Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 147191 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV telvanni

INAUGURARE TRONSON 1 TIMISOARA - LUGOJ, 9.5 km
CNADNR a anuntat ca deschide de marti, incepand cu ora 10:00, circulatia pe tronsonul de autostrada Timisoara - Lugoj, lot 1 (by-pass Timisoara). Tronsonul de 9,5 kilometri a costat peste 210 milioane lei (aproximativ 48 milioane euro), a fost construit de catre Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Costruzioni si avea termen contractual de finalizare luna aprilie 2013. Tronsonul de autostrada inaugurat marti continua practic autostrada Arad - Timisoara pana la drumul national DN6 in dreptul localitatii Izvin (inainte de intrarea in Timisoara, practic ocoleste orasul de pe Bega) si face ca autostrada din vestul tarii sa nu se mai opreasca intr-o intersectie cu un drum judetean (DJ691) ca pana in prezent.

Date despre Autostrada Timisoara-Lugoj (Lot 1)
•Lungime: 9,5 km
•Cost: 48 milioane euro
•Constructor: Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Costruzioni
•Lucrari de arta: 4 poduri, 6 pasaje, 11 podete
•Termen de incepere: 2011
•Termen de finalizare: finalzat octombrie 2012 / termen contractual - aprilie 2013
Autostrada Timisoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri, continua practic autostrada Arad-Timisoara si cuprinde doua loturi - varianta ocolitoare Timisoara - 9,5 kilometri si Timisoara-Lugoj - 25,6 kilometri.

Tronsonul de autostrada inaugurat marti incepe de la Nord de localitatea Giarmata, la circa un kilometru de aceasta si se orienteaza catre Sud-Est, ocolind Giarmata prin Est, dupa care traseul merge pe la Nord de DN 6 si se termina la Nord de kilometrul 54+000, unde se asigura schimbul de trafic cu DN6.

Practic, desi vorbim de un tronson de lungime mica, acesta va fi folositor atat pentru soferii care vor sa ocoleasca intru totul Timisoara, facilitand accesul la autostrada direct de pe DN6, cat mai ales traficului greu care vine dinspre si inspre Arad si granita de vest.

Tronsonul Timisoara - Lugoj lot 1 are o lugime de 9,5 km si este construit de catre Asocierea Spedition UMB, Tehnostrade si Carena SpA Impresa di Costruzioni. Tronsonul cuprinde patru poduri, 6 pasaje pentru autostrada si 11 podete.

Costul pentru tronsonul de 9,5 km de autostrada este de peste 210.396.462 milioane de lei (aproximativ 48 milioane de euro), din care contributia UE (85%) este de peste 178 milioane lei, restul de 15% (peste 31 mil lei) provin de la bugetul de stat.
210 mil euro, finantare europeana nerambursabuila pentru autostrada Timisoara - Lugoj

CNADNR a anuntat la mijlocul lunii august ca finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru proiectul "Constructia autostrazii Timisoara - Lugoj si variantei de ocolire a orasului Timisoara la standard de autostrada" a fost aprobata de catre Comisia Europeana.

Valoarea totala eligibila a cererii de finantare este de 248.147.433 euro, din care cofinantarea de la UE este de 210.925.318 euro, iar 37.222.115 euro reprezinta contributia de la bugetul de stat.

Proiectul are drept obiectiv proiectarea, supervizarea si constructia unei autostrazi (cate doua benzi pe fiecare sens) intre orasele Timisoara si Lugoj, in lungime de 25,625 km, si a unei variante de ocolire a orasului Timisoara la standard de autostrada in lungime de 9,5 km.

Proiectul prevede constructia a 13 poduri, 19 pasaje, 2 noduri rutiere si 3 zone de parcare si servicii. Prin constructia autostrazii Timisoara - Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara se estimeaza o reducere a timpului de calatorie la 18,3 minute si o crestere a vitezei medii de deplasare la 115 km/h.

10 de oferte pentru constructia a 26 de km de autostrada pentru lotul 2 - Timisoara-Lugoj / 50 de oferte pentru trei tronsoane din Lugoj - Deva

CNADNR a anuntat pe 22 august ca a primit 10 oferte pentru proiectarea si executarea a 25,6 kilometri din Autostrada Timisoara - Lugoj, lot 2, lucrare estimata la 611,8 milioane lei.

Tot atunci, CNADNR a mai a anuntat ca a primit 50 de oferte pentru proiectarea si executia in total a 72 de kilometri de autostrada pe loturile 2, 3 si 4 din Autostrada Lugoj-Deva. Lotul 1 este deja in constructie cu termen de finalizare in 2013, iar in continuare de la Deva pana la Orastie se afla in constructie un tronson cu termen de finalizare anul acesta.

Pentru loturile 2 si 3, costurile estimative sunt de 2,088 miliarde de lei fara TVA - 9,3 milioane de euro in medie pe kilometru, iar pentru lotul 4 de 1,045 miliarde de lei, fara TVA, echivalentul a 10,5 milioane de euro pe kilometru.

Pentru toate cele trei loturi, durata contractelor va fi de 6 ani si jumatate, din care 6 luni proiectarea, 2 ani executia si 4 ani garantia.






Autostrada Lugoj - Deva (lot 1) - in constructie

Foto: Hotnews
Lotul 1 al autostrazii Lugoj - Deva este deja in constructie cu termen de finalizare in 2013, iar in continuare de la Deva pana la Orastie se afla in constructie un tronson de autostrada cu termen de finalizare anul acesta.

Lotul 1 al autostrazii Lugoj - Deva are o lungime de 27,620 km, insa presupune si realizarea unui drum de legatura in lungime de 11,4 km (colorat cu albastru in harta de mai sus).

Constructorul este Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA -   Cossi Construzioni SpA.


sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13 ... termen.htm

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Coridorul IV budrom

George wrote:
Guvernul nu se dezminte: investitiile vor stagna

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... ai-ba.html


Logic...
Ne-am intors in timp...
Adio autostrazi... iar!

Unde au disparut banii de la autostrazi?
caci salariile nu s-au reintregit cu ei, si nici pensiile nu s-au refacut.

 


Re: Coridorul IV florin

Numai veşti "bune" de când cu noul guvern.  :evil:

CNADNR anulează pe bandă rulantă licitaţiile pentru autostrăzi. După Comarnic-Braşov, a fost oprită şi procedura pentru Sibiu-Piteşti

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a anulat procedura de achiziţie publică pentru revizuirea studiului de fezabilitate aferent autostrăzii Sibiu-Piteşti. Decizia a fost luată la sfârşitul săptămânii trecute, în aceeaşi zi în care a fost oprită şi procedura pentru reactualizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Comarnic-Braşov.

Autostrada Sibiu-Piteşti, cu o lungime de 116,6 kilometri şi o valoare estimată la circa 3,2 miliarde de euro, a fost considerată o alternativă de traversare a munţilor la autostrada Comarnic-Braşov-Făgăraş.

CNADNR iniţiase la sfârşitul lunii martie procedura pentru revizuirea studiului de fezabilitate aferent autostrăzii Sibiu-Piteşti.

Compania nu a precizat motivul care a stat la baza deciziei anulării procedurii de atribuire. Până la publicarea articolului, oficialii CNADNR nu au putut fi contactaţi pentru detalii suplimentare.

 


Re: Coridorul IV Tavi

nu cred ca are legatura cu noul guvern sau cu vechiul guvern ... sau s-a inceput campania electorala si pe forumuri?  :evil:

 


Re: Coridorul IV florin

Cum adică nu are? Pe ce te bazezi când spui asta?

Licitaţia fusese demarată de guvernul anterior pentru că se dorea obţinerea de fonduri europene din exerciţiul financiar 2014-2020 pentru acest tronson (deosebit de scump). Licitaţia a fost anulată fără să se precizeze un motiv, iar Ponta a declarat ca se vrea o nouă licitaţie care să includă studiu fezabilitate + proiectare + construcţie. Adică un fel de Bechtel reloaded.

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Coridorul IV budrom

Tavi wrote:
nu cred ca are legatura cu noul guvern sau cu vechiul guvern ... sau s-a inceput campania electorala si pe forumuri?  :evil:


Care campanie? unde? cum?
Sa fim seriosi!

Inca nu este clar pt toata lumea ca PA, ADIO autostrazi in Romania?
Este campanie eletorala, daca spui ca s-a sistat licitatia pt SIBIU-PITESTI, cea care era pregatita, in luna mai 2012?
ESTE ADEVARUL.
Bani nici in pensii sau salarii (NU s-au reintregit, nici in autostrazi...)
Unde-s banii?!
:)

 


Re: Coridorul IV Tavi

Daca vorbim de coridorul 4, se lucreaza la greu pe mai toate santierele. Mai putin pe cel care este si cel mai usor de executat dar asta nu are legatura cu guvernul ci cu capacitatea manageriala a antreprenorului. Ma refer desigur la lotul 1, Nadlac - Arad.

Restul sunt povestile voastre electorale ... Jenant :?

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Coridorul IV budrom

Nu vorbim despre autostrazile in constructie... ACESTEA SE REALIZEAZA.

VORBIM DESPRE RESTUL DIN CORIDOR IV: CELE 4 LOTURI DINTRE DEVA - LUGOJ SI LUGOJ -TIMISOARA , CELE RAMASE NELICITATE, DESI EXISTA DOCUMENTATIA GATA IN LUNA MAI 2012.
SI DESPRE SIBIU-PITESTI, IN ACEEASI SITUATIE.

FACTORUL POLITIC ACTUAL A HOTARAT  CA NU SE MAI FAC LICITATII SI CA NU SE MAI ALOCA BANI.
AUTOSTRAZILE SUNT INVESTITII CU IZ POLITIC.
PUNCT.

Cat despre javrele care sunt patroni de firme constructii autostrazi, reteta este aceasta:
Castigi licitatia cu spaga data la organizatori,
Incasezi banii pt lucrarile efectuate numai pe hartie.
Daca e vreo pb si esti ”descoperit”, dai statul in judecata...si-ti recuperezi inzecit investitia in spagile de la licitatii.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/tupeu-d ... -1010.html

 


Re: Coridorul IV bercenicity

Noul pod intre Romania si Bulgaria va fi inaugurat vineri (14 iun 2013)

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14 ... vineri.htm

Sunt curios pana unde tine electrificarea CF; din satelit probabil pana la Golenti

 


Re: Coridorul IV DocOctavius

Inaugurarea tronsonului de autostradă Orăştie-Sebeş, amânată din nou.
„Dacă iniţial a fost vorba de începutul lunii septembrie, constructorii ne-au anunţat că finalizarea celor două tronsoane este amânată din cauza unor probleme de ordin tehnic, pentru luna noiembrie”, a precizat prefectul judeţului Alba, Gheorghe Feneşer, citat de zhd. ro.

sursa

 


Re: Coridorul IV Robert24

Sincer, se vedea asta inca de acum vreo 3 luni cand am vazut o filmare completa din avion. Era destul de imposibil (la ritmul in care se lucreaza in tara asta) sa termine pana in septembrie. Iar noiembrie, daca va fi, va fi undeva spre sfarsit. Asta daca nu vine vreo zapada ceva...

 


Re: Coridorul IV DocOctavius

Facand un pic de ordine prin pozele mele mai vechi am gasit cateva poze aeriene personale cu lucrarile la centura Sibiului din Mai 2013. Chiar daca nu mai sunt de actualitate poate sunt de interes.
Viaductul
IMG_7193.JPG (86.2 KB; downloaded 4931 times)

Asfaltul proaspat
IMG_7243.JPG (56.4 KB; downloaded 4934 times)

Vedere generala.
IMG_7245.JPG (85.73 KB; downloaded 4932 times)

Spatiu servicii?
IMG_7255.JPG (81.04 KB; downloaded 4932 times)

 


Re: Coridorul IV Costin

Nu imi dau seama unde sunt realizate pozele, dar cu siguranta nu e centura Sibiului. In primul rand, nu apare Sibiul in poze (centura trece lipita de / prin oras, nu la distanta), iar apoi, in mai 2013 centura era functionala deja de vreun an si mai bine... Posibil sa fie tronsonul Sibiu-Sebes, pentru ca un viaduct asemanator este intre Cristian si Sacel...

 


Re: Coridorul IV DocOctavius

Viaductul este dupa Sacel, întradevăr. Restul imaginilor sunt pe bucata între 106B și Cristian. Eu le-am descris ca centura Sibiului pentru ca pe hartă pare a fi continuarea acesteia până la DN1/DN7. Dacă tronsonul respectiv a fost licitat până la Sebeș îmi cer scuze pentru dezinformare.
Pozele sunt realizate de la o altitudine de 500m deasupra localității Cristian.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430870 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use