Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 306584 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
Dr2005
Nu există nici măcar pe Şos. Pipera-Tunari, d'apoi mai departe de ea. Pe acolo circula doar 445, o dată la 3 ore şi cu debarcare în fundătura plină de noroi numită ,,terminalul C.F.R. Constanţa". În ultimele săptămâni de ,,viaţă", linia s-a readus pe vechiul traseu, care atingea şi staţia de metrou Pipera, apoi s-a desfiinţat, odată cu toate preorăşeneştile că, deh, încurca maxi-taximetriştii. De fapt, prin zona aia, ca şi prin toate localităţile aflate la nord de Bucureşti, eşti mort fără maşină. Dubele sunt rare (circulă când se umplu de la capăt, nu respectă niciun program) şi scumpe. De exemplu, cine are ,,tupeul" să aibă doi copii la liceu în Bucureşti plăteşte minim 5-6 RON transportul cu duba pe zi pentru fiecare + transportul în interiorul oraşului.
Apropo de dube, preţurile au explodat de când dubagii au rămas singuri pe felie. Un bilet Bucureşti - Domneşti, de exemplu, costă minim 3 RON, asta pentru 8 km de traseu, din care vreo 3 în interiorul oraşului (122 e o glumă pe Prel. Ghencea), dar e ,,tarif unic". Nu vreau să îmi închipui cât costă un bilet de dubă pe fostele rute de ,,de lung parcurs" ale RATB... la RATB era 2,5 RON, la dubar nu cred că e mai ieftin de 7 RON.
Goldmund wrote:
Stie cineva daca exista linii de autobuz pe Sos.Pipera si mai departe spre Sos.Pipera-Tunari?(acolo sunt f. multe birouri-printre care si Centrul Renault=
Nu există nici măcar pe Şos. Pipera-Tunari, d'apoi mai departe de ea. Pe acolo circula doar 445, o dată la 3 ore şi cu debarcare în fundătura plină de noroi numită ,,terminalul C.F.R. Constanţa". În ultimele săptămâni de ,,viaţă", linia s-a readus pe vechiul traseu, care atingea şi staţia de metrou Pipera, apoi s-a desfiinţat, odată cu toate preorăşeneştile că, deh, încurca maxi-taximetriştii. De fapt, prin zona aia, ca şi prin toate localităţile aflate la nord de Bucureşti, eşti mort fără maşină. Dubele sunt rare (circulă când se umplu de la capăt, nu respectă niciun program) şi scumpe. De exemplu, cine are ,,tupeul" să aibă doi copii la liceu în Bucureşti plăteşte minim 5-6 RON transportul cu duba pe zi pentru fiecare + transportul în interiorul oraşului.
Apropo de dube, preţurile au explodat de când dubagii au rămas singuri pe felie. Un bilet Bucureşti - Domneşti, de exemplu, costă minim 3 RON, asta pentru 8 km de traseu, din care vreo 3 în interiorul oraşului (122 e o glumă pe Prel. Ghencea), dar e ,,tarif unic". Nu vreau să îmi închipui cât costă un bilet de dubă pe fostele rute de ,,de lung parcurs" ale RATB... la RATB era 2,5 RON, la dubar nu cred că e mai ieftin de 7 RON.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
Goldmund
Multumesc pt. raspuns,"Dr.2005"
Nu ma asteptam sa fie prea bine ,dar nici sa fie asa cum spui.Practic,la nord de cf.Bucuresti-Constanta,s-a dezvoltat inca un Bucuresti.Sa-l ignori,e aproape iresponsabil pt. sute de mii de fosti bucuresteni care locuiesc acolo,sau pt. cei care lucreaza acolo.Acum este astepatat planul acela celebru cu "Metropola Bucuresti",dar care a fost auntat de un arhitect sef(Bold ?)acum cinsprezece ani......Timpul trece altfel in Romania...Iar problemele oamenilor sunt...zilnice.Mai mult,ceva despre maxi-taxi:
de obicei,capitalele tarilor din Africa nu au un transport in comun,de aceea au un numitor in comun:mii de maxi-taxi!Daca treci granita spre Ungaria si pana la Atlantic,nu vei vedea asa ceva.In Germania exista cateva firme private de trasport care au autobuze moderne si care deservesc rutele de legatura cu imprejurimile oraselor mari.Autobuzele sunt de mare capacitate si la inceput cand le-am vazut undeva in orasul unde locuiesc,am crezut ca transporta turisti:elegante,imense!Au un orar strict,nu exista ca cineva sa"nu rupa biletul"!Am citit pe un site romanesc acum ceva timp de un scandal in jud. Constanta:un fel de mafie a maxi-taxiurilor-e o palma pt. autoritatile locale!
