oameni buni, va rog mult, nu mai scrieti mesaje doar de dragul de a scrie ceva. Documentati-va inainte.
Ultima plecare a lui 45 de la Banu Manta este la 22:32. De la Mezes, e la 23:05 (conform programului liniei 42, fiindca pe site-ul RATB celalalt capat al lui 45, apare la Granitul :P ), deci cu mai mult de o ora inainte de intreruperea alimentarii retelei pe Mihalache, deci 45 NU e afectat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Trix wrote:
Linia 86 se suspenda.
Cum ar fi fost daca mai exista retea de troleibuz pe Magheru / Balcescu / 1848 (sau cum se mai cheama acum) sau pe str Icoanei ?


...sau daca se montau 100m de retea si un macaz: un sens al liniei 79 ramanea neschimbat. 133 nu face fata pe portiunea Gara de Nord-Piata Spaniei la orele de varf.

Apropo de reteaua de pe Str. Icoanei: imi aduc aminte, pe la sfarsitul anilor '90 inca exista. Unde ducea ea cand era circulata?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

3mil wrote:
Apropo de reteaua de pe Str. Icoanei: imi aduc aminte, pe la sfarsitul anilor '90 inca exista. Unde ducea ea cand era circulata?
OFF-TOPIC: Reteaua in cauza facea legatura cu cartierul Tei, pe strazile Icoanei, Tunari si (vechea) Barbu Vacarescu. Pana in 1987, artera Barbu Vacarescu-Serbanescu-Aerogarii NU EXISTA. Barbu Vacarescu era o strada ingusta, cu 2 benzi care se infunda in dreptul str. Verdi, unde intorcea autobuzul 135. Troleibuzele coteau pe Bd. Lacul Tei si intorceau intr-o bucla pe str. Cristea Mateescu- Bd. Ghica Tei – Teiul Doamnei. Reteaua de troleibuz s-a scos in 1987 (tot in 1987 s-a deschis artera actuala cu tot cu linie de tramvai), dar urme in zona Icoanei au mai ramas multi ani dupa aceea.

 


Linia 168 - Traseu în Cartierul Brancuși sosoro

In momentul de fata exista 2 variante de acces in cartierul Brancusi, via RATB: Valea Ialomitei si Valea Argesului.

Din pacate, de la aceste statii este o distanta de aproximativ 500m-1km pana la cartierul Brancusi (parcul nou realizat - sau chiar mai departe, unde exista blocuri, vile).

Care este modalitatea prin care se poate realiza un nou traseu, care, eventual, sa aiba punct terminus la parc (daca aveti idee de acel parc)?

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi DanCld

In PUZ exista traseul unei strazi, "prelungirea valea ialomitei" care ar urma un traseu paralel cu bd. Timisoara pana la intersectia cu prelungirea vaii cascadelor. Probabil o vom vedea in 5 ani, pana atunci mersu' pe jos face piciorul frumos.

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi rosetti61

Au trei posibilitati de acces cu RATB - de la Valea ialomitei, de la Valea Argesului si din Ghencea, fie linie noua fie prelungite din cele existente. Cine i-a pus sa construiasca in pustietate? Asa patesc si aia de la Domus pe splai; indiferent cum, in cele mai multe cazuri este exact pe dos, intai se fac blocurile si dupa aia strazile si toate utilitatile stradale.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Utilizator anonim wrote:
Trasee modificate in zona Piata Unirii
...
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 627, care va functiona intre FAUR Poarta 4 si Piata Unirii pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Cal. Dudesti, Bd. Octavian Goga, Pasajul Marasesti, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
...


Linia 627 va fi deservita de Autobaza Floreasca cu 3 autobuze.

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi sosoro

Cred ca accesul nu se va face pe strada Valea Doftanei, ci pe Prelungirea Ialomitei (s-a aprobat reabilitarea acesteia).

De asemenea, nu cred ca traseul va merge pana la cele mai indepartate vile, probabil ca punctul de intoarcere se va realiza langa parc (parcul a fost realizat pe jumatate din suprafata disponibila).


In ceea ce priveste strazile inguste, daca se va alege ca traseu una dintre aceste strazi, primarul a declarat se ve vor impune restrictii - ridicare de masini.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Stati ca nu inteleg: pe linia 627 nu sunt decat 3 autobuze? Pai inseamna ca e complet inutila, la cat de lung e traseul.

Ce nu inteleg este de ce au ales aceste modificari. 32 la Sura Mare inteleg, dar de ce nu l-au modificat pe 27 de la Parcul Carol, spre Filaret si apoi traseul lui 7 pana la CFR Progresul? Ar fi rezultat o linie lunga de tramvai: CFR Progresul - Pieptanari - Filaret -  Marasesti - Dudesti - RATB Titan. Asa s-ar fi putut renunta complet la autobuzul 627, si s-ar fi infiintat eventual o linie 632, intre Depoul Alexandria si Piata Unirii, ca dublura a lui 32, care cred ca oricum vine mai prost acum datorita traseului prelungit.

Chiar e asa de greu sa repare macazul automat de la Parcul Carol, pentru a se permite circulatia directa Marasesti - Filaret? E adevarat ca n-am mai fost de multa vreme pe acolo, asa ca nu stiu sigur care e situatia, dar stiu ca macazul a fost multa vreme nefunctional. L-au reparat intre timp?

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Si daca nu merge schimbat automat, de-aia nu poate sa circule pe-acolo? :lol: Ce mai conteaza un macaz in plus, unul in minus de facut? Cred ca doar curatat trebuia si era functional.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Macazul de care e vorba a fost multa vreme nefunctional. O sa razi, dar asta e si motivul pentru care tramvaiele care fac probe de panta dupa RK la URAC vin de pe Marasesti si se plimba pe 11 Iunie pana la Piata Unirii, apoi fac cale intoarsa pe traseul lui 7 spre Filaret. Nu mai stiu daca acum se face la fel, dar asta era "procedura" acum ceva timp.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use