Topic: V3A-93-CH-PPC
2495 posts, 780041 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
In Constanta mai sunt si celelalte vagoane, Tatra KT4D parca.
Adn, ca sa faci vagoane noit rebuie sa faci licitatie publica, ca UE interzice subventionarea productiei de la bugetul de stat. Iar ca sa faci o licitatie publica serioasa pentru vreo 10 vagoane iti trebuie bani, mai ales ca exista realul pericol sa apara un adevarat producator de tramvaie care sa bata fluierand oferta URAC-ului(care are un singur model de vagon "nou" omologat, care e de capacitate medie si este pe Choper nu pe CA), oricum nu sunt bani pentru asa ceva deci nu are rost sa discutam.
Deci tot ce poate face RATB sunt aceste modernizari pe hartie(vad ca metoda prinde si pe la altii), nu inteleg cum de pot cumpara Bucur LF fara licitatie publica, de aici ar rezulta ca Bucur LF e in hartii doar un V3A modernizat cu un nou model de boghiu purtator(acesta fiind defapt obiectul omologarii), dar daca este asa atunci de ce nu se pot monta motoare de CA?, ca doar la #205 s-au montat motoare de CA fara omologare(practic boghiurile motoare sunt fix tot alea), e o hiba in logica asta ca lucrurile se cam bat cap in cap. Oricum, cand esti la limita legalitatii e logic ca lucrurile sa nu fie neaparat logice.
(O alta concluzie dureroasa de aici ar fii ca #205 a fost posibil din simplul motiv ca 2 motoare de CA de la Electroputere au ajuns, nu se stie prea bine cum, printr-un extraordinar fapt singular, in inventarul RATB-URAC, fiind clar faptul ca viitoarele V3A CA nu vor avea motoare Electroputere, deci de unde motoare noi de CA?, si cumparate cum?)
Asa ca planul de austeritate si logic(adica singura solutie fezabila) al RATB suna cam asa:
- linii grele : V3A CA, CH-PPC, V3A modernizat
- linii medii : Bucur LF, V3A modernizat
- linii usoare : Bucur 1, Tatra cuplu modernizat, V3A modernizat(unde nu-i nimic altceva prin depou ex. 42 a BN)
In Constanta mai sunt si celelalte vagoane, Tatra KT4D parca.
Adn, ca sa faci vagoane noit rebuie sa faci licitatie publica, ca UE interzice subventionarea productiei de la bugetul de stat. Iar ca sa faci o licitatie publica serioasa pentru vreo 10 vagoane iti trebuie bani, mai ales ca exista realul pericol sa apara un adevarat producator de tramvaie care sa bata fluierand oferta URAC-ului(care are un singur model de vagon "nou" omologat, care e de capacitate medie si este pe Choper nu pe CA), oricum nu sunt bani pentru asa ceva deci nu are rost sa discutam.
Deci tot ce poate face RATB sunt aceste modernizari pe hartie(vad ca metoda prinde si pe la altii), nu inteleg cum de pot cumpara Bucur LF fara licitatie publica, de aici ar rezulta ca Bucur LF e in hartii doar un V3A modernizat cu un nou model de boghiu purtator(acesta fiind defapt obiectul omologarii), dar daca este asa atunci de ce nu se pot monta motoare de CA?, ca doar la #205 s-au montat motoare de CA fara omologare(practic boghiurile motoare sunt fix tot alea), e o hiba in logica asta ca lucrurile se cam bat cap in cap. Oricum, cand esti la limita legalitatii e logic ca lucrurile sa nu fie neaparat logice.
(O alta concluzie dureroasa de aici ar fii ca #205 a fost posibil din simplul motiv ca 2 motoare de CA de la Electroputere au ajuns, nu se stie prea bine cum, printr-un extraordinar fapt singular, in inventarul RATB-URAC, fiind clar faptul ca viitoarele V3A CA nu vor avea motoare Electroputere, deci de unde motoare noi de CA?, si cumparate cum?)
