Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

955 posts, 369602 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 69
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Elful

Indusi functioneaza normal, la fel si DSV. Numai ca PRIVATII circula (in marea majoritatea - 95%) cu aceste sisteme IZOLATE. Sper ca acum ai inteles la ce m-am referit mai sus.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Acum am inteles, dar e regulamentar ? Asta ar suna cumva ca o firma oarecare de transport auto  sa aiba suspendata pedala de frana. Nu e treaba mea, si nu stiu cum se cheama, dar acest aspect suna a retragere definitiva de licenta ( sau cum s-o chema ).

 


Re: Stiri, noutati, perspective Elful

Nu, instructia iti interzice sa faci asta in conditii normale de mers, doar cazuri speciale, care sunt si mentionate.
Aceste firme au pe altcineva in spate (oameni in umbra cu influenta) si nu vor pati nimic, atat timp cat cotizeaza unde trebuie. AFER-ul este doar un sclav pe plantatie in astfel de cazuri. Daca se intampla vreun accident/ incident feroviar ghinionul mecanicului. Altfel, merge treaba si asa fara sa intereseza pe nimeni de siguranta circulatiei. Sau ca marfarele au "roti patrate" si distrug infrastructura, astfel apar limitari de viteza de la 140 km/h la 70, apoi 30 si apoi 15 pana cand nu se va mai putea merge. Pe scurt, banii primeaza, persoanele din umbra conduc.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Sincer, nu prea pricep de ce nu s-a putut frana la timp. Stiu ca se circula cu viteze destul de mici, iar zona pare lipsita de curbe oarbe.

Oricum, utilajul este asigurat? Este unul dintre cele post-2003?

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Nu ti-e clar ? A adormit omu'la volan. Fara indusi si fara pedala aia e. Ăla a fost impact destul de dur, n-a fost la 30 km / h.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Ba nu, viteza a fost mica, locomotiva nici macar nu a deraiat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Comunicatul CFR Infra:

COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 02 august 2014

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că azi, 02.08.2014 la ora 05.25 pe raza Regionalei Galaţi, în staţia Coteşti, trenul nr. 60842 – 1 aparţinând Transferoviar Grup a depăşit semnalul de intrare în staţie, care era în poziţia pe oprire şi a tamponat violent un grup de utilaje grele de cale, care staţionau.
În urma tamponării locomotiva şi utilajele au deraiat.
Accidentul s-a soldat cu un rănit, care este în afara oricărui pericol.
Cauzele accidentului vor fi stabilite de către Comisia de anchetă, care se află la faţa locului.

 


Re: Accidente si incidente in Romania Robert24

Locomotive defectate in perioada 18-24 august:
- 18 august: EA 393 cu IR 1696, EA 364 cu IR 1651, EA 092 cu IR 1693, EA 567 cu IR 1825, EA 329 cu R 10192
- 19 august: EA 170 cu R 5711, EA 220 cu un marfar Tim Rail Cargo
- 20 august: DHC 200 cu R 7102, DA 117 cu R 5473
- 21 august: EC 095 cu R 9160, DA 763 cu R 9432, DA 1039 cu IR 1671, EA 800 cu IR 1834, EA 755 cu R 5402
- 23 august: 425-518 cu R 14064 Regiotrans
- 24 august: EA 122 cu IR 1696, EA 311 cu IR 1695, EA 086 cu IR 1752, EA 820, apoi EA 924 cu IR 1834, EA 263 cu R 3533

Sursa: AFER

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Elful wrote:
Nu, instructia iti interzice sa faci asta in conditii normale de mers, doar cazuri speciale, care sunt si mentionate.
Aceste firme au pe altcineva in spate (oameni in umbra cu influenta) si nu vor pati nimic, atat timp cat cotizeaza unde trebuie. AFER-ul este doar un sclav pe plantatie in astfel de cazuri. Daca se intampla vreun accident/ incident feroviar ghinionul mecanicului. Altfel, merge treaba si asa fara sa intereseza pe nimeni de siguranta circulatiei. Sau ca marfarele au "roti patrate" si distrug infrastructura, astfel apar limitari de viteza de la 140 km/h la 70, apoi 30 si apoi 15 pana cand nu se va mai putea merge. Pe scurt, banii primeaza, persoanele din umbra conduc.

Nu e nici o umbra, ii au in spate pe aia de la Infra, ca privatii sunt singurii care platesc TUI (taxa utilizare a infrastructurii), ca daca nu platesc atunci le scoate trasele, Calatori si Marfa nu platesc niciodata ca merg pe datorie si nu le scoata trasele ca ii au in spate pe aia de la guvern care au dat ordin sa circule, deci dintre doua rauri care o fi mai mic...

 


Re: Accidente si incidente in Romania Robert24

Locomotive defectate in perioada 25-31 august:
- 25 august: DA 770 cu R9479 in Pitesti
- 26 august: GM 1002 cu IR1944 intre Costinesti si Neptun; EA 650 cu R5441 in Liteni
- 29 august: EA 198 cu IR1765 in Radna; EA 814 cu IR1932 in Medgidia; DA 1126 cu R8152 in Cazanesti; DA 1363 cu R4136 in Valea Viseului; EA 3003 (473-003) cu IR1988 in Saligny
- 30 august: DA 1720 cu un marfar CFR Marfa intre Arad Vest si Pecica

Sursa: AFER

 


Re: Accidente si incidente in Romania mureseanu_976

3.09.2014 :

*Incendiu DA 1201 tren 1646 Tirgu Mures - Bucuresti (Gornesti / Peris, MS)
*Defectiune disjunctor EA 229 tren 4514 Tirgu Mures - Baile Tusnad (Ditrau, HR)

 


Re: Accidente si incidente in Romania Robert24

Comunicatul CFR Calatori:

Circulaţie tren IR 1646 Târgu Mureş – Bucureşti Nord
03-09-2014

CFR Călători informează că trenul IR 1646, care circulă pe ruta Târgu Mureş (plecare 13.07) - Bucureşti Nord (sosire 21.20), staţionează între Dumbrăvioara  şi Reghin din cauza unei defecţiuni tehnice, care a dus la apariţia unui început de incendiu la locomotivă, în jurul orei 13.40.

La ora difuzării acestui comunicat, Pompierii Militari au stins deja incendiul, iar locomotiva defectă a fost decuplată de la vagoanele trenului.  Niciunul dintre cei 27 de pasageri nu a fost în pericol.

Trenul IR 1646 îşi va continua parcursul spre Bucureşti Nord, cu o altă locomotivă care se deplasează către locul incidentului pentru a prelua garnitura.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de aceast incident şi îi asigură că toate măsurile întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop reluarea circulaţiei trenului în condiţii de siguranţă.

 


Re: Accidente si incidente in Romania andrei11

27 de pasageri ? E rentabil un astfel de traseu, sau e un traseu "sponsorizat" ?

 


Re: Accidente si incidente in Romania George

IR 1646 are un traseu lung. Este cam singurul IR care face legatura intre Targu-Mures, Brasov si Bucuresti, prin Deda, Gheorgheni, Miercurea Ciuc si Sfantu Gheorghe (Magistrala feroviara 400). Trenul era doar la inceputul traseului. Eu il vad zilnic pe Valea Prahovei, atat la dus cat si la intors, si e destul de plin pe segmentul asta. In plus, toate orasele de mai sus trebuie sa aiba o conexiune feroviara decenta, nu?

Oricum, cand ai un singur IR sau doua pe zi e foarte departe de decent...

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 69
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433051 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use