Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 40 de troleibuze de 12m
127 posts, 31158 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Da, vor fi prin POR. Ca idee, și cele 20 ale ministerului tot prin POR sunt luate.
Până vin noile troleibuze, însă, este necesar ca primăria să se apuce de modernizarea rețelei de contact. Au deja finanțare europeană (la pachet cu cele 15 troleibuze ale lor), dar licitațiile întârzie să înceapă. S-a anunțat că Solaris-urile ministerului (cele 11 standard) vor intra în circulație în ianuarie 2022, dar dacă le introduc pentru ca ulterior să le retragă pentru a moderniza rețeaua, nu au rezolvat nimic.
Da, vor fi prin POR. Ca idee, și cele 20 ale ministerului tot prin POR sunt luate.
Până vin noile troleibuze, însă, este necesar ca primăria să se apuce de modernizarea rețelei de contact. Au deja finanțare europeană (la pachet cu cele 15 troleibuze ale lor), dar licitațiile întârzie să înceapă. S-a anunțat că Solaris-urile ministerului (cele 11 standard) vor intra în circulație în ianuarie 2022, dar dacă le introduc pentru ca ulterior să le retragă pentru a moderniza rețeaua, nu au rezolvat nimic.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziții de troleibuze noi prin MDRAP
Andrei Andraș
În cel mai optimist scenariu, în România "modernizarea" înseamnă schimbarea firului de contact. Sper să mă înșel.
În cel mai optimist scenariu, în România "modernizarea" înseamnă schimbarea firului de contact. Sper să mă înșel.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Puss in Boots
E pacat si aici ca nu se iau si cateva articulate.
E pacat si aici ca nu se iau si cateva articulate.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziții de troleibuze noi prin MDRAP
Andrei Andraș
Pentru următoarele 15 troleibuze nu s-au anunțat și lungimile lor, ci doar că vor fi 9 clasice și 6 cu autonomie.
Pentru următoarele 15 troleibuze nu s-au anunțat și lungimile lor, ci doar că vor fi 9 clasice și 6 cu autonomie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Invers, 6 clasice și 9 cu autonomie. Și la cele 6 clasice s-a anunțat că vor fi de 12m.
Invers, 6 clasice și 9 cu autonomie. Și la cele 6 clasice s-a anunțat că vor fi de 12m.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziții de troleibuze noi prin MDRAP
Andrei Andraș
Ar fi putut ca vreo 6-7 din ăstea 11 clasice ce trebuie să sosească din septembrie să fi fost comandate ca articulate. Dar asistăm, din păcate, la un Ploiești 2.0.
Ar fi putut ca vreo 6-7 din ăstea 11 clasice ce trebuie să sosească din septembrie să fi fost comandate ca articulate. Dar asistăm, din păcate, la un Ploiești 2.0.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
cris_m
Repet si aici intrebarea, este asa un flux imens de calatori de nu fac fata vehiculele scurte?
Repet si aici intrebarea, este asa un flux imens de calatori de nu fac fata vehiculele scurte?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
WT_fan06
Da, articulatele erau aglomerate la orele de vârf. E drept că frecvențele nu erau cele mai bune.
Da, articulatele erau aglomerate la orele de vârf. E drept că frecvențele nu erau cele mai bune.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Puss in Boots
Oricum ideea t.p. oriunde se imbunatateste nu este si de a atrage calatori noi? Daca scade per total capacitatea -sau ramane plus minus aceeasi- unde e avantajul?
Plus ca in conditiile pandemice cu distantare etc, a lua niste articulate mai ales ca sunt bani UE nu era chiar un capat de tara.
Oricum ideea t.p. oriunde se imbunatateste nu este si de a atrage calatori noi? Daca scade per total capacitatea -sau ramane plus minus aceeasi- unde e avantajul?
Plus ca in conditiile pandemice cu distantare etc, a lua niste articulate mai ales ca sunt bani UE nu era chiar un capat de tara.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
WT_fan06
Unele primării, mai ales din zone mai puțin înstărite ale României, cred că pur și simplu nu au bani pentru articulate, chiar și cu finanțarea UE. UE nu acoperă toate costurile, știm asta.
La Târgu Jiu mai de grabă aș vedea lumea atrasă de TP dacă
- vin vehiculele (cu AC) mai des
- se înmulțesc stațiile
- se reamplasează o bună parte din stații mai aproape de centrele de interes
- se folosesc aceleași stații și de către Transloc și de către privați
Este aberant ca interstațiile din centrul Târgu Jiului să fie comparabile cu cele de pe magistralele comuniste de metrou din București, iar stațiile Transloc sunt intercalate cu cele ale privaților însă complet independente, integrarea transportului public fiind 0.
Unele primării, mai ales din zone mai puțin înstărite ale României, cred că pur și simplu nu au bani pentru articulate, chiar și cu finanțarea UE. UE nu acoperă toate costurile, știm asta.
La Târgu Jiu mai de grabă aș vedea lumea atrasă de TP dacă
- vin vehiculele (cu AC) mai des
- se înmulțesc stațiile
- se reamplasează o bună parte din stații mai aproape de centrele de interes
- se folosesc aceleași stații și de către Transloc și de către privați
Este aberant ca interstațiile din centrul Târgu Jiului să fie comparabile cu cele de pe magistralele comuniste de metrou din București, iar stațiile Transloc sunt intercalate cu cele ale privaților însă complet independente, integrarea transportului public fiind 0.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Puss in Boots
Si nimeni din Transloc sau Primarie nu vede treaba asta? Sau ii doare in trei stele?
Si nimeni din Transloc sau Primarie nu vede treaba asta? Sau ii doare in trei stele?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Gata, a fost semnat contractul pentru troleibuzele cu autonomie pentru Târgu Jiu:
Sursa: Facebook - Marcel Romanescu
Gata, a fost semnat contractul pentru troleibuzele cu autonomie pentru Târgu Jiu:
Am semnat contractul pentru încă 9 troleibuze care vor veni la Târgu Jiu, în valoare de 5 milioane de euro.
Acestea fac parte din proiectul pe fonduri europene care prevede achiziționarea a 20 de troleibuze, din care primele 11 (în valoare de 6 milioane de euro) vor fi livrate anul acesta, din septembrie până în decembrie.
Mijloacele de transport în comun sunt produse de societatea Solaris, o firmă foarte serioasă, cunoscută la nivel mondial și care a câștigat licitația organizată de Ministerul Dezvoltării. Ele vor fi livrate anul viitor, iar acum ne pregătim pentru cel de-al doilea proiect cu fonduri europene axat pe mobilitate urbană și care prevede inclusiv achiziționarea a încă 15 mijloace de transport electrice urmând ca ulterior municipiul Târgu Jiu să beneficieze de 35 de troleibuze moderne.
Sursa: Facebook - Marcel Romanescu
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene
•
Choose destination