Topic: Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 5 (ex-Connexxion Schiphol)
60 posts, 20552 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 5 (ex-Connexxion Schiphol)
ADK
UME ex. 3992 în iarna anului 2013:
Autor: Metropolitan456
UMM ex. 3971 la sfârșitul verii anului 2015:
Autor: busfreak
UMO ex. 3974 în toamna anului 2014:
Autor: busfreak
UMP ex. 3980 în iarna anului 2012:
Autor: Flying Dutchman
UMR ex. 3982 în primăvara anului 2013:
Autor: Jan Korte
UME ex. 3992 în iarna anului 2013:
Autor: Metropolitan456
227469.jpg (425.1 KB; downloaded 773 times)
UMM ex. 3971 la sfârșitul verii anului 2015:
Autor: busfreak
212192.jpg (389.19 KB; downloaded 773 times)
UMO ex. 3974 în toamna anului 2014:
Autor: busfreak
214902.jpg (377.76 KB; downloaded 773 times)
UMP ex. 3980 în iarna anului 2012:
Autor: Flying Dutchman
251139.jpg (422.2 KB; downloaded 773 times)
UMR ex. 3982 în primăvara anului 2013:
Autor: Jan Korte
214230.jpg (470.63 KB; downloaded 773 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 5 (ex-Connexxion Schiphol)
ADK
UMT pe linia 6 la cap de linie Comat, autobuz ce a primit recent ca și altele echipajul de pe un Citea (judecând introducerea electricelor, retragerea unor VDL Ambassador și repartizarea ulterioară a Citea-urilor pe liniile preorășenești, însă nu au ajuns încă toate, cel puțin HSZ, HSU, HSW și HSX rulează încă pe liniile urbane):
UMT este o mașină puțin mai deosebită, find singura dintre cele 3 Citaro cu oglinda pe dreapta lungă (stil București), alături de ULX și UMC, și una dintre cele două (nu o mai știu pe cealaltă) dotată cu cârlig și priză pentru remorcă (find destinată inițial liniei estivale 17, linie ce la momentul actual este mai mult desființată decât suspendată pe timpul rece), ce erau folosite pentru bicicletele turiștilor.
UMT pe linia 6 la cap de linie Comat, autobuz ce a primit recent ca și altele echipajul de pe un Citea (judecând introducerea electricelor, retragerea unor VDL Ambassador și repartizarea ulterioară a Citea-urilor pe liniile preorășenești, însă nu au ajuns încă toate, cel puțin HSZ, HSU, HSW și HSX rulează încă pe liniile urbane):
IMG_20240412_195537_HDR.jpg (1.99 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195608_HDR.jpg (1.56 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195641_HDR.jpg (1.99 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195655_HDR.jpg (1.63 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195712_HDR.jpg (1.99 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195719_HDR.jpg (1.98 MB; downloaded 656 times)
IMG_20240412_195728_HDR.jpg (1.6 MB; downloaded 656 times)
UMT este o mașină puțin mai deosebită, find singura dintre cele 3 Citaro cu oglinda pe dreapta lungă (stil București), alături de ULX și UMC, și una dintre cele două (nu o mai știu pe cealaltă) dotată cu cârlig și priză pentru remorcă (find destinată inițial liniei estivale 17, linie ce la momentul actual este mai mult desființată decât suspendată pe timpul rece), ce erau folosite pentru bicicletele turiștilor.
- TTony
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 5 (ex-Connexxion Schiphol)
TTony
Nu era vreun ecran de genul undeva in interior (la sofer)? Asta in general la toate masinile Transbus, nu doar la Citaro-uri.
Daca nu era, nu ai vreo idee de la ce firma este "ecranul" din ultima poza? (cea din partea dreapta ma intereseaza mai mult).
Scuzati calitatea pozei.
Nu era vreun ecran de genul undeva in interior (la sofer)? Asta in general la toate masinile Transbus, nu doar la Citaro-uri.
Daca nu era, nu ai vreo idee de la ce firma este "ecranul" din ultima poza? (cea din partea dreapta ma intereseaza mai mult).
Scuzati calitatea pozei.
PXL_20230901_144822879~2.jpg (136.02 KB; downloaded 586 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 5 (ex-Connexxion Schiphol)
ADK
Ba există, poziționat stânga-sus, dar nu l-am surprins în niciuna din poze.
La momentul actual Transbus funcționează simultan cu 2 sisteme - OpenDevul (care va dispărea împreună cu validatoarele verzi) și cel nou, care vine cu validatoarele portocalii și bilete QR, se văd pe bord unul lângă altul.
Controlorii încă sunt puțin dați peste cap cu 2 sisteme rulând simultan, pentru cardurile vechi au un telefon, iar pentru cel nou alt telefon. Când bagă un telefon în buzunar, când îl scoate pe celălalt, apoi iar îl scoate pe primul și tot așa, unii nici nu mai fac asta dacă ai card și nu bilet, nu știu de ce nu s-a rămas pe un singur sistem cum e în București din 2006. Aici după ce că destui sunt la un nivel josnic în ceea ce privește evoluția, de bagă biletul în validatorul BCR sau cardul fix pe ecran și nu în zona citirii, automate pe Bd. Unirii cu un delay de zile mari când îți procuri bilet, întreprinderea mai face și schimbări la care nu toți reușesc să țină pasul. Nu de puține ori, nu știu de ce eu din atâția inși, sunt întrebat în locul șoferului de autobuz de cum se folosesc corect titlurile de călătorie, sau unde să coboare/schimbe pentru o anumită companie (cu toate că orașul încă nu-l cunosc așa cum mi-aș fi dorit), de ajut deseori și cu validatorul BCR mai ales pe liniile preorășenești, ori le compostez eu biletele deși nu este nimic complicat. Ce nu mă bag e la SMS-uri, care pentru fiecare linie și zonă (mai ales metropolitane) au diverse coduri, însă cei drept logice.
Legat puțin de autobuze - o parte din Citaro deja stau tot mai prost cu podeaua din mijloc, de la acest tip de autobuz mereu încerc să evit ușa 2 că pur și simplu podeaua se duce în gol vreo câțiva cm...
Ba există, poziționat stânga-sus, dar nu l-am surprins în niciuna din poze.
La momentul actual Transbus funcționează simultan cu 2 sisteme - OpenDevul (care va dispărea împreună cu validatoarele verzi) și cel nou, care vine cu validatoarele portocalii și bilete QR, se văd pe bord unul lângă altul.
Controlorii încă sunt puțin dați peste cap cu 2 sisteme rulând simultan, pentru cardurile vechi au un telefon, iar pentru cel nou alt telefon. Când bagă un telefon în buzunar, când îl scoate pe celălalt, apoi iar îl scoate pe primul și tot așa, unii nici nu mai fac asta dacă ai card și nu bilet, nu știu de ce nu s-a rămas pe un singur sistem cum e în București din 2006. Aici după ce că destui sunt la un nivel josnic în ceea ce privește evoluția, de bagă biletul în validatorul BCR sau cardul fix pe ecran și nu în zona citirii, automate pe Bd. Unirii cu un delay de zile mari când îți procuri bilet, întreprinderea mai face și schimbări la care nu toți reușesc să țină pasul. Nu de puține ori, nu știu de ce eu din atâția inși, sunt întrebat în locul șoferului de autobuz de cum se folosesc corect titlurile de călătorie, sau unde să coboare/schimbe pentru o anumită companie (cu toate că orașul încă nu-l cunosc așa cum mi-aș fi dorit), de ajut deseori și cu validatorul BCR mai ales pe liniile preorășenești, ori le compostez eu biletele deși nu este nimic complicat. Ce nu mă bag e la SMS-uri, care pentru fiecare linie și zonă (mai ales metropolitane) au diverse coduri, însă cei drept logice.
Legat puțin de autobuze - o parte din Citaro deja stau tot mai prost cu podeaua din mijloc, de la acest tip de autobuz mereu încerc să evit ușa 2 că pur și simplu podeaua se duce în gol vreo câțiva cm...
📖 Pagination options