Topic: Știri și articole din presă
132 posts, 52747 views
📖 Pagination options
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Pentru ca e printre putinele articole de presa despre obiectivul asta, altceva mai bun nu este. De exemplu, pana la materialul asta eu nu am vazut vreun reprezentant al constructorului care sa dea un interviu.
Pentru ca e printre putinele articole de presa despre obiectivul asta, altceva mai bun nu este. De exemplu, pana la materialul asta eu nu am vazut vreun reprezentant al constructorului care sa dea un interviu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
Pentru că ne-am învățat să apreciem reportajele după unicul criteriu de care suntem capabili, numărul de like-uri de pe rețelele de socializare. Iar noii lideri spirituali ai mapamondului sunt influencerii. Adică un reportaj < beton > este cel care adună pe Facebook cele mai multe like-uri și care este condus de un neica nimeni care este urmărit de ( sute ) de mii de "gâsculițe" ( și de gâsculiți ). Dacă gâsculiților le-aș spune gânsaci, gânsacul s-ar simți jignit. Gâsculițelor le-am pus ghilimelele de rigoare ca înaripatele să nu se simtă prost. Oricum unul din interlocuitori este dus cu pluta, cel care propunea pasajul pe direcția Șoselei Colentina.
Pentru că ne-am învățat să apreciem reportajele după unicul criteriu de care suntem capabili, numărul de like-uri de pe rețelele de socializare. Iar noii lideri spirituali ai mapamondului sunt influencerii. Adică un reportaj < beton > este cel care adună pe Facebook cele mai multe like-uri și care este condus de un neica nimeni care este urmărit de ( sute ) de mii de "gâsculițe" ( și de gâsculiți ). Dacă gâsculiților le-aș spune gânsaci, gânsacul s-ar simți jignit. Gâsculițelor le-am pus ghilimelele de rigoare ca înaripatele să nu se simtă prost. Oricum unul din interlocuitori este dus cu pluta, cel care propunea pasajul pe direcția Șoselei Colentina.
- zapacitu
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Bun, in cazul asta, putem sa desfiintam toate sectiunile de stiri si articole de presa de la toate lucrarile
Bun, in cazul asta, putem sa desfiintam toate sectiunile de stiri si articole de presa de la toate lucrarile
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
Păi să știi că ai dreptate, 99 % din reporterițele de serviciu sunt fufe de fufe. Bine, nu ele concep știrile, dar de ce acceptă să debiteze prostii ? Ținta la care se uită televiziunile este Nu calitatea informației ci audiența / publicitatea / banii încasați.
Faza cu riveranii nemulțumiți putea să lipsească dar au pus-o special pentru ceea ce am spus eu mai sus, audiența / publicitatea / banii încasați. Iar fraza ăluia care propunea pasajul invers ( dealungul Colentinei ) trebuia să fie tăiată, să i se atragă atenția că spune o prostie.
Păi să știi că ai dreptate, 99 % din reporterițele de serviciu sunt fufe de fufe. Bine, nu ele concep știrile, dar de ce acceptă să debiteze prostii ? Ținta la care se uită televiziunile este Nu calitatea informației ci audiența / publicitatea / banii încasați.
Faza cu riveranii nemulțumiți putea să lipsească dar au pus-o special pentru ceea ce am spus eu mai sus, audiența / publicitatea / banii încasați. Iar fraza ăluia care propunea pasajul invers ( dealungul Colentinei ) trebuia să fie tăiată, să i se atragă atenția că spune o prostie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
cris_m
Sunt inca foarte multi care considera ca asa trebuia facut pasajul, neintelegand niste notiuni minime de politice urbane si trafic urban. Sigur, nici nu a avut cine sa le explice nefericitilor, insa sunt convins ca si daca s-ar fi intamplat, tot pe a lor o tineau una si buna... instinctul de conservare a teritoriului primeaza in fata ratiunii, ca asa e fiinta umana.
Legat de jurnalism in sine, cred ca a explicat @TibiV de nenumarate ori care e faza, cred ca nu mai e cazul sa reluam discutia. Insa ce putem face noi? Sa filtram acele stiri total aberante, iar pe cele mai de "Doamne ajuta" sa le despicam rational, elegant, daca e cazul. Nu vad o problema in faptul ca a fost postat acest material, ii dau dreptate lui @Cristi N, e primul cu cineva implicat in proiect. Posibil sa vedem mai multe in urmatoarea perioada, mai de calitate, cu cineva mai avizat in prim-plan...sper sa nu ma insel.
In ceea ce priveste experientele mele cu jurnalistii, va spun ca nu am refuzat interviuri in numele asociatiei, chiar daca stiam ca in 99% din cazuri nu va iesi ce ma asteptam si mi s-a confirmat de fiecare data ca am avut dreptate. Inclusiv la interviuri live au grija sa duca discutia in directia care trebuie, sa dea bine la public. In mod normal as fi renuntat, dar mai exista acolo un 1% de jurnalism de calitate, documentat si menit sa informeze, nu sa faca rating. Consider ca acesta merita putina sustinere, respectiv niste opinii avizate. Opinii care pot fi extrase si de aici, asadar hai sa nu abordam o atitudine repulsiva, asta daca vreti sa mai fim considerati "experti" in ale transportului si mobilitatii urbane.
Sunt inca foarte multi care considera ca asa trebuia facut pasajul, neintelegand niste notiuni minime de politice urbane si trafic urban. Sigur, nici nu a avut cine sa le explice nefericitilor, insa sunt convins ca si daca s-ar fi intamplat, tot pe a lor o tineau una si buna... instinctul de conservare a teritoriului primeaza in fata ratiunii, ca asa e fiinta umana.
Legat de jurnalism in sine, cred ca a explicat @TibiV de nenumarate ori care e faza, cred ca nu mai e cazul sa reluam discutia. Insa ce putem face noi? Sa filtram acele stiri total aberante, iar pe cele mai de "Doamne ajuta" sa le despicam rational, elegant, daca e cazul. Nu vad o problema in faptul ca a fost postat acest material, ii dau dreptate lui @Cristi N, e primul cu cineva implicat in proiect. Posibil sa vedem mai multe in urmatoarea perioada, mai de calitate, cu cineva mai avizat in prim-plan...sper sa nu ma insel.
In ceea ce priveste experientele mele cu jurnalistii, va spun ca nu am refuzat interviuri in numele asociatiei, chiar daca stiam ca in 99% din cazuri nu va iesi ce ma asteptam si mi s-a confirmat de fiecare data ca am avut dreptate. Inclusiv la interviuri live au grija sa duca discutia in directia care trebuie, sa dea bine la public. In mod normal as fi renuntat, dar mai exista acolo un 1% de jurnalism de calitate, documentat si menit sa informeze, nu sa faca rating. Consider ca acesta merita putina sustinere, respectiv niste opinii avizate. Opinii care pot fi extrase si de aici, asadar hai sa nu abordam o atitudine repulsiva, asta daca vreti sa mai fim considerati "experti" in ale transportului si mobilitatii urbane.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Cris_m singura idee care imi vine in minte e sa incercati voi ca asociatie sa luati legatura cu anumite publicatii. Un simplu comunicat de presa poate sa fie ignorat foarte usor dar daca incercati sa abordati reporterii direct sunt sanse sa aveti mai multe sanse de reusita
Cris_m singura idee care imi vine in minte e sa incercati voi ca asociatie sa luati legatura cu anumite publicatii. Un simplu comunicat de presa poate sa fie ignorat foarte usor dar daca incercati sa abordati reporterii direct sunt sanse sa aveti mai multe sanse de reusita
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
La ziaristi e ca la covid, daca scoate unul o perla ce are ceva iz de senzational se molipsesc imediat toti si inunda mass media cu stirile bomba fasaite.
La ziaristi e ca la covid, daca scoate unul o perla ce are ceva iz de senzational se molipsesc imediat toti si inunda mass media cu stirile bomba fasaite.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
PTMZ
Sursa: Economica
Primarul general al Capitalei Nicușor Dan a declarat luni că a avut o discuţie cu primarul de la Sectorul 2, care şi-a arătat disponibiltatea de a prelua proiectul Pasajului Doamna Ghica, însă cei doi urmează să mai discute pe marginea acestui subiect.
„În proictul de buget nu figurează bani din partea Primăriei Capitalei pentru Doamna Ghica”, a spus Nicuşor Dan.
Pasionații de infrastructură apreciază însă că transferul marilor proiecte de investiții ale Primăriei Capitalei către alte entități nu este însă chiar atât de ușor de realizat.
Pasajul Doamna Ghica este unul dintre cele mai avansate lucrări de infrastructură rutieră ale Capitalei. „Progresul fizic al lucrărilor de la Pasajul Doamna Ghica este de aproape 50%, conform raportărilor consultantului proiectului. Menționăm că tablierul metalic reprezintă 50% din lucrare. Progresul fizic al lucrărilor de la Prelungirea Ghencea este de 3%. Au fost executate lucrări doar pe sectorul Strada Brașov- Râul Doamnei”, potrivit reprezentanților municipalității.
Pentru proiectul de modernizare de la Prelungirea Ghencea, municipalitatea alocă 10 milioane de lei anul acesta. Suma este însă cu mult sub necesarul finalizării lucrărilor.
Pe 1 martie, primarul general al Capitalei Nicușor Dan a anunțat că Primăria București vrea să transfere Pasajul Doamna Ghica, nodul intermodal Vergului, modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea şi lucrările la şcoli la Compania Naţională de Investiţii (CNI ) sau la primăriile de sector, pentru că NU sunt suficienţi bani la buget şi conturile municipalităţii sunt în continuare blocate, potrivit Radio România Actualități.
“Pentru lucrarea de la intersecţia Doamna Ghica dar şi pentru Prelungirea Ghencea suntem în discuţii pentru ca aceste lucrări să fie realizate fie de Compania Naţională de Investiţii (CNI ) fie de primăriile de sector. Nu este normal ca bucureştenii să sufere pentru că există nişte datorii pe care le are Primăria Capitalei“, a declarat atunci Nicuşor Dan.
Pe de altă parte, în ianuarie, reprezentanții municipalității susțineau pentru Economica.net că în luna februarie urmau să înceapă lucrările la marile proiecte de investiții. Ei dădeau asigurări că vor fi continuate lucrările la Pasajul Doamna Ghica și Prelungirea Ghencea, unde șantierele sunt și acum oprite.
Șantiere abandonate din 2020
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica și Prelungirea Ghencea au fost abandonate încă de anul trecut, după ce muncitorii nu își mai primiseră salariile pe câteva luni iar furnizorii nu mai livraseră materiale, nefiind plătiți la rândul lor, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Trustrului de Clădiri Metropolitane (TCM), constructorul celor două proiecte.
Pasionații de infrastructură au surprins la rândul lor situația de pe șantierul Pasajului Doamna Ghica, unde lucrările au fost abandonate din 7 decembrie, conform informațiilor lor.
Imaginile dezolante cu șantierul părăsit arată cum bucureștenii din zonă trebuie să circule prin noroaie și pe trotuare înguste
Sursa: Economica
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Utilajele primariei ruginesc de 3 luni sub Pasajul Grant, daca nu au bani atunci de ce nu le vand?
Utilajele primariei ruginesc de 3 luni sub Pasajul Grant, daca nu au bani atunci de ce nu le vand?
DSC06078.JPG (532.94 KB; downloaded 3713 times)
DSC06079.JPG (505.27 KB; downloaded 3712 times)
DSC06080.JPG (594.31 KB; downloaded 3711 times)
DSC06081.JPG (514.04 KB; downloaded 3716 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andreiiul
La cum sunt aruncate impreuna cu restul de materiale si dimensiuni s-ar putea sa fie resturi de borduri.
Apropo de Pasajul Grant: aici mai continua reabilitarea celuilalt sens sau e alt proiect ingropat de ambii primari?
La cum sunt aruncate impreuna cu restul de materiale si dimensiuni s-ar putea sa fie resturi de borduri.
Apropo de Pasajul Grant: aici mai continua reabilitarea celuilalt sens sau e alt proiect ingropat de ambii primari?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
PTMZ
Sursa: Economica
Primăria Sectorului 2 ar putea aloca anul acesta 30 de milioane de lei pentru Pasajul Doamna Ghica, potrivit primarului de sector Radu Mihaiu. Contractul pentru proiectul început de Primăria Capitalei are o valoare de peste 110 milioane de lei, fără TVA.
„Bugetul propus pentru 2021 e despre dezvoltare. Peste o treime din fonduri se duc în investiții”, spune Radu Mihaiu pe pagina sa de Facebook.
Acesta a discutat anterior cu primarul general Nicușor Dan despre preluarea proiectului Pasajul Doamna Ghica, în contextul în care Primăria Capitalei nu a mai alocat fonduri pentru finalizarea sa în 2021, ci doar pentru plata datoriilor.
Pasajul Doamna Ghica este unul dintre cele mai avansate lucrări de infrastructură rutieră ale Capitalei. „Progresul fizic al lucrărilor de la Pasajul Doamna Ghica este de aproape 50%, conform raportărilor consultantului proiectului. Menționăm că tablierul metalic reprezintă 50% din lucrare. Progresul fizic al lucrărilor de la Prelungirea Ghencea este de 3%. Au fost executate lucrări doar pe sectorul Strada Brașov- Râul Doamnei”, potrivit reprezentanților municipalității.
Șantier abandonat din 2020
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica au fost abandonate încă de anul trecut, după ce muncitorii nu își mai primiseră salariile pe câteva luni iar furnizorii nu mai livraseră materiale, nefiind plătiți la rândul lor, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Trustrului de Clădiri Metropolitane (TCM), constructorul proiectului.
Pasionații de infrastructură au surprins la rândul lor situația de pe șantierul Pasajului Doamna Ghica, unde lucrările au fost abandonate din 7 decembrie, conform informațiilor lor.
Contractul pentru execuția pasajului a fost semnat cu Trustul de Clădiri Metropolitane, în mai 2019, valoarea acestuia fiind de circa 110 milioane lei fără TVA.
Sursa: Economica
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
CiprianTRB
Sectorul 2 sprijină la concret finalizarea Podului Doamna Ghica. Și cu bani. Și cu teren.
Luminița de la capătul tunelului începe să se întrevadă. Astăzi, s-a votat o hotărâre pe care am înaintat-o Consiliului Local al Sectorului 2 cu privire la Podul Doamna Ghica. Sectorul 2 se va asocia cu Primăria București și va sprijini masiv finalizarea acestei lucrări importante de infrastructură rutieră. Iată și cum:
1. Finanțăm investiția.
Ne vom asocia cu Primăria București pentru a finanța în comun acest proiect major de mobilitate urbană. Am prevăzut 30 de milioane de lei în Bugetul Sectorului 2 special pentru: finalizarea lucrărilor la pasaj, reconfigurarea soluției tehnice pentru susținerea liniei de tramvai și pentru canalizarea pluvială. PMB va investi 39 de milioane lei și va derula proiectul prin Trustul de Clădiri Metropolitane (TCM), aceasta fiind, totodată, și cea mai rapidă soluție.
2. Eliminăm un alt blocaj al șantierului.
Vedeți, nu toate blocajele țin de bani, ci și de chestiuni tehnice. Nu voi intra în prea multe tehnicități, ci doar trebuie să știți că Sectorul 2 va pune la dispoziție și terenul în care se va construi un bazin de retenție ape pluviale. Acest lucru l-am convenit cu cei de la Apele Romane și astfel vom obține un aviz important pentru demararea șantierului. Mai există un avantaj – existența acestui bazin va încheia și epoca inundării zonei Doamna Ghica.
3. Terminăm cu calvarul din zonă.
M-am întâlnit frecvent cu reprezentanții TCM, iar o cerință imperativă pe care le-am adresat-o a fost să urgenteze lucrările de la sol. Lucrările de relocare rețele sunt finalizate în proporție de 90%, lucrările de infrastructură drum sunt finalizate în proporție de 80%. Se pot urgenta. Rezidenții din zonă nu mai pot trăi într-un „etern șantier”, în poluare, nămol și într-un peisaj deplorabil.
Facebook - Radu Mihaiu
Sectorul 2 sprijină la concret finalizarea Podului Doamna Ghica. Și cu bani. Și cu teren.
Luminița de la capătul tunelului începe să se întrevadă. Astăzi, s-a votat o hotărâre pe care am înaintat-o Consiliului Local al Sectorului 2 cu privire la Podul Doamna Ghica. Sectorul 2 se va asocia cu Primăria București și va sprijini masiv finalizarea acestei lucrări importante de infrastructură rutieră. Iată și cum:
1. Finanțăm investiția.
Ne vom asocia cu Primăria București pentru a finanța în comun acest proiect major de mobilitate urbană. Am prevăzut 30 de milioane de lei în Bugetul Sectorului 2 special pentru: finalizarea lucrărilor la pasaj, reconfigurarea soluției tehnice pentru susținerea liniei de tramvai și pentru canalizarea pluvială. PMB va investi 39 de milioane lei și va derula proiectul prin Trustul de Clădiri Metropolitane (TCM), aceasta fiind, totodată, și cea mai rapidă soluție.
2. Eliminăm un alt blocaj al șantierului.
Vedeți, nu toate blocajele țin de bani, ci și de chestiuni tehnice. Nu voi intra în prea multe tehnicități, ci doar trebuie să știți că Sectorul 2 va pune la dispoziție și terenul în care se va construi un bazin de retenție ape pluviale. Acest lucru l-am convenit cu cei de la Apele Romane și astfel vom obține un aviz important pentru demararea șantierului. Mai există un avantaj – existența acestui bazin va încheia și epoca inundării zonei Doamna Ghica.
3. Terminăm cu calvarul din zonă.
M-am întâlnit frecvent cu reprezentanții TCM, iar o cerință imperativă pe care le-am adresat-o a fost să urgenteze lucrările de la sol. Lucrările de relocare rețele sunt finalizate în proporție de 90%, lucrările de infrastructură drum sunt finalizate în proporție de 80%. Se pot urgenta. Rezidenții din zonă nu mai pot trăi într-un „etern șantier”, în poluare, nămol și într-un peisaj deplorabil.
Facebook - Radu Mihaiu
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination