Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului
307 posts, 83640 views
📖 Pagination options
- chief
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
chief
Eu lucrez in Pipera si folosesc pasajul si dimineata si seara fix in respectivele ore de varf.
Inainte de a se face pasajul astia erau timpii de tranzit:
1. Dimineata
- daca mergeam pe pipera tunari imi lua 30 minute se trec de stopul de langa biserica+ stopul floreasca + stopul bv
2. Seara.....dezastru
- daca alegeam sa ma intorc pe pipera tunari faceam 50 de minute pana treceam de biserica ( pe pipera tunari pana treceam de bv faceam 40 de minute)
Situatia dupa ce s-a facut pasajul (saptamana asta) :
1. Dimineata
15 minute de la podul peste lac herastrau si pana la rond omv pipera
2. Seara
7-8 minute de la rond omv pipera pana la stopul de la piata aviatorilor.
Nu stiu despre ce vorbim aici...poate se v-a putea imbunatati situatia cu stopul de la biserica, dar eu datorita pasajului am castigat in fiecare zi 40 de minute daca nu chiar o ora..
Eu lucrez in Pipera si folosesc pasajul si dimineata si seara fix in respectivele ore de varf.
Inainte de a se face pasajul astia erau timpii de tranzit:
1. Dimineata
- daca mergeam pe pipera tunari imi lua 30 minute se trec de stopul de langa biserica+ stopul floreasca + stopul bv
2. Seara.....dezastru
- daca alegeam sa ma intorc pe pipera tunari faceam 50 de minute pana treceam de biserica ( pe pipera tunari pana treceam de bv faceam 40 de minute)
Situatia dupa ce s-a facut pasajul (saptamana asta) :
1. Dimineata
15 minute de la podul peste lac herastrau si pana la rond omv pipera
2. Seara
7-8 minute de la rond omv pipera pana la stopul de la piata aviatorilor.
Nu stiu despre ce vorbim aici...poate se v-a putea imbunatati situatia cu stopul de la biserica, dar eu datorita pasajului am castigat in fiecare zi 40 de minute daca nu chiar o ora..
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mradulescu
Macar o veste buna!!
chief wrote:
Eu lucrez in Pipera si folosesc pasajul si dimineata si seara fix in respectivele ore de varf.
[...]
Nu stiu despre ce vorbim aici...poate se v-a putea imbunatati situatia cu stopul de la biserica, dar eu datorita pasajului am castigat in fiecare zi 40 de minute daca nu chiar o ora..
Macar o veste buna!!
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
alex230ro
fara suparare dar cat de cat timp lucrezi tu acolo si unde?ceea ce spui tu acolo 40 min dimineata si 50 min seara se intampla cand se lucra la pasaj sau inainte sa se faca primul pasaj(daca prindeai bariera acolo mureai)
timpii "normali" erau rond OMV - Aviatorilor cam 20 min sens invers cam 15 min,
Ps:ce inseamna ore de varf?
chief wrote:
Eu lucrez in Pipera si folosesc pasajul si dimineata si seara fix in respectivele ore de varf.
Inainte de a se face pasajul astia erau timpii de tranzit:
1. Dimineata
- daca mergeam pe pipera tunari imi lua 30 minute se trec de stopul de langa biserica+ stopul floreasca + stopul bv
2. Seara.....dezastru
- daca alegeam sa ma intorc pe pipera tunari faceam 50 de minute pana treceam de biserica ( pe pipera tunari pana treceam de bv faceam 40 de minute)
Situatia dupa ce s-a facut pasajul (saptamana asta) :
1. Dimineata
15 minute de la podul peste lac herastrau si pana la rond omv pipera
2. Seara
7-8 minute de la rond omv pipera pana la stopul de la piata aviatorilor.
Nu stiu despre ce vorbim aici...poate se v-a putea imbunatati situatia cu stopul de la biserica, dar eu datorita pasajului am castigat in fiecare zi 40 de minute daca nu chiar o ora..
fara suparare dar cat de cat timp lucrezi tu acolo si unde?ceea ce spui tu acolo 40 min dimineata si 50 min seara se intampla cand se lucra la pasaj sau inainte sa se faca primul pasaj(daca prindeai bariera acolo mureai)
timpii "normali" erau rond OMV - Aviatorilor cam 20 min sens invers cam 15 min,
Ps:ce inseamna ore de varf?
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Techno
din care 10 minute la coada sa faci dreapta spre Pipera, nu?
E un pic fortata dar hai sa te credem. Depinde si ce inseamna dimineata si seara la tine, mai exct la ce ore treci pe acolo.
chief wrote:
1. Dimineata
15 minute de la podul peste lac herastrau si pana la rond omv pipera
din care 10 minute la coada sa faci dreapta spre Pipera, nu?
chief wrote:
2. Seara
7-8 minute de la rond omv pipera pana la stopul de la piata aviatorilor.
