Topic: A4 (Vama Veche - Agigea - Constanta - Tulcea - Braila)
126 posts, 54550 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
andrei11
Simplu, daca ar fi pentru toata lumea s-ar aglomera si ar deveni banal.
Alt exemplu ( de pe vremea comunistilor si care s-a prelungit si in capitalism). Datorita atributiilor de servici aveam treba "non stop" la primaria capitalei. Tot "non stop" trebuia sa ma proptesc in paznicul de serviciu care-si facea treaba mai abitir ca SRI - ul la Cernavoda, asa ca de fiecare data trebuia sa dau n spe mii de explicatii stupide.
La un moment dat am descoperit o alta intrare in primarie pe unde nu te intreaba nimeni de sanatate. Evident nu am spus-o nimanui ca sa nu se banalizeze accesul si ulterior sa fie restrictionat. Simplu, nu ? Acum evident ca este in reparatii primaria, dar treaba a functuionat perfect, fara rateuri.
Simplu, daca ar fi pentru toata lumea s-ar aglomera si ar deveni banal.
Alt exemplu ( de pe vremea comunistilor si care s-a prelungit si in capitalism). Datorita atributiilor de servici aveam treba "non stop" la primaria capitalei. Tot "non stop" trebuia sa ma proptesc in paznicul de serviciu care-si facea treaba mai abitir ca SRI - ul la Cernavoda, asa ca de fiecare data trebuia sa dau n spe mii de explicatii stupide.
La un moment dat am descoperit o alta intrare in primarie pe unde nu te intreaba nimeni de sanatate. Evident nu am spus-o nimanui ca sa nu se banalizeze accesul si ulterior sa fie restrictionat. Simplu, nu ? Acum evident ca este in reparatii primaria, dar treaba a functuionat perfect, fara rateuri.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
danielstan
Intr-adevar, pe traseul facut de mine am vazut maxim 2 - 3 masini cu numere din alte judete decat CT - deci e necunoscut si de-aia e rapid.
In schimb vedeam bucuresteni cu gipane care depaseau in curba pe DN-ul de la Kogalniceanu la Harsova, ca sa 'recupereze' timpul pierdut prin ocolul pe la Giurgeni - Vadul Oii.
Intr-adevar, pe traseul facut de mine am vazut maxim 2 - 3 masini cu numere din alte judete decat CT - deci e necunoscut si de-aia e rapid.
In schimb vedeam bucuresteni cu gipane care depaseau in curba pe DN-ul de la Kogalniceanu la Harsova, ca sa 'recupereze' timpul pierdut prin ocolul pe la Giurgeni - Vadul Oii.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
Dr2005
Eu vedeam bizoni de Ilfov care depăşeau pe linie continuă prin Cernavodă... unul a fost foarte fericit, a mers între două autocare de la centrala atomică la A2... unde mai pui că primul autocar frâna mai mult cu frâna de motor (deci nu se aprindeau stopurile), aşa că bizonul respectiv era să se lovească de el de câteva ori (deh, se încăpăţâna să meargă la 2m de autocar).
Eu vedeam bizoni de Ilfov care depăşeau pe linie continuă prin Cernavodă... unul a fost foarte fericit, a mers între două autocare de la centrala atomică la A2... unde mai pui că primul autocar frâna mai mult cu frâna de motor (deci nu se aprindeau stopurile), aşa că bizonul respectiv era să se lovească de el de câteva ori (deh, se încăpăţâna să meargă la 2m de autocar).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
shoppy
Ruta aia pe DJ223 este cam ilogica, daca tot ai ajuns acolo pe DN2A mai ai doar Harsova si ai trecut Dunarea pe la Vadul Oii, dupa care mai ai 2-3 sate pana la Slobozia, unde o iei pe centura si nu mai ai nici un sat pana la Dragalina unde intrii pe A2, intre timp, daca te intorceai la Cernavoda te bagai in capatul blocajului peste podul de peste Dunare - Marea Neagra si deabia ajungeai la Medgidia in timp ce pe partea cealalta erai deja la Dragalina.
Apropo de DJ228, a fost latit si asfaltata proaspat pe toata lungimea, mai lipseste doar undeva o bucata de strat de uzura si undeva se circula pe un sens la un pod de 5m lungime, si mai e groapa obisnuita la intrare si iesire, dar in rest e ca-n palma, o placere.
Ruta aia pe DJ223 este cam ilogica, daca tot ai ajuns acolo pe DN2A mai ai doar Harsova si ai trecut Dunarea pe la Vadul Oii, dupa care mai ai 2-3 sate pana la Slobozia, unde o iei pe centura si nu mai ai nici un sat pana la Dragalina unde intrii pe A2, intre timp, daca te intorceai la Cernavoda te bagai in capatul blocajului peste podul de peste Dunare - Marea Neagra si deabia ajungeai la Medgidia in timp ce pe partea cealalta erai deja la Dragalina.
