Topic: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
85 posts, 37289 views
📖 Pagination options
- Dorugrz
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Dorugrz
Confirm si eu ce spune Valentin. Nu stiu daca este o singura rama, dar am prins cateva calatorii cu un tren in care, daca erau geamurile deschise, era absolut insuportabil de mers. Nu ca daca erau inchise era mai bine...
In general mentenanta la Metrorex lasa de dorit. La Eroilor 2 o scara rulannta nu mai functioneaza de cel putin o luna, iar la TV cred ca se fac in curand 3 luni.
Confirm si eu ce spune Valentin. Nu stiu daca este o singura rama, dar am prins cateva calatorii cu un tren in care, daca erau geamurile deschise, era absolut insuportabil de mers. Nu ca daca erau inchise era mai bine...
In general mentenanta la Metrorex lasa de dorit. La Eroilor 2 o scara rulannta nu mai functioneaza de cel putin o luna, iar la TV cred ca se fac in curand 3 luni.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
punmeister
De scari nu se ocupa Metrorex si compania contractata de OTIS. Oricum scarile de la M5 sunt proaste de tot, dar mna, asta se intampla cand iei scari made in china. Noroc ca la Tudor Arghezi s-au luat de la Schindler.
La Eroilor 2 o scara rulannta nu mai functioneaza de cel putin o luna, iar la TV cred ca se fac in curand 3 luni.
De scari nu se ocupa Metrorex si compania contractata de OTIS. Oricum scarile de la M5 sunt proaste de tot, dar mna, asta se intampla cand iei scari made in china. Noroc ca la Tudor Arghezi s-au luat de la Schindler.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
shoppy
Posibil sa nu mai functioneze ungatoarele de bandaj, in mod normal fiecare al 5-lea tren(sau cat o fii valoarea la Metrorex) are ungatorul de buza de bandaj activat si joaca rol de gresor.
Posibil sa nu mai functioneze ungatoarele de bandaj, in mod normal fiecare al 5-lea tren(sau cat o fii valoarea la Metrorex) are ungatorul de buza de bandaj activat si joaca rol de gresor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
subway guru
Sunt ungatoare fixe in cale nu pe tren.
Sunt ungatoare fixe in cale nu pe tren.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
cris_m
Da, dar exista posibilitatea montarii ungatoarelor. Cel putin asta reiese din manualul de exploatare al Bombardierelor...
Da, dar exista posibilitatea montarii ungatoarelor. Cel putin asta reiese din manualul de exploatare al Bombardierelor...
Curățitoarele de cale sunt montate pe boghiurile de capăt. Toate boghiurile remorcă sunt pregătite pentru montarea curățitoarelor de cale. Curățitoarele de cale sunt echipate cu antenă ATP și suport pentru echipament de ungere a buzei roții.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Stefan28
Bombardierele au ungătoare, însă doar o parte dintre ele, aș aproxima 50-60%, față de CAF-uri care au toate.
Bombardierele au ungătoare, însă doar o parte dintre ele, aș aproxima 50-60%, față de CAF-uri care au toate.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Vasile52
Nu prea are cum sa fi plecat pe galben. Galben înseamnă schimbarea firului de circulație.
In mod normal ar fi trebuit sa aștepte in statie pana intervalul dintre trenuri era mai mare. Nu este exclus sa fi primit ordin de la IDM sa plece totusi.
Cat despre mentenanță, da, as spune ca sunt niste probleme. Unele trenuri scartie extrem de rau la frânare.
bogdan88 wrote here:
Avand in vedere ca se merge "la cale libera" pe M6, te-ai gandit ca poate a plecat pe galben din statie si a mers asa pana la urmatoarea, fiind in spatele unui alt tren? Legat de ce ai scris pana la PS, nu stiu ce metafore ai vrut sa folosesti, dar nu am inteles nimic si cred ca nu sunt singurul.
Nu prea are cum sa fi plecat pe galben. Galben înseamnă schimbarea firului de circulație.
In mod normal ar fi trebuit sa aștepte in statie pana intervalul dintre trenuri era mai mare. Nu este exclus sa fi primit ordin de la IDM sa plece totusi.
Cat despre mentenanță, da, as spune ca sunt niste probleme. Unele trenuri scartie extrem de rau la frânare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
shoppy
Galben inseamna "liber, urmatorul semnal ordona oprirea"(sau liber cu informatie lipsa de la urmatorul semnal, se presupune situatia cea mai dezavantajoasa adica ordona oprirea) peste tot, la metrou schimbarea sensului de circulatie se semnalizeaza cu sageata alb lunar la stanga sau la dreapta.
Teoretic toate trenurile au ungator si acesta se controleaza din ATS, practic este greu sa mentii ungatoare functionale si alimentate pe toate trenurile, mai ales ca pe M5 nu au nici ATS, cel mai probabil pe M5 aveau un singur tren cu ungator(este suficient) si la acela ori s-a stricat ungatorul ori s-a retras din circulatie trenul.
Galben inseamna "liber, urmatorul semnal ordona oprirea"(sau liber cu informatie lipsa de la urmatorul semnal, se presupune situatia cea mai dezavantajoasa adica ordona oprirea) peste tot, la metrou schimbarea sensului de circulatie se semnalizeaza cu sageata alb lunar la stanga sau la dreapta.
Teoretic toate trenurile au ungator si acesta se controleaza din ATS, practic este greu sa mentii ungatoare functionale si alimentate pe toate trenurile, mai ales ca pe M5 nu au nici ATS, cel mai probabil pe M5 aveau un singur tren cu ungator(este suficient) si la acela ori s-a stricat ungatorul ori s-a retras din circulatie trenul.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Vasile52
Unde ai vazut tu sagaeata alb lunara pe M1, M2, M3, M5? Ce zici tu este pentru semnalizarea Dimetronic de pe M4.
Pe restul magistralelor se foloseste semnalizarea de tip ATC. Unde instructia zice (in cazul trenurilor cu instalatia ATP deconectata, cum este pe M5):
LIBER cu viteza redusă de cel mult 15 km/h, până la primul indicator de sporire a vitezei. ATENŢIE! Se schimbă firul de circulaţie sau se intră/iese în abatere. Trenul va depăşi semnalul luminos cu această indicaţie numai în baza ordinului de circulaţie dat de operatorul de circulaţie-mişcare sau de IDM.
Prin ATS la ce te referi? Movia nu are nimic numit ATS, posibil sa confunzi cu altceva.
Unde ai vazut tu sagaeata alb lunara pe M1, M2, M3, M5? Ce zici tu este pentru semnalizarea Dimetronic de pe M4.
Pe restul magistralelor se foloseste semnalizarea de tip ATC. Unde instructia zice (in cazul trenurilor cu instalatia ATP deconectata, cum este pe M5):
LIBER cu viteza redusă de cel mult 15 km/h, până la primul indicator de sporire a vitezei. ATENŢIE! Se schimbă firul de circulaţie sau se intră/iese în abatere. Trenul va depăşi semnalul luminos cu această indicaţie numai în baza ordinului de circulaţie dat de operatorul de circulaţie-mişcare sau de IDM.
Prin ATS la ce te referi? Movia nu are nimic numit ATS, posibil sa confunzi cu altceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
shoppy
Da, eu ma gandeam la M4 si la ce ramasite or fi ramas pe M1 / 2.
Asa instructie tampita, zice ca este si in abatuta, si cu viteza scazuta, si sa-si dea IDM de 2 ori acceptul, mai lipseste sa spuna sa aiba grija sa-si faca treaba calumea si sa nu greseasca.
ATS este Automatic Train Supervision, nume generic pentru sistemul de control computerizat cu dispecerat.
Da, eu ma gandeam la M4 si la ce ramasite or fi ramas pe M1 / 2.
Asa instructie tampita, zice ca este si in abatuta, si cu viteza scazuta, si sa-si dea IDM de 2 ori acceptul, mai lipseste sa spuna sa aiba grija sa-si faca treaba calumea si sa nu greseasca.
ATS este Automatic Train Supervision, nume generic pentru sistemul de control computerizat cu dispecerat.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
Vasile52
Dimetronic este exclusiv pe M4.
Nu este chiar asa batuta... Asta este in cazul in care instalatia ATP este oprita sau nu exista. Practic nu exista un mecanism care sa impuna oprirea sau o anumita viteza. (exceptie IVA pe M3 unde ai Indusi)
ATP este sistemul de protectie al trenului cel care asigura ca este respectata viteza maxima si indicatiile semnalelor.
Nu exista ATS pe nici un metrou din Bucuresti. (posibil BM4 sa aiba) La noi ca parte a ATC exista doar: ATP si ATO.
Dimetronic este exclusiv pe M4.
Nu este chiar asa batuta... Asta este in cazul in care instalatia ATP este oprita sau nu exista. Practic nu exista un mecanism care sa impuna oprirea sau o anumita viteza. (exceptie IVA pe M3 unde ai Indusi)
ATP este sistemul de protectie al trenului cel care asigura ca este respectata viteza maxima si indicatiile semnalelor.
Nu exista ATS pe nici un metrou din Bucuresti. (posibil BM4 sa aiba) La noi ca parte a ATC exista doar: ATP si ATO.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
punmeister
E posibil sa-l confunzi cu CTC, Centralized Traffic Control. ATS nu exista in arhitectura CITYFLO 350 si nici in a Dimetronic TBS100FB.
ATS este Automatic Train Supervision, nume generic pentru sistemul de control computerizat cu dispecerat.
E posibil sa-l confunzi cu CTC, Centralized Traffic Control. ATS nu exista in arhitectura CITYFLO 350 si nici in a Dimetronic TBS100FB.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
shoppy
Da, CTC, fiecare ii spune altfel.
Da, CTC, fiecare ii spune altfel.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mentenanța trenurilor de metrou asigurată de către Alstom
subway guru
La ungatoare ca sa functioneze mai trebuie sa pui si vaselina din cand in cand.
La ungatoare ca sa functioneze mai trebuie sa pui si vaselina din cand in cand.
📖 Pagination options