Topic: V3A-93
2006 posts, 677140 views
📖 Pagination options
- dimitryyyy
-
Posted:
-
Re: V3A-93
dimitryyyy
Parerea mea este ca exista o problema de reglaj la solenoid serioasa in ce priveste CH PPC urile de la Dudesti , zgomotul e infernal la unele vagoane si cel putin deranjant la multe , in plus e amplificat de vibratile care se transmit in diferitele elemente interiaore (panouri de tabla ,placaje ; scaune) (slaba calite de constructie ,valabil si la ultimele V3A cu RK ), in schimb pe V3A urile de pe 34,46 problema este minora
Parerea mea este ca exista o problema de reglaj la solenoid serioasa in ce priveste CH PPC urile de la Dudesti , zgomotul e infernal la unele vagoane si cel putin deranjant la multe , in plus e amplificat de vibratile care se transmit in diferitele elemente interiaore (panouri de tabla ,placaje ; scaune) (slaba calite de constructie ,valabil si la ultimele V3A cu RK ), in schimb pe V3A urile de pe 34,46 problema este minora
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93
shoppy
URAC este Uzina de Reparatii, deci nu de productie. Mai mult, RATB este Regie de stat si pentru achizitii de vagoane noi este nevoie de licitatie publica, ca altfel se numeste subventionarea industriei locale de la bugetul de stat, practica interzisa in UE. Deci URAC va face pentru RATB(pe hartie) doar revizii, reparatii si modernizari.
URAC este Uzina de Reparatii, deci nu de productie. Mai mult, RATB este Regie de stat si pentru achizitii de vagoane noi este nevoie de licitatie publica, ca altfel se numeste subventionarea industriei locale de la bugetul de stat, practica interzisa in UE. Deci URAC va face pentru RATB(pe hartie) doar revizii, reparatii si modernizari.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dominatrix
Smecheria cu modernizarile se practica si la case mai mari, si oricum nu e vina URAC-ului, pentru ca la fondurile mici care sunt alocate de primarie, RATB-ul trebuie sa se descurce pe cont propriu cu parcul de tramvaie. Daca nu era URAC-ul, probabil tramvaiul din Bucuresti ar fi avut aceeasi soarta ca cel din Brasov, Constanta etc...
Totusi, au omologat Bucur LF-ul... asta este cel mai greu in Romania, sa faci ceva care sa corespunda regulilor europene, reguli care sunt scrise de marile firme producatoare din domeniu.
"Shoppy" are dreptate, nu poti subventiona productia de tramvaie din bani publici, si totusi URAC-ul are aprobare pentru producerea de Bucur LF. Deci cum explicati asta, ca doar URAC-ul nu e producator oficial de tramvaie?
Smecheria cu modernizarile se practica si la case mai mari, si oricum nu e vina URAC-ului, pentru ca la fondurile mici care sunt alocate de primarie, RATB-ul trebuie sa se descurce pe cont propriu cu parcul de tramvaie. Daca nu era URAC-ul, probabil tramvaiul din Bucuresti ar fi avut aceeasi soarta ca cel din Brasov, Constanta etc...
Totusi, au omologat Bucur LF-ul... asta este cel mai greu in Romania, sa faci ceva care sa corespunda regulilor europene, reguli care sunt scrise de marile firme producatoare din domeniu.
"Shoppy" are dreptate, nu poti subventiona productia de tramvaie din bani publici, si totusi URAC-ul are aprobare pentru producerea de Bucur LF. Deci cum explicati asta, ca doar URAC-ul nu e producator oficial de tramvaie?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Cred că e discutabilă treaba... toate componentele pentru Bucur LF sunt luate prin licitaţii publice, după criteriul preţul cel mai mic. Deci, practic, licitaţiile se fac (că sunt cu dedicaţie pentru o anume firmă de echipamente electronice e altă mâncare de peşte).
Cred că e discutabilă treaba... toate componentele pentru Bucur LF sunt luate prin licitaţii publice, după criteriul preţul cel mai mic. Deci, practic, licitaţiile se fac (că sunt cu dedicaţie pentru o anume firmă de echipamente electronice e altă mâncare de peşte).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
A fost readus in circulatie de cateva zile si #153, prins si el in incidentul de la Depoul Giurgiu. A fost mult mai putin afectat decat #145, #313 si #333.
A fost readus in circulatie de cateva zile si #153, prins si el in incidentul de la Depoul Giurgiu. A fost mult mai putin afectat decat #145, #313 si #333.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Deci in concluzie - 007 si 153 au fost repuse in circulatie repede fiind putin afectate, 333 este in curs de reparatie corpul A.
313 si 145 sunt inca prinse sub daramaturi urmand sa fie scoase si duse catre URAC pentru reconstructie.
Deci in concluzie - 007 si 153 au fost repuse in circulatie repede fiind putin afectate, 333 este in curs de reparatie corpul A.
313 si 145 sunt inca prinse sub daramaturi urmand sa fie scoase si duse catre URAC pentru reconstructie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
#202 - Linia 21 - Depoul Colentina - Este al 10-lea tramvai V3A-93 modernizat la URAC in anul 1995. Inca are sitemul original de afisaj, dar rar mai este schimbat de pe linia 21.
#202 - Linia 21 - Depoul Colentina - Este al 10-lea tramvai V3A-93 modernizat la URAC in anul 1995. Inca are sitemul original de afisaj, dar rar mai este schimbat de pe linia 21.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Acesta are mari sanse sa fie al doilea vagon transformat in CH PPC anul acesta. La fel si 355.
Acesta are mari sanse sa fie al doilea vagon transformat in CH PPC anul acesta. La fel si 355.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93
adn2377
De ce 204 si 202 si nu cele prinse sub macaraua de la Giurgiului?
In alta ordine de idei, dupa transformare vor ramane la Colentina?
Utilizator anonim wrote:
Acesta are mari sanse sa fie al doilea vagon transformat in CH PPC anul acesta. La fel si 355.
De ce 204 si 202 si nu cele prinse sub macaraua de la Giurgiului?
In alta ordine de idei, dupa transformare vor ramane la Colentina?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dominatrix
Parerea mea – si va rog sa ma corectati daca aveti informatii mai exacte – este ca pentru moderrnizarea din V3A-93 in CH-PPC au fost alese 202 si 204 probabil datorita vechimii (ambele au fost fabricate in 1995), deci au echipamentele amortizate si se poate justifica moderrnizarea lor. Vagoanele de la Giurgiu sunt mult mai noi, deci in acte ele trebuie "reparate".
Ca o paranteza, ar fi amuzant ca 355 sa fie al 2'lea V3A-93 modernizat in CH-PPC, fiindca el a fost si al 2'lea V3A-93 fabricat. Exista si o poza cu el cand era nou-nout afisand linia 3 (Piata Presei – Cismigiu in acei ani), desi nu cred ca a circulat vreodata pe acolo, fiind vagon al depoului Colentina.
adn2377 wrote:De cand am aflat despre accident, am avut dubiile mele ca tramvaiele avariate la Giurgiului vor fi reconstruite in varianta CH-PPC. In primul rand, macaralele de la Celpi au distrus iremediabil 2 tramvaie V3A-93, nu V3A-93-CH-PPC, deci nu poti obliga oamenii sa platesca costuri suplimentare pentru "modernizarea" vagoanelor distruse. Iar la ce fonduri aloca PMB, e putin probabil sa existe fonduri suplimentare pentru modernizarea acelor vagoane din surse proprii ale URAC.Utilizator anonim wrote:
Acesta are mari sanse sa fie al doilea vagon transformat in CH PPC anul acesta. La fel si 355.
De ce 204 si 202 si nu cele prinse sub macaraua de la Giurgiului?
Parerea mea – si va rog sa ma corectati daca aveti informatii mai exacte – este ca pentru moderrnizarea din V3A-93 in CH-PPC au fost alese 202 si 204 probabil datorita vechimii (ambele au fost fabricate in 1995), deci au echipamentele amortizate si se poate justifica moderrnizarea lor. Vagoanele de la Giurgiu sunt mult mai noi, deci in acte ele trebuie "reparate".
Ca o paranteza, ar fi amuzant ca 355 sa fie al 2'lea V3A-93 modernizat in CH-PPC, fiindca el a fost si al 2'lea V3A-93 fabricat. Exista si o poza cu el cand era nou-nout afisand linia 3 (Piata Presei – Cismigiu in acei ani), desi nu cred ca a circulat vreodata pe acolo, fiind vagon al depoului Colentina.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Tom
Chiar daca nu le vor face CH-PPC, RATB ar trebui sa faca tot posibilul sa obtina maximum de despagubiri pentru aceste tramvaie, nu contravaloarea unui indreptat de tabla. Si ar cam trebui ca firma aia de 2 lei sa-si stranga de acolo mizeria, iar in loc sa apara Autobaza Giurgiului, de exemplu. Sau chiar o godzilla, dar de care sa stim sigur ca nu cade pe depou, decat in cel mai rau caz la cutremurul cel mai mare, pe care nici particulele lui Hancu nu le-au simtit inca.
Chiar daca nu le vor face CH-PPC, RATB ar trebui sa faca tot posibilul sa obtina maximum de despagubiri pentru aceste tramvaie, nu contravaloarea unui indreptat de tabla. Si ar cam trebui ca firma aia de 2 lei sa-si stranga de acolo mizeria, iar in loc sa apara Autobaza Giurgiului, de exemplu. Sau chiar o godzilla, dar de care sa stim sigur ca nu cade pe depou, decat in cel mai rau caz la cutremurul cel mai mare, pe care nici particulele lui Hancu nu le-au simtit inca.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dominatrix
Pai asta e problema, SICTIR, pardon ISCIR, i-a gasit pe cei de la CELPI vinovati? Sau ei n-au avut nici o vina, iar macaraua a cazut ca asa a vrut Dumnezeu?
Pai asta e problema, SICTIR, pardon ISCIR, i-a gasit pe cei de la CELPI vinovati? Sau ei n-au avut nici o vina, iar macaraua a cazut ca asa a vrut Dumnezeu?
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Tom
Totusi, nu e un copac sau o stanca si nici n'a fost cutremur, pentru a-l invoca pe Dumnezeu. Daca dela un vant mai tare cade macaraua, inseamna ca indivizii stau foarte prost cu protectia muncii si cu securitatea. Chiar v-ar conveni sa locuiti langa acesti Chelpi?
Totusi, nu e un copac sau o stanca si nici n'a fost cutremur, pentru a-l invoca pe Dumnezeu. Daca dela un vant mai tare cade macaraua, inseamna ca indivizii stau foarte prost cu protectia muncii si cu securitatea. Chiar v-ar conveni sa locuiti langa acesti Chelpi?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Deocamdata doar 204 va deveni V3A-93-CH-PPC. Vedem in timp ce vagoane vor urma.
In alta ordine de idei:
#145 - Fabricat in anul 2005.
#313 - Fabricat in anul 2001.
#333 - Fabricat in anul 2001.
Deocamdata doar 204 va deveni V3A-93-CH-PPC. Vedem in timp ce vagoane vor urma.
In alta ordine de idei:
#145 - Fabricat in anul 2005.
#313 - Fabricat in anul 2001.
#333 - Fabricat in anul 2001.
📖 Pagination options