Topic: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)
103 posts, 37510 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
PaulIP
Acum vad ca are deflector de curent la geamul lateral al vatmanului. Interesant accesoriu. Nu cred ca e facut pe comanda, deci probabil era chiar din fabricatie montat.
Acum vad ca are deflector de curent la geamul lateral al vatmanului. Interesant accesoriu. Nu cred ca e facut pe comanda, deci probabil era chiar din fabricatie montat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Utilizator anonim
Nu stiu ce rost mai avea sa se agite cu el, nu a mai circulat de peste 8 ani, parca prin 2010 a iesit ultima data si oricum in ultimii lui ani a circulat mai mult ca tramvai de ocazie. Iar o reparatie capitala este cam imposibil sa ii faca, nu stiu cati oameni specializati la el mai au in depou, iar piese abia mai vin la STB care are curtea plina, mai ales ca e vagon cu federe mecanice. Iar sa vina la STB cred ca mai scumpa e actiunea decat sa repare unul din zecile care stau pe dreapta la noi. Deci casarea ramane cam singura „solutie”. Când vor sa il taie, anul asta?
Nu stiu ce rost mai avea sa se agite cu el, nu a mai circulat de peste 8 ani, parca prin 2010 a iesit ultima data si oricum in ultimii lui ani a circulat mai mult ca tramvai de ocazie. Iar o reparatie capitala este cam imposibil sa ii faca, nu stiu cati oameni specializati la el mai au in depou, iar piese abia mai vin la STB care are curtea plina, mai ales ca e vagon cu federe mecanice. Iar sa vina la STB cred ca mai scumpa e actiunea decat sa repare unul din zecile care stau pe dreapta la noi. Deci casarea ramane cam singura „solutie”. Când vor sa il taie, anul asta?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
punmeister
Puteau sa-l aduca la Bucuresti pentru o eventuala transformare in V3A-R-CA, asta daca mai au in plan.
Puteau sa-l aduca la Bucuresti pentru o eventuala transformare in V3A-R-CA, asta daca mai au in plan.
- Cristian P.
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Cristian P.
Vagonul este funcțional...pe propriile boghiuri s-a deplasat din hală până în curte și invers.
Problema este că l-au lăsat în zăpadă/ploaie/caniculă ani la rând...singura lui necesitate a reprezentat-o lipsa bandajelor.
S-au apucat de curând să ia anumite piese de pe el (barele de susținere din interior,motorașele de la usi etc) urmând a fi casat cat de curând.
Vagonul este funcțional...pe propriile boghiuri s-a deplasat din hală până în curte și invers.
Problema este că l-au lăsat în zăpadă/ploaie/caniculă ani la rând...singura lui necesitate a reprezentat-o lipsa bandajelor.
S-au apucat de curând să ia anumite piese de pe el (barele de susținere din interior,motorașele de la usi etc) urmând a fi casat cat de curând.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
WT_fan06
Sau o transformare în vehicul de muzeu, mult mai potrivită. Pentru un eventual viitor muzeu. Dar ce muzeu să faci dacă toate vehiculele de muzeu au fost tăiate. A se vedea câte vehicule ex sunt în topicul județului. Nimic nu a rămas sau va rămâne.
punmeister wrote:
Puteau sa-l aduca la Bucuresti pentru o eventuala transformare in V3A-R-CA, asta daca mai au in plan.
Sau o transformare în vehicul de muzeu, mult mai potrivită. Pentru un eventual viitor muzeu. Dar ce muzeu să faci dacă toate vehiculele de muzeu au fost tăiate. A se vedea câte vehicule ex sunt în topicul județului. Nimic nu a rămas sau va rămâne.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
cris_m
1. Vezi ce zice Marian despre piese si oameni. Ce sa vezi, foarte greu de reparat...
2. Terminati cu prostia aia de V3A-R-Ț sau cum ii zice. La Bucuresti trebuie tramvaie noi, nu modernizari din astea pe genunchi
1. Vezi ce zice Marian despre piese si oameni. Ce sa vezi, foarte greu de reparat...
2. Terminati cu prostia aia de V3A-R-Ț sau cum ii zice. La Bucuresti trebuie tramvaie noi, nu modernizari din astea pe genunchi
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Puss in Boots
La Bucuresti se vor aduce tramvaie noi dar necesarul e de mai multe sute. Pana sa avem asa ceva (la cat se screm pt prima suta; de cand se vorbeste de ele?) eu zic ca mai bine sa mai dea o viata noua unor tramvaie mai vechi decat sa le caseze. Trebuie sa fim realisti, nu pupa Bucurestiul atatea sute de tramvaie noi asa simplu si intre timp ce facem?
La Bucuresti se vor aduce tramvaie noi dar necesarul e de mai multe sute. Pana sa avem asa ceva (la cat se screm pt prima suta; de cand se vorbeste de ele?) eu zic ca mai bine sa mai dea o viata noua unor tramvaie mai vechi decat sa le caseze. Trebuie sa fim realisti, nu pupa Bucurestiul atatea sute de tramvaie noi asa simplu si intre timp ce facem?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Utilizator anonim
La Bucuresti modernizate cele pe care le avem si tinut de ele. Apoi vin cele 100 noi, sa speram, iar de taiat nu prea mai ai ce, alea 20 de Tatra se elimina usor.
La Bucuresti modernizate cele pe care le avem si tinut de ele. Apoi vin cele 100 noi, sa speram, iar de taiat nu prea mai ai ce, alea 20 de Tatra se elimina usor.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
cris_m
Nu faceti si voi greseala autoritatilor de a sustine cumpararea masiva de vehicule! Orice achizitie respectabila se face pe loturi, astfel incat retragerea sa se faca treptat, iar parcul sa fie mereu in modernizare.
Nu faceti si voi greseala autoritatilor de a sustine cumpararea masiva de vehicule! Orice achizitie respectabila se face pe loturi, astfel incat retragerea sa se faca treptat, iar parcul sa fie mereu in modernizare.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
ADK
Pentru pasionați e o pierdere, într-adevăr, dar pentru cei în drept nu. Poate că ar fi meritat păstrat într-un colț din depou pentru ocazii speciale, dar ce pierdere să mai aibă dacă oricum au casat până și ce era tras pe dreapta pentru muzeu...
Pentru pasionați e o pierdere, într-adevăr, dar pentru cei în drept nu. Poate că ar fi meritat păstrat într-un colț din depou pentru ocazii speciale, dar ce pierdere să mai aibă dacă oricum au casat până și ce era tras pe dreapta pentru muzeu...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-201x)
BGP2597
Din păcate, la aproape 10 ani de la retragerea sa din circulație, ultimul V3A din afara Bucureștiului a început să fie descompletat în vederea casării, după ce ani de zile a fost considerat o piatră de care toată lumea se împiedica în depou. Cel puțin până în anul 2016 vagonul era funcțional, fiind mutat din curte în hală și înapoi pe propriile puteri.
Din păcate, la aproape 10 ani de la retragerea sa din circulație, ultimul V3A din afara Bucureștiului a început să fie descompletat în vederea casării, după ce ani de zile a fost considerat o piatră de care toată lumea se împiedica în depou. Cel puțin până în anul 2016 vagonul era funcțional, fiind mutat din curte în hală și înapoi pe propriile puteri.
1.jpg (141.25 KB; downloaded 3857 times)
2.jpg (148.11 KB; downloaded 3860 times)
3.jpg (120 KB; downloaded 3855 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-201x)
ADK
Poate părea absurd, dar să știți că fie mașină, autobuz sau tramvai, la un moment-dat ajunge în starea în care să te încurce fiindcă cel puțin tramvaiul din poze, nu-și mai avea nici-un rost. Nici nu se repara, fie în vederea revenirii în traseu ca tramvai obișnuit, fie pentru diverse ocazii speciale, nici nu avea vreo valoare pentru cei de la "birouri" în vederea păstrării, după cum s-a întâmplat cu 2202/2280/2291, 5203, 5208 și FBW (5205, ultima picătură de Rocar, mai merge că și-a primit rostul lui). Singura valoare al tramvaiului, nu rămâne decât pasionaților și eventual, al câtorva angajați fără vreo putere...
Poate părea absurd, dar să știți că fie mașină, autobuz sau tramvai, la un moment-dat ajunge în starea în care să te încurce fiindcă cel puțin tramvaiul din poze, nu-și mai avea nici-un rost. Nici nu se repara, fie în vederea revenirii în traseu ca tramvai obișnuit, fie pentru diverse ocazii speciale, nici nu avea vreo valoare pentru cei de la "birouri" în vederea păstrării, după cum s-a întâmplat cu 2202/2280/2291, 5203, 5208 și FBW (5205, ultima picătură de Rocar, mai merge că și-a primit rostul lui). Singura valoare al tramvaiului, nu rămâne decât pasionaților și eventual, al câtorva angajați fără vreo putere...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-201x)
Puss in Boots
Mai bine il trimit la URAC, il iau la pila si iese inca un "tractor" pentru STB.
Mai bine il trimit la URAC, il iau la pila si iese inca un "tractor" pentru STB.
📖 Pagination options