Topic: Autobuzele și midibuzele din Oradea
92 posts, 38766 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
Wednesday, 23.02.2022, 15:36 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
ADK
Poate nu are prea multă legătură cu topicul, dar nu înțeleg în cazul Volvo-urilor (și nu numai) de ce producătorul a decis ca ultima ușă să fie de ecartament mai mic? efectiv arată oribil, era mai frumos dacă era prima ușă așa cu toate că nu înțeleg pentru ce ai îngusta o ușă în loc să mărești spațiul și să ai o uniformizare... Nu, nu-i motivul că-i LF (cu toate că în spate are măcar o treaptă sau două) cu motorul așezat orizontal și puntea mai aproape, ci un design foarte prost conceput.
Poate nu are prea multă legătură cu topicul, dar nu înțeleg în cazul Volvo-urilor (și nu numai) de ce producătorul a decis ca ultima ușă să fie de ecartament mai mic? efectiv arată oribil, era mai frumos dacă era prima ușă așa cu toate că nu înțeleg pentru ce ai îngusta o ușă în loc să mărești spațiul și să ai o uniformizare... Nu, nu-i motivul că-i LF (cu toate că în spate are măcar o treaptă sau două) cu motorul așezat orizontal și puntea mai aproape, ci un design foarte prost conceput.
- andreir14
-
Posted:
Wednesday, 23.02.2022, 16:48 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
andreir14
Nici eu nu inteleg de ce folosesti in scriere termeni care definesc cu totul altceva fata de ce vrei sa spui. Ecartament inseamna, conform DEX din 2009, "Distanța dintre urmele lăsate pe calea de rulare de roțile de pe aceeași osie ale unui vehicul; distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată". In acest caz, usa poate fi mai lata, mai ingusta, or, in niciun caz de ecartamentul x sau y, ca doar nu-i linie de tramvai sau cale ferata.
Facand abstractie de ce am zis mai sus, autobuzele oradenilor sunt asa pentru ca cel mai probabil asa le-au cerut, alta explicatie nu cred ca este. Cu un simplu search pe net ai sa observi acelasi model de autobuz, unde usa 3 are aceeasi latime ca si celelalte doua. Vehiculele in cauza (adica autobuzele cu toate 3 usile de aceeasi latime) au circulat acum ceva timp la Budapesta.
Nici eu nu inteleg de ce folosesti in scriere termeni care definesc cu totul altceva fata de ce vrei sa spui. Ecartament inseamna, conform DEX din 2009, "Distanța dintre urmele lăsate pe calea de rulare de roțile de pe aceeași osie ale unui vehicul; distanța dintre fețele interioare ale celor două șine de cale ferată". In acest caz, usa poate fi mai lata, mai ingusta, or, in niciun caz de ecartamentul x sau y, ca doar nu-i linie de tramvai sau cale ferata.
Facand abstractie de ce am zis mai sus, autobuzele oradenilor sunt asa pentru ca cel mai probabil asa le-au cerut, alta explicatie nu cred ca este. Cu un simplu search pe net ai sa observi acelasi model de autobuz, unde usa 3 are aceeasi latime ca si celelalte doua. Vehiculele in cauza (adica autobuzele cu toate 3 usile de aceeasi latime) au circulat acum ceva timp la Budapesta.
- OradeaBuses
-
Posted:
Wednesday, 29.06.2022, 13:58 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Flota OTL Oradea, informatii actuale la sfarsitul lunii iunie:
2-7: Mercedes-Benz Conecto NG
Circula toate autobuzele achizitionate prin proiectul Transborder.
9: Mercedes-Benz Citaro C2K Hybrid
De cele mai multe ori poate fi vazut pe traseul international Ro-Hu dintre Auchan Oradea si Gara Biharkeresztes.
10-24: Mercedes-Benz Citaro C2 Hybrid
Primele autobuze hybrid de la OTL s au alaturat flotei in aprilie 2021.
12 nu circula din aprilie, a fost vazut la reprezentanta ATP pe Soseaua Borsului. 13, care a fost implicat in accidentul mortal din noiembrie 2021 a revenit in aprilie.
70-83: Volvo Vest Center
Aceste autobuze incep sa dispara de pe strazile oradene. 70-78 si 80-82 sunt autobuze Volvo Vest Center L produse in anul 2005, iar 79 si 83 sunt autobuze Volvo Vest Center H din 2006. Toate au fost achizitionate din Norvegia la sfarsitul anului 2016.
70-circula
71-inactiv din mai 2022
72-circula
73-casat
74-inactiv din aprilie 2022
75-circula
76-retras din noiembrie 2021
77,78,79-circula
80,81-in curs de casare
82-casat
83-inactiv din aprilie 2022
84-90: Isuzu Novociti 27-MD
84 nu circula de la inceputul anului, iar 87 din martie 2021. Cel din urma a fost vazut la un service de pe Calea Clujului.
91-95: Karsan Jest
91 este destul de activ, insa restul acestor minibuze circula cate 2-3 curse pe zi(maxim) pe liniile 28, 721 sau 722, mai putin 95 care nu circula deloc de ceva timp.
109,158-164: Mercedes-Benz O345Ü
Primele 7 bucati, aduse in 2014 au fost casate, a mai ramas 109, care a intrat in circulatie in 2016, el fiind cel mai vechi autobuz de la OTL, singurul din secolul trecut.
115-135: Mercedes-Benz O345 Conecto
Initial au fost 20 de bucati, achizitionate noi in 2004, urmand ca mai apoi in 2014 sa se alature si 115, autobuz care a circulat in Cehia intre 2000-2014.
115-casat
116-in curs de casare
117-circula
118-retras din mai 2022
119-casat
120-circula
121-casat
122-retras din mai 2022
123,124-inactiv
125-in curs de casare
126,127-circula
128-retras din aprilie 2022
129,130-circula
131-retras din mai 2022
132,133-circula
134-retras din iunie 2022
135-retras din mai 2022
136-147:Volvo Alfa-Localo B7R
Autobuzele produse in Ungaria au fost achizitionate in 2009 si usor usor se apropie de sfarsitul vietii lor la noi.
144 este singurul casat, el a avut un incident la motor in 2020. 136 nu a circulat din octombrie 2021, iar 139 si 140 nu prea rezista mai mult de 2-3 curse.
148-157: Solaris Urbino 12 lll
Circula toate autobuzele.
165-168: Autobuze articulate achizitionate second-hand
165-Man NG272 A11-casat
166-Man NG263 A23-retras din august 2021
167-Man NG272 A11-casat
168-Mercedes-Benz O405GN2-casat
169-182: Man EL283 A78
Au fost cumparate in 2 loturi din Olanda, primele 10(an de fabricatie 2005-2006) au ajuns in 2018, iar ultimele 4 in decembrie 2019(an de fabricatie 2007).
169,170,171-circula
172-casat
173-in curs de casare
174-circula
175-in curs de casare
176,177,178,179-circula
180-inactiv
181,182-circula
183-185:Volvo 8700LE B12B
Au fost aduse din Olanda la sfarsitul anului 2019. 185 e defect momentan, insa aceste autobuze vor mai circula cativa ani in Oradea cel mai probabil.
186-190: Mercedes-Benz O530 Citaro C1G
Autobuzele produse in 2006 au fost achizitionate in 2 loturi in 2020 din Graz. Circula toate.
191:Iveco Daily-inactiv
194:Iveco Indcar Mago2
Este autobuzul turistic al orasului, circula zilnic pe linia CITY TOUR.
195-198: Mercedes-Benz O530 Citaro Facelift G
Primele 4 autobuze de acest tip au ajuns in noiembrie 2021 din Olanda. Intre 2010-2021 au facut parte din flota GVB Amsterdam. Circula toate. Urmatoarele 5 vor intra pe traseu cel mai probabil la inceputul anului scolar(numere de parc posibile:25-29)
30-49(?):Mercedes-Benz O530 Citaro Facelift
Pana acum au ajuns 8 din cele 20, niciunul nu circula cu calatori. 31 a fost in probe ieri si azi pentru masurarea consumului.
Flota OTL Oradea, informatii actuale la sfarsitul lunii iunie:
2-7: Mercedes-Benz Conecto NG
Circula toate autobuzele achizitionate prin proiectul Transborder.
9: Mercedes-Benz Citaro C2K Hybrid
De cele mai multe ori poate fi vazut pe traseul international Ro-Hu dintre Auchan Oradea si Gara Biharkeresztes.
10-24: Mercedes-Benz Citaro C2 Hybrid
Primele autobuze hybrid de la OTL s au alaturat flotei in aprilie 2021.
12 nu circula din aprilie, a fost vazut la reprezentanta ATP pe Soseaua Borsului. 13, care a fost implicat in accidentul mortal din noiembrie 2021 a revenit in aprilie.