E un pic fortata dar hai sa te credem. Depinde si ce inseamna dimineata si seara la tine, mai exct la ce ore treci pe acolo.
- chief
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
chief
Dimineata intre 8 si 9, si seara intre 6 si 7.
Da, dimineata trec 10 minute pana fac dreapta pe Pipera-Tunari. Coada incepe la podul peste lacul Herastrau.
Dimineata intre 8 si 9, si seara intre 6 si 7.
Da, dimineata trec 10 minute pana fac dreapta pe Pipera-Tunari. Coada incepe la podul peste lacul Herastrau.
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
alex1968
Cand prindeam bariera de la calaea ferata (inainte de constructia primului pasaj) stateam si o ora la coada ca sa ajung la Porsche Romania. Imi aduc aminte de o dimineata cand pe o ploaie torentiala am stat atata sia m blestemat incetineala cu care s-a dat drumul la primul pasaj.
Cand prindeam bariera de la calaea ferata (inainte de constructia primului pasaj) stateam si o ora la coada ca sa ajung la Porsche Romania. Imi aduc aminte de o dimineata cand pe o ploaie torentiala am stat atata sia m blestemat incetineala cu care s-a dat drumul la primul pasaj.
- Mircea
-
Posted:
-
ce ar fi util
Mircea
Eu vad 3 chestii care ar fi utile (fara sa ma gandesc la dificultate)
1. coborare de pe pasaj pe str. Avionului pentru intrare in oras prin Barbu Vacarescu
2. taiat trotuarul cu statia de autobuz din fata cofetariei si facut sens giratoriu
3. prelungita intrarea Cofitei pana la str. N. Caramfil si eventual facuta cu sens unic ca sa mai fie o banda pentru cei care vor sa iasa din oras venind pe la ambasada Chinei (prin str.Zagazului).
Mai are cineva alte idei?
Eu vad 3 chestii care ar fi utile (fara sa ma gandesc la dificultate)
1. coborare de pe pasaj pe str. Avionului pentru intrare in oras prin Barbu Vacarescu
2. taiat trotuarul cu statia de autobuz din fata cofetariei si facut sens giratoriu
3. prelungita intrarea Cofitei pana la str. N. Caramfil si eventual facuta cu sens unic ca sa mai fie o banda pentru cei care vor sa iasa din oras venind pe la ambasada Chinei (prin str.Zagazului).
Mai are cineva alte idei?
- codz
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
codz
Iesire de pe pasaj nu se mai face it's too late:(
Taiat trotuarul la statia de autobuz (cofetaria s-a mutat acum e o banca) este o idee dar please nu mai insistati cu sensul giratoriu, la o asemenea intersectie trebuie semafoare in trei timpi, un giratoriu nu se pune asa oriunde, cum am vazut in ultimii ani, s-a incercat si la razoare pana la urma tot in semafoare s-a ajuns.
Taiatul pe Cofitei nu se face alti bani alta distractie:/
Iesire de pe pasaj nu se mai face it's too late:(
Taiat trotuarul la statia de autobuz (cofetaria s-a mutat acum e o banca) este o idee dar please nu mai insistati cu sensul giratoriu, la o asemenea intersectie trebuie semafoare in trei timpi, un giratoriu nu se pune asa oriunde, cum am vazut in ultimii ani, s-a incercat si la razoare pana la urma tot in semafoare s-a ajuns.
Taiatul pe Cofitei nu se face alti bani alta distractie:/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
andrei11
Masuri logice care pot fi luate ( evident, excluzand tuneluri / poduri in intersectia Caranfil / Pipera. Pentru ca un tunel acolo mi se pare ca ar rezolva problema, in sensul urmator :
- sensul Pasaj Pipera ---> Ambasada Chinei si Baneasa ( Caranfil ) --> Ambasada Chinei la sol
-sensul Ambasada Chinei ( bine, pornit inainte de lacuri ) --> Pasaj Pipera / respectiv Baneasa la subsol, iesit la suprafata dupa intersectia cu pricina ).
Asadar masuri logice ( colaterale ) care sa duca la micsorarea presiunii asupra punctului nevralgic Pipera / Caranfil :
Punctul 1 - pasaj peste calea ferata si largirea Soselei Nordului la 2 benzi ( efective ) / sens ( deci nu o banda transformata in parcare ). Ceva defrisari pe granita Parcului Herastrau, dar am impresia ca nu prea multe.
Punctul 2-pasaj peste calea ferata str. Petricani
Punctul 3- daca pe acolo va ajunge A 3 in Bucuresti, (la Sos. Fabrica de Glucoza ) automat pod si trifoi cu 4 foi. Nu stiu situatia la sol, dar trebuie neaparat pod cu trifoi cu 4 foi.
Sos. Fabrica de Glucoza cel putin cu 2 benzi pe sens ( nu stiu situatia actuala )
Punctul 4- Rerorganizarea din temelii ale intersectiei Barbu Vacarescu / Fabrica de Glucoza, renuntarea la str Gara Herastrau.
Poate cineva sa schiteze "Suspendata lui Oprescu" ce traseu are in zona ?
Masuri logice care pot fi luate ( evident, excluzand tuneluri / poduri in intersectia Caranfil / Pipera. Pentru ca un tunel acolo mi se pare ca ar rezolva problema, in sensul urmator :
- sensul Pasaj Pipera ---> Ambasada Chinei si Baneasa ( Caranfil ) --> Ambasada Chinei la sol
-sensul Ambasada Chinei ( bine, pornit inainte de lacuri ) --> Pasaj Pipera / respectiv Baneasa la subsol, iesit la suprafata dupa intersectia cu pricina ).
Asadar masuri logice ( colaterale ) care sa duca la micsorarea presiunii asupra punctului nevralgic Pipera / Caranfil :
Punctul 1 - pasaj peste calea ferata si largirea Soselei Nordului la 2 benzi ( efective ) / sens ( deci nu o banda transformata in parcare ). Ceva defrisari pe granita Parcului Herastrau, dar am impresia ca nu prea multe.
Punctul 2-pasaj peste calea ferata str. Petricani
Punctul 3- daca pe acolo va ajunge A 3 in Bucuresti, (la Sos. Fabrica de Glucoza ) automat pod si trifoi cu 4 foi. Nu stiu situatia la sol, dar trebuie neaparat pod cu trifoi cu 4 foi.
Sos. Fabrica de Glucoza cel putin cu 2 benzi pe sens ( nu stiu situatia actuala )
Punctul 4- Rerorganizarea din temelii ale intersectiei Barbu Vacarescu / Fabrica de Glucoza, renuntarea la str Gara Herastrau.
Poate cineva sa schiteze "Suspendata lui Oprescu" ce traseu are in zona ?
Caranfil.zip
Caranfil.zip (317.82 KB; downloaded 190 times)
nivelul solului.jpg (89.96 KB; downloaded 2528 times)
tunel.jpg (98.03 KB; downloaded 2533 times)
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mradulescu
Si totusi, o strapungere Caramfil- Zaganului... nu ti s-ar parea mai fezabila...
Am trecut chiar azi pe-acolo si m-am uitat. Intre gardul ultimei proprietati si lac, este loc arhisuficient pentru 2 benzi, trotuar, spatiu verde pe margine... Iar Zaganului nue e chiar o ulita, avand cate o banda pe sens + banda de parcare langa ambele trotuare...
Parca totusi e mai simplu si mai ieftin decat un tunel, care ar trece si pe sub lac...
Iar pe Caramfil cele trei benzi sa fie repartizate invers... doua spre oras si una spre Baneasa.
Oricum, n-am inteles de ce pe Barbu Vacarescu, sub pasaj, avem acum semafoare de inainte si separat de facut la stanga.?? Astea ar fi avut sens daca nu se facea pasajul. Se puteau gasi niste trasee echivalent cu trifoiul pe strazile din preajma (chiar daca un ocol mai mare, dar fara bretelele care n-au avut loc...)
Si totusi, o strapungere Caramfil- Zaganului... nu ti s-ar parea mai fezabila...
Am trecut chiar azi pe-acolo si m-am uitat. Intre gardul ultimei proprietati si lac, este loc arhisuficient pentru 2 benzi, trotuar, spatiu verde pe margine... Iar Zaganului nue e chiar o ulita, avand cate o banda pe sens + banda de parcare langa ambele trotuare...
Parca totusi e mai simplu si mai ieftin decat un tunel, care ar trece si pe sub lac...
Iar pe Caramfil cele trei benzi sa fie repartizate invers... doua spre oras si una spre Baneasa.
Oricum, n-am inteles de ce pe Barbu Vacarescu, sub pasaj, avem acum semafoare de inainte si separat de facut la stanga.?? Astea ar fi avut sens daca nu se facea pasajul. Se puteau gasi niste trasee echivalent cu trifoiul pe strazile din preajma (chiar daca un ocol mai mare, dar fara bretelele care n-au avut loc...)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
andrei11
Evident ca strapungerea este mai logica si mai ieftina ca tunelul.
Repartizarea benzilor e ok acum, pentru ca sensul spre oras nu are semafoare pana la Piata Victioriei ( parca, nu sunt sigur ), deci nu ai ce ambuteiaj sa apuci. Problema este traversarea de pietoni din fata bisericii - ( o minisubtraversare ti se pare S.F. ? ) Eventual cu 2 magazinase in pasaj, ca sa fie populata subtraversarea. ( Si supravegheata implicit ).
