Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)
1996 posts, 323720 views
📖 Pagination options
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Techno
Salut, buna treaba faci aici... Bune ar fi camerele web insa si pozele tale incarcate in thread-urile dedicate sunt ok. Accesez zilnic sa vad ce ai mai incarcat acolo.
Inteleg ca sunt sanse ca la sfarsitul lui martie sa se deschida traficul la Grozavesti? E teroare cu traficul la Gara si pe Virtutii, s-ar mai fluidiza un pic zona pana la finalizarea si deschiderea spre circulatie a pasajului.
Zicea cineva de TIR-uiri pe pasaj referindu-se la suportarea traficului greu, ma gandesc ca astea nu au ce sa caute deloc in Bucuresti nu mai vorbim de pasaj. In capitalele civilizate nu vezi asa ceva in orase, se folosesc camioane cu tonaj mic doar.
Salut, buna treaba faci aici... Bune ar fi camerele web insa si pozele tale incarcate in thread-urile dedicate sunt ok. Accesez zilnic sa vad ce ai mai incarcat acolo.
Inteleg ca sunt sanse ca la sfarsitul lui martie sa se deschida traficul la Grozavesti? E teroare cu traficul la Gara si pe Virtutii, s-ar mai fluidiza un pic zona pana la finalizarea si deschiderea spre circulatie a pasajului.
Zicea cineva de TIR-uiri pe pasaj referindu-se la suportarea traficului greu, ma gandesc ca astea nu au ce sa caute deloc in Bucuresti nu mai vorbim de pasaj. In capitalele civilizate nu vezi asa ceva in orase, se folosesc camioane cu tonaj mic doar.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
shoppy
Pai da, dar pentru alte lucrari mari din oras se dau autorizatii speciale, si trebuie luata situatia cea mai nefavorabila posibila, adica vreo 30 de basculante incarcate cu nisip si blocate pe pasaj, asa cum s-a facut si cu pasajele Baneasa, Jandarmeriei si Henri Coanda de pe DN1, chiar daca nici acolo teoretic nu au ce cauta camioane(sau doar pe ultimul nu au voie, ca primele doua sunt in Bucuresti pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, DN1 incepe de la Pasajul Otopeni).
Pai da, dar pentru alte lucrari mari din oras se dau autorizatii speciale, si trebuie luata situatia cea mai nefavorabila posibila, adica vreo 30 de basculante incarcate cu nisip si blocate pe pasaj, asa cum s-a facut si cu pasajele Baneasa, Jandarmeriei si Henri Coanda de pe DN1, chiar daca nici acolo teoretic nu au ce cauta camioane(sau doar pe ultimul nu au voie, ca primele doua sunt in Bucuresti pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, DN1 incepe de la Pasajul Otopeni).
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
DN1 incepe de dupa Tancabesti Sau de la Pta. Presei. Depinde cum vrei s-o iei. Km 0 e la Pta. Presei
shoppy wrote:
Pai da, dar pentru alte lucrari mari din oras se dau autorizatii speciale, si trebuie luata situatia cea mai nefavorabila posibila, adica vreo 30 de basculante incarcate cu nisip si blocate pe pasaj, asa cum s-a facut si cu pasajele Baneasa, Jandarmeriei si Henri Coanda de pe DN1, chiar daca nici acolo teoretic nu au ce cauta camioane(sau doar pe ultimul nu au voie, ca primele doua sunt in Bucuresti pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, DN1 incepe de la Pasajul Otopeni).
DN1 incepe de dupa Tancabesti Sau de la Pta. Presei. Depinde cum vrei s-o iei. Km 0 e la Pta. Presei
- ratbdriver
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
ratbdriver
Mai repede de 15 aprilie nu se deschide podul grozavesti, primaria a comunicat catre eta ca atunci sa fie pregatiti cu linia 601, au vrut sa o puna sa circule si in decembrie de sarbatori cateva saptamani dar nu avea rost.
Oricum felicitari Marian pentru acest maraton
Mai repede de 15 aprilie nu se deschide podul grozavesti, primaria a comunicat catre eta ca atunci sa fie pregatiti cu linia 601, au vrut sa o puna sa circule si in decembrie de sarbatori cateva saptamani dar nu avea rost.
Oricum felicitari Marian pentru acest maraton
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
catalinm
mi se pare 15 aprilie cam mult; la podul Grozavesti n-ar mai fi de facut decat inlocuire linie de tramvai (in curs) si asfaltare ....
mi se pare 15 aprilie cam mult; la podul Grozavesti n-ar mai fi de facut decat inlocuire linie de tramvai (in curs) si asfaltare ....
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
Nu mi se pare mult mi se pare un termen realist pentru ca, indiferent de asteptari, era imposibil sa dea drumul la pod mai devreme de suprabetonarea celui nou... suprabetonare care se va termina cam atunci...
catalinm wrote:
mi se pare 15 aprilie cam mult; la podul Grozavesti n-ar mai fi de facut decat inlocuire linie de tramvai (in curs) si asfaltare ....
Nu mi se pare mult mi se pare un termen realist pentru ca, indiferent de asteptari, era imposibil sa dea drumul la pod mai devreme de suprabetonarea celui nou... suprabetonare care se va termina cam atunci...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Din pacate pentru aceasta intarziere este de vina numai iarna care nu a permis constructorului sa termine lucrarile in zona iar decalarea pentru Grozavesti - Vasile Milea este de 2 luni.
Totusi mare parte din zonele de lucru se vor incheia cel tarziu in luna iulie.
Din pacate pentru aceasta intarziere este de vina numai iarna care nu a permis constructorului sa termine lucrarile in zona iar decalarea pentru Grozavesti - Vasile Milea este de 2 luni.
Totusi mare parte din zonele de lucru se vor incheia cel tarziu in luna iulie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Cum mai arata grafic lucrarea...cu rosu sunt zonele in lucru.
Cum mai arata grafic lucrarea...cu rosu sunt zonele in lucru.
1.grozavesti.JPG (128.82 KB; downloaded 3405 times)
2.orhideelor.JPG (101.52 KB; downloaded 3381 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Finalizate structural, adica ce e mai greu si de durata, astfaltul si parapetii sunt la sfarsit. Albastru este podul metalic Grozavesti.
Finalizate structural, adica ce e mai greu si de durata, astfaltul si parapetii sunt la sfarsit. Albastru este podul metalic Grozavesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Situatia actuala a podului hobanat, cu galben este sectiunea care se monteaza saptamana aceasta, apoi se va continua tot cu zona G iar in aprilie cu zona F, in paralel spre sfarsitul acestei luni va incepe asamblarea zonei de peste CF, zona ce va fi asamblata pe esafodaje temporar in zona D si apoi va fi lansata cu suspensii hidraulice in zona unde ii este locul - E, vor avea loc 2 astfel de lansari, una la mijlocul lui aprilie iar a doua spre inceputul lui mai. In acest timp va fi asamblata si zona C, utlima va ramane pentru sfarsitul lui mai zona D.
La mijlocul lui mai deja vor fi pozitionate primele cabluri si pretensionate, tensionarea finala va avea loc abia dupa ce se monteaza dalele de beton si se face armatura pe pod (perioada iulie-noiembrie).
Situatia actuala a podului hobanat, cu galben este sectiunea care se monteaza saptamana aceasta, apoi se va continua tot cu zona G iar in aprilie cu zona F, in paralel spre sfarsitul acestei luni va incepe asamblarea zonei de peste CF, zona ce va fi asamblata pe esafodaje temporar in zona D si apoi va fi lansata cu suspensii hidraulice in zona unde ii este locul - E, vor avea loc 2 astfel de lansari, una la mijlocul lui aprilie iar a doua spre inceputul lui mai. In acest timp va fi asamblata si zona C, utlima va ramane pentru sfarsitul lui mai zona D.
La mijlocul lui mai deja vor fi pozitionate primele cabluri si pretensionate, tensionarea finala va avea loc abia dupa ce se monteaza dalele de beton si se face armatura pe pod (perioada iulie-noiembrie).
IMG_0156.JPG (141.16 KB; downloaded 3747 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
shoppy
La zona C ar putea deja sa se apuce, cred ca reazemele de beton de pe pilonul principal au deja o saptamana de cand sunt turnate.
Ahaa, la Pasarela Basarab au intarit fundatia si structura pilonului central ca s-o poata taia in doua, chiar ma gandeam ca din cauza acelui pilon nu poate fi taiata in doua, buna idee. Iar pasarela, fiind o structura metalica, cred ca mai devreme se demonteaza, nu se demoleaza.
La zona C ar putea deja sa se apuce, cred ca reazemele de beton de pe pilonul principal au deja o saptamana de cand sunt turnate.
Ahaa, la Pasarela Basarab au intarit fundatia si structura pilonului central ca s-o poata taia in doua, chiar ma gandeam ca din cauza acelui pilon nu poate fi taiata in doua, buna idee. Iar pasarela, fiind o structura metalica, cred ca mai devreme se demonteaza, nu se demoleaza.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Inca nu se apuca de zona C pentru ca reazemele de beton sunt turnate abia pe partea dinspre Dinicu Golescu si pe langa asta saptamana asta mai este de facut o pereche de esafodaje chiar la baza pilonilor.
Inca nu se apuca de zona C pentru ca reazemele de beton sunt turnate abia pe partea dinspre Dinicu Golescu si pe langa asta saptamana asta mai este de facut o pereche de esafodaje chiar la baza pilonilor.
- 2009
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
2009
Patratelele acelea din zonele C, D, E si F reprezinta cumva scrile rulante de la statia de tramvai?? Nu se vede pe schema a fi lasat loc liber intre grizile transversale pentru viitoarele scari. Statia aia de tramvai se va face 100% sau ramane provizorie pe urmatorii 30 ani ca cea din Pasajul Vicotriei?
Patratelele acelea din zonele C, D, E si F reprezinta cumva scrile rulante de la statia de tramvai?? Nu se vede pe schema a fi lasat loc liber intre grizile transversale pentru viitoarele scari. Statia aia de tramvai se va face 100% sau ramane provizorie pe urmatorii 30 ani ca cea din Pasajul Vicotriei?
📖 Pagination options