Topic: Locomotive clasa 410 ale CFR Călători modernizate la Reloc (începând din anul 2020)
213 posts, 98098 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020)
Gabi23
Era chiar atât de greu să echipeze aceste locomotive de viteză, cu pantografe model Schunk WBL-Z?
Era chiar atât de greu să echipeze aceste locomotive de viteză, cu pantografe model Schunk WBL-Z?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
Utilizator anonim
Foarte ciudata decizia de a le echipa cu EPuri. Mai ales ca ne uitam ca la SCRL se pun WBLuri pe clasice seria 40.
Foarte ciudata decizia de a le echipa cu EPuri. Mai ales ca ne uitam ca la SCRL se pun WBLuri pe clasice seria 40.
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
MariusCFRBucuresti
EA 804 ieri in depoul Bucuresti Calatori pregatita pentru tren 1753 in directia Suceava Nord.
EA 804 ieri in depoul Bucuresti Calatori pregatita pentru tren 1753 in directia Suceava Nord.
804.jpg (622.79 KB; downloaded 5766 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020)
cris_m
Si astazi la intoarcere dinspre Suceava:
Si astazi la intoarcere dinspre Suceava:
DSC_6073.jpg (1.26 MB; downloaded 5533 times)
DSC_6076.jpg (1.29 MB; downloaded 5613 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
George
Aceste pantografe puse limitează viteza maximă?
Utilizator anonim wrote:
Foarte ciudata decizia de a le echipa cu EPuri. Mai ales ca ne uitam ca la SCRL se pun WBLuri pe clasice seria 40.
Aceste pantografe puse limitează viteza maximă?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020)
punmeister
Da, EPurile permit Vmax de 140 km/h, in timp ce WBL-Z permite intre 160-200 km/h Vmax.
Da, EPurile permit Vmax de 140 km/h, in timp ce WBL-Z permite intre 160-200 km/h Vmax.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
Utilizator anonim
Se merge si cu 160 cu ele, 189 a facut probe de viteza fara probleme in vara iar 804 este in grafic si la trenuri de viteza de Constanta.
Se merge si cu 160 cu ele, 189 a facut probe de viteza fara probleme in vara iar 804 este in grafic si la trenuri de viteza de Constanta.
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
MariusCFRBucuresti
Se poate merge si cu 200 km/h cu EP-uri. Nu exista nici-o limitata de viteza la ele.
Se poate merge si cu 200 km/h cu EP-uri. Nu exista nici-o limitata de viteza la ele.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
Robert
Deciz a fost una pur financiară, ce e mai ieftin. Nu știu de ce se miră lumea Locomotivele trebuie să meargă cu 160 km/h conform caietului de sarcini, nu contează cu ce pantografe.
Deciz a fost una pur financiară, ce e mai ieftin. Nu știu de ce se miră lumea Locomotivele trebuie să meargă cu 160 km/h conform caietului de sarcini, nu contează cu ce pantografe.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020)
Utilizator anonim
Le vor schimba peste cativa ani ca la cele 477.
Le vor schimba peste cativa ani ca la cele 477.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
shoppy
Teoretic nu le limiteaza nimic, practic le limiteaza infrastructura, nu construieste nimeni infrastructura care sa reziste fezabil financiar la monstru de 120t cu suspensii de acum 50 de ani gonind cu mai mult de 120km/h. Pe M1000 s-a deripat prisma in curbe, pe M800 crapa inimile macazelor(ca nu sunt curbe).
Pe M800 mai important este sa se inlocuiasca bucatile nemodernizate din Dragalina si Fetesti, sa puna inima mobila la toate macazele de pe directa si sa scoata restrictiile de pe podurile peste Dunare, s-ar castiga mai mult chiar scazandu-se viteza de la 160 la 140 pe Pantelimon - Fetesti.
Teoretic nu le limiteaza nimic, practic le limiteaza infrastructura, nu construieste nimeni infrastructura care sa reziste fezabil financiar la monstru de 120t cu suspensii de acum 50 de ani gonind cu mai mult de 120km/h. Pe M1000 s-a deripat prisma in curbe, pe M800 crapa inimile macazelor(ca nu sunt curbe).
Pe M800 mai important este sa se inlocuiasca bucatile nemodernizate din Dragalina si Fetesti, sa puna inima mobila la toate macazele de pe directa si sa scoata restrictiile de pe podurile peste Dunare, s-ar castiga mai mult chiar scazandu-se viteza de la 160 la 140 pe Pantelimon - Fetesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2020)
Utilizator anonim
804 merge constant la depoul BC, avand destul de putine probleme, ramane sa vedem cand va creste ritmul livrarilor acestor locomotive.
De la depoul BC vor pleca la transformare cel putin toate 45urile „clasice” din curte, nu se stie daca si cele ICOLizate ulterior.
804 merge constant la depoul BC, avand destul de putine probleme, ramane sa vedem cand va creste ritmul livrarilor acestor locomotive.
De la depoul BC vor pleca la transformare cel putin toate 45urile „clasice” din curte, nu se stie daca si cele ICOLizate ulterior.
DSC_1834.JPG (679.33 KB; downloaded 5058 times)
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
ALEXCFRBV
Adica locomotiva 318 se va transforma din clasa 45 in clasa 41?
318,320,365,349,395 va pleca la modernizarea la Reloc?
Adica locomotiva 318 se va transforma din clasa 45 in clasa 41?
318,320,365,349,395 va pleca la modernizarea la Reloc?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotivele EA ale CFR Calatori modernizate la Reloc (2
Utilizator anonim
Avand in vedere ca sunt de 160, cel mai probabil isi vor pastra clasa 45, doar ca vor fi Relocizate.
Avand in vedere ca sunt de 160, cel mai probabil isi vor pastra clasa 45, doar ca vor fi Relocizate.
📖 Pagination options