Semafoarele de la Barbu Vacarescu sunt sigur ca sunt in faza experimentului, o sa fie optimizari acolo.
Evident ca strapungerea este mai logica si mai ieftina ca tunelul.
Repartizarea benzilor e ok acum, pentru ca sensul spre oras nu are semafoare pana la Piata Victioriei ( parca, nu sunt sigur ), deci nu ai ce ambuteiaj sa apuci. Problema este traversarea de pietoni din fata bisericii - ( o minisubtraversare ti se pare S.F. ? ) Eventual cu 2 magazinase in pasaj, ca sa fie populata subtraversarea. ( Si supravegheata implicit ).
Semafoarele de la Barbu Vacarescu sunt sigur ca sunt in faza experimentului, o sa fie optimizari acolo.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mradulescu
Pe sensul spre oras, ambuteiajul va fi la Piata aviatorilor, (unde si acum se face coada... pentru ca semaforul ala are timp mic.). Acolo e in plan un proiect de pasj subteran... dar (o sa ma certe colegii iar..) NU CRED ca e de fapt nevoie de el, cel pputin pana nu se vede cum merge traficul dupa deshiderea A3 si se ajusteaza semafoaqrele in consecinta.
Traversarea din fata bisericii n-ar fi o mare problema, eventual se poate desfiinta si traveresa pe celelalte doua laturi, unde tot o sa ai nevoie de niste semafoare.
Problema in sine nu sunt semafoarele (doar suntem in oras...) ci timpii acestora si capacitatea pe benzi. Pentru ca daca ai un semafor de stanga care tine 20 de secunde, una e sa te duci spre oras (pe Caramfil...) pe o banda si alta e pe doua... La acelasi semafor....
andrei11 wrote:
Evident ca strapungerea este mai logica si mai ieftina ca tunelul.
Repartizarea benzilor e ok acum, pentru ca sensul spre oras nu are semafoare pana la Piata Victioriei ( parca, nu sunt sigur ), deci nu ai ce ambuteiaj sa apuci. Problema este traversarea de pietoni din fata bisericii - ( o minisubtraversare ti se pare S.F. ? ) Eventual cu 2 magazinase in pasaj, ca sa fie populata subtraversarea. ( Si supravegheata implicit ).
Semafoarele de la Barbu Vacarescu sunt sigur ca sunt in faza experimentului, o sa fie optimizari acolo.
Pe sensul spre oras, ambuteiajul va fi la Piata aviatorilor, (unde si acum se face coada... pentru ca semaforul ala are timp mic.). Acolo e in plan un proiect de pasj subteran... dar (o sa ma certe colegii iar..) NU CRED ca e de fapt nevoie de el, cel pputin pana nu se vede cum merge traficul dupa deshiderea A3 si se ajusteaza semafoaqrele in consecinta.
Traversarea din fata bisericii n-ar fi o mare problema, eventual se poate desfiinta si traveresa pe celelalte doua laturi, unde tot o sa ai nevoie de niste semafoare.
Problema in sine nu sunt semafoarele (doar suntem in oras...) ci timpii acestora si capacitatea pe benzi. Pentru ca daca ai un semafor de stanga care tine 20 de secunde, una e sa te duci spre oras (pe Caramfil...) pe o banda si alta e pe doua... La acelasi semafor....
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mihai_atanasiu
trecui si eu astazi pe sub pasaj venind dinspre Voluntari; partea cu trei benzi pe sens de pe Pipera mi se pare destul de buna fata de cum era mai demult;
sub pasaj la intersectia cu Barbu Vacarescu am facut la stinga pe Barbu Vacarescu; arata cit de cit civilizat fata de cum era; au si aia de la Nusco Center un tortuar pe linga cladire, exista acum si benzile pe linga Lukoil spre Floreasca.
trecui si eu astazi pe sub pasaj venind dinspre Voluntari; partea cu trei benzi pe sens de pe Pipera mi se pare destul de buna fata de cum era mai demult;
sub pasaj la intersectia cu Barbu Vacarescu am facut la stinga pe Barbu Vacarescu; arata cit de cit civilizat fata de cum era; au si aia de la Nusco Center un tortuar pe linga cladire, exista acum si benzile pe linga Lukoil spre Floreasca.
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mradulescu
Suspendata lui Oprescu are traseul paralel cu calea ferata de Constanta, fiind la sol in zona Pipera si in subteran pe sub Herastrau...
andrei11 wrote:
Poate cineva sa schiteze "Suspendata lui Oprescu" ce traseu are in zona ?
Suspendata lui Oprescu are traseul paralel cu calea ferata de Constanta, fiind la sol in zona Pipera si in subteran pe sub Herastrau...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination