Topic: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
198 posts, 58311 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
Gabi23
În vehiculele operatorului STB au început să fie afișate fișe de curățenie:
În vehiculele operatorului STB au început să fie afișate fișe de curățenie:
4963 - 232 - 09.05.2022.jpg (483.63 KB; downloaded 4274 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
andreiiul
Sa speram ca vom avea si calitate pt aceste serivicii si nu e doar o "obligatie" a cuiva.
https://www.bursa.ro/de-la-1-iulie-mijloacele-de-transport-stb-vor-fi-igienizate-periodic-de-operatori-privati-42677642
Sa speram ca vom avea si calitate pt aceste serivicii si nu e doar o "obligatie" a cuiva.
https://www.bursa.ro/de-la-1-iulie-mijloacele-de-transport-stb-vor-fi-igienizate-periodic-de-operatori-privati-42677642
DE LA 1 IULIE:
Mijloacele de transport STB vor fi igienizate periodic de operatori privaţi
Toate vehiculele Societăţii de Transport Bucureşti (STB) vor fi igienizate de operatori privaţi, începând cu data de 1 iulie, a anunţat, astăzi, compania de transport public, potrivit Agerpres.
"În vederea îmbunătăţirii serviciului de transport şi a condiţiilor de călătorie oferite bucureştenilor, începând cu data de 1 iulie, toate vehiculele Societăţii de Transport Bucureşti STB SA vor fi igienizate de către operatori privaţi. Aceştia îşi vor desfăşura activitatea în cadrul tuturor unităţilor de exploatare, respectiv în cele 11 depouri (Victoria, Bucureştii Noi, Dudeşti, Alexandria, Colentina, Giurgiu, Titan, Militari, Vatra Luminoasa, Berceni, Bujoreni) şi opt autobaze (Alexandria, Ferentari, Militari, Nordului, Floreasca, Titan, Obregia, Giurgiului)", se menţionează într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, mijloacele de transport ale STB vor beneficia de un program complex de salubrizare, ce presupune efectuarea a trei tipuri de operaţii de întreţinere: igienizare zilnică la retragerea vehiculelor în autobază/depou; spălare/igienizare la 10 zile sau la comanda unităţii beneficiare; spălare/igienizare la comanda unităţii, înainte de a intra în hala de întreţinere pentru executarea reviziilor tehnice sau ori de câte ori este necesar.
"Prin decizia de externalizare a unor servicii ce nu ţin de obiectul principal de activitate, STB SA oferă calitate utilizatorilor serviciului de transport public de călători, păstrarea curăţeniei din mijloacele de transport şi condiţiile în care călătorim depinzând însă de fiecare dintre noi. Păstrarea mijloacelor de transport în comun, a copertinelor din staţii în condiţiile iniţiale, fără a fi vandalizate, e o cerinţă obligatorie pentru fiecare cetăţean al metropolei", a declarat Adrian Criţ, directorul general STB.
Compania precizează că operatorii privaţi vor realiza toate activităţile necesare pentru ca vehiculele care sunt pe traseu cu călători să îndeplinească, la standarde calitative ridicate, condiţiile de curăţenie şi igienă impuse de legislaţia în vigoare.
De asemenea, aceştia vor fi obligaţi să verifice şi să ia imediat măsuri de ştergere/îndepărtare a desenelor de tip grafitti, fără a deteriora aspectul, calitatea stratului de vopsea şi amenajările interioare ale vehiculelor.
- Ed181
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
Ed181
În parcarea Complexului Comercial Băneasa, chiar foarte aproape de capătul de linii al autobuzelor STB și STV, am găsit acest VDL Berkhof Ambassador 200, probabil Euro 3, abandonat. Ușile din spate erau blocate cu lanțuri, cea din față cu o sfoară, toate geamurile erau închise, iar interiorul plin de gunoaie și piese aruncate în spate.
Atașez mai jos fotografii (făcute azi) cu acest autobuz.
*scriu aici pentru că nu aparține niciunui operator de transport, dar acum ceva timp posibil sa fi mers cu călători.
În parcarea Complexului Comercial Băneasa, chiar foarte aproape de capătul de linii al autobuzelor STB și STV, am găsit acest VDL Berkhof Ambassador 200, probabil Euro 3, abandonat. Ușile din spate erau blocate cu lanțuri, cea din față cu o sfoară, toate geamurile erau închise, iar interiorul plin de gunoaie și piese aruncate în spate.
