Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
551 posts, 140079 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Bun, si pana la urma cum se va face racordarea la M4? Se foloseste amorsa lasata pe sensul catre Straulesti? Iar pe sensul celalalt in ce punct va fi racordul: in zona de galerie dintre Pod Constanta-str. Bucegi, de tunel intre str. Bucegi si Chibrit sau se va construi o noua nava la statia 1Mai, urmand ca racordul sa fie de exemplu in zona macazelor din capatul catre Grivita? Ce o sa fie aici: PLS-uri, PSS-uri? Exista deja o gandire referitoare la cum se va asigura circulatia trenurilor de metrou catre si dinspre Straulesti si ce portiuni de strada vor fi blocate cu santierul?
Bun, si pana la urma cum se va face racordarea la M4? Se foloseste amorsa lasata pe sensul catre Straulesti? Iar pe sensul celalalt in ce punct va fi racordul: in zona de galerie dintre Pod Constanta-str. Bucegi, de tunel intre str. Bucegi si Chibrit sau se va construi o noua nava la statia 1Mai, urmand ca racordul sa fie de exemplu in zona macazelor din capatul catre Grivita? Ce o sa fie aici: PLS-uri, PSS-uri? Exista deja o gandire referitoare la cum se va asigura circulatia trenurilor de metrou catre si dinspre Straulesti si ce portiuni de strada vor fi blocate cu santierul?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Unde si cand s-a discutat si rasdiscutat???
andrei11 wrote:
Subiectul racordului de la 1 Mai a mai fost discutat si rasdiscutat pana acum.
Unde si cand s-a discutat si rasdiscutat???
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu se va face nicio nava noua (peron suplimentar) la 1 Mai, pentru ca racordarea sensului Pajura-1 Mai al M6 se va face inainte de statie. Deci atat M4 cat si M6 vor intra la acelasi peron.
Asta inseamna ca se va stationa la Grivita (M4) sau la Pajura (M6) pentru reglarea circulatiei pe cele doua magistrale, pentru ca nu va fi ca la Eroilor sa se poata intra simultan la peron.
Racordarea va fi in zona de tunel , nu in zona galeriei de la Pod Constanta. Asta inseamna demontarea tunelului existent si o lucrare asemanatoare cu ce s-a facut la Matei Ambrozie pentru M3 (sensul NG-Dristor1).
Adrian Rosca wrote:
Bun, si pana la urma cum se va face racordarea la M4? Se foloseste amorsa lasata pe sensul catre Straulesti? Iar pe sensul celalalt in ce punct va fi racordul: in zona de galerie dintre Pod Constanta-str. Bucegi, de tunel intre str. Bucegi si Chibrit sau se va construi o noua nava la statia 1Mai, urmand ca racordul sa fie de exemplu in zona macazelor din capatul catre Grivita? Ce o sa fie aici: PLS-uri, PSS-uri? Exista deja o gandire referitoare la cum se va asigura circulatia trenurilor de metrou catre si dinspre Straulesti si ce portiuni de strada vor fi blocate cu santierul?
Nu se va face nicio nava noua (peron suplimentar) la 1 Mai, pentru ca racordarea sensului Pajura-1 Mai al M6 se va face inainte de statie. Deci atat M4 cat si M6 vor intra la acelasi peron.
Asta inseamna ca se va stationa la Grivita (M4) sau la Pajura (M6) pentru reglarea circulatiei pe cele doua magistrale, pentru ca nu va fi ca la Eroilor sa se poata intra simultan la peron.
Racordarea va fi in zona de tunel , nu in zona galeriei de la Pod Constanta. Asta inseamna demontarea tunelului existent si o lucrare asemanatoare cu ce s-a facut la Matei Ambrozie pentru M3 (sensul NG-Dristor1).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Merci @sab. M-am uitat si eu in draftul de HCGMB de aprobare a PUZ-ului si e asa cum zici tu:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/01_20160615.pdf
Merci @sab. M-am uitat si eu in draftul de HCGMB de aprobare a PUZ-ului si e asa cum zici tu:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/01_20160615.pdf
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Se va monta oare un macaz in galeria de la Podul Constanta pentru ca trenurile sa nu mearga in pendula pana la Laminorului?
Se va monta oare un macaz in galeria de la Podul Constanta pentru ca trenurile sa nu mearga in pendula pana la Laminorului?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Ar fi bine sa se poata.
Insa, pe de alta parte, avem un macaz la doar o statie distanta de macazul de la Laminorului, cel de la capatul de linie. Logic si necesar, fara indoaiala acest macaz de la capatul de linie Lac Straulesti. Iar justificarea macazului de la Laminorului a fost tocmai ca va usura circulatia de pe M4 pe parcursul racordarii M6. Altfel...este complet ilogic. Si asa este tras de par, eu raman la parerea ca este vorba de proiectul din 89, cand statia Laromet era capat de linie si trebuie sa fie dotata cu macaz.Ce rost ar avea sa platesti un proiect complet nou cand ai unul deja executat, care zace in sertare ?
Ar fi bine sa se poata.
Insa, pe de alta parte, avem un macaz la doar o statie distanta de macazul de la Laminorului, cel de la capatul de linie. Logic si necesar, fara indoaiala acest macaz de la capatul de linie Lac Straulesti. Iar justificarea macazului de la Laminorului a fost tocmai ca va usura circulatia de pe M4 pe parcursul racordarii M6. Altfel...este complet ilogic. Si asa este tras de par, eu raman la parerea ca este vorba de proiectul din 89, cand statia Laromet era capat de linie si trebuie sa fie dotata cu macaz.Ce rost ar avea sa platesti un proiect complet nou cand ai unul deja executat, care zace in sertare ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
S-o crezi tu ca merge 'cu barbi' la Jaspers...
Florinds wrote:
:ugeek: cu barbi. Oricum e clar ca e prea tarziu.
S-o crezi tu ca merge 'cu barbi' la Jaspers...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Da, amorsa de la Pod Constanta va fi doar pentru sensul catre Otopeni...
Pe durata constructiei racordarilor M6 la M4 circulatie temporara pe un fir 1Mai-Laminorului...
@sab
In afara de asta, rebrusmentul de la Laminorului permite scurtarea trasei in caz ca Cimitirul nu ofera suficienta 'cerere'
Adrian Rosca wrote:
Se va monta oare un macaz in galeria de la Podul Constanta pentru ca trenurile sa nu mearga in pendula pana la Laminorului?
Da, amorsa de la Pod Constanta va fi doar pentru sensul catre Otopeni...
Pe durata constructiei racordarilor M6 la M4 circulatie temporara pe un fir 1Mai-Laminorului...
@sab
In afara de asta, rebrusmentul de la Laminorului permite scurtarea trasei in caz ca Cimitirul nu ofera suficienta 'cerere'
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Si care va fi in acest caz intervalul de succedare pe M4 pe durata racordarii M6
Si care va fi in acest caz intervalul de succedare pe M4 pe durata racordarii M6
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu uitati ca avem rebrusment si la 1Mai...
Nu uitati ca avem rebrusment si la 1Mai...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ha ? Parca acum ai spus ca amplasamentul statiilor se proiecteaza dupa un studiu foarte serios de trafic, blablabla.
N-am vrut sa intervin si sa spun ca studiul aprofundat SWOT o sa-ti iasa fix asa cum vrea ordinatorul de credit. Daca beneficiarul / ăla cu banii vrea WC fix intre tampoane analiza SWOT asa o sa-ti dea, WC - ul amplasat fix intre tampoane. Guru, imi pare rau, am participat la analize SWOT si inainte si dupa 1989, stiu ce vorbesc in cunostinta de cauza.
PS : Inainte de 1989 le spunea altcumva analizelor SWOT.
Probabil ca o sa ma contrazici dar cu mine nu tine.
Repet, analiza SWOT iese fix cum vrea cel cu malaiul. Vrea maimute pe peron, asta va fi o optiune obligatorie.
Si ce faci cu rebrusmentul la 1 Mai ? Adica o sa ai metrouri mai multe GdN 2 - 1 Mai si mai putine 1 Mai - Straulesti ? ( Ma rog, Laminorului daca Straulestiul se dovedeste fara cerere ).
Si daca Straulestiul e fara cerere de ce mai construiti ditamai parcarea acolo ? Asa v-a cerut unul cu ochi frumosi ?
E cazul sa lamuresti ce ai vrut sa spui.
subway guru wrote:
In afara de asta, rebrusmentul de la Laminorului permite scurtarea trasei in caz ca Cimitirul nu ofera suficienta 'cerere'
Ha ? Parca acum ai spus ca amplasamentul statiilor se proiecteaza dupa un studiu foarte serios de trafic, blablabla.
N-am vrut sa intervin si sa spun ca studiul aprofundat SWOT o sa-ti iasa fix asa cum vrea ordinatorul de credit. Daca beneficiarul / ăla cu banii vrea WC fix intre tampoane analiza SWOT asa o sa-ti dea, WC - ul amplasat fix intre tampoane. Guru, imi pare rau, am participat la analize SWOT si inainte si dupa 1989, stiu ce vorbesc in cunostinta de cauza.
PS : Inainte de 1989 le spunea altcumva analizelor SWOT.
Probabil ca o sa ma contrazici dar cu mine nu tine.
Repet, analiza SWOT iese fix cum vrea cel cu malaiul. Vrea maimute pe peron, asta va fi o optiune obligatorie.
subway guru wrote:
Nu uitati ca avem rebrusment si la 1Mai...
Si ce faci cu rebrusmentul la 1 Mai ? Adica o sa ai metrouri mai multe GdN 2 - 1 Mai si mai putine 1 Mai - Straulesti ? ( Ma rog, Laminorului daca Straulestiul se dovedeste fara cerere ).
Si daca Straulestiul e fara cerere de ce mai construiti ditamai parcarea acolo ? Asa v-a cerut unul cu ochi frumosi ?
E cazul sa lamuresti ce ai vrut sa spui.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Pai cererea nu trebuie si ea creata in vreun fel? Asa ca faci o parcare
Rebrusmentul de la 1 Mai nu ajuta foarte mult, intrucat trenul care vine dinspre Grivita trebuie sa astepte in tunel pana se intoarce cel de dinaintea lui de la Laminorului. Sau daca nu se asteapta unul pe celalalt, intervalul de succedare va trebui sa fie mai mare.
andrei11 wrote:
Si daca Straulestiul e fara cerere de ce mai construiti ditamai parcarea acolo ?
Pai cererea nu trebuie si ea creata in vreun fel? Asa ca faci o parcare
andrei11 wrote:
Si ce faci cu rebrusmentul la 1 Mai ? Adica o sa ai metrouri mai multe GdN 2 - 1 Mai si mai putine 1 Mai - Straulesti ?
Rebrusmentul de la 1 Mai nu ajuta foarte mult, intrucat trenul care vine dinspre Grivita trebuie sa astepte in tunel pana se intoarce cel de dinaintea lui de la Laminorului. Sau daca nu se asteapta unul pe celalalt, intervalul de succedare va trebui sa fie mai mare.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Adrian Rosca wrote:
Pai cererea nu trebuie si ea creata in vreun fel? Asa ca faci o parcare
📖 Pagination options