MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti

352 posts, 113789 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Daca se face, de ce se face, daca nu se face, de ce nu se face... :popa:

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti drbm

"Când fu Tică, nu fu Tache.
Când fu Tache, nu fu Tică.
Când fu Tache și fu Tică,
Nu fu tuș la <<Găurică>>!"

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

Daca nu se face nimic, toata lumea "sa se faca ceva".
Daca se face ceva, toata lumea "mai bine sa nu se faca nimic, ca sunt altele mai importante, si daca nu se apuca de astea poate se apuca de alea".

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

Nu stiu cum e la altii, dar da, asa e la noi :D

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

Dincolo de poezii mai mult sau mai putin deocheate..n-as vrea sa prelungesc o discutie care nu isi are locul aici, dar as vrea sa raspundeti la o intrebare simpla.
Ce este mai urgent in acest moment ?
A)Park&ride la Straulesti
sau
B) dublarea pasajului de la Unirii
Despre asta era discutia.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

Straulestiul, pt ca e inceput si trebuie terminat. Altfel nu ajuta pe nimeni sa stea in lucru permanent, asta clar. Se va vedea in viitor daca e rentabil sau nu. Dincolo la Unirii eu nu stiu sa fie vreun proiect pt asa ceva. (Eu as prioritiza inainte de orice la Unirii, P+R din Pantelimon). La noi din pacate orice dublare sau largire nu va face decat sa aduca si mai mult trafic, nu va rezolva nimic cat timp nu se iau si alte masuri. Eu sunt absolut convins ca si in Berceni va fi la fel. Daca dublam pasajul de la Unirii atunci se va sta pe 3 benzi in loc de doua si vor incapea mai multe masini intre pasaj si Marasesti, de ex. Dar atat, numere si nimic mai mult. Cand avem traficul pe care il avem si nu facem NIMIC altceva pe langa a largi sau lati, nu vom rezolva absolut nimic.

LE: @Andrei, merci  :bere:  dar imi pastrez parerea :D Dar strict legat de Straulesti, e important de vazut si ce alternative vor avea oamenii aia care isi lasa masinile acolo de a ajunge apoi unde au treaba. Si asta s-a tot discutat dar cred ca doar realitatea din teren ne va edifica, e un "experiment" (asta apropo de metroul care vine rar si nu duce direct in centru, troleu care nu are viteza de deplasare a metroului intr-un oras fara benzi unice, tramvaiul care nu mai exista etc)

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Era vorba de pasajul pietonal care leagă cele două stații de metrou de la Unirii.  :bere:
_____________________
Vă rog să reveniți la subiectul topicului. :D

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

Se refera la pasajul dintre Unirii M2 si Unirii M1/3, ca sa nu mai fie dop in pasaj.
S-a mai explicat ca orice dublare a pasajului blocheaza peronul M2, care blocheaza magistrala M2, care blocheaza toata reteaua. Chiar daca se dubleaza cumva oricum, ar trebui restrictionat accesul pe peronul M2, deci undeva tot o sa fie dop, ca nu e in pasajul existent ci in alta parte este vax, deci ar trebui o lucrare gigantica doar ca sa se mute dopul dintr-o parte in alta, de dragul de a nu mai fi dopul acolo ci in alta aprte.
Tocmai de aceea, oricat de importanta ar fi mutarea dopului dintr-o parte, putin probabil sa se faca, deci inutil sa ne certam ca este prioritatea nr.4 sau nr.7.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

Ai zis-o, "lucrare gigantica" :) deci nefezabila pe termen scurt/mediu chiar si lung la noi in Ro/Buc (si poate nu doar la noi, deci de inteles). Deci chiar daca o punem prioritate apropo de ce zicea Sab si dincolo construim cu lopatica tot terminam la Straulesti inainte.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti drbm

Dublarea pasajului de la Unirii primează, dar cu o condiție: creșterea capacității de absorbție a stațiilor, în special Unirii M2.
Altfel nu obținem decât creșterea presiunii pe o stație și așa ultraaglomerată la ore de vârf. Cu riscurile de rigoare privind siguranța călătorilor.
Practic ar trebui regândit întreg complexul de stații, inclusiv în perspectiva legăturii cu M7, cândva, în viitorul îndepărtat.
Cât despre P&R de la Străulești, investiția putea fi amânată, evident raportat la acest moment nu se justifică. Dar în viitor da. Ce-i drept, probabil abia peste 7-8 ani vom simți beneficiul existenței acestui terminal. Cum însă durata de viață și utilitatea unor astfel de construcții nu se măsoară un termeni imediați, mai bine că s-a făcut cu ocazia balamucului finalizării ciotului de M4, decât luat de la capăt ulterior, când cu siguranță și valoarea terenurilor și implicit a investiției, ar fi fost mai mare.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

Straulestiul fiind deja inceput si inceput binisor (ca nu e turnata doar fundatia) trebuie terminat. Fie si doar din motivul asta. Altfel stam cu ea asa ani de-a randul de-acum inainte si nici nu rezolvam ceva. Prioritatile -daca tot vorbim de ele- trebuiau puse pe hartie acum multi ani (vreo 20 minim). Poate altfel arata orasul. Poate nici n-aveam M4 si aveam metrou in alta parte unde era mai multa nevoie de el. Si cate si mai cate. Acum mi se pare ca ne carpim cu toate lucrarile astea (vorbesc putin la general). Nu e nimic facut cu viziune.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

N-avea cum să crească valoarea terenului pentru că la subsol e megadepoul pentru cele 2 magistrale siameze M 4 / M 6.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti drbm

Corect, uitasem.
Dar tocmai de aici încă un argument de ce "acum" și nu "mai târziu".
Mulțumesc.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Adrian Rosca

N-am sustinut ca lucrarile la P&R trebuie oprite, nici pomeneala. Doar ca atunci cand s-au decis sa-l faca, el nu era o prioritate. La fel se intampla acum cu M6, se merge mai departe doar pentru ca proiectul este "copt".

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422511 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use