Atașez mai jos fotografii (făcute azi) cu acest autobuz.
*scriu aici pentru că nu aparține niciunui operator de transport, dar acum ceva timp posibil sa fi mers cu călători.
20220708_154715.jpg (762.78 KB; downloaded 3880 times)
20220708_154743.jpg (713.8 KB; downloaded 3878 times)
20220708_154932.jpg (846.68 KB; downloaded 3878 times)
20220708_154949.jpg (948.1 KB; downloaded 3879 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
ADK
Ar trebui ca operatorii privați să-și cumpere (sau să închirieze măcar) și ei terenuri ca toată lumea și să nu-și mai parcheze autobuzele sau autocarele în parcările hipermarketurilor sau oriunde public, mai ales pe termen lung și mai ales să le abandoneze pe acolo. Mă îndoiesc că în cazul de față există vreo înțelegere cu un manager.
Ar trebui ca operatorii privați să-și cumpere (sau să închirieze măcar) și ei terenuri ca toată lumea și să nu-și mai parcheze autobuzele sau autocarele în parcările hipermarketurilor sau oriunde public, mai ales pe termen lung și mai ales să le abandoneze pe acolo. Mă îndoiesc că în cazul de față există vreo înțelegere cu un manager.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
punmeister
Stiu ca mai era un VDL abandonat prin parcarea de langa cladirea CAMPUS din UPB anul trecut. Nu mai stiu daca mai e pe acolo.
Stiu ca mai era un VDL abandonat prin parcarea de langa cladirea CAMPUS din UPB anul trecut. Nu mai stiu daca mai e pe acolo.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
Mariusv
Am vazut luna asta multe vehicule cu afisaj defect. De exemplu 109 (afisaj frontal blocat pe retragere), 216 (afisaj frontal cu toate ledurile prea putin aprinse), 217 (afisajul din spate defect, acum cateva zile afisa '22' in loc de '27'), 5161 (afisajul frontal e mort), 5168 (pe afisajul frontal apare doar indicativul), 4971 (doar cateva leduri se aprind la afisajul frontal, indicativul nu apare), 6555 (de multe ori apare doar indicativul, pe afisajul frontal).
Am vazut luna asta multe vehicule cu afisaj defect. De exemplu 109 (afisaj frontal blocat pe retragere), 216 (afisaj frontal cu toate ledurile prea putin aprinse), 217 (afisajul din spate defect, acum cateva zile afisa '22' in loc de '27'), 5161 (afisajul frontal e mort), 5168 (pe afisajul frontal apare doar indicativul), 4971 (doar cateva leduri se aprind la afisajul frontal, indicativul nu apare), 6555 (de multe ori apare doar indicativul, pe afisajul frontal).
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
STB Spotting 21
Afisajul lui 216 a fost modificat de cateva zile, acum intensitatea ledurilor este mai mare.
Afisajul lui 216 a fost modificat de cateva zile, acum intensitatea ledurilor este mai mare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
1689
Daca ne uitam la toate reportajele / imaginile etc. din URAC vedem utilizata aceeasi tehnologie de acum 50 de ani.
Chev Celios wrote here:
Toata lumea o da ca URAC-ul se misca greu, dar s-a gandit cineva cata lume lucra in URAC acum 20 de ani si cati lucreaza acum? Cand a fost angajat ultima oara cineva nou in URAC? Nu mai zic de cineva tanar. Liceul numarul 19 ce pazeste? Cand am fost acum vreo 20 de ani in URAC erau angajati peste tot, vagoane de V3A peste tot si se lucra la toate in acelasi timp.
Daca ne uitam la toate reportajele / imaginile etc. din URAC vedem utilizata aceeasi tehnologie de acum 50 de ani.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
shoppy
Da, da, stim, stim, daca ar veni cineva la URAC sa le dea un porcoi de bani si sa le rezolve alte inspe probleme atunci ar zbarnai totul.
Din ce am vazut exista doua tipuri de oameni, cei care muncesc si cei care explica cat de mult ar munci daca ar veni cineva sa le dea un porcoi de bani si sa le rezolve alte inspe probleme.
