Topic: Parcul Regele Mihai I (Parcul Herăstrău)
249 posts, 76759 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
ByOnu
Un lucru care ma deranjeaza este faptul ca ALPAB a blocat trotuarul respectiv. Este enervant sa ocolesti pe la Miorita. Pasarela se poate face astfel si DUPA podul CF.
Un lucru care ma deranjeaza este faptul ca ALPAB a blocat trotuarul respectiv. Este enervant sa ocolesti pe la Miorita. Pasarela se poate face astfel si DUPA podul CF.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
abc_XC
ClaudiuL, traversarea podului de cale ferata este din punct de vedere legal INTERZISA, cel putin asa sustine CFR SA http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/si-au-riscat-viata-pentru-un-selfie-si-au-trecut-prin-ei-27-000-de-volti-starea-baietilor-din-bucuresti-delicata.html.
Evident ca problema e rezolvabila, are si mai multe solutii, dar Primaria Generala in loc sa le caute se vaita ca CFR SA e rau si nu le aproba pasarela.
ClaudiuL, traversarea podului de cale ferata este din punct de vedere legal INTERZISA, cel putin asa sustine CFR SA http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/si-au-riscat-viata-pentru-un-selfie-si-au-trecut-prin-ei-27-000-de-volti-starea-baietilor-din-bucuresti-delicata.html.
Evident ca problema e rezolvabila, are si mai multe solutii, dar Primaria Generala in loc sa le caute se vaita ca CFR SA e rau si nu le aproba pasarela.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
andrei11
Reportajul Pro TV e neprofesionist facut, chiar tendentios. E facut de reporteri fara neuroni in cap. Baietii aceia s-au electrocutat nu ca au urcat pe pod, pe cararea destinata pietonilor ( care n-are de-a face cu linia CFR ) ci ca s-au urcat pe structura de rezistenta a podului. Daca te urci acolo inseamna ca esti retardat mintal. Apropo, desi e off topic, si la GdN ( intrarea dinspre Basarab ) sunt tablite pe care scrie ca traversarea liniilor pe acolo e interzisa...
Reportajul Pro TV e neprofesionist facut, chiar tendentios. E facut de reporteri fara neuroni in cap. Baietii aceia s-au electrocutat nu ca au urcat pe pod, pe cararea destinata pietonilor ( care n-are de-a face cu linia CFR ) ci ca s-au urcat pe structura de rezistenta a podului. Daca te urci acolo inseamna ca esti retardat mintal. Apropo, desi e off topic, si la GdN ( intrarea dinspre Basarab ) sunt tablite pe care scrie ca traversarea liniilor pe acolo e interzisa...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
TibiV
Andrei, esti tendentios... Cu baietii !
Reporterul a fost o blonda...
Insa in video este o animatie (de la sec. 54) care arata clar unde anume s-au cocotat cei doi - pe structura "grinda cu zabrele" ...
Mult mai grava este problema cu blonda care sta in capatul podului, langa sine, si se plange ca nu exista nici o bariera care sa nu le permita pietonilor sa treaca.
Ce facem, punem bariera si o ridicam cand trece trenul ?!?!...
Andrei, esti tendentios... Cu baietii !
Reporterul a fost o blonda...
Insa in video este o animatie (de la sec. 54) care arata clar unde anume s-au cocotat cei doi - pe structura "grinda cu zabrele" ...
Mult mai grava este problema cu blonda care sta in capatul podului, langa sine, si se plange ca nu exista nici o bariera care sa nu le permita pietonilor sa treaca.
Ce facem, punem bariera si o ridicam cand trece trenul ?!?!...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
shoppy
Podurile CFR nu au "carari dedicate pietonilor", au cel mult pasarele pentru personalul Infra ce realizeaza lucrari sau inspectii periodice, accesul publicului este interzis pe CF, lucrari de arta CF si terenul aflat in propreitatea CFR Infra.
Podurile CFR nu au "carari dedicate pietonilor", au cel mult pasarele pentru personalul Infra ce realizeaza lucrari sau inspectii periodice, accesul publicului este interzis pe CF, lucrari de arta CF si terenul aflat in propreitatea CFR Infra.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
ClaudiuL
Corect. Pietonii nu au ce cauta acolo. Este o chestiune de timp pina se vor intampla alte accidente. Vara CF de pe pod se umple de lume care admira peisajul. Cred ca mecanicii sunt chiar stresati.
Zona trebuie interzisa si semnalizata corespunzator.
Nu m-ar mira ca parchetul chiar sa verifice aceste responsabilitati.
Corect. Pietonii nu au ce cauta acolo. Este o chestiune de timp pina se vor intampla alte accidente. Vara CF de pe pod se umple de lume care admira peisajul. Cred ca mecanicii sunt chiar stresati.
Zona trebuie interzisa si semnalizata corespunzator.
Nu m-ar mira ca parchetul chiar sa verifice aceste responsabilitati.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
shoppy
Nu exista nici o lege care sa dicteze ca MT sa ia masuri active pentru a preveni acesul in zona de siguranta feroviara, doar sanctiuni pentru cei surprinsi acolo, deci daca intrii si patesti ceva pai zice legea sa nu intrii, deci cum adica incalci legea si dupaia sa vii cu reclamatii!?! ?! ?, hai pa!(lafel ca la rutiera, la ce-ti trebuie balustrada, nu vezi ca ai 10km de DN redus la 30?, nu-i asa ca nu mergeai cu 30?, nu?, hai pa!).
Nu exista nici o lege care sa dicteze ca MT sa ia masuri active pentru a preveni acesul in zona de siguranta feroviara, doar sanctiuni pentru cei surprinsi acolo, deci daca intrii si patesti ceva pai zice legea sa nu intrii, deci cum adica incalci legea si dupaia sa vii cu reclamatii!?! ?! ?, hai pa!(lafel ca la rutiera, la ce-ti trebuie balustrada, nu vezi ca ai 10km de DN redus la 30?, nu-i asa ca nu mergeai cu 30?, nu?, hai pa!).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
ByOnu
Totusi, vorbim despre un PARC, deci inevitabil despre COPII care sunt imprevizibili.
Totusi, vorbim despre un PARC, deci inevitabil despre COPII care sunt imprevizibili.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
Trole
Problema în zonă e că nu există posibilitatea de închidere a traseului în jurul parcului decât pe podul feroviar. Între altele pentru că după pod, pe malul lacului, este debarcaderul vaporașelor de agrement, unde accesul publicului e oprit. Astfel podul este foarte tranzitat și sunt atrași și mulți copii, predispuși la gesturi teribiliste pe fondul vârstei. Interesant e că noul pod a fost construit puțin în amonte față de cel vechi, așa că exista spațiul pentru crearea unei pasarele pietonale separete. Doar că în proiectele noastre omul este... pe nicăieri. Atașez o poză din timpul construcției noului pod, acum 10 ani, în care se vede clar că firul de circulație Băneasa - Pantelimon era la locul lui, iar traseul acestuia putea fi refolosit...
Problema în zonă e că nu există posibilitatea de închidere a traseului în jurul parcului decât pe podul feroviar. Între altele pentru că după pod, pe malul lacului, este debarcaderul vaporașelor de agrement, unde accesul publicului e oprit. Astfel podul este foarte tranzitat și sunt atrași și mulți copii, predispuși la gesturi teribiliste pe fondul vârstei. Interesant e că noul pod a fost construit puțin în amonte față de cel vechi, așa că exista spațiul pentru crearea unei pasarele pietonale separete. Doar că în proiectele noastre omul este... pe nicăieri. Atașez o poză din timpul construcției noului pod, acum 10 ani, în care se vede clar că firul de circulație Băneasa - Pantelimon era la locul lui, iar traseul acestuia putea fi refolosit...
20061021 232 Lucrari Pod Herastrau.jpg (160.58 KB; downloaded 3678 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
andrei11
De ce n-or fi facut si trotuare pentru tot omul la noul pod ? Era asa de greu ?
De ce n-or fi facut si trotuare pentru tot omul la noul pod ? Era asa de greu ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
TibiV
Oare din cauza Curtii de Conturi, care poate sa faca taraboi ca pietonii "nu fac parte din obiectul de activitate" al CFR ?....
Oricum, Andrei are dreptate, s-ar fi putut face niste trotuare exterioare, pe lateralele podului.
Dar asta nu ar ajuta cu nimic in cazul prostilor care se catara pe structura ca sa isi faca selfie...
Una dintre legile lui Murphy pentru ingineri:
"Nu incercati sa proiectati aparate care sa reziste prostilor...
Ei sunt geniali !..."
Oare din cauza Curtii de Conturi, care poate sa faca taraboi ca pietonii "nu fac parte din obiectul de activitate" al CFR ?....
Oricum, Andrei are dreptate, s-ar fi putut face niste trotuare exterioare, pe lateralele podului.
Dar asta nu ar ajuta cu nimic in cazul prostilor care se catara pe structura ca sa isi faca selfie...
Una dintre legile lui Murphy pentru ingineri:
"Nu incercati sa proiectati aparate care sa reziste prostilor...
Ei sunt geniali !..."
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
shoppy
Terenul este al MT, MT nu construieste trotuare si nici nu o sa cedeze vreodata teren langa o CF.
Terenul este al MT, MT nu construieste trotuare si nici nu o sa cedeze vreodata teren langa o CF.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
andrei11
Bine macar ca accepta sa construiasca peroane langa CF sau sa fie poduri / pasaje ( ca la Grant de exemplu ) pe care sa le foloseasca pietonii. Ma astept sa se nasca ideea ca nici in vagoanele de persoane sa nu fie acceptati oameni decât dupa absolvirea unui curs de 6 luni unde sa se prezinte toate riscurile la care poate fi expus un om care calatoreste cu trenul. Exceptie totusi sa faca cei care absolvă Universitatea Politehnica / sectia Transporturi feroviare unde li se pot prezenta riscurile in cadrul unui curs ca si disciplina obligatorie. Mai avem un pic si o dam in absurd. Acolo trebuia prevazut si un trotuar care ar fi putut sa fie folosit de pietonii in cauza.
Sau alta idee, serioasa. Acolo e parc. Ce cauta linia ferata in parc ? S-o duca pe unde vor ei, dar nu prin parc. Ce spui de treaba asta ?
Bine macar ca accepta sa construiasca peroane langa CF sau sa fie poduri / pasaje ( ca la Grant de exemplu ) pe care sa le foloseasca pietonii. Ma astept sa se nasca ideea ca nici in vagoanele de persoane sa nu fie acceptati oameni decât dupa absolvirea unui curs de 6 luni unde sa se prezinte toate riscurile la care poate fi expus un om care calatoreste cu trenul. Exceptie totusi sa faca cei care absolvă Universitatea Politehnica / sectia Transporturi feroviare unde li se pot prezenta riscurile in cadrul unui curs ca si disciplina obligatorie. Mai avem un pic si o dam in absurd. Acolo trebuia prevazut si un trotuar care ar fi putut sa fie folosit de pietonii in cauza.
Sau alta idee, serioasa. Acolo e parc. Ce cauta linia ferata in parc ? S-o duca pe unde vor ei, dar nu prin parc. Ce spui de treaba asta ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor
TibiV
Nu'sh de ce, dar am impresia că CF 800 este mai veche decât Parcul Herăstrău...
Nu'sh de ce, dar am impresia că CF 800 este mai veche decât Parcul Herăstrău...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura pentru sport și agrement din București
•
Choose destination