Topic: Metroul (Underground)
81 posts, 10529 views
📖 Pagination options
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Pentru ca Metropolitan a avut nevoie de un tren in plus dupa trecerea la CBTC (cea de care ai spus in mesajul de sus). Drept urmare, vagonul S7+1 este transferat permanent.
Vagoanele M2D 25382, 25384 si 25386 au fost construite extra pentru flexibilitate. 84 a ramas in Derby prin 2019 iar de 82 nu am nicio idee pe unde e in acest moment.
Pentru ca Metropolitan a avut nevoie de un tren in plus dupa trecerea la CBTC (cea de care ai spus in mesajul de sus). Drept urmare, vagonul S7+1 este transferat permanent.
Vagoanele M2D 25382, 25384 si 25386 au fost construite extra pentru flexibilitate. 84 a ramas in Derby prin 2019 iar de 82 nu am nicio idee pe unde e in acest moment.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Orice informație relevantă este scrisă de personalul stațiilor pe whiteboards, cu markere, "ca la școală".
Mai jos vă prezint un mesaj apărut după ce defecțiunea unui macaz a suspendat pentru câteva ore circulația Piccadilly Line către aeroportul Heathrow.
Remarcați, de asemenea, că porțile stațiilor au fost și ele încuiate ❌.
Exemplul vine dintr-o țară unde informarea corectă și completă a călătorilor înseamnă ceva și trebuie făcută obligatoriu prin orice mijloc există la dispoziție. Nu se bate joc ca în România.
Orice informație relevantă este scrisă de personalul stațiilor pe whiteboards, cu markere, "ca la școală".
Mai jos vă prezint un mesaj apărut după ce defecțiunea unui macaz a suspendat pentru câteva ore circulația Piccadilly Line către aeroportul Heathrow.
Remarcați, de asemenea, că porțile stațiilor au fost și ele încuiate ❌.
Exemplul vine dintr-o țară unde informarea corectă și completă a călătorilor înseamnă ceva și trebuie făcută obligatoriu prin orice mijloc există la dispoziție. Nu se bate joc ca în România.
IMG_20240604_220642.jpg (1.58 MB; downloaded 1220 times)
IMG_20240604_220655.jpg (1.74 MB; downloaded 1220 times)
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Am avut cazuri de "part-suspended" in care aflam absolut din toate sursele posibile, inclusiv iBus. Dar au fost multe cazuri in cei 7 ani de facut naveta zilnic cu metroul in care au existat "batai de joc" si acolo.
Am avut cazuri de "part-suspended" in care aflam absolut din toate sursele posibile, inclusiv iBus. Dar au fost multe cazuri in cei 7 ani de facut naveta zilnic cu metroul in care au existat "batai de joc" si acolo.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Eu sunt doar de 2 ani în Londra, însă până acum nu-mi amintesc să fi fost nemulțumit de proasta informare. Poate în ultimii ani s-au mai îmbunătățit lucrurile...
Ai vreun exemplu concret?
Eu sunt doar de 2 ani în Londra, însă până acum nu-mi amintesc să fi fost nemulțumit de proasta informare. Poate în ultimii ani s-au mai îmbunătățit lucrurile...
Ai vreun exemplu concret?
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Una din cele mai bune amintiri este de prin 2016 cand am pierdut un examen la matematica, pe care l-am dat din nou in toamna Statia LU de pe Northern a fost inchisa fara absolut nicio notificare, pe motivul de Staff Shortage si bineinteles ca am plecat la cea mai apropiata statie de NR pentru a lua macar un tren catre alta statie LU sau spre centru. Acolo erau Severe Delays, pentru ca un ghinion nu vine niciodata singur.. si a trebuit sa iau autobuzul de la statia de National Rail pana in Finchley Road (daca nu ma insel) unde am avut legatura cu un Jubilee/Metropolitan. Au fost multe dati in care am patit ceva asemanator si sa ajung la statie inaintea notificarilor. Acum depinde si de zona statiei si de tipul de eveniment care duce la inchidera statiei/liniei. In exemplul tau, pe linia principala catre aeroport, sunt super convins ca nu o sa vezi vreodata asa ceva.
Una din cele mai bune amintiri este de prin 2016 cand am pierdut un examen la matematica, pe care l-am dat din nou in toamna Statia LU de pe Northern a fost inchisa fara absolut nicio notificare, pe motivul de Staff Shortage si bineinteles ca am plecat la cea mai apropiata statie de NR pentru a lua macar un tren catre alta statie LU sau spre centru. Acolo erau Severe Delays, pentru ca un ghinion nu vine niciodata singur.. si a trebuit sa iau autobuzul de la statia de National Rail pana in Finchley Road (daca nu ma insel) unde am avut legatura cu un Jubilee/Metropolitan. Au fost multe dati in care am patit ceva asemanator si sa ajung la statie inaintea notificarilor. Acum depinde si de zona statiei si de tipul de eveniment care duce la inchidera statiei/liniei. In exemplul tau, pe linia principala catre aeroport, sunt super convins ca nu o sa vezi vreodata asa ceva.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Pentru cine are răbdare să se uite la acest cab-view XXL plin de explicații tehnice / proceduri, peripeții pe traseu (inclusiv aplicarea unei frâne de urgență la minutul 47:20) și în general o mostră de profesionalism, consider că merită:
Pentru cine are răbdare să se uite la acest cab-view XXL plin de explicații tehnice / proceduri, peripeții pe traseu (inclusiv aplicarea unei frâne de urgență la minutul 47:20) și în general o mostră de profesionalism, consider că merită:
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
O parte din garniturile 72-stock de pe Bakerloo Line au fost accesibilizate, fiind amenajate locuri pentru cărucioare și bare de susținere în dreptul ușilor. Locurile pentru cărucioare sunt amenajate în vagoanele compresor, adică al doilea vagon din orice direcție de mers.
Să vedem o comparație before / after:
Friendly reminder: sunt mari șanse ca aceste garnituri să aniverseze 60 de ani în serviciu comercial, deci astfel de investiții își găsesc justificarea.
O parte din garniturile 72-stock de pe Bakerloo Line au fost accesibilizate, fiind amenajate locuri pentru cărucioare și bare de susținere în dreptul ușilor. Locurile pentru cărucioare sunt amenajate în vagoanele compresor, adică al doilea vagon din orice direcție de mers.
Să vedem o comparație before / after:
IMG_20240810_184621.jpg (1.93 MB; downloaded 935 times)
IMG_20240810_183738.jpg (1.95 MB; downloaded 935 times)
Friendly reminder: sunt mari șanse ca aceste garnituri să aniverseze 60 de ani în serviciu comercial, deci astfel de investiții își găsesc justificarea.
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Sunt sanse sa ajunga lejer aproape de 70 de ani chiar. Pacat ca nu transfera 73-urile de pe Piccadilly care sunt mult mai decente. Sunt in momentul actual de doua ori mai multe trenuri 73 decat necesarul de pe Bakerloo, deci se pot transforma fara probleme in trenuri de 7 vagoane.
Sunt sanse sa ajunga lejer aproape de 70 de ani chiar. Pacat ca nu transfera 73-urile de pe Piccadilly care sunt mult mai decente. Sunt in momentul actual de doua ori mai multe trenuri 73 decat necesarul de pe Bakerloo, deci se pot transforma fara probleme in trenuri de 7 vagoane.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
punmeister
Ma dar de noile Siemens Inspiro nu se mai stie nimic inafara de prototipul prezentat la Wegberg-Wildenrath?
Ma dar de noile Siemens Inspiro nu se mai stie nimic inafara de prototipul prezentat la Wegberg-Wildenrath?
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Momentan incep lucrari de imbunatatire a retelei.
Momentan incep lucrari de imbunatatire a retelei.
Series of planned part closures on Piccadilly line as part of vital upgrade work
Closures to allow essential track and platform upgrades to be completed ahead of the first new Piccadilly line test train arriving later this year, and fleet of 94 new trains serving the line from 2025
Weekend part closures on the Piccadilly line in July and August will be followed by a 16-day part closure from Saturday 17 August to Sunday 1 September (Wood Green to Cockfosters and Rayners Lane to Uxbridge), with rail replacement buses available to help customers
Work to be carried out includes renewing track, points and crossings in the Arnos Grove area, and work around Cockfosters Tube station, Cockfosters Depot and the Arnos Grove train sidings to prepare for the new Piccadilly line trains
Piccadilly line customers are advised to plan ahead using TfL's real-time travel information tools including TfL Journey Planner and TfL Go, with detailed travel advice for customers available at: https://tfl.gov.uk/status-updates/major- ... -upgrade
Transport for London (TfL) is advising Piccadilly line customers to plan ahead and allow more time for their journeys as a series of vital track and platform upgrades mean sections of the line will temporarily close this year.
These upgrades are essential to ensure the line is ready for the first new Piccadilly line trains which will arrive in London later this year for testing, and then be introduced as a fleet of 94 new trains from 2025.
https://tfl.gov.uk/info-for/media/press- ... ade-work
- punmeister
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Adrian.B wrote here:Din ce puncte de vedere? Ca și călător zilnic al Picc Line nu găsesc niciun avantaj instantaneu al acestei mutări logistice mamut. Banii ăia mai bine s-ar duce spre achiziționarea de trenuri noi...
Pacat ca nu transfera 73-urile de pe Piccadilly care sunt mult mai decente.
- punmeister
-
Posted:
-
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
Adrian.B
Cred ca e mult mai costisitor sa modernizezi 72-urile. 73-urile au avut parte de o modernizare mult mai ampla facuta de Bombardier, iar diferenta este ca de la cer la pamant. Din punctul meu de vedere, sunt mult mai rapide si silentoase si cu aspect mult mai modern fata de 72, si in plus, au si tabele interioare pentru informarea pasagerilor si nici nu se opresc luminile pe fiecare separator . Plus ca ar avea piese suficiente sa intretina 36 de trenuri pana in ~2035-2040, cu costuri mult mai mici decat intretinerea 72-urilor. E totusi doar o parere personala.
WT_fan06 wrote here:Adrian.B wrote here:Din ce puncte de vedere? Ca și călător zilnic al Picc Line nu găsesc niciun avantaj instantaneu al acestei mutări logistice mamut. Banii ăia mai bine s-ar duce spre achiziționarea de trenuri noi...
Pacat ca nu transfera 73-urile de pe Piccadilly care sunt mult mai decente.
Cred ca e mult mai costisitor sa modernizezi 72-urile. 73-urile au avut parte de o modernizare mult mai ampla facuta de Bombardier, iar diferenta este ca de la cer la pamant. Din punctul meu de vedere, sunt mult mai rapide si silentoase si cu aspect mult mai modern fata de 72, si in plus, au si tabele interioare pentru informarea pasagerilor si nici nu se opresc luminile pe fiecare separator . Plus ca ar avea piese suficiente sa intretina 36 de trenuri pana in ~2035-2040, cu costuri mult mai mici decat intretinerea 72-urilor. E totusi doar o parere personala.
📖 Pagination options