Da, da, stim, stim, daca ar veni cineva la URAC sa le dea un porcoi de bani si sa le rezolve alte inspe probleme atunci ar zbarnai totul.
Din ce am vazut exista doua tipuri de oameni, cei care muncesc si cei care explica cat de mult ar munci daca ar veni cineva sa le dea un porcoi de bani si sa le rezolve alte inspe probleme.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
ByOnu
Se mai tine cont de procedura asta?
Gabi23 wrote here:
În vehiculele operatorului STB au început să fie afișate fișe de curățenie:
Se mai tine cont de procedura asta?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
Gabi23
Nu. A fost valabila până la externalizarea serviciilor de curățenie. Oricum nu era relevantă prin modul de aplicare.
Nu. A fost valabila până la externalizarea serviciilor de curățenie. Oricum nu era relevantă prin modul de aplicare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
1689
Credeam ca exista un *TB … 8 (1/2) autobaze, 7 (1/2) depouri de tramvaie si 3 (1/2) depouri de troleibuze (daca nu mi-a scapat ceva la numaratoare).
O singura companie, un management superior si un numar de unitati operationale sub acesta.
Daca filiala X merge mai bine sau mai rau comparat cu filiala Y, asta e - in primul rind - problema nivelului de management superior si trebuie s-o rezolve inainte de a deveni o chestiune publica.
Daca nu reuseste, pentru asta ar trebui sa raspunda direct.
Cindva aceste nepotisme de garaj trebuie eliminate.
Daca nu se poate cu binisorul, atunci exista solutia radicala. Externalizat serviciul de transport public - exista suficient de multe firme mari care ar fi interesate sa preia activitatea - si gata. La ce subventii se vehiculeaza, sint convins ca alde veolia ar fi interesate sa participe.
Si sint gata sa va garantez… Intr-un an, doi, se termina si “titularizarea”, si bezna din tramvaie, si “trenuletele” - dar atentie ! - si biletul unic de 0.75 EUR …
cris_m wrote here:
Depinde cat de bine se are seful de autobaza cu superiorii... Asa face rost mai repede si de mai multe piese. Plus ca e vorba de cat de gospodar e: "omul sfinteste locul"...
Credeam ca exista un *TB … 8 (1/2) autobaze, 7 (1/2) depouri de tramvaie si 3 (1/2) depouri de troleibuze (daca nu mi-a scapat ceva la numaratoare).
O singura companie, un management superior si un numar de unitati operationale sub acesta.
Daca filiala X merge mai bine sau mai rau comparat cu filiala Y, asta e - in primul rind - problema nivelului de management superior si trebuie s-o rezolve inainte de a deveni o chestiune publica.
Daca nu reuseste, pentru asta ar trebui sa raspunda direct.
Cindva aceste nepotisme de garaj trebuie eliminate.
Daca nu se poate cu binisorul, atunci exista solutia radicala. Externalizat serviciul de transport public - exista suficient de multe firme mari care ar fi interesate sa preia activitatea - si gata. La ce subventii se vehiculeaza, sint convins ca alde veolia ar fi interesate sa participe.
Si sint gata sa va garantez… Intr-un an, doi, se termina si “titularizarea”, si bezna din tramvaie, si “trenuletele” - dar atentie ! - si biletul unic de 0.75 EUR …
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
cris_m
Ca in orice institutie de stat care se respecta, posturile de conducere (centrale sau locale) sunt mai mult sau mai putin politizate. Pe mine nu ma mira disproportionalitatea aceasta intre unitati, m-ar fi mirat daca ar fi disparut.
Legat de privatizare, eu sunt destul de sceptic ca se vor prezenta companii straine, stiind ce haiducie este pe aceste meleaguri. Prefera sa nu isi riste finantele si imaginea din cauza unora ca noi...
Ca in orice institutie de stat care se respecta, posturile de conducere (centrale sau locale) sunt mai mult sau mai putin politizate. Pe mine nu ma mira disproportionalitatea aceasta intre unitati, m-ar fi mirat daca ar fi disparut.