Apropo de DJ228, a fost latit si asfaltata proaspat pe toata lungimea, mai lipseste doar undeva o bucata de strat de uzura si undeva se circula pe un sens la un pod de 5m lungime, si mai e groapa obisnuita la intrare si iesire, dar in rest e ca-n palma, o placere.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
danielstan
De dragul dezbaterii, te combat, cu masuratori din Google Maps:
- din traseul propus de mine, doar circa 33 km sunt pe DN2A (Ovidiu - Dorobantu), adica pe un drum cu trafic infernal si soferi nebuni ce depasesc la mustata (cu ideea ca ei ocolesc vreo 40 km pe Harsova ca sa ajunga in A2 si 'trag tare' sa recupereze); soferii din judetele moldovenesti mi s-au parut mai calmi
- restul sunt pe DJ223 unde nu ai trafic
- varianta mea este cu 10 km mai lunga decat Ovidiu - DJ228 - Medgidia - Cernavoda
- varianta ta este considerabil mai lunga si mai pierde vreo 50 de km de autostrada (Cernavoda - Drajna)
Intr-adevar, un punct slab este intrarea din DJ223 in Cernavoda unde prind traficul nebunesc la sensul giratoriu.
Desi era un politist acolo care nu mi-a dat mie prioritate, s-a gasit un bucurestean sa-mi dea voie din flash-uri si m-am infipt, dupa 3 minute de asteptare.
Toata chestia a mers in Cernavoda pentru ca duminica, la orele 17, pe drumul meu erau doar 2 masini la intersectie.
De ce dezvalui acest traseu care functioneaza doar daca este pastrat 'la secret' ?
Pentru ca la anul, conform ministrei Boagiu, vom avea autostrada A2 Constanta - Cernavoda, fie doar si pe un fir deschisa, deci nu va mai fi nevoie de rute alternative.
De dragul dezbaterii, te combat, cu masuratori din Google Maps:
- din traseul propus de mine, doar circa 33 km sunt pe DN2A (Ovidiu - Dorobantu), adica pe un drum cu trafic infernal si soferi nebuni ce depasesc la mustata (cu ideea ca ei ocolesc vreo 40 km pe Harsova ca sa ajunga in A2 si 'trag tare' sa recupereze); soferii din judetele moldovenesti mi s-au parut mai calmi
- restul sunt pe DJ223 unde nu ai trafic
- varianta mea este cu 10 km mai lunga decat Ovidiu - DJ228 - Medgidia - Cernavoda
- varianta ta este considerabil mai lunga si mai pierde vreo 50 de km de autostrada (Cernavoda - Drajna)
Intr-adevar, un punct slab este intrarea din DJ223 in Cernavoda unde prind traficul nebunesc la sensul giratoriu.
Desi era un politist acolo care nu mi-a dat mie prioritate, s-a gasit un bucurestean sa-mi dea voie din flash-uri si m-am infipt, dupa 3 minute de asteptare.
Toata chestia a mers in Cernavoda pentru ca duminica, la orele 17, pe drumul meu erau doar 2 masini la intersectie.
De ce dezvalui acest traseu care functioneaza doar daca este pastrat 'la secret' ?
Pentru ca la anul, conform ministrei Boagiu, vom avea autostrada A2 Constanta - Cernavoda, fie doar si pe un fir deschisa, deci nu va mai fi nevoie de rute alternative.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
DanCld
Am trecut azi pe sub noul pod de pe DN3; marginile sunt inca "in aer", rambleul dinspre sud e la macar 30-50 de metri de betonul podului iar spre nord nu mi-am dat seama unde au ajuns cu umplutura. De asemenea bretelele sunt la stadiul de dorinta, nu am vazut asfalt turnat pe margini - bine, sunt sapaturi si marcaje galbene. Teoretic pot inaugura jumatate din nodul de acolo pana la sfarsitul lunii; practic...
Am trecut azi pe sub noul pod de pe DN3; marginile sunt inca "in aer", rambleul dinspre sud e la macar 30-50 de metri de betonul podului iar spre nord nu mi-am dat seama unde au ajuns cu umplutura. De asemenea bretelele sunt la stadiul de dorinta, nu am vazut asfalt turnat pe margini - bine, sunt sapaturi si marcaje galbene. Teoretic pot inaugura jumatate din nodul de acolo pana la sfarsitul lunii; practic...
- lutas.george
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
lutas.george
Ieri 11.09.2011 pe Centura Constanta
Ieri 11.09.2011 pe Centura Constanta
DSCN2057.JPG (193.55 KB; downloaded 5414 times)
DSCN2064.JPG (210.97 KB; downloaded 5407 times)
DSCN2065.JPG (226.73 KB; downloaded 5407 times)
DSCN2065a.JPG (214.44 KB; downloaded 5408 times)
DSCN2067.JPG (211.07 KB; downloaded 5406 times)
DSCN2068.JPG (210.49 KB; downloaded 5409 times)
DSCN2070.JPG (219.02 KB; downloaded 5413 times)
DSCN2071.JPG (208.99 KB; downloaded 5408 times)
DSCN2072.JPG (225 KB; downloaded 5412 times)
DSCN2074.JPG (207.06 KB; downloaded 5424 times)
- lutas.george
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
lutas.george
Alte poze de ieri
Alte poze de ieri
DSCN2091.JPG (212.9 KB; downloaded 5400 times)
DSCN2093.JPG (216.54 KB; downloaded 5403 times)
DSCN2094.JPG (216.54 KB; downloaded 5399 times)
DSCN2096.JPG (221.3 KB; downloaded 5405 times)
DSCN2078.JPG (218.11 KB; downloaded 5402 times)
DSCN2061.JPG (221.47 KB; downloaded 5399 times)
DSCN2063.JPG (202.72 KB; downloaded 5399 times)
- lutas.george
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
lutas.george
Ieri 11.09.2011 s-a lucrat pana la ora 14.00 la podul peste calea ferata pentru umplerea cu pământ a porţiunii de centura
Ieri 11.09.2011 s-a lucrat pana la ora 14.00 la podul peste calea ferata pentru umplerea cu pământ a porţiunii de centura
DSCN2058.JPG (188.38 KB; downloaded 5340 times)
DSCN2059.JPG (197.35 KB; downloaded 5339 times)
DSCN2060.JPG (229.12 KB; downloaded 5336 times)
DSCN2062.JPG (219.56 KB; downloaded 5340 times)
DSCN2066.JPG (212.29 KB; downloaded 5337 times)
DSCN2069.JPG (225.83 KB; downloaded 5340 times)
DSCN2073.JPG (199.82 KB; downloaded 5338 times)
DSCN2075.JPG (225.06 KB; downloaded 5339 times)
DSCN2076.JPG (222.74 KB; downloaded 5337 times)
DSCN2077.JPG (211.6 KB; downloaded 5340 times)
- lutas.george
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
lutas.george
Alte poze din alte unghiuri
Alte poze din alte unghiuri
DSCN2079.JPG (204.45 KB; downloaded 5336 times)
DSCN2080.JPG (219.51 KB; downloaded 5338 times)
DSCN2081.JPG (220.32 KB; downloaded 5336 times)
DSCN2082.JPG (212 KB; downloaded 5340 times)
DSCN2083.JPG (230.95 KB; downloaded 5339 times)
DSCN2084.JPG (214.11 KB; downloaded 5341 times)
DSCN2085.JPG (213.95 KB; downloaded 5336 times)
DSCN2086.JPG (209.09 KB; downloaded 5339 times)
DSCN2087.JPG (198.57 KB; downloaded 5337 times)
DSCN2088.JPG (227.05 KB; downloaded 5338 times)
- lutas.george
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
lutas.george
Ultimele poze in aceasta saptamana
Ultimele poze in aceasta saptamana
DSCN2089.JPG (218.44 KB; downloaded 5336 times)
DSCN2090.JPG (207.81 KB; downloaded 5338 times)
DSCN2092.JPG (204.62 KB; downloaded 5335 times)
DSCN2095.JPG (238.16 KB; downloaded 5337 times)
DSCN2097.JPG (236.04 KB; downloaded 5345 times)
- vancouver
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Centura Constanta
andrei11
Acum vreo 5 ore am facut un ocol special pentru a vedea noul tronson de autostrada A 4 care pleaca de la "Lazu". Imi exprim din nou protestul ( desi stiu ca nu foloseste nimanui ) asupra denumirilor pompoase si aiuristice, bune numai ''sa dea bine" pentru cei care nu cunosc problema.
Sa ma explic :
De fapt si de drept ( "de facto" ) A 2 incepe de la "Lazu" si se continua spre Medgidia ( stiu ca nu ajunge pana acolo, dar am scris asa ca sa fie mai limpede ).A 4 tot "de facto" se desprinde din A 2 la un moment dat ( nu stiu cum se numeste locul pe harta - poate ne spune un constantean ). Este impropriu spus ca A 2 "se varsa" in A 4 pentru ca la intersectia A 2 / A 4 A 4 va avea "cedeaza trecerea" ( se va intra de pe A 4 in A 2 ca un drum secundar ). ( sensul Ovidiu - Lazu ).
De la "Lazu" spre Medgidia si retur prin "nod' se trece snur, pe drumul principal.
Nota critica
De ce scrie in mod cu totul deplasat si pompos pe A 4 - spre Tulcea ( bine, acum cumva e sters, dar se vede clar ca scrie "spre Tulcea" ) cand se stie foarte bine ca A 4 e de fapt centura Constantei si are traseul "Lazu - Ovidiu" ? Nici vorba de Tulcea !
Concluzie: La Lazu, pe intrarea inA4 scrie Bucuresti nu stiu cati km ( 200 si ceva ) apoi din kilometru in kilometru pana la "nod" tot descreste. Chestia cu A4 e sa ne aflam in treaba, ce legatura are A4 cu Bucurestiul ? In Bucuresti duce A 2 care incepe din nod si nu de la Lazu. Ăstia nici nu stiu ce construiesc, avem asa de multe autostrazi ca se incurca in ele. Pe aceiasi logica hai sa denumim centura Pitestiului A 5, a Sibiului A 6, a Timisoarei A 7 si in scurt timp vom avea la autostrazi cat nu are Germania si Austria la un loc !
Parerea mea - care evident ca nici nu coteaza, este ca avem o Autostrada - A 2 ce duce din Bucuresti la Lazu cu o deviatie din nod pana la Ovidiu.
Oricum cine vine de la Ovidiu spre Lazu la nod va trebui sa cedeze trecerea, deci vom avea o autostrada cu "cedeaza trecerea".
In curand ma voi explica - cu ajutorul unei schite - de ce nu putem avea o autostrada cu cedeaza trecerea, eventual putem avea o autostrada care se termina intr-o alta autostrada. Asta da, se poate. Schitele mai tarziu, chiar pe situatia concreta din "nod".
Acum vreo 5 ore am facut un ocol special pentru a vedea noul tronson de autostrada A 4 care pleaca de la "Lazu". Imi exprim din nou protestul ( desi stiu ca nu foloseste nimanui ) asupra denumirilor pompoase si aiuristice, bune numai ''sa dea bine" pentru cei care nu cunosc problema.
Sa ma explic :
De fapt si de drept ( "de facto" ) A 2 incepe de la "Lazu" si se continua spre Medgidia ( stiu ca nu ajunge pana acolo, dar am scris asa ca sa fie mai limpede ).A 4 tot "de facto" se desprinde din A 2 la un moment dat ( nu stiu cum se numeste locul pe harta - poate ne spune un constantean ). Este impropriu spus ca A 2 "se varsa" in A 4 pentru ca la intersectia A 2 / A 4 A 4 va avea "cedeaza trecerea" ( se va intra de pe A 4 in A 2 ca un drum secundar ). ( sensul Ovidiu - Lazu ).
De la "Lazu" spre Medgidia si retur prin "nod' se trece snur, pe drumul principal.
Nota critica
De ce scrie in mod cu totul deplasat si pompos pe A 4 - spre Tulcea ( bine, acum cumva e sters, dar se vede clar ca scrie "spre Tulcea" ) cand se stie foarte bine ca A 4 e de fapt centura Constantei si are traseul "Lazu - Ovidiu" ? Nici vorba de Tulcea !
Concluzie: La Lazu, pe intrarea inA4 scrie Bucuresti nu stiu cati km ( 200 si ceva ) apoi din kilometru in kilometru pana la "nod" tot descreste. Chestia cu A4 e sa ne aflam in treaba, ce legatura are A4 cu Bucurestiul ? In Bucuresti duce A 2 care incepe din nod si nu de la Lazu. Ăstia nici nu stiu ce construiesc, avem asa de multe autostrazi ca se incurca in ele. Pe aceiasi logica hai sa denumim centura Pitestiului A 5, a Sibiului A 6, a Timisoarei A 7 si in scurt timp vom avea la autostrazi cat nu are Germania si Austria la un loc !
Parerea mea - care evident ca nici nu coteaza, este ca avem o Autostrada - A 2 ce duce din Bucuresti la Lazu cu o deviatie din nod pana la Ovidiu.
Oricum cine vine de la Ovidiu spre Lazu la nod va trebui sa cedeze trecerea, deci vom avea o autostrada cu "cedeaza trecerea".
In curand ma voi explica - cu ajutorul unei schite - de ce nu putem avea o autostrada cu cedeaza trecerea, eventual putem avea o autostrada care se termina intr-o alta autostrada. Asta da, se poate. Schitele mai tarziu, chiar pe situatia concreta din "nod".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)
•
Choose destination