Topic: Tramvaiele Astra Imperio din Oradea
127 posts, 54596 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
Thursday, 24.09.2020, 17:30 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
macheta218
Mie personal îmi plac cum arată si cum rulează ,mai silentioase decât ULF . Fața de V3A este un mare pas înainte.
Mie personal îmi plac cum arată si cum rulează ,mai silentioase decât ULF . Fața de V3A este un mare pas înainte.
- orex
-
Posted:
Thursday, 24.09.2020, 19:56 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
orex
Acum sincer, ca si profesionist, ai vrea sa fii in cockpit, in locul colegei de breasla, in Bucuresti?!
Acum sincer, ca si profesionist, ai vrea sa fii in cockpit, in locul colegei de breasla, in Bucuresti?!
- macheta218
-
Posted:
Thursday, 24.09.2020, 22:35 -
- Puss in Boots
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 06:33 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
Puss in Boots
"Si"-ul nu-si are rostul in fraza ta. #savorbimcorect
orex wrote:
Acum sincer, ca si profesionist, ai vrea sa fii in cockpit, in locul colegei de breasla, in Bucuresti?!
"Si"-ul nu-si are rostul in fraza ta. #savorbimcorect
- ticker
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 06:50 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
ticker
Daca e sa critic ceva fara rezerve sunt butoanele industriale din cockpit. Pare ceva de la o centrala nucleara din anii 80...
Daca e sa critic ceva fara rezerve sunt butoanele industriale din cockpit. Pare ceva de la o centrala nucleara din anii 80...
- ByOnu
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 08:06 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
ByOnu
Nu este o critica adusa tramvaielor, dar se merge lent si vad un balans foarte pronuntat in clip.
Nu este o critica adusa tramvaielor, dar se merge lent si vad un balans foarte pronuntat in clip.
- cris_m
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 08:42 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
cris_m
Butoanele ca butoanele, mie controller-ul mi se pare foarte firav, nu pare a fi asa precis. E posibil sa ma insel, aici @macheta218 e mai in masura sa se pronunte.
O alta chestie, tot aud un țăcănit, deduc ca ar fi semnalizarea, dar in linie dreapta la ce util?
Butoanele ca butoanele, mie controller-ul mi se pare foarte firav, nu pare a fi asa precis. E posibil sa ma insel, aici @macheta218 e mai in masura sa se pronunte.
O alta chestie, tot aud un țăcănit, deduc ca ar fi semnalizarea, dar in linie dreapta la ce util?
- macheta218
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 09:46 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
macheta218
Țăcănitul "clicul" acela provine de la acționarea butonului de vigilență care trebuie acționat la maxim 8 secunde.
Țăcănitul "clicul" acela provine de la acționarea butonului de vigilență care trebuie acționat la maxim 8 secunde.
- Albert
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 09:50 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
Albert
Tatra stiu ca are pedala de vigilenta, la V3A cum e? La tramvaiele moderne exista acel brat cu cele 3 butoane specifice.
Tatra stiu ca are pedala de vigilenta, la V3A cum e? La tramvaiele moderne exista acel brat cu cele 3 butoane specifice.
- Chev Celios
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 10:19 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
Chev Celios
Tatra stiu ca accelereaza si franeaza din pedale, iar V3A are o pedala pe care vatmanul (sau bordura ) trebuie sa stea cu piciorul tot timpul.
Tatra stiu ca accelereaza si franeaza din pedale, iar V3A are o pedala pe care vatmanul (sau bordura ) trebuie sa stea cu piciorul tot timpul.
- BGP2597
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 10:33 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
BGP2597
Tatra fiind condusă exclusiv din pedale, nu are pedală de vigilență, că n-ar avea de ce. Cel puțin KT4D-urile Ploieștene au doar două pedale pentru accelerare și frânare. E ca la mașină, dacă nu mai apeși pe accelerație, atunci nu mai accelerează și se oprește (la un moment dat) din inerție.
Tatra fiind condusă exclusiv din pedale, nu are pedală de vigilență, că n-ar avea de ce. Cel puțin KT4D-urile Ploieștene au doar două pedale pentru accelerare și frânare. E ca la mașină, dacă nu mai apeși pe accelerație, atunci nu mai accelerează și se oprește (la un moment dat) din inerție.
- Albert
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 10:52 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
Albert
Eu stiu ca Tatrele bucureștene au 3 pedale: vigilenta, frâna și accelerație.
Eu stiu ca Tatrele bucureștene au 3 pedale: vigilenta, frâna și accelerație.
- BGP2597
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 10:54 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
BGP2597
Interesant. M-aș fi așteptat ca sistemul de acționare să fie identic, mai ales că sunt de vârstă apropiată.
Interesant. M-aș fi așteptat ca sistemul de acționare să fie identic, mai ales că sunt de vârstă apropiată.
- cris_m
-
Posted:
Friday, 25.09.2020, 12:00 -
Re: Tramvaie Astra-Siemens Imperio in Oradea
cris_m
T4R din Bucuresti au 3 pedale: vigilenta care e mai in stanga si frana, respectiv acceleratie in dreapta. Vigilenta e langa sticla de apa.
T4R din Bucuresti au 3 pedale: vigilenta care e mai in stanga si frana, respectiv acceleratie in dreapta. Vigilenta e langa sticla de apa.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)
•
Choose destination