MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

551 posts, 138230 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Ba merge si fara sa se astepte, au experimentat fratii lor din aceeasi ograda azi :
http://www.tion.ro/doua-trenuri-de-pe-r...ca/1659572

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Perfect, asa se obtine un tren cu mai multe vagoane, e mai economic  :twisted:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Adrian Rosca wrote:
20 de minute?

Cam multisor...Pe asta sa spunem ca am lamurit-o, asta este, cei care circula acum pe M4 vor avea de indurat minim 6 luni.
Cum ramane insa cu circulatia pe M6 ?, Ca eu unul nu m-am lamurit... Toate trenurile vor intoarce la aeroport sau va exista un alt capat de linie pe parcurs pentru o serie de trenuri ? Sau mai intai construim si dupa aceea ne punem problema ca s-ar putea sa nu existe cerere pe un anumit tronson, cum inteleg ca se intampla acum la M4 cu statia Straulesti ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Pai si? Abordarea asta se aplica si in alte tari (civilizate). Sunt tronsoane care au tren doar o data la 30-40 de minute sau doar in weekend, deci nu se intampla doar la noi...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Poate ca ei si-au rezolvat probleme stringente de transport si atunci investesc si "de placere". Bucurestiul nu cred ca are rezolvate problemele urgente.
Pe de alta parte, daca frecventa necesara este 30-40 min, parerea mea este ca nu aveau nevoie de metrou, ci de orice altceva...Cu tot respectul pentru civilizatia tarilor respective...
Problema la noi este ca M6 este la randul lui o derivatie. Deci vom avea derivatie din derivatie...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Mai repede as zice ca M4 spre Straulesti e o deviatie a lui M6, si cel mai probabil, singurul motiv pentru care ea exista este depoul. Daca se putea face depoul in alta parte probabil nu aveam deviatie la deviatie.

Magistralele la care fac eu referire din alte tari leaga orasul de obiective importante din jur (cum ar fi stadioane, sau palate, sau gradini zoo). Nu au un debit constant de calatori, dar exista anumite momente in care debitul necesita metrou, iar daca metroul inca trece pe acolo, inseamna ca este profitabil.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Readuc in discutie problema conectarii la M4 a tunelului Aeroport Otopeni-Gara de Nord.
Avand in vedere ca in acea zona exista si pasajul rutier de sub calea ferata spre Constanta si apeductul care a incurcat M4, mi se pare ca singura solutie este ca firul dinspre Otopeni sa subtraverseze M4 si sa se incadreze sub Calea Grivitei.De la calea ferata si pana la intrarea in statia 1Mai sunt aproximativ 500m, este suficienta aceasta distanta pentru ca acest fir sa urce, sa ajunga la nivel cu M4 si apoi sa intre pe macazul din fata statiei 1 Mai la peron?
Am presupus ca subtraversarea s-ar realiza undeva sub calea ferata/pasajul rutier, mai la nord mi se pare imposibil, din cauza blocului cu 18 etaje, iar conform hartii din PUZ de pe pagina anterioara, linia pare a merge pe sub calea ferata in acea zona.
Nu o sa fie o urcare "abrupta" acolo?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Ai calculat corect. Nu poate fi o urcare mai abrupta decat - de exemplu - la Eroilor. Sau  intre GdN 1 - si Basarab.  Sau si prin alte parti ( NG / linia 3 ).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

PUZ-ul ala pare destul de clar: firul Otopeni-1Mai subtraverseaza tot M4. Da, e stramt, dar eu sincer nu cred ca au sfeclit-o in halul asta inca din proiectare. Imi place sa cred ca au respectat gradientul maxim vertical. Nu le-am luat la mana calculele, insa sper din tot sufletul sa fie "la zi" documentele cu subteranul din zona, sa nu ne trezim peste 10 ani cu TBM-ul pe conducta de apa si cu injectii de beton pe la robinet :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Sunt ferm convins ca e calculat totul. Inclusiv noul pasaj auto preconizat in zona. Pentru  calcule nu va faceti griji.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

La Baneasa se sapa de zor imediat dupa benzinaria Lukoil,in afara de magazinul Dedeman,are legatura cu M5 oare?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului t530

Cu siguranta nu are legatura cu M5 :bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Nici cu M6 :) lucrarile nu au fost licitate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

https://www.facebook.com/100003818918808/posts/814735185330438/
Asta este anuntul Metrorex cu ziua portilor deschise...
Are si o harta.
Cu M6 desenat "foarte hotarat". Statia Pajura "included"... ;)



 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422616 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use