MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou

688 posts, 219981 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 50
 
 

📖 Pagination options
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou subway guru

@sab:
Programul BEI a inceput tocmai cu rulantele...
Bineinteles ca nu au incaput chiar toate pt ca la programul de lifturi exista o conditionare, sa incerci sa le amplasezi pe intreaga retea, altfel degeaba le pui, 'handicapatul' degeaba are acces daca n-are si 'exit', Asa ca s-au impartit banii cat de 'destept' posibil...
Ce nu a incaput in programul de acum...ramane pentru viitor...
Despre PU e mai complicat, eu as fi vrut ca si tine, acces cat mai rapid cu rulante atat de la peron PU1 cat si de la peron PU2 spre pasajul de legatura dar 'clientul' s-a opus, de frica sa nu se creeze blocaje in pasaj...si 'clientul nostru e stapanul nostru'!...
Ce vom face pe viitor? Alte gropi, pana se rezolva pe deplin problema, pe masura nesesitatilor si a posibilitatilor, Asa cum e rezonabil.
Daca se vad cablurile pe tavan, care-i baiul? Te impiedici de ele cand te urci in lift???  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Nu se impiedica nimeni de acele cabluri, decat "vizual". Este jenant asa ceva. Daca mai erau doua-trei cabluri ma simteam ca in tunel...O asemenea solutie nu se aplica in spatiile destinate publicului. Altfel hai sa facem toate statiile cu cablurile la vedere, daca am gasit o solutie inovatoare (a se citi foarte ieftina..) in acest sens.

Nu inteleg, ce "client" intreg la minte s-a opus rulantelor catre pasajul de legatura intre magistrale la Unirii ? Metrorex ? Sau vorbim de perioada 1986, cand s-a construit M2 ?

Ce folos daca montam lifturi si oamenii vor avea acces din fiecare statie , daca nu poti sa schimbi magistrala la Unirii ? (Ma refer la o persoana cu handicap, cel care nu se poete deplasa decat cu liftul..)Te duci din Berceni pana la Victoriei , unde este o solutie foarte ingenioasa (3 lifturi ca sa schimbi magistrala daca vii dinspre Unirii) si apoi te intorci pana la Eroilor ca sa iei M3 ? :shock:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou 133 313

Cred ca am mai spus asta. Aceste lifturi nu au fost montate ca sa dea fix in buricul targului, au fost montate pentru ca in caz de accidente, incidente eventualii raniti/imobilizati/decedati trebuiau carati cu carca pe scari! Inadmisibil in Uniunea Europeana. Nu poti sa iesi cu un pacient in stare grava in 3-4-5 minute din statie asa cum s-ar intampla la Republica sau la Unirii de exemplu, trebuie ajuns la suprafata unde este ambulanta ultrarapid. Nu poti sa hurduci un pacient in stare grava pe scari. Restul beneficiarilor adiacenti, gen mama cu copilul, batraneii, invalizii erau abia in planul secund cand s-a pus problema de lifturi.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou misterr

Nu, la Unirii transferul între magistrale se face pe la suprafață...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Recunosc ca nu m-am gandit la asta. Si este normal sa faci transferul pe la suprafata :shock:  ? Unde s-a mai vazut asa ceva ? Pe la suprafata, normal, se aplica "solutia GdN" la transfer, adica o calatorie in plus. Normal, doar suntem mari "inovatori" la metrou (circulatie pe ambele linii in ambele sensuri, magistrala pe care se circula o parte pe dreapta, o parte pe stanga, corespondente "facile" la Unirii, Victoriei pana mai ieri, GdN -care este in continuare prezentata ca statie de corespondenta pe hartile Metrorex- si, cel mai probabil, in curand la fel de facil va fi si Universitate etc)
Acum inteleg de ce ambele lifturi dau in parc...Sa le fie oamenilor usor sa schimbe magistrala :lol: ...Si sa nu se produca "ambuteiaje" in minunatul pasaj subdimenionat si pentru care nu se vrea sa se faca nimic. Cu banii de 2-3 lifturi din astea minunate, dar inutile, pun pariu ca se putea largi pasajul de corespondenta la Unirii.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Dragos Tanase

Dragos Tanase wrote:
dar, pana la urma, la piata victoriei exista sau nu lift si pentru suprafata? si daca da.. unde? ca eu nu il vad! :roll:

Hai ca imi raspund singur  :lol: . vineri, mi-a confirmat un agent de paza de la statia P-ta Victoriei (M1) ca nu exista niciun lift pt. suprafata, dar ca ..se va face. Oricum, mi se pare usor penibil: sa faci lifturi de interior, sa le dai in exploatare, dar sa nu ai la suprafata nimic. Pai, cum procedeaza un eventual pasager cu pb locomotorii? Apeleaza, ca de obicei, la "mila" cetatenilor din jur?

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou survola

@sab: Din pacate asa au fost construite statiile. La Unirii, de exemplu, in mijlocul pietei. Daca ridici un lift de langa turnicheti iesi direct in fantani. Dupa cum cred ca stii, liftul ala care da in parc e departe pe culoarul spre iesire. Hai sa luam lucrurile pozitive, stam bine comparativ cu altii. la Varsovia au doar o magistrala de metrou, de pilda.
Si, apropo,  acolo a durat cam doi ani pana sa bage cartita, dupa ce s-a semnat contractul pentru a doua linie (care e deja intr-o mare intarziere).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Banuiesc ca te referi la Unirii1. Nu este deloc deranjant ca trebuie sa parcurgi acel culoar lung. Este deranjant doar ca liftul da in mini-parcul de pe partea cu Patriarhia, adica "nicaieri". La fel si la Unirii2, tot in parc, dar de data asta in "parcul-mare". Sunt tare curios cati folosesc acele lifturi . Oare cati stiu ca exista acele lifturi la Unirii?
Insa asa cum la Aparatori s-a facut un efort destul de mare si s-a "marit" statia, la fel se putea face un efort si la Unirii. La Unirii2 cred ca se putea scoate liftul pe partea cu magazinul, intre cele doua guri de acces (doar aceea este zona cea mai "cautata" la Unirii, nu parcul...), iar la Unirii1 se putea scoate liful pe un trotuar, indiferent in ce capat, astfel incat sa nu iesi in "mijlocul naturii". Doar suntem in centrul Bucurestiului, daca aici am facut o asa stupizenie, ce sa ne mai miram de altele....
Probabil ca misterr a intuit bine, s-au gandit si la o "schimbare" facila de magistrala...pe la suprafata, ca prin subteran este imposibil cu ce avem acum... ;). Poate in viitor, daca se va construi vreodata alt pasaj, vor avea si persoanele cu handicap posibilitatea sa schimbe magistrala acolo.
Desi, la ce traseu se vehiculeaza in ultima vreme pentru M7, tare imi este teama ca vom ramane cu pasajul actual "forever and ever".

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Pana la urma la Lujerului s-au reamplasat doar cativa turnicheti. A aparut si poarta de acces pentru persoanele cu handicap, langa validatoarele pentru cardurile Activ.
In spatiul dintre primul rand de turnicheti si al doilea rand s-a montat...un gard.
Lujerului.jpg (58.9 KB; downloaded 2747 times)

 


Apărătorii Patriei misterr

Și aici au apărut noile porți:



Fotografie0647.jpg (120.29 KB; downloaded 2716 times)



Fotografie0649.jpg (119.29 KB; downloaded 2715 times)

 


Apărătorii Patriei misterr

Dragos Tanase wrote:
Observ ca o noua pb incepe sa se extinda: cea a lifturilor defecte! Iar pb cea mare este ca acolo unde sunt mai multe lifturi (peron-vestibul si vestibul-suprafata). De exemplu, intr-o zi, la statia Stefan cel Mare, o mama cu un copil in carucior a urcat la vestibul, dar la suprafata nu a mai avut cu ce, pe motiv de lift defect. La Piata Sudului, mai mereu fucntioneaza doar un singur lift, deci nu ambele, cum ar fi normal. Ori cel de la suprafata... ori cel de la peron. Ma rog, sa zicem ca in anumite locuri mai sunt si scari rualnte, dar atunci de ce au mai investit in lifturi, daca tot stau degeba, nefolosite? E adevarat ca nu tot timpul se intampla asa, dar nu ar fi logic si normal sa il repare imediat ce se strica, in loc sa lipeasca o coala A4... pe care scrie "defect"? Aceeasi situatie, si la scarile rulante...  Intreb, nu dau cu paru'... Concluzia: este un risc sa ai bagaje voluminoase sau pb de locomotie si sa stii ca intr-o anumita statie exista lifturi date in folosinta si sa te bazezi pe ele, dar in realitate lucrurile sa fie impotriva ta si sa fie o mare bataie de joc pt cei care chiar au nevoie de ele...

Astăzi am testat personal eu însumi, împreună cu un coleg de la mine de la Mentenanță, tot electric, vecin cu mine, lucrarea de la Apărătorii Patriei.

Toate cele 3 lifturi sînt defecte.

Din ce mi-au spus cei care își fac veacul pe acolo, lifturile au funcționat doar o dată, în prima zi, după care s-au defectat. Unul afișează „Out of service”, unul afișează etajul dar nu funcționează, iar unul piuie aiurea... Deja cel de la suprafață are intrarea blocată de standurile celor care vînd chiloți etc. (m-au luat în rîs cînd au văzut că încerc dacă funcționează)...

Trist dar adevărat: din păcate se confirmă ceea ce am spus de la bun început: aceste lifturi nu reprezintă decît încă o spălare de bani, cu echipamente de cea mai proastă calitate la prețuri exorbitante, doar ca să îndestuleze buzunarele cui trebuie. Este exact aceeași situație ca la traseele pentru nevăzători (chiar în zona Apărătorii Patriei mă uitam că nu a mai rămas nici o urmă care să amintească că au existat vreodată) și pistele pentru bicicliști (în zona Piața Victoriei s-a reasfaltat zilele trecute, inclusiv trotuarele, și au dispărut cu desăvîrșire). Din moment ce nu vorbesc din auzite, ci spun numai ce am văzut eu însumi cu ochii mei, cred că am dreptul să spun adevărul. Știu că îl pun pe #subway guru într-o situație neplăcută, pentru că de acolo își cîștigă pîinea, dar dacă vrem să avem „o țară ca afară” trebuie ca aceste practici să fie oprite. Altfel, vorbele lui frumoase („de ce să emigrăm și să nu facem aici ca dincolo... că și noi putem... etc...”) nu au nici o acoperire. Sau mai exact acoperă doar această mafie cu rădăcini adînci care ne drenează banii...

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Alex Avram

Bine doamne ferestre ca nu s-au defectat cand erau persoane in ele! :evil:

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou andrei11

Nu asta e problema, amanunt nesemificativ, persoanele blocate intr-un asemenea lift sunt evacuate fara dificultati majore. Doar vreo baba isterica care sa se sufoce, dar in rest nici un pericol.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

@misterr.
Cum au functionat lifturile daca abia acum montau portile (asta daca fotografiile pe care le-ai pus mai sus chiar au facute ieri, pe 18 septembrie..)?
In rest ai dreptate, o lucrare inutila si costisitoare, asa cum am spus-o de mai multe ori. Cu banii astia se puteau face lucruri mult mai folositoare, dar probabil "rentabilitatea" nu mai era la fel. ;)
Si eu am impresia ca au achizitionat  marfa "calitatea a 2-a", altfel nu imi explic rata mare de defectare, atat la lifturi, cat si la rulante (am dat mai demult exemplul celei de la Unirii1, care mereu este in reparatii, altele scartaie deja din toate "incheieturile", desi au un an sau maxim doi).

Ati observat califtul de la Universitate va opri si la nivelul nefolosit momentan, cel care va face legatura cu M5 ? O fi bine, o fi rau sa fie acelasi lift si pentru cei care ies din statie si pentru cei care schimba magistrala ?... Sau este o escala "tehnica" acolo, pentru personalul Metrorex ?
Sper ca macar la Universitate sa puna rulante cand o ajunge M5 acolo, sa nu se mai teama nimeni de "ambuteiaje".
Apropo, subway guru, care este treaba pana la urma cu "ambuteiajele" la Unirii daca se montau rulante catre pasajul de legatura ?

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 50
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420657 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use