Topic: Repartizarea trenurilor de metrou
107 posts, 59461 views
📖 Pagination options
- florin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
florin
Ce mi se pare ciudat e că imediat după ce s-a trecut la circulația comună se anunța de fiecare dată ce tren pleacă primul, nu înțeleg de ce au renunțat.
Ce mi se pare ciudat e că imediat după ce s-a trecut la circulația comună se anunța de fiecare dată ce tren pleacă primul, nu înțeleg de ce au renunțat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
shoppy
Tocmai asta e problema ca la anunt aia din trenul de pe M3 dau fuga spre trenul de M1, se face buluceala si pot aparea accidente, ca daca pica unu si il calca in picioare aia din spatele lui atunci cine e de vina?
Apoi toata treaba asta e o prostie, daca ai trenul de M3 in statie atunci cel mai bine ii dai drumul ca doar vine pe directa si pleaca pe directa, la ei vine trenul de M3 pe directa, asteapta sa intre trenul de M1 pe abatuta, asteapta sa fuga lumea din trenul de M3 in trenul de M1, asteapta sa plece trenul de M1 pe abatuta, si deabia dupaia ii da drumul lui ala de M3. Sa scoata odata IVE-le ca sa fie numai BM-uri care sa mearga toate pe ATP, nu prostia asta cu un tren pe BLA unul pe ATP, improvizatie devenita permanenta...
Tocmai asta e problema ca la anunt aia din trenul de pe M3 dau fuga spre trenul de M1, se face buluceala si pot aparea accidente, ca daca pica unu si il calca in picioare aia din spatele lui atunci cine e de vina?
Apoi toata treaba asta e o prostie, daca ai trenul de M3 in statie atunci cel mai bine ii dai drumul ca doar vine pe directa si pleaca pe directa, la ei vine trenul de M3 pe directa, asteapta sa intre trenul de M1 pe abatuta, asteapta sa fuga lumea din trenul de M3 in trenul de M1, asteapta sa plece trenul de M1 pe abatuta, si deabia dupaia ii da drumul lui ala de M3. Sa scoata odata IVE-le ca sa fie numai BM-uri care sa mearga toate pe ATP, nu prostia asta cu un tren pe BLA unul pe ATP, improvizatie devenita permanenta...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
mcosmin
Ceva imi spune ca vom mai sta cel putin inca un an cu improvitatia. Nu cred ca se va renunta la dragostea pt m2 pentru a muta bombardierele de acolo pe m1 unde le e locul, ca sa se rezolve problema. Nu avem suficiente CAF-uri pentru asta. Partea buna e ca nu mai sunt decat cateva IVA. Situatia s-a ameliorat mult fata de cum era cu doar-IVA pe m3. Acum se intampla foarte rar ca m1 si m3 sa fie in statie in acelasi timp, si de obicei cand se intampla, pe m3 avem o IVA protagonista.
Si inca un aspect care "deregleaza" circulatia ideala pe m1/m3: transferul de IVA de la Militari la Petrache Poenaru sau M4.
Ceva imi spune ca vom mai sta cel putin inca un an cu improvitatia. Nu cred ca se va renunta la dragostea pt m2 pentru a muta bombardierele de acolo pe m1 unde le e locul, ca sa se rezolve problema. Nu avem suficiente CAF-uri pentru asta. Partea buna e ca nu mai sunt decat cateva IVA. Situatia s-a ameliorat mult fata de cum era cu doar-IVA pe m3. Acum se intampla foarte rar ca m1 si m3 sa fie in statie in acelasi timp, si de obicei cand se intampla, pe m3 avem o IVA protagonista.
Si inca un aspect care "deregleaza" circulatia ideala pe m1/m3: transferul de IVA de la Militari la Petrache Poenaru sau M4.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
shoppy
Da, asta cu manevra de transfer cand sta trenul 3min la rebrusare in Basarab ca sa se mute mecanicul ajutor in celalalt post si apoi sa se mute si mecanicul in celalalt post o o mare tampenie, inainte statea mecanicul intr-un post si mecanicul ajutor in celalalt si faceau imediat manevra, apoi macar veneau impreuna dintr-un post in celalalt. Si nu inteleg de ce trebuie sa-l scoata in timpul circulatiei ca doar au peron nefolosit la GdN2 unde poate sa-l tina, si apoi ar trebui sa aiba rezerva in depoul de la GdN sau la linia 3 in Crangasi, nu sa se plimbe cu el pana la Ciurel.
Da, asta cu manevra de transfer cand sta trenul 3min la rebrusare in Basarab ca sa se mute mecanicul ajutor in celalalt post si apoi sa se mute si mecanicul in celalalt post o o mare tampenie, inainte statea mecanicul intr-un post si mecanicul ajutor in celalalt si faceau imediat manevra, apoi macar veneau impreuna dintr-un post in celalalt. Si nu inteleg de ce trebuie sa-l scoata in timpul circulatiei ca doar au peron nefolosit la GdN2 unde poate sa-l tina, si apoi ar trebui sa aiba rezerva in depoul de la GdN sau la linia 3 in Crangasi, nu sa se plimbe cu el pana la Ciurel.
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Radu Stanescu
Azi erau doua BM-uri, asa ca asta nu tine.
@ shoppy - legat de ordinea in care pleaca, e clar conditionata de alternarea magistralelor, unul de Republica, unul de Anghel Saligny.
Sa admitem ca nu sunt in stare sa sincronizeze intrarea in statie, dar macar sa faca un sistem prin care sa anunte din timp si clar ce metrou pleaca primul. De multe ori s-a intamplat sa anunte "trenul de la linia X pleaca primul spre Piata Unirii". Nici eu, care se presupune ca mai stiu cate ceva legat de metrou nu imi dau seama imediat care e linia X. Sa nu piarda timp, ar trebui anuntat de mecanic, inainte sa intre in statie, dar iar ajungem la chestii SF.
mcosmin wrote:
Acum se intampla foarte rar ca m1 si m3 sa fie in statie in acelasi timp, si de obicei cand se intampla, pe m3 avem o IVA protagonista.
Azi erau doua BM-uri, asa ca asta nu tine.
@ shoppy - legat de ordinea in care pleaca, e clar conditionata de alternarea magistralelor, unul de Republica, unul de Anghel Saligny.
Sa admitem ca nu sunt in stare sa sincronizeze intrarea in statie, dar macar sa faca un sistem prin care sa anunte din timp si clar ce metrou pleaca primul. De multe ori s-a intamplat sa anunte "trenul de la linia X pleaca primul spre Piata Unirii". Nici eu, care se presupune ca mai stiu cate ceva legat de metrou nu imi dau seama imediat care e linia X. Sa nu piarda timp, ar trebui anuntat de mecanic, inainte sa intre in statie, dar iar ajungem la chestii SF.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
mcosmin
E greu de inteles ca o singura IVA prezenta pe traseu anuleaza orice avantaj pe care ATO-ul bombardierelor il aduce, nu?
In vacanta cand nu circulau IVA era pace si armonie la eroilor.
Radu Stanescu wrote:mcosmin wrote:
Acum se intampla foarte rar ca m1 si m3 sa fie in statie in acelasi timp, si de obicei cand se intampla, pe m3 avem o IVA protagonista.
Azi erau doua BM-uri, asa ca asta nu tine.
E greu de inteles ca o singura IVA prezenta pe traseu anuleaza orice avantaj pe care ATO-ul bombardierelor il aduce, nu?
In vacanta cand nu circulau IVA era pace si armonie la eroilor.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Robert24
In programul de iarna 2014-2015, repartizarea trenurilor la ore de varf este urmatoarea:
- M1 - 19 trenuri + 1 rezerva - Bombardier + rezerva IVA, folosita ca pendula intre Republica si Pantelimon
- M2 - 21 trenuri - CAF si Bombardier
- M3 - 13 trenuri - Bombardier
- M4 - 4 trenuri + 2 rezerve - IVA
Oficial, IVA nu mai intra in circulatie pe M1/M3 decat daca nu se poate asigura turatia cu trenuri Bombardier (defecte, revizii etc.)
In programul de iarna 2014-2015, repartizarea trenurilor la ore de varf este urmatoarea:
- M1 - 19 trenuri + 1 rezerva - Bombardier + rezerva IVA, folosita ca pendula intre Republica si Pantelimon
- M2 - 21 trenuri - CAF si Bombardier
- M3 - 13 trenuri - Bombardier
- M4 - 4 trenuri + 2 rezerve - IVA
Oficial, IVA nu mai intra in circulatie pe M1/M3 decat daca nu se poate asigura turatia cu trenuri Bombardier (defecte, revizii etc.)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
shoppy
Pendula de pe Republica - Pantelimon nu potate fi rezerva ca e un singur REM.
Pendula de pe Republica - Pantelimon nu potate fi rezerva ca e un singur REM.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
andrei11
Rezerva nu e pendula. Rezerva probabil ca sta :
1) Sau pe linia special amenajata de la Republica.
2) Sau in depoul Pantelimon.
Sau in alte locuri mai curioase, de exemplu in depoul Ciurel.
Oricum cred ca @puidemorosan se poate interesa si sa ne spuna unde e rezerva aceasta stationata ziua.
Rezerva nu e pendula. Rezerva probabil ca sta :
1) Sau pe linia special amenajata de la Republica.
2) Sau in depoul Pantelimon.
Sau in alte locuri mai curioase, de exemplu in depoul Ciurel.
Oricum cred ca @puidemorosan se poate interesa si sa ne spuna unde e rezerva aceasta stationata ziua.
11-15-2014 7-17-40 AM.png (36.94 KB; downloaded 7087 times)
- puidemorosan
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
shoppy
La linia de Bazilescu din Basarab a mai aparut un monitor care le arata mecanicior daca e metrou in statie pe M1 si au instructiuni sa astepte puhoiul care face transferul, ca inainte mecanicii de pe M4 aveau talentul sa intre in statie fix ianinte trenului de M1 si inchideau usile tocmai cand gloata ce facea transferul ajungea in dreptul lor, chiar daca mecanicii de pe M1 ii claxonau cand intrau in statie ca sa astepte transferul.
Acum mai ramane doar problema ca trenul de GdN2 intra in statie concomitent cu cel de Republica...
La linia de Bazilescu din Basarab a mai aparut un monitor care le arata mecanicior daca e metrou in statie pe M1 si au instructiuni sa astepte puhoiul care face transferul, ca inainte mecanicii de pe M4 aveau talentul sa intre in statie fix ianinte trenului de M1 si inchideau usile tocmai cand gloata ce facea transferul ajungea in dreptul lor, chiar daca mecanicii de pe M1 ii claxonau cand intrau in statie ca sa astepte transferul.
Acum mai ramane doar problema ca trenul de GdN2 intra in statie concomitent cu cel de Republica...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Robert24
Veste buna - s-au reparat CAF-urile care avusesera probleme!
Astfel, in aceasta dupa-amiaza la ore de varf, pe M2 au fost21 de trenuri conform repartizarii normale.
Din cele 21, 15 au fost CAF-uri si 6 Bombardier a doua serie.
CAF-ul lipsa a fost 1307.
Iata si o situatie cum se circula pe M2 (statia Tineretului - intre 18:52 si 19:27).
Media este undeva la 2:53 minute.
Totusi, exista si mici neregularitati fata de graficele normale.
Veste buna - s-au reparat CAF-urile care avusesera probleme!
Astfel, in aceasta dupa-amiaza la ore de varf, pe M2 au fost21 de trenuri conform repartizarii normale.
Din cele 21, 15 au fost CAF-uri si 6 Bombardier a doua serie.
CAF-ul lipsa a fost 1307.
Iata si o situatie cum se circula pe M2 (statia Tineretului - intre 18:52 si 19:27).
Media este undeva la 2:53 minute.
Totusi, exista si mici neregularitati fata de graficele normale.
m2.PNG (22.46 KB; downloaded 6624 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Florinds
In sfarsit si vesti bune!
Sper sa ajunga la 4 min macar si pe M1... (la 2 min in statiile comune cu M3).
In sfarsit si vesti bune!
Sper sa ajunga la 4 min macar si pe M1... (la 2 min in statiile comune cu M3).
- vl273
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
vl273
Pe M4 cate ture sunt in weekend ? Azi la ora 14 erau doar 3 trenuri in circulatie (130-034-072 ; 117-033-039 ; 059-215-007), numai zic ca cel putin la Basarab era statia full .
Pe M4 cate ture sunt in weekend ? Azi la ora 14 erau doar 3 trenuri in circulatie (130-034-072 ; 117-033-039 ; 059-215-007), numai zic ca cel putin la Basarab era statia full .
📖 Pagination options