Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 197709 views
📖 Pagination options
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
O idee foarte buna mai ales ca pentru cine se grabeste spre Ploiesti exista autostrada.
Referitor situatie provincie, atentie la GJ,acolo baietii si fetele de la rutiera chiar isi fac treaba.
O idee foarte buna mai ales ca pentru cine se grabeste spre Ploiesti exista autostrada.
Referitor situatie provincie, atentie la GJ,acolo baietii si fetele de la rutiera chiar isi fac treaba.
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
earthchild
...Si pana ajungi la autostrada, strabateai deja jumatate din distanta Bucuresti-Ploiesti de DN.
...Si pana ajungi la autostrada, strabateai deja jumatate din distanta Bucuresti-Ploiesti de DN.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
10 km cu 100km/h. In timpul asta prin Otopeni in trafic mediu cred ca ajungi cam pina la aeroport. Dupa care 50km cu 140km/h constant fara toate problemele de pe DN1 : sate, biciclisti, carute, fructe/legume, treceri pietoni, intersectiile mentionate si multe altele.
10 km cu 100km/h. In timpul asta prin Otopeni in trafic mediu cred ca ajungi cam pina la aeroport. Dupa care 50km cu 140km/h constant fara toate problemele de pe DN1 : sate, biciclisti, carute, fructe/legume, treceri pietoni, intersectiile mentionate si multe altele.
- merlin__wizard
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
merlin__wizard
timpii pentru o masina cu respectarea regulilor de circulatie:
timpii pentru o masina cu respectarea regulilor de circulatie:
Google maps
Untitled.png (333.97 KB; downloaded 5880 times)
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
Corect, fara trafic. Cand nu e trafic pe DN1 ? Pe A3 mai tot timpul. Gata nu-i mai fac reclama ca se aglomereaza
Corect, fara trafic. Cand nu e trafic pe DN1 ? Pe A3 mai tot timpul. Gata nu-i mai fac reclama ca se aglomereaza
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
shoppy
Claudiu, incearca sa intelegi, intre PPL si Otopeni:
Daca este radar incognito de unul singur: daca vitezomanul este pe sens opus nu are cum sa-l opreasaca ca nu poate intoarce sa se ia dupa el; daca e pe acelasi sens inseamna ca radarul merge cu 70 si e depasit de un vitezoman cu sa zicem 100, acum radarul incognito trebuie ca, fara girofar, dupa ce a fost depasit cu o diferenta de 40, sa accelereze prin trafic, sa il depaseasca pe ala de merge cu 100, sa scoata bastonul pe geam si sa il opreasca, daca ai ghinion de niste ageami sau cretini care sa te blocheze pai nu poti sa prinzi pe unu de merge cu 100km/h nici daca ai 300cp, deci inutil, ca sa nu mai zic periculos(si nu stiu daca e legal sa opresti cu bastonul din masina nemarcata).
Daca este radar incognito cu echipaj care ii opreste: daca acolo unde ii opreste echipajul sunt doar 3 benzi(minimul pe sens) si daca vitezomanul merge pe banda 3 atunci politistul trebuie sa opreasca traficul pe toate cele 3 benzi ca sa-l traga pe dreapta, imagineaza-ti oriunde intre PPL si Otopeni la ora de varf politistul iesind si oprind toate cele 3 (sau mai multe) benzi.
Solutia este amenda acasa cu factura/punctele direct pe numele proprietarului si apoi e treaba lui sa-si recupereze banii/transfere punctele daca nu el a condus masina(daca e masina pe firma atunci factura sa fie de 10 ori mai mare si sa se inregistreze si ca malus la asigurare).
