Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 895872 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Corect, plus ca nu vad rostul sa amesteci trenurile, mai ales in contextul actual in care IVA is no longer wanted (dar is needed!! ).
CAF-urile pe M2 + cateva BM-uri.
Corect, plus ca nu vad rostul sa amesteci trenurile, mai ales in contextul actual in care IVA is no longer wanted (dar is needed!! ).
CAF-urile pe M2 + cateva BM-uri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
E bine daca o sa ai pentru ce bea. Din pacate nu o sa ai de ce sa te tii (in BM) . Eu le urez mereu de bine celor care le-au achizionat atunci cand nimeresc unul pe M3, fac sauna si "ma tin" de plafon. Pentru ca, asa cum se stie, in zona usilor nu exista nimic, iar la ora de varf nu ai unde sa inaintezi mai mult de zona dintre usi. Nu mai mentionez ca BM-urile de pe M2 (astea pe care le aduc pe M3...) nu au nici macar acele 2bare exact la usi, s-a discutat aspectul acesta de multe ori, ca si celelalte neajunsuri ale acestor "super-trenuri"..
Intr-un fel este un fel de inselare a asteptarilor. Spui ca le iei pentru a inlocui IVE-le, toata lumea le astepta ca atare pe M3 (magistrala cea mai "oropsita" a Metrorex in ultimii vreo 10-15 ani) si cand colo, ce sa vezi ? Aduci pe M3 tot niste "vechituri", dar unele mai noi.
In fine, am inteles cum sta treaba, nu mai continui discutia. Te las sa te bucuri de BM-uri , eu oricum ma mut pe M2...
Ce n-am inteles este de ce toti dau CAF-urile castigatoare pentru M5, daca se organizeaza alta licitatie. Sau se stie de acum castigatorul ?
E bine daca o sa ai pentru ce bea. Din pacate nu o sa ai de ce sa te tii (in BM) . Eu le urez mereu de bine celor care le-au achizionat atunci cand nimeresc unul pe M3, fac sauna si "ma tin" de plafon. Pentru ca, asa cum se stie, in zona usilor nu exista nimic, iar la ora de varf nu ai unde sa inaintezi mai mult de zona dintre usi. Nu mai mentionez ca BM-urile de pe M2 (astea pe care le aduc pe M3...) nu au nici macar acele 2bare exact la usi, s-a discutat aspectul acesta de multe ori, ca si celelalte neajunsuri ale acestor "super-trenuri"..
Intr-un fel este un fel de inselare a asteptarilor. Spui ca le iei pentru a inlocui IVE-le, toata lumea le astepta ca atare pe M3 (magistrala cea mai "oropsita" a Metrorex in ultimii vreo 10-15 ani) si cand colo, ce sa vezi ? Aduci pe M3 tot niste "vechituri", dar unele mai noi.
In fine, am inteles cum sta treaba, nu mai continui discutia. Te las sa te bucuri de BM-uri , eu oricum ma mut pe M2...
Ce n-am inteles este de ce toti dau CAF-urile castigatoare pentru M5, daca se organizeaza alta licitatie. Sau se stie de acum castigatorul ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Pe asta cu M3 de unde ai mai scos-o???
La a doua intrebare, raspuns afirmativ...evident!
Seara buna amice...si nu ezita sa intrebi tot ce se poate intreba...
Sa intrebi e usor...sa raspunzi e mai greu!
sab wrote:
Super tare..Le asteptam pe M3 si se vor introduce pe M2. Iar pe M3, BM-uri vechi de 15 ani..
"Negociere fara publicare anunt de participare" inseamna...atribuire directa, nu ?
Pe asta cu M3 de unde ai mai scos-o???
La a doua intrebare, raspuns afirmativ...evident!
Seara buna amice...si nu ezita sa intrebi tot ce se poate intreba...
Sa intrebi e usor...sa raspunzi e mai greu!
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Iata doar un exemplu (pag 5 a topicului) :
Ce trenuri noi de metrou vor circula pe M3 VEZI MODELUL
05 Jan, 13:12 / Catalin Doscas
Compania de metrou bucureșteană trebuie să aleagă în ianuarie modelul celor 16 trenuri, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază. Garniturile vor fi asamblate la București și vor trebui să intre în probe până la sfârșitul lui 2012. http://b365.ro/news/ce-tren ... i-modelul/
Cele 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază, le vor înlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate înainte de 1990 la Întreprinderea de Vagoane Arad, care circulă pe Magistrala 3 de metrou.
Pai toate articolele si comunicatele de presa (poti sa recitesti tot topicul), inclusiv site-ul constructorului.
http://www.caf.es/ingles/prensa/noticia.php?id=121
Cat despre intrebari, o sa te cam scutesc te ele, oricum nu prea binevoiesti sa raspunzi la multe.
Sa auzim numai de bine.
subway guru wrote:
Pe asta cu M3 de unde ai mai scos-o??? :
Iata doar un exemplu (pag 5 a topicului) :
Ce trenuri noi de metrou vor circula pe M3 VEZI MODELUL
05 Jan, 13:12 / Catalin Doscas
Compania de metrou bucureșteană trebuie să aleagă în ianuarie modelul celor 16 trenuri, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază. Garniturile vor fi asamblate la București și vor trebui să intre în probe până la sfârșitul lui 2012. http://b365.ro/news/ce-tren ... i-modelul/
Cele 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie achiziționate într-o primă fază, le vor înlocui etapizat, pe parcursul a trei ani, pe cele vechi, de tip Astra, fabricate înainte de 1990 la Întreprinderea de Vagoane Arad, care circulă pe Magistrala 3 de metrou.
subway guru wrote:
Cine le da castigatoare???
Pai toate articolele si comunicatele de presa (poti sa recitesti tot topicul), inclusiv site-ul constructorului.
http://www.caf.es/ingles/prensa/noticia.php?id=121
Cat despre intrebari, o sa te cam scutesc te ele, oricum nu prea binevoiesti sa raspunzi la multe.
Sa auzim numai de bine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Tu faceai referire la trenurile de M5 si dadeai castigator CAF...dar licitatia aia inca nu s-a 'lansat'...
Cele 16 plus eventual inca opt sunt destinate, conform acordului de imprumut, magistralelor existente, fara o adresare speciala...unde se pun, e treaba Metrorex...si intr-adevar sunt destinate acoperirii 'golului' creat de scoaterea IVE-lor...acum e mai clar???
P.S.
Raspund si eu in masura posibilitatilor si a timpului disponibil, ca painea nu mi-o castig stand pe forum!
Daca nici 4700 de raspunsuri nu sunt de ajuns... ...inseamna ca nu vreau sa raspund???
Iar pe tine in mod special, nu te-am tratat cu 'ignore'...dar daca e o problema vitala ce necesita urgenta clarificare, te rog nu ezita, insista si voi 'replica'...
Toate cele bune pentru unul din cei mai simpatetici interlocutori ai mei de pe aici!
Si m-am exprimat public nu o singura data in sensul asta!...
Am si eu dreptul elementar sa am interlocutorii mei preferati, cu care sa pot dialoga, nu?
Si nu trebuie sa-I nominalizez neaparat, se vede de la distanta!!!
Tu faceai referire la trenurile de M5 si dadeai castigator CAF...dar licitatia aia inca nu s-a 'lansat'...
Cele 16 plus eventual inca opt sunt destinate, conform acordului de imprumut, magistralelor existente, fara o adresare speciala...unde se pun, e treaba Metrorex...si intr-adevar sunt destinate acoperirii 'golului' creat de scoaterea IVE-lor...acum e mai clar???
P.S.
Raspund si eu in masura posibilitatilor si a timpului disponibil, ca painea nu mi-o castig stand pe forum!
Daca nici 4700 de raspunsuri nu sunt de ajuns... ...inseamna ca nu vreau sa raspund???
Iar pe tine in mod special, nu te-am tratat cu 'ignore'...dar daca e o problema vitala ce necesita urgenta clarificare, te rog nu ezita, insista si voi 'replica'...
Toate cele bune pentru unul din cei mai simpatetici interlocutori ai mei de pe aici!
Si m-am exprimat public nu o singura data in sensul asta!...
Am si eu dreptul elementar sa am interlocutorii mei preferati, cu care sa pot dialoga, nu?
Si nu trebuie sa-I nominalizez neaparat, se vede de la distanta!!!
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
IK4
Te referi probabil la o uniformizare a exploatarii. Uniformizarea parcului ar fi insemnat atribuirea contractului pentru cele 16 trenuri tot catre Bombardier, in asa fel incat sa fie mai usoara achizitia pieselor de schimb, sa nu mai fie necesare alte traininguri pentru personalul de exploatare si intretinere, alte utilaje si dotari in depouri, etc. Dar nu mai este cazul, pentru ca licitatia a fost deja castigata de CAF.
Cat despre exploatarea unui singur tip de tren pe o anume magistrala, nu vad ce mari beneficii ar aduce in momentul in care tot personalul de conducere va fi instruit si pentru CAF. La Viena circula amestecate mai multe tipuri pe aceeasi magistrala, la Berlin la fel, nu vad de ce le-ar cadea rotile la noi. Eu unul le vad circuland pe toate magistralele, in functie de necesitati, lucru care se va si intampla cel putin pana in momentul in care vor fi livrate toate cele 16, ca sa poata acoperi in mare parte M2 sau M3. Si despre Mercedes s-a spus ca vor circula doar pe anumite linii, ca nu vor ajunge la anumite autobaze si iata ca pana la urma circula si pe preorasenesti.
Utilizator anonim wrote:
Eu vreau BM pe M3. Uniformizarea parcului este un lucru foarte buna atat pentru exploatare si mentenanta cat si pentru "imagine".
Te referi probabil la o uniformizare a exploatarii. Uniformizarea parcului ar fi insemnat atribuirea contractului pentru cele 16 trenuri tot catre Bombardier, in asa fel incat sa fie mai usoara achizitia pieselor de schimb, sa nu mai fie necesare alte traininguri pentru personalul de exploatare si intretinere, alte utilaje si dotari in depouri, etc. Dar nu mai este cazul, pentru ca licitatia a fost deja castigata de CAF.
Cat despre exploatarea unui singur tip de tren pe o anume magistrala, nu vad ce mari beneficii ar aduce in momentul in care tot personalul de conducere va fi instruit si pentru CAF. La Viena circula amestecate mai multe tipuri pe aceeasi magistrala, la Berlin la fel, nu vad de ce le-ar cadea rotile la noi. Eu unul le vad circuland pe toate magistralele, in functie de necesitati, lucru care se va si intampla cel putin pana in momentul in care vor fi livrate toate cele 16, ca sa poata acoperi in mare parte M2 sau M3. Si despre Mercedes s-a spus ca vor circula doar pe anumite linii, ca nu vor ajunge la anumite autobaze si iata ca pana la urma circula si pe preorasenesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Designul final...
Designul final...
Untitled.jpg (50.18 KB; downloaded 7041 times)
- George
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
La sfarsitul primaverii sunt sanse ca sa vedem la Bucuresti prototipul 'in marime naturala'! ... daca lucrurile merg bine...
La sfarsitul primaverii sunt sanse ca sa vedem la Bucuresti prototipul 'in marime naturala'! ... daca lucrurile merg bine...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Un lucru cert este ca e mai aratos decat prototipul aparut acum cateva luni.
Imi place pata de culoare, desi nu m-ar fi deranjat sa renunte la alb de tot!! (precum BM-urile din Stockholm)
In rest nimic special, BM-urile au un design un pic mai interesant. Asta e mai mult un tramvai (referindu-ma strict la partea frontala) bagat cu sila in tunel. Nimic special, nimic unic. La capitolul asta nimic nu bate IVA!
In fine, La multi ani romani!!
Un lucru cert este ca e mai aratos decat prototipul aparut acum cateva luni.
Imi place pata de culoare, desi nu m-ar fi deranjat sa renunte la alb de tot!! (precum BM-urile din Stockholm)
In rest nimic special, BM-urile au un design un pic mai interesant. Asta e mai mult un tramvai (referindu-ma strict la partea frontala) bagat cu sila in tunel. Nimic special, nimic unic. La capitolul asta nimic nu bate IVA!
In fine, La multi ani romani!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Oho ! Mai e un car de timp pana acolo ( sfarsitul primaverii e prin 21 - 22 Iunie, desigur ! )
Oho ! Mai e un car de timp pana acolo ( sfarsitul primaverii e prin 21 - 22 Iunie, desigur ! )
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
@andrei11:
e ca si maine!!!
Pregatiti aparatele de fotografiat!...
Lasam suedezii...intampinam spaniolii...
@andrei11:
e ca si maine!!!
Pregatiti aparatele de fotografiat!...
Lasam suedezii...intampinam spaniolii...
📖 Pagination options