Topic: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
106 posts, 37638 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Der Hofmeister
De acord cu tine, Andrei. In completarea mesajului tau, sunt de parere ca progresul prin evolutie consistenta e cheia succesului intotdeauna. Intotdeauna, un Citaro va fi instant recunoscut ca fiind un Citaro. Tine de filozofia brand-ului in sine. De aceea, liniile de design ale noului Citaro sunt atat de familiare. Un design coerent si evoluat la nivel de detalii, de stilistica pentru a fi in ton cu toata filozofia unificata de design a Daimler AG, in speta Mercedes-Benz (automobile, autovehicule utilitare, camioane si autobuze). Schimbarile substantiale sunt cele tehnice, la nivel de tehnologii de propulsie Mercedes-Benz fiind “on top”, alaturi de MAN.
Evident, toapa de Voluntari a considerat ca parandaratul se impune, astfel ca ne vom turcifica in curand. Nu am nici cea mai mica farama de optimism in ceea ce priveste aceste autobuze cu nume de tigari. Pur si simplu, contrar curentului general care a demonizat industria germana in ultimii ani, un lucru imi e clar: ca posesor fidel a doua automobile germane (un BMW Seria 5 si un Volkswagen Passat Variant) si cunoscand fenomenul, un kitsch turcesc sau asiatic nu se va ridica niciodata la nivel impus de un brand german. Nu exista comparatie in ceea ce priveste rigoarea si finetea executiei si sentimentul de soliditate si siguranta pe care ti-l da un automobil german.
Utilizator anonim wrote:
Cateva imagini de aseara de la mine, iar pareri foarte pe scurt, Mercedes e Mercedes fara dubiu, calitate, eleganta, performanta, dar fata de Citaro ale noastre singura diferenta este curatenia si intretinerea, linia de design a autobuzului este aceeasi cu ce avem noi. Daca ar fi fost intretinute corect si mai ales mentinute curate, nu existau diferente prea mari de aspect intre ce avem noi si autobuzul din teste. Era frumos daca cele 400 erau chiar si Citaro diesel modelul asta.
De acord cu tine, Andrei. In completarea mesajului tau, sunt de parere ca progresul prin evolutie consistenta e cheia succesului intotdeauna. Intotdeauna, un Citaro va fi instant recunoscut ca fiind un Citaro. Tine de filozofia brand-ului in sine. De aceea, liniile de design ale noului Citaro sunt atat de familiare. Un design coerent si evoluat la nivel de detalii, de stilistica pentru a fi in ton cu toata filozofia unificata de design a Daimler AG, in speta Mercedes-Benz (automobile, autovehicule utilitare, camioane si autobuze). Schimbarile substantiale sunt cele tehnice, la nivel de tehnologii de propulsie Mercedes-Benz fiind “on top”, alaturi de MAN.
Evident, toapa de Voluntari a considerat ca parandaratul se impune, astfel ca ne vom turcifica in curand. Nu am nici cea mai mica farama de optimism in ceea ce priveste aceste autobuze cu nume de tigari. Pur si simplu, contrar curentului general care a demonizat industria germana in ultimii ani, un lucru imi e clar: ca posesor fidel a doua automobile germane (un BMW Seria 5 si un Volkswagen Passat Variant) si cunoscand fenomenul, un kitsch turcesc sau asiatic nu se va ridica niciodata la nivel impus de un brand german. Nu exista comparatie in ceea ce priveste rigoarea si finetea executiei si sentimentul de soliditate si siguranta pe care ti-l da un automobil german.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Asta e, poate avem noroc la celelalte licitatii.
Asta e, poate avem noroc la celelalte licitatii.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
anndrei
Si cei de la MB parca au vrut sa ne dea peste nas cu acest model
Si cei de la MB parca au vrut sa ne dea peste nas cu acest model
- oache81
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
oache81
Eu zic ca voi comparati mere cu pere.
Cat costa acest autobuz?
Cat merge cu un plin?
Daca ai 200 de autobuze si n-ai decat o statie de alimentare ce faci? Folosesti 2-3 pe zi si pe restul le lasi in garaj?
Asa si cu alea electrice mergi 2-3 ore si pe urma le lasi peste noapte la incarcat.
Tehnologia asta nu e inca asa de bine pusa la punct incat sa poata fi utilizata la scara larga, cel putin nu la noi.
Si oricum pentru poluare zero folosesti tramvaie si troleibuze nu motor cu ardere indiferent de care ar fi ala.
Eu zic ca voi comparati mere cu pere.
Cat costa acest autobuz?
Cat merge cu un plin?
Daca ai 200 de autobuze si n-ai decat o statie de alimentare ce faci? Folosesti 2-3 pe zi si pe restul le lasi in garaj?
Asa si cu alea electrice mergi 2-3 ore si pe urma le lasi peste noapte la incarcat.
Tehnologia asta nu e inca asa de bine pusa la punct incat sa poata fi utilizata la scara larga, cel putin nu la noi.
Si oricum pentru poluare zero folosesti tramvaie si troleibuze nu motor cu ardere indiferent de care ar fi ala.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Victor92
Circula fara probleme pana saptamana viitoare pe linia 336 din Bucuresti
Mercedes-Benz Citaro NGT - Linia 336 - 03 Octombrie 2018 - Bulevardul Iuliu Maniu (Piata Leul)
Circula fara probleme pana saptamana viitoare pe linia 336 din Bucuresti
Mercedes-Benz Citaro NGT - Linia 336 - 03 Octombrie 2018 - Bulevardul Iuliu Maniu (Piata Leul)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Totusi, nu pot sa nu remarc cat de vizibil este indicativul liniei si cat de "scris" este traseul pe firme...
Totusi, nu pot sa nu remarc cat de vizibil este indicativul liniei si cat de "scris" este traseul pe firme...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Pai normal, pentru ca astea sunt alte firme fata de ce foloseste STB.
Pai normal, pentru ca astea sunt alte firme fata de ce foloseste STB.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
Să înțeleg că tanti Firea, duamna, vrea să (re)introducă autobuzele cu două uși, ca cele de pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej ?
Să înțeleg că tanti Firea, duamna, vrea să (re)introducă autobuzele cu două uși, ca cele de pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej ?
10-4-2018 8-48-06 PM.jpg (52 KB; downloaded 3587 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Asta e doar modelul de prezentare a MB. Daca o sa cumpere, iti dai seama ca o sa cumpere cu 3 usi (12m) sau cu 4 usi (18m).
O sa fie reintroduse in curand, sub forma Kenturilor scurte (cele de 10,8m)
Asta e doar modelul de prezentare a MB. Daca o sa cumpere, iti dai seama ca o sa cumpere cu 3 usi (12m) sau cu 4 usi (18m).
O sa fie reintroduse in curand, sub forma Kenturilor scurte (cele de 10,8m)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Utilizator anonim
Eu as lua fara usa in fata, ca la LFuri )
Eu as lua fara usa in fata, ca la LFuri )
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
af39cb73c95a3674_800x800ar.jpg (39.74 KB; downloaded 3573 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Victor92
Sa urmarim si cateva poze de la inaltime realizate astazi, 04 Octombrie 2018.
NGT + 4155
Sa urmarim si cateva poze de la inaltime realizate astazi, 04 Octombrie 2018.
NGT + 4155
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Am fost și eu azi cu el, este turul 2bis... Am de spus un singur cuvant despre el: e superb. Revin diseară sau mâine cu niște poze .
Am fost și eu azi cu el, este turul 2bis... Am de spus un singur cuvant despre el: e superb. Revin diseară sau mâine cu niște poze .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
Hai să ajungem la o înțelegere.
E superb dacă comparăm cu altă entitate.
Așadar dacă e superb vreau o comparație cu altceva, respectiv cu Mercedesurile noastre << cele de toate zilele >>.
Exemple :
- De ce scaunele sunt superbe față de scaunele Mercedesurilor actuale.
- De ce barele de susținere sunt superbe față de barele de susținere ale Mercedesurilor actuale.
- De ce podeaua este superbă față de podeaua Mercedesurilor actuale.
- De ce bordul / volanul / pedalele / frâna de mână / scaunul șoferului/ blablabla sunt superbe față de bordul / volanul / pedalele / frâna de mână / scaunul șoferului Mercedesurilor actuale.
- Semnalizatoarele, farurile, geamurile, parbrizul, oglinzile retrovizoare, etc, etc.
Hai să ajungem la o înțelegere.
E superb dacă comparăm cu altă entitate.
Așadar dacă e superb vreau o comparație cu altceva, respectiv cu Mercedesurile noastre << cele de toate zilele >>.
Exemple :
- De ce scaunele sunt superbe față de scaunele Mercedesurilor actuale.
- De ce barele de susținere sunt superbe față de barele de susținere ale Mercedesurilor actuale.
- De ce podeaua este superbă față de podeaua Mercedesurilor actuale.
- De ce bordul / volanul / pedalele / frâna de mână / scaunul șoferului/ blablabla sunt superbe față de bordul / volanul / pedalele / frâna de mână / scaunul șoferului Mercedesurilor actuale.
- Semnalizatoarele, farurile, geamurile, parbrizul, oglinzile retrovizoare, etc, etc.
📖 Pagination options