Claudiu, incearca sa intelegi, intre PPL si Otopeni:
Daca este radar incognito de unul singur: daca vitezomanul este pe sens opus nu are cum sa-l opreasaca ca nu poate intoarce sa se ia dupa el; daca e pe acelasi sens inseamna ca radarul merge cu 70 si e depasit de un vitezoman cu sa zicem 100, acum radarul incognito trebuie ca, fara girofar, dupa ce a fost depasit cu o diferenta de 40, sa accelereze prin trafic, sa il depaseasca pe ala de merge cu 100, sa scoata bastonul pe geam si sa il opreasca, daca ai ghinion de niste ageami sau cretini care sa te blocheze pai nu poti sa prinzi pe unu de merge cu 100km/h nici daca ai 300cp, deci inutil, ca sa nu mai zic periculos(si nu stiu daca e legal sa opresti cu bastonul din masina nemarcata).
Daca este radar incognito cu echipaj care ii opreste: daca acolo unde ii opreste echipajul sunt doar 3 benzi(minimul pe sens) si daca vitezomanul merge pe banda 3 atunci politistul trebuie sa opreasca traficul pe toate cele 3 benzi ca sa-l traga pe dreapta, imagineaza-ti oriunde intre PPL si Otopeni la ora de varf politistul iesind si oprind toate cele 3 (sau mai multe) benzi.
Solutia este amenda acasa cu factura/punctele direct pe numele proprietarului si apoi e treaba lui sa-si recupereze banii/transfere punctele daca nu el a condus masina(daca e masina pe firma atunci factura sa fie de 10 ori mai mare si sa se inregistreze si ca malus la asigurare).
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
Nightwolf
Ma scuzi Andrei, am sarit peste. Timpul in ultima vreme imi este ff limitat si citesc pe sarite. Da, solutia propusa de tine e viabila si dpmdv si chiar ff ok desi eu as simplifica.o putin. Pasajul subteran, construit cu TBM, sa fie mai lung a.i. sa permita costructia supraterana a unor giratorii mari. Eu as vedea solutii subterane de min. 700m pe centura, neincluzand rampele.
La dn1 e putin mai complicata treaba pt ca s.au bagat ff multi bani in modernizare fara sa prevada ce se va intampla in viitor. Este inadmisibil sa construiesti intersectii in X si Y cu "cedeaza" cand la doi pasi de tine se construieste ditamai Cosmopolisul sau Greenfield.ul. Pai a crezut cineva ca oamenii aia vor merge la servici cu RATB.ul?? Really?!?!?
P.S. scuze de greseli scriu de pe telefon..
andrei11 wrote:
Stimate coleg Nightwolf ati postat propunerea DNCB / DN 1 in 25 Aprilie.
Aici in 23 Aprilie am facut chiar o schita de principiu si anumite comentarii pe temă.
Ma scuzi Andrei, am sarit peste. Timpul in ultima vreme imi este ff limitat si citesc pe sarite. Da, solutia propusa de tine e viabila si dpmdv si chiar ff ok desi eu as simplifica.o putin. Pasajul subteran, construit cu TBM, sa fie mai lung a.i. sa permita costructia supraterana a unor giratorii mari. Eu as vedea solutii subterane de min. 700m pe centura, neincluzand rampele.
La dn1 e putin mai complicata treaba pt ca s.au bagat ff multi bani in modernizare fara sa prevada ce se va intampla in viitor. Este inadmisibil sa construiesti intersectii in X si Y cu "cedeaza" cand la doi pasi de tine se construieste ditamai Cosmopolisul sau Greenfield.ul. Pai a crezut cineva ca oamenii aia vor merge la servici cu RATB.ul?? Really?!?!?
P.S. scuze de greseli scriu de pe telefon..
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
TibiV
EU te înţeleg perfect...
Şi ai perfectă dreptate în rest...
Deşi cu TBM-ul cred că ar fi "fandoseală", la cât durează băgatul şi scosul...
Pe 700 de metri, cred că ar dura mult mai puţin în săpătură deschisă, dacă mobilizarea este de genul 7/7, 24/24....
Nightwolf wrote:
scuze de greseli scriu de pe telefon..
EU te înţeleg perfect...
Şi ai perfectă dreptate în rest...
Deşi cu TBM-ul cred că ar fi "fandoseală", la cât durează băgatul şi scosul...
Pe 700 de metri, cred că ar dura mult mai puţin în săpătură deschisă, dacă mobilizarea este de genul 7/7, 24/24....
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
ClaudiuL
@Shoppy : Intre PPL si Otopeni sunt mai multe degajari si iesiri unde pot fi opriti contravenientii. In unele PR este prezenta in unele zile, in special week-end.
Cat despre manevrele de tragere pe dreapta eu am patit-o in Austria pe autostrada 3 benzi, nu pe DN. . Se poate.
Evident solutia cu trimisul acasa este solutia de productivitate. Cred ca asa este la Iasi.
@Shoppy : Intre PPL si Otopeni sunt mai multe degajari si iesiri unde pot fi opriti contravenientii. In unele PR este prezenta in unele zile, in special week-end.
Cat despre manevrele de tragere pe dreapta eu am patit-o in Austria pe autostrada 3 benzi, nu pe DN. . Se poate.
Evident solutia cu trimisul acasa este solutia de productivitate. Cred ca asa este la Iasi.
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
survola
"Și cîteva vești bune, unele în premieră:
[...]
- se poartă discuții pentru lansarea unui nou proiect, un pasaj subteran, într-o zonă critică a centurii unde se formează cozi kilometrice, intersecția Centură/DN1 de sub pasajul de la Otopeni"
sursa https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1191829260858045
"Și cîteva vești bune, unele în premieră:
[...]
- se poartă discuții pentru lansarea unui nou proiect, un pasaj subteran, într-o zonă critică a centurii unde se formează cozi kilometrice, intersecția Centură/DN1 de sub pasajul de la Otopeni"
sursa https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1191829260858045
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
Adrian Rosca
Mai bine ar desfiinta centura de nord CF, oricum nu mai foloseste la nimic.
Mai bine ar desfiinta centura de nord CF, oricum nu mai foloseste la nimic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
andrei11
Cine e Catalin Drulă ăsta ? Imi cer scuze, dar nu stiu de unde sa-l iau.
Cine e Catalin Drulă ăsta ? Imi cer scuze, dar nu stiu de unde sa-l iau.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
Serban
Userul cutter de aici si de pe forumul peundemerg. A fost cooptat in echipa lui Dacian Ciolos, in pozitia de consilier, dupa ce a iesit in evidenta prin implicarea sa in dezvoltarea proiectelor din pozitia de simplu "forumist", initial, iar apoi din cea de fondator/presedinte (cred) al asociatiei Pro Infrastructura. Urmarindu-i activitatea pe forum, mi se pare o super alegere.
Userul cutter de aici si de pe forumul peundemerg. A fost cooptat in echipa lui Dacian Ciolos, in pozitia de consilier, dupa ce a iesit in evidenta prin implicarea sa in dezvoltarea proiectelor din pozitia de simplu "forumist", initial, iar apoi din cea de fondator/presedinte (cred) al asociatiei Pro Infrastructura. Urmarindu-i activitatea pe forum, mi se pare o super alegere.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Modernizare D.N. 1
alex230ro
si unde anume vrea sa faca pasajul ala subteran?! DN1 se blocheaza in zona Bucuresti in 2 mari locuri
-Pasaj Baneasa din cauza celor ce o iau pe desupra pentru a merge pe Aerogarii
-Pasaj DNCB din cauza celor ce fac dreapta pentru a merge spre Constanta cum am mai zis si aici
viewtopic.php?f=258&t=238&start=1386
in rest se mai exista un blocaj la intrare Balotesti datorat celor care fac stanga spre Corbeanca si nu folosesc pasajul subteran.
si unde anume vrea sa faca pasajul ala subteran?! DN1 se blocheaza in zona Bucuresti in 2 mari locuri
-Pasaj Baneasa din cauza celor ce o iau pe desupra pentru a merge pe Aerogarii
-Pasaj DNCB din cauza celor ce fac dreapta pentru a merge spre Constanta cum am mai zis si aici
viewtopic.php?f=258&t=238&start=1386
in rest se mai exista un blocaj la intrare Balotesti datorat celor care fac stanga spre Corbeanca si nu folosesc pasajul subteran.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination