Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 390469 views
📖 Pagination options
- misterr
-
Posted:
-
Nu vă aplecați în afară. E pericoloso sporgersi.
misterr
Azi dimineață am văzut și eu pentru prima dată minunea: Pe M2 era Haga (1117/2117), care avea noul tip de geamuri, care se pot deschide. Nu se știe încă în ce situație, nu există mînere, deschiderea se face cu cheie pătrată sau cu o șurubelniță lată. Deocamdată erau toate închise.
Azi dimineață am văzut și eu pentru prima dată minunea: Pe M2 era Haga (1117/2117), care avea noul tip de geamuri, care se pot deschide. Nu se știe încă în ce situație, nu există mînere, deschiderea se face cu cheie pătrată sau cu o șurubelniță lată. Deocamdată erau toate închise.
- sab
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Gabi23
Da, degeaba ca geamurile alea tot inchise stau mai mereu... Intr-o zi am calatorit cu ea pe M1 (ea mi-a venit in statie la Crangasi, nu am asteptat-o special) si am vrut sa-i deschid un geam cu cheia patrata si un bulangiu de la Scorseze mi-a specificat ca "n-ai voie sa te atingi de el" si l-am trimis in cupla trenului si l-am deschis .
sab wrote:
Haga a ramas un exepriment singular. Din pacate....
Da, degeaba ca geamurile alea tot inchise stau mai mereu... Intr-o zi am calatorit cu ea pe M1 (ea mi-a venit in statie la Crangasi, nu am asteptat-o special) si am vrut sa-i deschid un geam cu cheia patrata si un bulangiu de la Scorseze mi-a specificat ca "n-ai voie sa te atingi de el" si l-am trimis in cupla trenului si l-am deschis .
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
Probabil cineva a facut plangere ca era prea racoare in tren.
Oricum geamurile alea sunt o prostie.
Gabi23 wrote:sab wrote:
Haga a ramas un exepriment singular. Din pacate....
Da, degeaba ca geamurile alea tot inchise stau mai mereu... Intr-o zi am calatorit cu ea pe M1 (ea mi-a venit in statie la Crangasi, nu am asteptat-o special) si am vrut sa-i deschid un geam cu cheia patrata si un bulangiu de la Scorseze mi-a specificat ca "n-ai voie sa te atingi de el" si l-am trimis in cupla trenului si l-am deschis .
Probabil cineva a facut plangere ca era prea racoare in tren.
Oricum geamurile alea sunt o prostie.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
bercenicity
Nu ca e prea racoare, dar se (poate) face un curent de-ti crapa ochii... Air that moves is air that kills!!!
Nu ca e prea racoare, dar se (poate) face un curent de-ti crapa ochii... Air that moves is air that kills!!!
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
3mil
Corect. La IVA nu se simte acest lucru, fiindca e mic vagonul, dar la BM daca ai geamuri deschise in primul vagon si mai ai si in ultimul, ,,te ia pe sus". De-asta cred ca nici nu s-a mai continuat modificarea ramelor.
Corect. La IVA nu se simte acest lucru, fiindca e mic vagonul, dar la BM daca ai geamuri deschise in primul vagon si mai ai si in ultimul, ,,te ia pe sus". De-asta cred ca nici nu s-a mai continuat modificarea ramelor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
subway guru
Komunikat:
http://www.metrorex.ro/_read236-1
24 Iulie 2012.
In vedere optimizarii transportului cu metroul, a cresterii sigurantei in exploatare si confortului calatorilor, Metrorex informeaza asupra faptului ca a demarat programul de instalare a ferestrelor rabatabile in locul celor fixe la trenurile de tip Bombardier.
Pe masura ce lucrarile se desfasoara trenurile cu ferestre modificate se vor pune esalonat in circulatie cu calatori; primele doua trenuri astfel modificate circula deja in metrou cu rezultate bune in ce priveste conditiile de confort.
Totodata Metrorex adapteaza permanent graficele de circulatie, in functie de sezon, conditiile climatice exterioare si aparitia unor evenimente publice, astfel incât se asigura capacitatea de transport necesara si obtinerea unor intervale de circulatie normale pentru calatorie.
Komunikat:
http://www.metrorex.ro/_read236-1
24 Iulie 2012.
In vedere optimizarii transportului cu metroul, a cresterii sigurantei in exploatare si confortului calatorilor, Metrorex informeaza asupra faptului ca a demarat programul de instalare a ferestrelor rabatabile in locul celor fixe la trenurile de tip Bombardier.
Pe masura ce lucrarile se desfasoara trenurile cu ferestre modificate se vor pune esalonat in circulatie cu calatori; primele doua trenuri astfel modificate circula deja in metrou cu rezultate bune in ce priveste conditiile de confort.
Totodata Metrorex adapteaza permanent graficele de circulatie, in functie de sezon, conditiile climatice exterioare si aparitia unor evenimente publice, astfel incât se asigura capacitatea de transport necesara si obtinerea unor intervale de circulatie normale pentru calatorie.
- ByOnu
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Inteleg de la cei care au prins geamurile deschise la Haga ca nu se poate calatori in aceste conditii. Daca o sa tina geamurile inchise cum se intampla acum, o alta investitie inutila..... Deci de ce o facem ???? Pun pariu ca nu costa putin un astfel de geam...
Adevarul este ca o mai mare prostie ca aceste BM cu ventilatie fortata eu nu am vazut. Foarte multe femei folosesc evantaiul, semn ca intr-adevar este o problema cu aceste garnituri. La IVA nu am vazut asa ceva, atata vreme cat se poate deschide un geam.
Daca repeta greseala la CAF-uri si nu instaleaza A/C, putem sa ne luam adio de la calatorii in conditii civilizate.
Inteleg de la cei care au prins geamurile deschise la Haga ca nu se poate calatori in aceste conditii. Daca o sa tina geamurile inchise cum se intampla acum, o alta investitie inutila..... Deci de ce o facem ???? Pun pariu ca nu costa putin un astfel de geam...
Adevarul este ca o mai mare prostie ca aceste BM cu ventilatie fortata eu nu am vazut. Foarte multe femei folosesc evantaiul, semn ca intr-adevar este o problema cu aceste garnituri. La IVA nu am vazut asa ceva, atata vreme cat se poate deschide un geam.
Daca repeta greseala la CAF-uri si nu instaleaza A/C, putem sa ne luam adio de la calatorii in conditii civilizate.
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
cristi20
Al doilea tren l-am vazut ieri in statia Eroilor.
Este ori Dalia (2001) ori Europa(2101), nu am retinut bine.
Am circulat acum cateva zile cu o rama care avea toate geamurile din ultmul vagon deschise.
Nu se face curent atat de rau ca in IVA, care era problema cu geamurile?
Al doilea tren l-am vazut ieri in statia Eroilor.
Este ori Dalia (2001) ori Europa(2101), nu am retinut bine.
Am circulat acum cateva zile cu o rama care avea toate geamurile din ultmul vagon deschise.
Nu se face curent atat de rau ca in IVA, care era problema cu geamurile?
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Problema apare, din cate am inteles, daca deschizi la ambele capete, se formeaza curent foarte puternic pentru ca BM-ul nu este compartimentat.
Eu nu am avut noroc sa prind vreun geam deschis la Haga, asa ca nu pot spune din proprie experienta cum este. La IVA mi se pare OK. Este curent, dar decat sa nu poti sa respiri, mai bine putin curent. Cine nu suporta sta mai ferit...
Intrebarea este, daca nu este nicio problema la BM, de ce circula Haga cu geamurile inchise de cand a fost "modernizata" ?
Problema apare, din cate am inteles, daca deschizi la ambele capete, se formeaza curent foarte puternic pentru ca BM-ul nu este compartimentat.
Eu nu am avut noroc sa prind vreun geam deschis la Haga, asa ca nu pot spune din proprie experienta cum este. La IVA mi se pare OK. Este curent, dar decat sa nu poti sa respiri, mai bine putin curent. Cine nu suporta sta mai ferit...
Intrebarea este, daca nu este nicio problema la BM, de ce circula Haga cu geamurile inchise de cand a fost "modernizata" ?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
autob368
Cred ca este vorba de Europa (1101 - 2101), deoarece ea este titulara pa M1/M3. Din ramele de pe M2 nu am vazut pe M1 / M3 decat pe 1008 - 2008 si 1011 - 2011. Spun lucrul acesta intrucat circul foarte des (3-4 ori pe sapatamana) pe M1 pana la Republica sau M3 (Lujerului - NG1).
Cred ca este vorba de Europa (1101 - 2101), deoarece ea este titulara pa M1/M3. Din ramele de pe M2 nu am vazut pe M1 / M3 decat pe 1008 - 2008 si 1011 - 2011. Spun lucrul acesta intrucat circul foarte des (3-4 ori pe sapatamana) pe M1 pana la Republica sau M3 (Lujerului - NG1).
- misterr
-
Posted:
-
Re: Nu vă aplecați în afară! E pericoloso sporgersi!
misterr
Astăzi am venit și eu acasă pe M2 de la Victoriei la Apărătorii Patriei cu un BM cu aproape toate geamurile deschise. Nu înțelegeam de ce e așa bine (răcoare și aer proaspăt) în vagon... Abia cînd m-am uitat mai bine am văzut că sînt geamurile deschise. Am mers în ultimul vagon, pe scaun (așa merg de obicei, pentru că la Apărătorii Patriei sînt scări doar în capătul ăla), și n-am simțit povestea cu curentul exagerat.
Astăzi am venit și eu acasă pe M2 de la Victoriei la Apărătorii Patriei cu un BM cu aproape toate geamurile deschise. Nu înțelegeam de ce e așa bine (răcoare și aer proaspăt) în vagon... Abia cînd m-am uitat mai bine am văzut că sînt geamurile deschise. Am mers în ultimul vagon, pe scaun (așa merg de obicei, pentru că la Apărătorii Patriei sînt scări doar în capătul ăla), și n-am simțit povestea cu curentul exagerat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Gabi23
DALIA 2001 are montate noile geamuri. Era foarte placut sa calatoresti cu geamurile deschise la un grad mare de incarcare (la ~8:30 intre Piata Unirii si Aurel Vlaicu).
DALIA 2001 are montate noile geamuri. Era foarte placut sa calatoresti cu geamurile deschise la un grad mare de incarcare (la ~8:30 intre Piata Unirii si Aurel Vlaicu).
📖 Pagination options