Topic: Transportul în comun în Feteşti
95 posts, 51168 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Niciun Ikarus nu mai circulă în Fetești din 2020 țin să cred, acestea find IL01GPD ex. Berlin și IL03NSL ex. RATB #66. Nu că nu mai sunt funcționale, au renunțat la exploatarea lor...
Niciun Ikarus nu mai circulă în Fetești din 2020 țin să cred, acestea find IL01GPD ex. Berlin și IL03NSL ex. RATB #66. Nu că nu mai sunt funcționale, au renunțat la exploatarea lor...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul în comun în Feteşti
Andrei Andraș
Au 8 Berkhof-uri și un VanHool, epavele alea trebuiau retrase de mult.
Hai VanHool-ul nu-l punem la socoteală că nu circulă pe Buliga, dar pe bune, Buliga nu vine la mai puțin 7,5 minute ( -> 60 de minute / 8 mașini) ca să zici că nu-ți ajung Berkhof-urile. E din 20 în 20 de minute, 4 autobuze sunt mai mult decât de ajuns, chiar și cu „șoferul și mașina”. E inadmisibil să trimiți la traseu Ikarus HF, iar Berkhof-urile LF să-ți stea la bronzat în garaj (asta dacă manifești un minim de respect pentru călători).
Au 8 Berkhof-uri și un VanHool, epavele alea trebuiau retrase de mult.
Hai VanHool-ul nu-l punem la socoteală că nu circulă pe Buliga, dar pe bune, Buliga nu vine la mai puțin 7,5 minute ( -> 60 de minute / 8 mașini) ca să zici că nu-ți ajung Berkhof-urile. E din 20 în 20 de minute, 4 autobuze sunt mai mult decât de ajuns, chiar și cu „șoferul și mașina”. E inadmisibil să trimiți la traseu Ikarus HF, iar Berkhof-urile LF să-ți stea la bronzat în garaj (asta dacă manifești un minim de respect pentru călători).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Într-un reportaj de acum câteva luni, s-a spus că doresc să cumpere și câteva autobuze electrice...
Cei drept, o întreprindere publică, mai ales de transport local, trebuie să fie adaptat cât mai apropriat timpurilor actuale. Venirea autobuzelor DAF a fost un lucru bun, chiar dacă DAC-urile arătau încă cât de cât bine estetic, dar aveau deja multe probleme. Trebuie înțeles că în general orice mașină, nu doar autobuz, care își are serviciul ”zi de zi”, își are într-o zi și încheierea...
Într-un reportaj de acum câteva luni, s-a spus că doresc să cumpere și câteva autobuze electrice...
Cei drept, o întreprindere publică, mai ales de transport local, trebuie să fie adaptat cât mai apropriat timpurilor actuale. Venirea autobuzelor DAF a fost un lucru bun, chiar dacă DAC-urile arătau încă cât de cât bine estetic, dar aveau deja multe probleme. Trebuie înțeles că în general orice mașină, nu doar autobuz, care își are serviciul ”zi de zi”, își are într-o zi și încheierea...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
Andrei98
Transbus Fetesti a scos la licitatie inca un lot de vehicule, printre care si NLS, fostul #66 din Bucuresti. Anuntul poate fi gasit aici
Ma intreb care este faza cu "Microbuzul" Ikarus 260.02, nu exista nici un Ikarus cu numarul ala de inmatriculare.
Transbus Fetesti a scos la licitatie inca un lot de vehicule, printre care si NLS, fostul #66 din Bucuresti. Anuntul poate fi gasit aici
Capture.PNG (63.17 KB; downloaded 4806 times)
Ma intreb care este faza cu "Microbuzul" Ikarus 260.02, nu exista nici un Ikarus cu numarul ala de inmatriculare.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
”Microbuzul Ikarus” e probabil unul din acele 2 Iveco, scris greșit în anunț. Oricum prin lot se înțelege cel puțin 2 vehicule, printre care sigur și fostul bucureștean, nu trebuia să specifici aproape subliniat lucrul ăsta știind că de vreo 2 ani mă interesa să-l cumpăr.
”Microbuzul Ikarus” e probabil unul din acele 2 Iveco, scris greșit în anunț. Oricum prin lot se înțelege cel puțin 2 vehicule, printre care sigur și fostul bucureștean, nu trebuia să specifici aproape subliniat lucrul ăsta știind că de vreo 2 ani mă interesa să-l cumpăr.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Un autobuz Van Hool surprins de Ștefan Pușcașu în data de 23 aprilie 2021.
IL 23 TBF
Un autobuz Van Hool surprins de Ștefan Pușcașu în data de 23 aprilie 2021.
IL 23 TBF
_CIL23TBF-0_1.jpg (77.92 KB; downloaded 4702 times)
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
PTMZ
Da, e fostul #101799 (SHQ-990) al De Lijn, produs in 2004. In 2017, a fost transferat la Alkmaar (Olanda), unde a primit numarul de parc 119, iar in 2019 a ajuns la Fetesti. Datele sunt preluate de pe Busphoto.eu
Da, e fostul #101799 (SHQ-990) al De Lijn, produs in 2004. In 2017, a fost transferat la Alkmaar (Olanda), unde a primit numarul de parc 119, iar in 2019 a ajuns la Fetesti. Datele sunt preluate de pe Busphoto.eu
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Din câte am înțeles astăzi în urma unui apel telefonic, unul dintre Ikarusuri (și anume cel mai bun, știți deja la care mă refer) va lua prima dată drumul "muzeului" CTP Iași, lucru ce era oricum de așteptat. În schimb, pentru GPD nu există prea mare interes, find ceva mai răblăgit (drept dovadă și prețul un pic mai mic), însă e posibil să fie și el salvat măcar de către un pasionat.
Însă că ne bucurăm sau nu, muzeul (mai mult static și mai mult cu vehicule luate de la alții) al celor de la Iași, care trebuie cei drept felicitat pentru inițiativa, o spun însă cu ceva părere de rău că e posibil ca tot efortul lor să fie în zadar mai târziu, astfel că bucuria se termină o dată cu schimbarea unor noi decizii sau a altor priorități. Nu o spun sub formă de răutate, ci din punct de vedere al realității. Să ne bucurăm totuși că cel mai important autobuz va fi salvat, și cât de curând posibil îl vom putea revizita alături de celelalte autobuze (și singurul troleibuz)!
Andrei98 wrote:
Transbus Fetesti a scos la licitatie inca un lot de vehicule...
Din câte am înțeles astăzi în urma unui apel telefonic, unul dintre Ikarusuri (și anume cel mai bun, știți deja la care mă refer) va lua prima dată drumul "muzeului" CTP Iași, lucru ce era oricum de așteptat. În schimb, pentru GPD nu există prea mare interes, find ceva mai răblăgit (drept dovadă și prețul un pic mai mic), însă e posibil să fie și el salvat măcar de către un pasionat.
Însă că ne bucurăm sau nu, muzeul (mai mult static și mai mult cu vehicule luate de la alții) al celor de la Iași, care trebuie cei drept felicitat pentru inițiativa, o spun însă cu ceva părere de rău că e posibil ca tot efortul lor să fie în zadar mai târziu, astfel că bucuria se termină o dată cu schimbarea unor noi decizii sau a altor priorități. Nu o spun sub formă de răutate, ci din punct de vedere al realității. Să ne bucurăm totuși că cel mai important autobuz va fi salvat, și cât de curând posibil îl vom putea revizita alături de celelalte autobuze (și singurul troleibuz)!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
GPS
Lui ex 66 i s-a făcut RK la RATB? Știu că mai multe autobuz din București au beneficiat de acest tratament, iar ulterior au fost casate.
Lui ex 66 i s-a făcut RK la RATB? Știu că mai multe autobuz din București au beneficiat de acest tratament, iar ulterior au fost casate.
- ADK
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul în comun în Feteşti
Andrei Andraș
ADK wrote:De pe Tramclub citire:
Unul dintre Ikarus-uri va lua drumul muzeului CTP Iași.
Informația prezentată este falsă.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în Feteşti
ADK
Nu știu din ce motive cei de la CTP au renunțat, a spus Ștefan Stoica, noul posesor al lui GPD.
Iată câteva fotografii cu ultimele autobuze Ikarus din garajul TBF.
(Ca o paranteză, nu știu ce se va întâmpla cu NSL - pentru cei ce mă cunosc - doream să-l cumpăr, însă nu că n-ar fi un proiect bun de restaurare (de un timp am pus ochii pe unul din Chișinău), dar din punct de vedere tehnic este terminat, la fel și GPD, care are niște probleme la instalația electrică de la motor).
GPD - fabricat în 1987
Autobuzul Ikarus 260 #IL01GPD (ex. BVG Berlin) by Adrian Kaba, on Flickr
Interiorul autobuzului Ikarus 260 #IL01GPD by Adrian Kaba, on Flickr
Bordul autobuzului Ikarus 260 #IL01GPD by Adrian Kaba, on Flickr
NSL - fabricat în 1993
Autobuzul Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Autobuzul Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Interiorul autobuzului Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Bordul autobuzului Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Nu știu din ce motive cei de la CTP au renunțat, a spus Ștefan Stoica, noul posesor al lui GPD.
Iată câteva fotografii cu ultimele autobuze Ikarus din garajul TBF.
(Ca o paranteză, nu știu ce se va întâmpla cu NSL - pentru cei ce mă cunosc - doream să-l cumpăr, însă nu că n-ar fi un proiect bun de restaurare (de un timp am pus ochii pe unul din Chișinău), dar din punct de vedere tehnic este terminat, la fel și GPD, care are niște probleme la instalația electrică de la motor).
GPD - fabricat în 1987
Autobuzul Ikarus 260 #IL01GPD (ex. BVG Berlin) by Adrian Kaba, on Flickr
Interiorul autobuzului Ikarus 260 #IL01GPD by Adrian Kaba, on Flickr
Bordul autobuzului Ikarus 260 #IL01GPD by Adrian Kaba, on Flickr
NSL - fabricat în 1993
Autobuzul Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Autobuzul Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Interiorul autobuzului Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
Bordul autobuzului Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
📖 Pagination options