Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 410 ale CFR Călători modernizate la Reloc (începând din anul 2020)

213 posts, 98098 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) Gabi23

Era chiar atât de greu să echipeze aceste locomotive de viteză, cu pantografe model Schunk WBL-Z?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Utilizator anonim

Foarte ciudata decizia de a le echipa cu EPuri. Mai ales ca ne uitam ca la SCRL se pun WBLuri pe clasice seria 40.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 MariusCFRBucuresti

EA 804 ieri in depoul Bucuresti Calatori pregatita pentru tren 1753 in directia Suceava Nord.  :)
804.jpg (622.79 KB; downloaded 5766 times)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) cris_m

Si astazi la intoarcere dinspre Suceava:
DSC_6073.jpg (1.26 MB; downloaded 5533 times)
DSC_6076.jpg (1.29 MB; downloaded 5613 times)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 George

Utilizator anonim wrote:
Foarte ciudata decizia de a le echipa cu EPuri. Mai ales ca ne uitam ca la SCRL se pun WBLuri pe clasice seria 40.


Aceste pantografe puse limitează viteza maximă?

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) punmeister

Da, EPurile permit Vmax de 140 km/h, in timp ce WBL-Z permite intre 160-200 km/h Vmax.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Utilizator anonim

Se merge si cu 160 cu ele, 189 a facut probe de viteza fara probleme in vara iar 804 este in grafic si la trenuri de viteza de Constanta.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 MariusCFRBucuresti

Se poate merge si cu 200 km/h cu EP-uri.  :) Nu exista nici-o limitata de viteza la ele.


 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Robert

Deciz a fost una pur financiară, ce e mai ieftin. Nu știu de ce se miră lumea  :popa:  Locomotivele trebuie să meargă cu 160 km/h conform caietului de sarcini, nu contează cu ce pantografe.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) Utilizator anonim

Le vor schimba peste cativa ani ca la cele 477.

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 shoppy

Teoretic nu le limiteaza nimic, practic le limiteaza infrastructura, nu construieste nimeni infrastructura care sa reziste fezabil financiar la monstru de 120t cu suspensii de acum 50 de ani gonind cu mai mult de 120km/h. Pe M1000 s-a deripat prisma in curbe, pe M800 crapa inimile macazelor(ca nu sunt curbe).
Pe M800 mai important este sa se inlocuiasca bucatile nemodernizate din Dragalina si Fetesti, sa puna inima mobila la toate macazele de pe directa si sa scoata restrictiile de pe podurile peste Dunare, s-ar castiga mai mult chiar scazandu-se viteza de la 160 la 140 pe Pantelimon - Fetesti.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020) Utilizator anonim

804 merge constant la depoul BC, avand destul de putine probleme, ramane sa vedem cand va creste ritmul livrarilor acestor locomotive.

De la depoul BC vor pleca la transformare cel putin toate 45urile „clasice” din curte, nu se stie daca si cele ICOLizate ulterior.
DSC_1834.JPG (679.33 KB; downloaded 5058 times)

 


Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 ALEXCFRBV

Adica locomotiva 318 se va transforma din clasa 45 in clasa 41?
318,320,365,349,395 va pleca la modernizarea la Reloc?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2 Utilizator anonim

Avand in vedere ca sunt de 160, cel mai probabil isi vor pastra clasa 45, doar ca vor fi Relocizate.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2454 forum members have written 436962 posts in 5455 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use