Legat de privatizare, eu sunt destul de sceptic ca se vor prezenta companii straine, stiind ce haiducie este pe aceste meleaguri. Prefera sa nu isi riste finantele si imaginea din cauza unora ca noi...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun
shoppy
Scopul principal al acestor unitati STB, URAC, CFR Calatori, CFR Marfa, nu este de a asigura un serviciu de calitate si eficient economic, nu, serviciul asigurat este pe plan secundar, scopul principal este sa fie folosite ca supape de control a economiei si plata de datorii electorale, adica:
- atunci cand sunt bani de cheltuit aceste unitati primesc fonduri, se cresc salariile, se dau bonusuri si sejururi la casele de vacanta, se aproba cheltuiele pentru tot felul de lucrari pe care doar ele le pot face(ca sa nu poata spuna nimeni ca ar fi facut altcineva mai ieftin sau mai bine) cum ar fi "modernizari" si "RK-uri" la vehicule ce ar fi trebuit de mult casate, constructii de vehicule "noi", alte lucrari de intretinere pe probleme inventate(cum ar fi schimbatul de 1.000 de scaune degeaba), toate piesele venind de la firme capuse sau controlate direct pentru plata datoriilor electorale, evident nu exista nici un control al calitatii sau garantie la aceste lucrari, ca ele sunt un esec nu intereseaza pe nimeni si nu este nimeni tras la raspundre
- atunci cand nu sunt bani imediat se taie toate fondurile si chiar nu se platesc salariile pentru a se directiona banii in alte locuri unde sunt mai necesari(alte pomeni electorale cu impact mai mare), nu se mai cumpara piese noi si se pune accentul pe canibalizarea masinilor de la gard(de aceea se si insista pe un CUP foarte mic, ca sa aiba de unde sa canibalizeze), toti angajatii ce se ocupa de productie sau nu se pot folosi la canibalizare se duc la serviciu si nu fac nimic(teoretic, practic nici nu se mai duc dar tot sunt platiti), evident asta nu deranejaza pe nimeni si nimeni nu este tras la raspundere
Tocmai de aceea tot insista UE sa se privatizeze, ca sa se sparga aceasta buba, nici eu nu cred ca o sa se bage cineva serios, cel mai probabil o sa inventeze ei o firma a lor si o sa le cumpere tot ei.
Scopul principal al acestor unitati STB, URAC, CFR Calatori, CFR Marfa, nu este de a asigura un serviciu de calitate si eficient economic, nu, serviciul asigurat este pe plan secundar, scopul principal este sa fie folosite ca supape de control a economiei si plata de datorii electorale, adica:
- atunci cand sunt bani de cheltuit aceste unitati primesc fonduri, se cresc salariile, se dau bonusuri si sejururi la casele de vacanta, se aproba cheltuiele pentru tot felul de lucrari pe care doar ele le pot face(ca sa nu poata spuna nimeni ca ar fi facut altcineva mai ieftin sau mai bine) cum ar fi "modernizari" si "RK-uri" la vehicule ce ar fi trebuit de mult casate, constructii de vehicule "noi", alte lucrari de intretinere pe probleme inventate(cum ar fi schimbatul de 1.000 de scaune degeaba), toate piesele venind de la firme capuse sau controlate direct pentru plata datoriilor electorale, evident nu exista nici un control al calitatii sau garantie la aceste lucrari, ca ele sunt un esec nu intereseaza pe nimeni si nu este nimeni tras la raspundre
- atunci cand nu sunt bani imediat se taie toate fondurile si chiar nu se platesc salariile pentru a se directiona banii in alte locuri unde sunt mai necesari(alte pomeni electorale cu impact mai mare), nu se mai cumpara piese noi si se pune accentul pe canibalizarea masinilor de la gard(de aceea se si insista pe un CUP foarte mic, ca sa aiba de unde sa canibalizeze), toti angajatii ce se ocupa de productie sau nu se pot folosi la canibalizare se duc la serviciu si nu fac nimic(teoretic, practic nici nu se mai duc dar tot sunt platiti), evident asta nu deranejaza pe nimeni si nimeni nu este tras la raspundere
Tocmai de aceea tot insista UE sa se privatizeze, ca sa se sparga aceasta buba, nici eu nu cred ca o sa se bage cineva serios, cel mai probabil o sa inventeze ei o firma a lor si o sa le cumpere tot ei.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov
•
Choose destination