Topic: Scaunele din mijloacele de transport
102 posts, 41314 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
ByOnu
Sigur sunt vopsite, la fel se vad si cele de pe Citelis. Nu ar fi cheltuit STB bani pentru scaune noi. Pur si simplu sunt vopsite foarte bine, mi se pare o operatiune surprinzator de calitativa pana acum. Sa vedem in timp cum va imbatrani vopseaua si cat de usor vor fi de curatat dupa vandalism.
Sigur sunt vopsite, la fel se vad si cele de pe Citelis. Nu ar fi cheltuit STB bani pentru scaune noi. Pur si simplu sunt vopsite foarte bine, mi se pare o operatiune surprinzator de calitativa pana acum. Sa vedem in timp cum va imbatrani vopseaua si cat de usor vor fi de curatat dupa vandalism.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Chev Celios
Sunt doar fetele de scaune schimbate. Chiar nu cred ca sunt doar vopsite.
Sunt doar fetele de scaune schimbate. Chiar nu cred ca sunt doar vopsite.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
punmeister
Da, pernele de la Citaro Euro 4 pot fi schimbate.
Da, pernele de la Citaro Euro 4 pot fi schimbate.
- Gabi23
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
ByOnu
Nu pot sa neg asta pentru ca nu am prins pe viu scaunele din E4 care fac subiectul discutiei. Dar le-am prins pe cele din Citelis. Tu? Trebuie sa fie cineva care sa le fi vazut pe ambele.
Pur si simplu pare foarte putin plauzibil ca intr-o vreme cu atatea probleme in ceea ce priveste piesele importante sa-si bata cineva capul pentru a cumpara "perne" noi. Cu atat mai putin cu cat pot fi vopsite.
Doi la mana, nu cred ca se pot cumpara pe acest gri inchis lucios. Ele din fabrica au fost gri mat deschis.
Chev Celios wrote here:
Sunt doar fetele de scaune schimbate. Chiar nu cred ca sunt doar vopsite.
Nu pot sa neg asta pentru ca nu am prins pe viu scaunele din E4 care fac subiectul discutiei. Dar le-am prins pe cele din Citelis. Tu? Trebuie sa fie cineva care sa le fi vazut pe ambele.
Pur si simplu pare foarte putin plauzibil ca intr-o vreme cu atatea probleme in ceea ce priveste piesele importante sa-si bata cineva capul pentru a cumpara "perne" noi. Cu atat mai putin cu cat pot fi vopsite.
Doi la mana, nu cred ca se pot cumpara pe acest gri inchis lucios. Ele din fabrica au fost gri mat deschis.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
GPS
Dacă erau noi ar fi trebuit o licitație, în plus se vede că nu numai scaunele au beneficiat de acest tratament. În plus s-au mai vopsit și alte scaune ale autobuzelor E4.
Dacă erau noi ar fi trebuit o licitație, în plus se vede că nu numai scaunele au beneficiat de acest tratament. În plus s-au mai vopsit și alte scaune ale autobuzelor E4.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Axel
2 poze facute aseara in autobuzul #4789 care a circulat pe linia 253 :
2 poze facute aseara in autobuzul #4789 care a circulat pe linia 253 :
284770610_1015730589114448_7275993944114577658_n.jpg (288.2 KB; downloaded 3534 times)
284873059_1684196481941527_7012340386156123470_n.jpg (94.59 KB; downloaded 3534 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Cezar210
4148 (astăzi pe naveta 673. Scaunele par noi cu totul, nu doar revopsite. Singurele care nu erau așa, fiind sparte și murdare erau cele două, mai late, unul în spatele celuilalt, imediat după ușa 1, pe partea dreaptă.
4148 (astăzi pe naveta 673. Scaunele par noi cu totul, nu doar revopsite. Singurele care nu erau așa, fiind sparte și murdare erau cele două, mai late, unul în spatele celuilalt, imediat după ușa 1, pe partea dreaptă.
- Andrei Tudor
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Andrei Tudor
Și 4767 a beneficiat de înlocuirea pernelor scaunelor. Singura problemă a celor noi este că se zgârie mai ușor. Am întâlnit un scaun pe care era scrijelit ceva cu o cheie sau cu un obiect ascuțit.
Și 4767 a beneficiat de înlocuirea pernelor scaunelor. Singura problemă a celor noi este că se zgârie mai ușor. Am întâlnit un scaun pe care era scrijelit ceva cu o cheie sau cu un obiect ascuțit.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
De ce se schimba scaunele?, dupa mine daca nu sunt crapate sau rupte atunci nu trebuiesc schimbate.
De ce se schimba scaunele?, dupa mine daca nu sunt crapate sau rupte atunci nu trebuiesc schimbate.
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Isaac
Se schimbă cu modelul nou, similar cu ce au autobuzele. Mie unul nu îmi plac deloc scaunele portocalii din tramvaie. Mi se par inconfortabile. Cele mai bune scaune din tramvaiele vechi rămân cele de pe V3A FAUR.
Se schimbă cu modelul nou, similar cu ce au autobuzele. Mie unul nu îmi plac deloc scaunele portocalii din tramvaie. Mi se par inconfortabile. Cele mai bune scaune din tramvaiele vechi rămân cele de pe V3A FAUR.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
shoppy
Mi se pare risipa de bani sa se schimbe scaune fara defecte, mai ales ca daca sunt defecte se pot lua scaune de pe cele propuse pentru casare.
Mi se pare risipa de bani sa se schimbe scaune fara defecte, mai ales ca daca sunt defecte se pot lua scaune de pe cele propuse pentru casare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
ByOnu
1. nu am simtit asta niciodata, dar desigur, este un aspect subiectiv.
2. cat de confortabile ar trebui sa fie niste scaune in TP, unde calatoria medie ar fi pe la 10-15 minute?
3. am testat noile scaune tapitate dintr-un CH-PPC verde si nici nu simti tapiseria ...in sens negativ. Practic, este ca si cum ar fi luat un scaun de Otokar si l-ar fi imbracat in textil. Nu sunt moi si comode precum cele din hibride (da, scaunele alea mi se par incredibil de comode pentru TP).
Isaac wrote here:
...nu îmi plac deloc scaunele portocalii din tramvaie. Mi se par inconfortabile...
1. nu am simtit asta niciodata, dar desigur, este un aspect subiectiv.
2. cat de confortabile ar trebui sa fie niste scaune in TP, unde calatoria medie ar fi pe la 10-15 minute?
3. am testat noile scaune tapitate dintr-un CH-PPC verde si nici nu simti tapiseria ...in sens negativ. Practic, este ca si cum ar fi luat un scaun de Otokar si l-ar fi imbracat in textil. Nu sunt moi si comode precum cele din hibride (da, scaunele alea mi se par incredibil de comode pentru TP).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
punmeister
Scaunele de pe CH-PPCurile trecute prin RK sunt diferite ca model fata de Kent. Ele sunt gandite dintr-un plastic extrem de subtire si sa fie "imbracate" intr-o oarecare tapiterie.
Scaunele de pe CH-PPCurile trecute prin RK sunt diferite ca model fata de Kent. Ele sunt gandite dintr-un plastic extrem de subtire si sa fie "imbracate" intr-o oarecare tapiterie.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov
•
Choose destination