Multumesc pt. raspuns,"Dr.2005"
Nu ma asteptam sa fie prea bine ,dar nici sa fie asa cum spui.Practic,la nord de cf.Bucuresti-Constanta,s-a dezvoltat inca un Bucuresti.Sa-l ignori,e aproape iresponsabil pt. sute de mii de fosti bucuresteni care locuiesc acolo,sau pt. cei care lucreaza acolo.Acum este astepatat planul acela celebru cu "Metropola Bucuresti",dar care a fost auntat de un arhitect sef(Bold ?)acum cinsprezece ani......Timpul trece altfel in Romania...Iar problemele oamenilor sunt...zilnice.Mai mult,ceva despre maxi-taxi:
de obicei,capitalele tarilor din Africa nu au un transport in comun,de aceea au un numitor in comun:mii de maxi-taxi!Daca treci granita spre Ungaria si pana la Atlantic,nu vei vedea asa ceva.In Germania exista cateva firme private de trasport care au autobuze moderne si care deservesc rutele de legatura cu imprejurimile oraselor mari.Autobuzele sunt de mare capacitate si la inceput cand le-am vazut undeva in orasul unde locuiesc,am crezut ca transporta turisti:elegante,imense!Au un orar strict,nu exista ca cineva sa"nu rupa biletul"!Am citit pe un site romanesc acum ceva timp de un scandal in jud. Constanta:un fel de mafie a maxi-taxiurilor-e o palma pt. autoritatile locale!
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
ANTENA
Lukoil-ul e intrat in noul aliniament al soselei. Cred ca cel putin parcarea va fi dezafectata.
elloyy wrote:
Ceva nu e in regula cu planul de deasupra fiindca reiese ca atat Lukoil cat si Skoda raman intacte, ceea ce e absolut imposibil.
Poze de azi din zona. Fata de data trecuta cand am dat o tura, nu-s mari diferente , dar sunt. Dincolo de intersectie spre Pipera s-a mai sapat, dincoace au spart trotuarele in fata la metrou si au sapat groapa sa inlocuiasca (cred) tevile pana departe spre Nicolae Caranfil.
Lukoil-ul e intrat in noul aliniament al soselei. Cred ca cel putin parcarea va fi dezafectata.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
Dominatrix
Apropo de Africa, acolo nu prea exista nici troleibuz, nici tramvai (cu cateva exceptii), iar trenurile sunt vai de mama lor (din nou, cu unele exceptii). E normal ca Romania, primul stat tiganesc din UE, sa tinda spre acelasi nivel de dezvoltare al transportului in comun. Nu-i nimic, ne vom plimba in continuare cu cele 1000 de stelute "fur die RATB" si vom astepta 20 de minute tramvaiul 34 ca sa constatam ca nu ne putem sui in el, desi acum 10-15 ani, rar venea mai rar de 10 minute.
On-topic: dr. Oetker avea un plan de supralargire a strazii Avionului si construirea unei strapungeri pana in DN1, cu linie de tramvai pe toata lungimea arterei. Mai exista si un plan de introducere a tramvaiului pe viitoarea strapungere Dimitrie Pompei - Barbu Vacarescu. Cand s-a aprobat pasajul aflat in constructie, s-au luat in calcul aceste viitoare proiecte? Ma intreb cum va fi organizat traficul in intersectia aia, dupa supralargirea/indreptarea strazii Avionului, de exemplu?
Dr2005 wrote:Sa amintim in treacat ca pana in 2005, pe langa linia 445, zona era deservita destul de bine de autobuzul 167 (Lacul Tei - Baneasa S.A.), care dupa prelungirea din 2001 de la Rocin S.A.(fosta uzina Cinescoape) pana la intersectia Doamna Ghica/Lacul Tei devenise o linie foarte utila in zona. A fost desfiintata in anul 2005 odata cu liniile preorasenesti, pe motiv ca circula pe o portiune de circa 200 de m (da, ati citit bine, 200 de METRI) prin comuna Tunari, deci in afara zonei urbane. Curios ca dupa aceea am vazut pe acolo inclusiv niste stelute "fur die RATB" pe acces/retragere de la Autobaza Pipera, evident fara calatori. Daca oricum se circula pe acolo, de ce sa nu existe si o linie urbana care sa poata fi folosite de potentialii calatori? Sau midibuzele galbene care circula acum sunt suficiente?
Nu există nici măcar pe Şos. Pipera-Tunari, d'apoi mai departe de ea. Pe acolo circula doar 445, o dată la 3 ore şi cu debarcare în fundătura plină de noroi numită ,,terminalul C.F.R. Constanţa". În ultimele săptămâni de ,,viaţă", linia s-a readus pe vechiul traseu, care atingea şi staţia de metrou Pipera, apoi s-a desfiinţat, odată cu toate preorăşeneştile că, deh, încurca maxi-taximetriştii.
Goldmund wrote:Din pacate, Bucurestiul, si in general Romania, e o cauza pierduta in materie de transport in comun. Atat timp cat romanii vor vota in continuare cu stomacul plin de mici si bere electorala si cu creierul intoxicat de manele, si vor vota cu candidati care se coboara pana la acest nivel, vom avea in continuare un oras cu aceleasi "granite" ca acum 50 de ani, plin de gropi si mocirle sub primari liberali, taranisti si pi(z)dilici sau cum s-or mai numi si inconjurat de aceleasi comune infecte, cu strazi desfundate pe unde nici masina de pompieri nu incape in unele cazuri. E normal, Ilfov-ul e judet si asa va ramane, fiindca asa "vrea" primarii din comune, ca sunt terenurile smecherilor acolo, iar pe strazi nu pot incapea decat carutele 4 X 4 ale acelorasi smecheri.
Sa-l ignori,e aproape iresponsabil pt. sute de mii de fosti bucuresteni care locuiesc acolo,sau pt. cei care lucreaza acolo.Acum este astepatat planul acela celebru cu "Metropola Bucuresti",dar care a fost auntat de un arhitect sef(Bold ?)acum cinsprezece ani......Timpul trece altfel in Romania...Iar problemele oamenilor sunt...zilnice.Mai mult,ceva despre maxi-taxi:
de obicei,capitalele tarilor din Africa nu au un transport in comun,de aceea au un numitor in comun:mii de maxi-taxi!
Apropo de Africa, acolo nu prea exista nici troleibuz, nici tramvai (cu cateva exceptii), iar trenurile sunt vai de mama lor (din nou, cu unele exceptii). E normal ca Romania, primul stat tiganesc din UE, sa tinda spre acelasi nivel de dezvoltare al transportului in comun. Nu-i nimic, ne vom plimba in continuare cu cele 1000 de stelute "fur die RATB" si vom astepta 20 de minute tramvaiul 34 ca sa constatam ca nu ne putem sui in el, desi acum 10-15 ani, rar venea mai rar de 10 minute.
On-topic: dr. Oetker avea un plan de supralargire a strazii Avionului si construirea unei strapungeri pana in DN1, cu linie de tramvai pe toata lungimea arterei. Mai exista si un plan de introducere a tramvaiului pe viitoarea strapungere Dimitrie Pompei - Barbu Vacarescu. Cand s-a aprobat pasajul aflat in constructie, s-au luat in calcul aceste viitoare proiecte? Ma intreb cum va fi organizat traficul in intersectia aia, dupa supralargirea/indreptarea strazii Avionului, de exemplu?
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
alex230ro
cred ca degeaba se va face supralargirea daca Pipera ramane pe 2 benzi,toata lumea va fugi din rond spre Barbu Vacarescu pentru a scapa de bariera de pe Petricani.Acum sa vedem dupa ce se vor termina cladirile ce se construiesc inainte de bariera cum se va merge .De la rond pana la pod se pot face 2 benzi pe sens relativ usor(nu sunt sigur de ultima parte ultimii 50 m inainte de pod(Porsche si inca o cladire de birouri s-ar putea sa incurce.In momentul de fata de la pod pana jos in Barbu Vacarescu se fac cam 10 min depinde de ore am avut zile in care am stat si 30 min.
oricum am vazut si un panou cu 18 luni pana la finalizare,incurajator
cred ca degeaba se va face supralargirea daca Pipera ramane pe 2 benzi,toata lumea va fugi din rond spre Barbu Vacarescu pentru a scapa de bariera de pe Petricani.Acum sa vedem dupa ce se vor termina cladirile ce se construiesc inainte de bariera cum se va merge .De la rond pana la pod se pot face 2 benzi pe sens relativ usor(nu sunt sigur de ultima parte ultimii 50 m inainte de pod(Porsche si inca o cladire de birouri s-ar putea sa incurce.In momentul de fata de la pod pana jos in Barbu Vacarescu se fac cam 10 min depinde de ore am avut zile in care am stat si 30 min.
oricum am vazut si un panou cu 18 luni pana la finalizare,incurajator
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
elloyy
A promis dr Oprila ca face pasaj si la petricani sincer nu-l prea credeam, da nu credeam nici de pasajul de la barbu (de fapt inca si mai putin de asta). Ala ar fi mai simplu, zic eu.
hm.. sunt destul de sigur ca pipera se largeste doar inte pod si floreasca... si nici nu am auzit de proiect pt restul
alex230ro wrote:
cred ca degeaba se va face supralargirea daca Pipera ramane pe 2 benzi,toata lumea va fugi din rond spre Barbu Vacarescu pentru a scapa de bariera de pe Petricani.
A promis dr Oprila ca face pasaj si la petricani sincer nu-l prea credeam, da nu credeam nici de pasajul de la barbu (de fapt inca si mai putin de asta). Ala ar fi mai simplu, zic eu.
alex230ro wrote:
Acum sa vedem dupa ce se vor termina cladirile ce se construiesc inainte de bariera cum se va merge .De la rond pana la pod se pot face 2 benzi pe sens relativ usor(nu sunt sigur de ultima parte ultimii 50 m inainte de pod(Porsche si inca o cladire de birouri s-ar putea sa incurce.
hm.. sunt destul de sigur ca pipera se largeste doar inte pod si floreasca... si nici nu am auzit de proiect pt restul
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
alex230ro
pai dinspre Pipera se vine pe 2 benzi ma rog nu cred ca mai pot sa largeasca Pipera mult,cat despre pasajul de la Petricani sunt curios cand se va incepe lucrul ,din punctul meu de vedere pana nu termina lucrul la Brabu Vacarescu nu se va putea face nimic.Apropo de pasajul suprateran de la Barbu Vacarescu ,deja cozile de masini incep sa se formeze de la ora 7.10(unde inainte nu prindeam decat maxim odata semaforul acum il prind de 4-5 ori).Oricum un pasaj peste calea ferata la Petricani ar fi extrem de util(mai ales ca trec in jur de 10-15 trenuri pe zi pe acolo cred).
PS:la noi tocmai lucurile simple ies prost(vezi pasajul de la Porsche)
pai dinspre Pipera se vine pe 2 benzi ma rog nu cred ca mai pot sa largeasca Pipera mult,cat despre pasajul de la Petricani sunt curios cand se va incepe lucrul ,din punctul meu de vedere pana nu termina lucrul la Brabu Vacarescu nu se va putea face nimic.Apropo de pasajul suprateran de la Barbu Vacarescu ,deja cozile de masini incep sa se formeze de la ora 7.10(unde inainte nu prindeam decat maxim odata semaforul acum il prind de 4-5 ori).Oricum un pasaj peste calea ferata la Petricani ar fi extrem de util(mai ales ca trec in jur de 10-15 trenuri pe zi pe acolo cred).
PS:la noi tocmai lucurile simple ies prost(vezi pasajul de la Porsche)
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
mindmasster
Care pasaj de la porsche?
Care pasaj de la porsche?
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
cornel001
Ala de peste calea ferata nou facut...
Ala de peste calea ferata nou facut...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
mindmasster
Si ce a iesit asa prost la acel pasaj? Ultma oara cand am trecut pe acolo nu avea nimic( ma refer la gropi,denivelari)
cornel001 wrote:
Ala de peste calea ferata nou facut...
Si ce a iesit asa prost la acel pasaj? Ultma oara cand am trecut pe acolo nu avea nimic( ma refer la gropi,denivelari)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
shoppy
La Pasajul Pipera este nasol ca nu este dublat de benzi si in partea dinspre Pipera, astfel ca daca vii de pe Campul Pipera sau strada aia care e paralela cu calea ferata si vrei sa o iei spre Pipera atunci nu se poate(decat daca tai continua pe Pipera).
Cat despre supralargire si Pasaj Vacarescu, a aparut si durata santierului, 18 luni, adica cu 50% mai mult decat normal, o noua realizare marca oprescu, deci se lucreaza la pas, ca nu e nici o graba. S-a sapat inspre Pipera dar pamantul scos s-a depozitat mai la vale, spre Vacarescu. La piloni foreza e tot acolo, intre Porsche si Lukoil. Lukoil are un spatiu verde si o banda foarte larga spre pasaj, deci nu e in pericol, Porsche o sa piarda un showroom vitrina.
Lucrarea cu tevile de pe Pipera dincolo de Vacarescu se intinde acum pana aproape de Caranfil, deci nu are legatura cu pasajul.
La Pasajul Pipera este nasol ca nu este dublat de benzi si in partea dinspre Pipera, astfel ca daca vii de pe Campul Pipera sau strada aia care e paralela cu calea ferata si vrei sa o iei spre Pipera atunci nu se poate(decat daca tai continua pe Pipera).
Cat despre supralargire si Pasaj Vacarescu, a aparut si durata santierului, 18 luni, adica cu 50% mai mult decat normal, o noua realizare marca oprescu, deci se lucreaza la pas, ca nu e nici o graba. S-a sapat inspre Pipera dar pamantul scos s-a depozitat mai la vale, spre Vacarescu. La piloni foreza e tot acolo, intre Porsche si Lukoil. Lukoil are un spatiu verde si o banda foarte larga spre pasaj, deci nu e in pericol, Porsche o sa piarda un showroom vitrina.
Lucrarea cu tevile de pe Pipera dincolo de Vacarescu se intinde acum pana aproape de Caranfil, deci nu are legatura cu pasajul.
DSC06296.JPG (330.24 KB; downloaded 2663 times)
DSC06297.JPG (303.25 KB; downloaded 2651 times)
DSC06298.JPG (338.01 KB; downloaded 2661 times)
DSC06299.JPG (394.55 KB; downloaded 2656 times)
DSC06300.JPG (370.86 KB; downloaded 2664 times)
DSC06301.JPG (297.96 KB; downloaded 2656 times)
DSC06302.JPG (331.66 KB; downloaded 2666 times)
DSC06304.JPG (329.99 KB; downloaded 2658 times)
DSC06305.JPG (319.87 KB; downloaded 2663 times)
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
cornel001
Poate avea oaresce legatura, tre sa refaca utilitatile daca tot lucreaza acolo, sa nu sparga iar pe urma. Ca s-au hotarat sa le faca pe tot tronsonul e altceva.
Poate avea oaresce legatura, tre sa refaca utilitatile daca tot lucreaza acolo, sa nu sparga iar pe urma. Ca s-au hotarat sa le faca pe tot tronsonul e altceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
shoppy
M-am prins de o chestie, 18 luni inseamna ca asta e cadoul de craciun 2011, deci nu visati la altceva .
M-am prins de o chestie, 18 luni inseamna ca asta e cadoul de craciun 2011, deci nu visati la altceva .
- rails
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Barbu Vacarescu si supralargirea Sos.Pipera
rails
ce cretina e treaba asta cu "au mai ramas ţ luni. oricum, cine stie cum se dilata timpul cum s-a intamplat in alte parti
ce cretina e treaba asta cu "au mai ramas ţ luni. oricum, cine stie cum se dilata timpul cum s-a intamplat in alte parti
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination