Topic: Tramvaie pentru deszăpezire
93 posts, 46401 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
PaulIP
Greu nu, dar sa si stie meserie cei care fac modificarile.
Practic toata partea electrica/electronica trebuie schimbata, incepand cu surse si rezistente si terminand cu cablaraie. Dublându-se numarul consumatorilor se schimba total si "cifrele" din calcule
Greu nu, dar sa si stie meserie cei care fac modificarile.
Practic toata partea electrica/electronica trebuie schimbata, incepand cu surse si rezistente si terminand cu cablaraie. Dublându-se numarul consumatorilor se schimba total si "cifrele" din calcule
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
ByOnu
Pe bune, nu merita! Cel putin in cazul celor speciale deszapezire. La maxim 10 zile pe an cate circula, nu renteaza.
Pe bune, nu merita! Cel putin in cazul celor speciale deszapezire. La maxim 10 zile pe an cate circula, nu renteaza.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
shoppy
Cand ai un vehicul cu motor DC care va merge in general doar inainte atunci se prevad doar 2-3 contacte pentru inapoi, ca sa implementezi acelasi numar de contacte si pentru inainte si pentru inapoi complexitatea este cel putin dubla, de aceea, decat sa ai niste piese mai complicate si unicat doar pentru cateva tramvaie, mai usor este sa faci prosteala aceea, mai ales ca o faci cu piese existente.
Cand ai un vehicul cu motor DC care va merge in general doar inainte atunci se prevad doar 2-3 contacte pentru inapoi, ca sa implementezi acelasi numar de contacte si pentru inainte si pentru inapoi complexitatea este cel putin dubla, de aceea, decat sa ai niste piese mai complicate si unicat doar pentru cateva tramvaie, mai usor este sa faci prosteala aceea, mai ales ca o faci cu piese existente.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Trole
ITB-ul are niște argumente.
1. Preferă ca pantograful să fie în față, pentru a se putea acționa și bloca în mod unitar macazele electrice. (Macaze electrice - ce-or fi alea? )
2. S-a preferat separarea completa a comenzilor electrice. Personal cred că singura opțiune avută în vedere a fost că e mai simplu așa. În cazul ușilor (la V3A-2S), chiar am întrebat în URAC de ce nu s-a prevăzut posibilitatea executării comenzilor pentru toate ușile din oricare cabină. Răspunsul a fost simplu și șmecheresc: - dacă greșește vatmanul și deschide ușile pe partea opusă stației? Dar la metrou sau oriunde în altă parte în lumea asta cum de nu greșește aș fi putut replica.
PS 3. În cazul pantografelor asimetrice, sunt convins că RATB-ul preferă să fie amplasate întotdeauna cu „genunchiul” înspre sensul de mers.
Notă: Singurele excepții de la regulă sunt 3001 și 3002...
andrei11 wrote:
Era asa de greu sa se proiecteze ( sa se faca modificarea ) la acest tramvai / la siameze ca sa fie necesar un singur pantograf ?
ITB-ul are niște argumente.
1. Preferă ca pantograful să fie în față, pentru a se putea acționa și bloca în mod unitar macazele electrice. (Macaze electrice - ce-or fi alea? )
2. S-a preferat separarea completa a comenzilor electrice. Personal cred că singura opțiune avută în vedere a fost că e mai simplu așa. În cazul ușilor (la V3A-2S), chiar am întrebat în URAC de ce nu s-a prevăzut posibilitatea executării comenzilor pentru toate ușile din oricare cabină. Răspunsul a fost simplu și șmecheresc: - dacă greșește vatmanul și deschide ușile pe partea opusă stației? Dar la metrou sau oriunde în altă parte în lumea asta cum de nu greșește aș fi putut replica.
PS 3. În cazul pantografelor asimetrice, sunt convins că RATB-ul preferă să fie amplasate întotdeauna cu „genunchiul” înspre sensul de mers.
Notă: Singurele excepții de la regulă sunt 3001 și 3002...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
shoppy
Da, este mult mai usor sa pui 2 sisteme deja existente si complet separate decat sa te chinui sa faci ceva mai bun, probabil ca si in inventar le numarau ca 2 tramvaie, sau tramvai cu 2 sisteme redundante, deh, randament dublu, ce destepti suntem, ca sticla de bere de 1l.
Da, este mai usor de comandat macazul daca vatmanul stie ca pantograful este cam deasupra lui, decat inspe metrii mai in spate, mai ales daca mergi intr-o singura directie.
Ideea de genunchi inainte a aparut din conceptul "ce arata bine si functioneaza bine", si apoi nu a mai fost nevoie sa fie revizuita(bine, la cateva luni de circulatie pe 42 la 3001 s-a stricat ceva si a circulat vreo 3 luni "cu spatele", fara nici o problema).
Da, este mult mai usor sa pui 2 sisteme deja existente si complet separate decat sa te chinui sa faci ceva mai bun, probabil ca si in inventar le numarau ca 2 tramvaie, sau tramvai cu 2 sisteme redundante, deh, randament dublu, ce destepti suntem, ca sticla de bere de 1l.
Da, este mai usor de comandat macazul daca vatmanul stie ca pantograful este cam deasupra lui, decat inspe metrii mai in spate, mai ales daca mergi intr-o singura directie.
Ideea de genunchi inainte a aparut din conceptul "ce arata bine si functioneaza bine", si apoi nu a mai fost nevoie sa fie revizuita(bine, la cateva luni de circulatie pe 42 la 3001 s-a stricat ceva si a circulat vreo 3 luni "cu spatele", fara nici o problema).
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Rathgeber2523
027 manevrat in Depoul Dudesti
027 manevrat in Depoul Dudesti
IMG_2207.jpg (242.83 KB; downloaded 7510 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Tom
Inițial, acest model de vagon (cel puțin vagoanele 022 și 023) așa au fost la început, aveau un spațiu deschis în mijloc. Practic, cele două cabine erau independente la propriu, neexistând decât un spațiu fără acoperiș între ele. O altă explicație (la acest vagon) ar fi că datorită acelor rezistențe de deasupra, nu este posibilă montarea unui pantograf simetric și probabil la momentul construirii lor, ITB avea probleme cu pantografele asimetrice la vagoane când mergeau cu ele invers.
Plus ce s'a mai scris înainte.
Era asa de greu sa se proiecteze ( sa se faca modificarea ) la acest tramvai / la siameze ca sa fie necesar un singur pantograf ?
Inițial, acest model de vagon (cel puțin vagoanele 022 și 023) așa au fost la început, aveau un spațiu deschis în mijloc. Practic, cele două cabine erau independente la propriu, neexistând decât un spațiu fără acoperiș între ele. O altă explicație (la acest vagon) ar fi că datorită acelor rezistențe de deasupra, nu este posibilă montarea unui pantograf simetric și probabil la momentul construirii lor, ITB avea probleme cu pantografele asimetrice la vagoane când mergeau cu ele invers.
Plus ce s'a mai scris înainte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
andrei11
Voi m-ati ametit de tot. Am pus o intrebare la Discutii Diverse.
Poate imi dati un raspuns. Multumesc.
Voi m-ati ametit de tot. Am pus o intrebare la Discutii Diverse.
Poate imi dati un raspuns. Multumesc.
- V2A
-
Posted:
-
- PinkyHog
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaie pentru deszăpezire
Victor92
Plugul 04 in actiune in aceasta noapte ...
04 - Calea Mosilor (Statia "Bd.Carol I") - 26 Februarie 2018
Plugul 04 in actiune in aceasta noapte ...
04 - Calea Mosilor (Statia "Bd.Carol I") - 26 Februarie 2018
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Tramvaie utilitare
alexxd_31
Il tot intalesc pe 032 seara pe la Iancului mergand spre Dristor. E folosit pe undeva?
Il tot intalesc pe 032 seara pe la Iancului mergand spre Dristor. E folosit pe undeva?
tmp-cam-312449173.jpg (744.99 KB; downloaded 4956 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie utilitare
Utilizator anonim
06 in probe acum cateva minute...
06 in probe acum cateva minute...
LRM_EXPORT_78937932385639_20191007_113420657.jpeg (1.15 MB; downloaded 4709 times)
LRM_EXPORT_78990072365563_20191007_113512797.jpeg (1.29 MB; downloaded 4712 times)
📖 Pagination options