Asa ca planul de austeritate si logic(adica singura solutie fezabila) al RATB suna cam asa:
- linii grele : V3A CA, CH-PPC, V3A modernizat
- linii medii : Bucur LF, V3A modernizat
- linii usoare : Bucur 1, Tatra cuplu modernizat, V3A modernizat(unde nu-i nimic altceva prin depou ex. 42 a BN)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Pentru #205 s-a făcut omologarea & co., că era diferită acţionarea, dar şi reductoarele ş.a..
Motoarele de Electroputere... de fapt toată partea de acţionare şi motoare a lui #205 e cadou, ca să se ducă muncă de lămurire să se cumpere echipamente asemănătoare. Tot aşa sunt şi #5399 şi #5400 (luate la preţ de troleu cu chopper).
---
În ceea ce priveşte liniile grele, cred că putem introduce şi Tatre, având în vedere că au acceleraţii şi deceleraţii mai mari decât V3A-urile (plus că doar un depou e specializat pe Tatre).
Pentru #205 s-a făcut omologarea & co., că era diferită acţionarea, dar şi reductoarele ş.a..
Motoarele de Electroputere... de fapt toată partea de acţionare şi motoare a lui #205 e cadou, ca să se ducă muncă de lămurire să se cumpere echipamente asemănătoare. Tot aşa sunt şi #5399 şi #5400 (luate la preţ de troleu cu chopper).
---
În ceea ce priveşte liniile grele, cred că putem introduce şi Tatre, având în vedere că au acceleraţii şi deceleraţii mai mari decât V3A-urile (plus că doar un depou e specializat pe Tatre).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Licitatie facuta de RATB "Pachet sistem tractiune in CA", asta insemnand ca cine castiga licitatia vine cu totul de la motoare la invertoare, bloc procesor si terminal de afisare. Asta ar scuti RATBul sa faca licitatie pentru toate piesele separat (lucru care dureaza).
shoppy wrote:
fiind clar faptul ca viitoarele V3A CA nu vor avea motoare Electroputere, deci de unde motoare noi de CA?, si cumparate cum?
Licitatie facuta de RATB "Pachet sistem tractiune in CA", asta insemnand ca cine castiga licitatia vine cu totul de la motoare la invertoare, bloc procesor si terminal de afisare. Asta ar scuti RATBul sa faca licitatie pentru toate piesele separat (lucru care dureaza).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Ahaa, deci s-a facut omologare si la #205, aici era greseala.
Pai si arabii de la Electroputere nu fac si ei nici un lobby sa se faca licitatia mai repede, sa mai vanda si ei niste motoare, sau ies mai multi bani vanzand teren rechinilor imobiliari de acolo?
Ahaa, deci s-a facut omologare si la #205, aici era greseala.
Pai si arabii de la Electroputere nu fac si ei nici un lobby sa se faca licitatia mai repede, sa mai vanda si ei niste motoare, sau ies mai multi bani vanzand teren rechinilor imobiliari de acolo?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pe 4032 se experimenteaza un nou tip de sistem de blocare a usii vatmanului.
Pe 4032 se experimenteaza un nou tip de sistem de blocare a usii vatmanului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Un sistem mult mai ieftin si eficient nu ar fi montarea unei yale de apartament în colţul uşii?
Un sistem mult mai ieftin si eficient nu ar fi montarea unei yale de apartament în colţul uşii?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
306 a reaparut astazi in traseu dupa ce a stat ceva timp pe bara in urma unei probleme la instalatia electrica.
Vagonul are la ora actuala aproximativ 195.000km la bord fiind primul CH PPC realizat si printre cele mai bune, speram ca va avea parte si de o cosmetizare la caroserie.
306 a reaparut astazi in traseu dupa ce a stat ceva timp pe bara in urma unei probleme la instalatia electrica.
Vagonul are la ora actuala aproximativ 195.000km la bord fiind primul CH PPC realizat si printre cele mai bune, speram ca va avea parte si de o cosmetizare la caroserie.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
De mult timp voiam sa ridic aceasta problema: de ce nu se pune un sistem automat de deschidere a usii, cum au si celelalte ale vagonului?
Utilizator anonim wrote:
Pe 4032 se experimenteaza un nou tip de sistem de blocare a usii vatmanului.
De mult timp voiam sa ridic aceasta problema: de ce nu se pune un sistem automat de deschidere a usii, cum au si celelalte ale vagonului?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4019 a facut astazi in sfarsit probele de traseu iar saptamana viitoare urmeaza si 4032. Acestea vor ajunge cel mai probabil la depoul Dudesti.
Urmeaza sa inceapa lucrul si la 2 vagoane CH PPC transformari din V3A-93 (2 vagoane de colentina).
4019 a facut astazi in sfarsit probele de traseu iar saptamana viitoare urmeaza si 4032. Acestea vor ajunge cel mai probabil la depoul Dudesti.
Urmeaza sa inceapa lucrul si la 2 vagoane CH PPC transformari din V3A-93 (2 vagoane de colentina).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
De ce nu din cele 2 V3A-93 distruse la Giurgiului?
Utilizator anonim wrote:
Urmeaza sa inceapa lucrul si la 2 vagoane CH PPC transformari din V3A-93 (2 vagoane de colentina).
De ce nu din cele 2 V3A-93 distruse la Giurgiului?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vor fi si acelea, dar este poveste lunga, RATB intai vrea sa isi recupereze banii pe ele, oricum dureaza ceva luni pana incep sa ridice macaraua aia. La vedem pe programul din 2011.
Dr2005 wrote:Utilizator anonim wrote:
Urmeaza sa inceapa lucrul si la 2 vagoane CH PPC transformari din V3A-93 (2 vagoane de colentina).
De ce nu din cele 2 V3A-93 distruse la Giurgiului?
Vor fi si acelea, dar este poveste lunga, RATB intai vrea sa isi recupereze banii pe ele, oricum dureaza ceva luni pana incep sa ridice macaraua aia. La vedem pe programul din 2011.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La ora actuala RATB detine 46 tramvaie V3A-93-CH-PPC repartizate astfel, vagoanele cu AC in cabina sunt cu bold:
Depoul Alexandria (27): 306, 224, 172, 131, 4008, 4014, 136, 264, 4003, 4002, 4004, 4025, 4021, 4007, 4006, 4009, 4036, 4023, 4030, 4020, 4028, 4001, 4011, 4033, 4045, 4029, 4048
Depoul Dudesti (19): 4005, 4018, 4031, 4012, 4017, 4010, 4016, 4047, 4034, 4027, 4035, 4049, 4046, 4022, 4015, 4026, 4024, 4019, 4032
Vagoanele Depoului Alexandria circula exclusiv pe linia 41, ocazional un singur vagon pe linia 32.
Vagoanele Depoului Dudesti circula exclusiv pe linia 34, rar aparand cate un vagon pe linii ca 19, 27.
Depoul Alexandria are 20 vagoane echipate cu aer conditionat in cabina vatmanului si 7 fara.
Depoul Dudesti are 14 vagoane echipate cu aer conditionat in cabina vatmanului si 5 fara.
La ora actuala RATB detine 46 tramvaie V3A-93-CH-PPC repartizate astfel, vagoanele cu AC in cabina sunt cu bold:
Depoul Alexandria (27): 306, 224, 172, 131, 4008, 4014, 136, 264, 4003, 4002, 4004, 4025, 4021, 4007, 4006, 4009, 4036, 4023, 4030, 4020, 4028, 4001, 4011, 4033, 4045, 4029, 4048
Depoul Dudesti (19): 4005, 4018, 4031, 4012, 4017, 4010, 4016, 4047, 4034, 4027, 4035, 4049, 4046, 4022, 4015, 4026, 4024, 4019, 4032
Vagoanele Depoului Alexandria circula exclusiv pe linia 41, ocazional un singur vagon pe linia 32.
Vagoanele Depoului Dudesti circula exclusiv pe linia 34, rar aparand cate un vagon pe linii ca 19, 27.
Depoul Alexandria are 20 vagoane echipate cu aer conditionat in cabina vatmanului si 7 fara.
Depoul Dudesti are 14 vagoane echipate cu aer conditionat in cabina vatmanului si 5 fara.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
mindmasster
In salon , Aer conditionat cam cand apare sau a aparut deja?
In salon , Aer conditionat cam cand apare sau a aparut deja?
- 3mil
-
Posted:
-
📖 Pagination options