70-83: Volvo Vest Center
Aceste autobuze incep sa dispara de pe strazile oradene. 70-78 si 80-82 sunt autobuze Volvo Vest Center L produse in anul 2005, iar 79 si 83 sunt autobuze Volvo Vest Center H din 2006. Toate au fost achizitionate din Norvegia la sfarsitul anului 2016.
70-circula
71-inactiv din mai 2022
72-circula
73-casat
74-inactiv din aprilie 2022
75-circula
76-retras din noiembrie 2021
77,78,79-circula
80,81-in curs de casare
82-casat
83-inactiv din aprilie 2022
84-90: Isuzu Novociti 27-MD
84 nu circula de la inceputul anului, iar 87 din martie 2021. Cel din urma a fost vazut la un service de pe Calea Clujului.
91-95: Karsan Jest
91 este destul de activ, insa restul acestor minibuze circula cate 2-3 curse pe zi(maxim) pe liniile 28, 721 sau 722, mai putin 95 care nu circula deloc de ceva timp.
109,158-164: Mercedes-Benz O345Ü
Primele 7 bucati, aduse in 2014 au fost casate, a mai ramas 109, care a intrat in circulatie in 2016, el fiind cel mai vechi autobuz de la OTL, singurul din secolul trecut.
115-135: Mercedes-Benz O345 Conecto
Initial au fost 20 de bucati, achizitionate noi in 2004, urmand ca mai apoi in 2014 sa se alature si 115, autobuz care a circulat in Cehia intre 2000-2014.
115-casat
116-in curs de casare
117-circula
118-retras din mai 2022
119-casat
120-circula
121-casat
122-retras din mai 2022
123,124-inactiv
125-in curs de casare
126,127-circula
128-retras din aprilie 2022
129,130-circula
131-retras din mai 2022
132,133-circula
134-retras din iunie 2022
135-retras din mai 2022
136-147:Volvo Alfa-Localo B7R
Autobuzele produse in Ungaria au fost achizitionate in 2009 si usor usor se apropie de sfarsitul vietii lor la noi.
144 este singurul casat, el a avut un incident la motor in 2020. 136 nu a circulat din octombrie 2021, iar 139 si 140 nu prea rezista mai mult de 2-3 curse.
148-157: Solaris Urbino 12 lll
Circula toate autobuzele.
165-168: Autobuze articulate achizitionate second-hand
165-Man NG272 A11-casat
166-Man NG263 A23-retras din august 2021
167-Man NG272 A11-casat
168-Mercedes-Benz O405GN2-casat
169-182: Man EL283 A78
Au fost cumparate in 2 loturi din Olanda, primele 10(an de fabricatie 2005-2006) au ajuns in 2018, iar ultimele 4 in decembrie 2019(an de fabricatie 2007).
169,170,171-circula
172-casat
173-in curs de casare
174-circula
175-in curs de casare
176,177,178,179-circula
180-inactiv
181,182-circula
183-185:Volvo 8700LE B12B
Au fost aduse din Olanda la sfarsitul anului 2019. 185 e defect momentan, insa aceste autobuze vor mai circula cativa ani in Oradea cel mai probabil.
186-190: Mercedes-Benz O530 Citaro C1G
Autobuzele produse in 2006 au fost achizitionate in 2 loturi in 2020 din Graz. Circula toate.
191:Iveco Daily-inactiv
194:Iveco Indcar Mago2
Este autobuzul turistic al orasului, circula zilnic pe linia CITY TOUR.
195-198: Mercedes-Benz O530 Citaro Facelift G
Primele 4 autobuze de acest tip au ajuns in noiembrie 2021 din Olanda. Intre 2010-2021 au facut parte din flota GVB Amsterdam. Circula toate. Urmatoarele 5 vor intra pe traseu cel mai probabil la inceputul anului scolar(numere de parc posibile:25-29)
30-49(?):Mercedes-Benz O530 Citaro Facelift
Pana acum au ajuns 8 din cele 20, niciunul nu circula cu calatori. 31 a fost in probe ieri si azi pentru masurarea consumului.
- OradeaBuses
-
Posted:
Thursday, 30.06.2022, 09:44 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Mercedesul 109 a luat foc azi dimineata pe linia 612. Nimeni nu a fost ranit, insa cred ca acest autobuz nu va mai reveni, fiind si cel mai vechi din flota.
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-b ... 4026342/
Mercedesul 109 a luat foc azi dimineata pe linia 612. Nimeni nu a fost ranit, insa cred ca acest autobuz nu va mai reveni, fiind si cel mai vechi din flota.
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-b ... 4026342/
- OradeaBuses
-
Posted:
Wednesday, 06.07.2022, 13:56 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Primele 2 autobuze de 12m recent aduse din Olanda au intrat azi pe traseele din oras. Este vorba despre 30(BH 16 SZP), rezerva pe linia 12 si 31(BH 16 SVZ), dupa masa pe linia 16. Am calatorit cu 30, interiorul mi se pare spatios, culorile se potrivesc bine. De mentionat ca acele dungi verzi mai spre spatele autobuzului din schema originala RET Rotterdam au fost inlocuite cu dungi albastre. Astfel si pe aceste autobuze se pot observa culorile orasului.
Atasez 2 poze cu 30 din Piata Unirii.
Primele 2 autobuze de 12m recent aduse din Olanda au intrat azi pe traseele din oras. Este vorba despre 30(BH 16 SZP), rezerva pe linia 12 si 31(BH 16 SVZ), dupa masa pe linia 16. Am calatorit cu 30, interiorul mi se pare spatios, culorile se potrivesc bine. De mentionat ca acele dungi verzi mai spre spatele autobuzului din schema originala RET Rotterdam au fost inlocuite cu dungi albastre. Astfel si pe aceste autobuze se pot observa culorile orasului.
Atasez 2 poze cu 30 din Piata Unirii.
30.2.jpg (666.05 KB; downloaded 4844 times)
30.4.jpg (511.14 KB; downloaded 4844 times)
- OradeaBuses
-
Posted:
Monday, 18.07.2022, 21:01 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Luni dimineata a intrat pe traseu primul autobuz articulat de la GVB achizitionat impreuna cu cele 20 de Citarouri de la RET. Este vorba despre un Mercedes Citaro Facelift cu numarul de parc 28, inmatriculat BH 16 TWH. Totodata, acesta era primul articulat pe linia 31 in istoria sa de 3 ani.
Toate Mercedesurile articulate de la GVB au acum o schema de vopsire mai oradeana, peste dunga albastra originala a fost vopsita una rosie si au primit sigla orasului si sigla OTL.
Luni dimineata a intrat pe traseu primul autobuz articulat de la GVB achizitionat impreuna cu cele 20 de Citarouri de la RET. Este vorba despre un Mercedes Citaro Facelift cu numarul de parc 28, inmatriculat BH 16 TWH. Totodata, acesta era primul articulat pe linia 31 in istoria sa de 3 ani.
Toate Mercedesurile articulate de la GVB au acum o schema de vopsire mai oradeana, peste dunga albastra originala a fost vopsita una rosie si au primit sigla orasului si sigla OTL.
- 01-06
-
Posted:
Sunday, 07.08.2022, 22:07 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
01-06
Hello everyone!
Sorry for posting in English, but I can't speak Romanian.
I managed to get the origin of almost all recent ex-Dutch buses by their current license plates, but two are still missing.
Citaro G:
#195 - BH 16 HNE - WEB62828313121356 - GVB #356 - BX-VX-48
#196 - BH 16 HNG - WEB62828313121351 - GVB #351 - BX-VR-58
#197 - BH 16 HYG - WEB62828313121432 - GVB #379 - BX-VZ-18
#198 - BH 16 HYH - WEB62828313121425 - GVB #372 - BX-VT-57
#28 - BH 16 TWH - WEB62828313121362 - GVB #362 - BX-VS-01
#29 - BH 16 TWG - WEB62828313121364 - GVB #364 - BX-VZ-20
Citaro:
#30 - BH 16 SZP - WEB62808310601956 - RET #355 - BV-PN-65
#31 - BH 16 SZV - WEB62808310601941 - RET #340 - BV-PF-37
#32 - BH 16 SZX - WEB62808310601971 - RET #370 - BV-PN-80
#33 - BH 16 SZU - WEB62808310601922 - RET #321 - BV-NR-80
#34 - BH 16 TSN - WEB62808310601924 - RET #323 - BV-NR-83
#35 - BH 16 TSE - WEB62808310601932 - RET #331 - BV-PF-28
#36 - BH 16 TRZ - WEB62808310601945 - RET #344 - BV-PF-41
#37 - BH 16 TSP - WEB62808310601950 - RET #349 - BV-PS-49
#38 - BH 16 TSG - WEB62808310601931 - RET #330 - BV-PF-27
#39 - BH 16 TRX - WEB62808310601973 - RET #372 - BV-PN-82
#40 - BH 16 TRW - WEB62808310601923 - RET #322 - BV-NR-82
#41 - BH 16 TSF - WEB62808310601962 - RET #361 - BV-PN-71
#42 - BH 16 TRH - WEB62808310601928 - RET #327 - BV-PF-24
#43 - BH 16 TRD - WEB62808310601968 - RET #367 - BV-PN-77
#44 - BH 16 TSO - WEB62808310601874 - RET #315 - BV-NR-74
#45 - BH 16 TSD - WEB62808310601953 - RET #352 - BV-PN-40
#46 - BH 16 TSH - WEB62808310601970 - RET #369 - BV-PN-79
#47 - ?
#48 - BH 16 TSC - WEB62808310601929 - RET #328 - BV-PF-25
#49 - ?
The license plates of #47 and #49 are still unknown.
Hello everyone!
Sorry for posting in English, but I can't speak Romanian.
I managed to get the origin of almost all recent ex-Dutch buses by their current license plates, but two are still missing.
Citaro G:
#195 - BH 16 HNE - WEB62828313121356 - GVB #356 - BX-VX-48
#196 - BH 16 HNG - WEB62828313121351 - GVB #351 - BX-VR-58
#197 - BH 16 HYG - WEB62828313121432 - GVB #379 - BX-VZ-18
#198 - BH 16 HYH - WEB62828313121425 - GVB #372 - BX-VT-57
#28 - BH 16 TWH - WEB62828313121362 - GVB #362 - BX-VS-01
#29 - BH 16 TWG - WEB62828313121364 - GVB #364 - BX-VZ-20
Citaro:
#30 - BH 16 SZP - WEB62808310601956 - RET #355 - BV-PN-65
#31 - BH 16 SZV - WEB62808310601941 - RET #340 - BV-PF-37
#32 - BH 16 SZX - WEB62808310601971 - RET #370 - BV-PN-80
#33 - BH 16 SZU - WEB62808310601922 - RET #321 - BV-NR-80
#34 - BH 16 TSN - WEB62808310601924 - RET #323 - BV-NR-83
#35 - BH 16 TSE - WEB62808310601932 - RET #331 - BV-PF-28
#36 - BH 16 TRZ - WEB62808310601945 - RET #344 - BV-PF-41
#37 - BH 16 TSP - WEB62808310601950 - RET #349 - BV-PS-49
#38 - BH 16 TSG - WEB62808310601931 - RET #330 - BV-PF-27
#39 - BH 16 TRX - WEB62808310601973 - RET #372 - BV-PN-82
#40 - BH 16 TRW - WEB62808310601923 - RET #322 - BV-NR-82
#41 - BH 16 TSF - WEB62808310601962 - RET #361 - BV-PN-71
#42 - BH 16 TRH - WEB62808310601928 - RET #327 - BV-PF-24
#43 - BH 16 TRD - WEB62808310601968 - RET #367 - BV-PN-77
#44 - BH 16 TSO - WEB62808310601874 - RET #315 - BV-NR-74
#45 - BH 16 TSD - WEB62808310601953 - RET #352 - BV-PN-40
#46 - BH 16 TSH - WEB62808310601970 - RET #369 - BV-PN-79
#47 - ?
#48 - BH 16 TSC - WEB62808310601929 - RET #328 - BV-PF-25
#49 - ?
The license plates of #47 and #49 are still unknown.
- 01-06
-
Posted:
Monday, 15.08.2022, 23:14 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
01-06
#47 - BH 16 TSM - WEB62808310601872 - RET #313 - BV-NR-72
#49 might be BH 16 TSK and ex. RET #360.
#47 - BH 16 TSM - WEB62808310601872 - RET #313 - BV-NR-72
#49 might be BH 16 TSK and ex. RET #360.
- OradeaBuses
-
Posted:
Tuesday, 13.09.2022, 07:29 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Autobuzele Mercedes-Benz Citaro Facelift achiziționate din Amsterdam și Rotterdam la începutul verii:
26- Piața Unirii- Linia T7
27- Parc 22 Decembrie- Linia T3
28- Pod C.F.R.- Linia 35
29- Centrul Civic- Linia T3
33- Parc 1 Decembrie- Linia T7
34- Autogara Nufărul- Linia 512
42- Autogara Nufărul- Linia 512
44- Autogara Nufărul- Linia 531
46- Centrul Civic- Linia 722
48- Autogara Nufărul- Linia 513 și 34- Linia 514
Autobuzele Mercedes-Benz Citaro Facelift achiziționate din Amsterdam și Rotterdam la începutul verii:
26- Piața Unirii- Linia T7
26.2.jpg (1.19 MB; downloaded 4001 times)
27- Parc 22 Decembrie- Linia T3
27.jpg (1.07 MB; downloaded 4001 times)
28- Pod C.F.R.- Linia 35
28.3.jpg (793.5 KB; downloaded 4001 times)
29- Centrul Civic- Linia T3
29.2.jpg (1.01 MB; downloaded 4001 times)
33- Parc 1 Decembrie- Linia T7
33.5.jpg (1.09 MB; downloaded 4001 times)
34- Autogara Nufărul- Linia 512
34.jpg (948.14 KB; downloaded 4001 times)
42- Autogara Nufărul- Linia 512
42.jpg (1.25 MB; downloaded 4001 times)
44- Autogara Nufărul- Linia 531
44.jpg (1.21 MB; downloaded 4001 times)
46- Centrul Civic- Linia 722
46.2.jpg (767.38 KB; downloaded 4001 times)
48- Autogara Nufărul- Linia 513 și 34- Linia 514
48.2.jpg (1007.85 KB; downloaded 4001 times)
- OradeaBuses
-
Posted:
Monday, 05.12.2022, 14:10 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Cele mai "noi" autobuze de la OTL au intrat pe trasee incepand de ieri. Acestea sunt Mercedes Citaro Facelift si provin de la RET Rotterdam. Lotul 2 nu a fost vopsit in albastru, asa ca momentan autobuzele cu numerele 50-59 pot fi vazute in culorile originale RET(gri-rosu-verde).
57- Linia 511, Autogara Nufarul
58- Linia 30, Bulevardul Dacia
Cele mai "noi" autobuze de la OTL au intrat pe trasee incepand de ieri. Acestea sunt Mercedes Citaro Facelift si provin de la RET Rotterdam. Lotul 2 nu a fost vopsit in albastru, asa ca momentan autobuzele cu numerele 50-59 pot fi vazute in culorile originale RET(gri-rosu-verde).
57- Linia 511, Autogara Nufarul
57A.jpg (1.23 MB; downloaded 3552 times)
58- Linia 30, Bulevardul Dacia
58A.2.jpg (1.7 MB; downloaded 3552 times)
- OradeaBuses
-
Posted:
Saturday, 14.01.2023, 08:45 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Situatia parcului de autobuze de la OTL Oradea conform celor mai noi informatii. Dupa cum ne-am obisnuit deja, peste cateva zile se poate da peste cap tot ce zic acum, deci nu trebuie sa fie nimeni surprins daca vede un autobuz "retras" pe traseu
Mercedes-Benz Conecto NG
2-BH 02 TLO
3-BH 03 TLO
4-BH 04 TLO
5-BH 05 TLO Acest autobuz are o defectiune care, dupa aproape 3 luni de inactivitate inca nu a fost gasita
6-BH 06 TLO
7-BH 07 TLO
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
9-BH 09 TLO
10-BH 15 TLO
11-BH 13 TLO
12-BH 19 TLO Garantia oferita de producator nu se extinde la problema a acestui autobuz, asa ca se asteapta pana iese din perioada de garantie. Sta din 15 aprilie 2022
13-BH 21 TLO
14-BH 23 TLO
15-BH 24 TLO
16-BH 32 TLO Ultima data a circulat in 29 noiembrie
17-BH 34 TLO
18-BH 35 TLO
19-BH 26 TLO
20-BH 33 TLO
21-BH 27 TLO
22-BH 28 TLO
23-BH 29 TLO
24-BH 30 TLO
Mercedes-Benz Citaro Facelift G
25-BH 16 UKR
26-BH 16 TWF
27-BH 16 UCG
28-BH 16 TWH
29-BH 16 TWG
195-BH 16 HNE
196-BH 16 HNG
197-BH 16 HYG
198-BH 16 HYH
195,196 sau 198 circula doar sporadic, insa nici restul nu obosesc la programele liniilor industriale, unde sunt folosite articulate, mai ales ca din cauza nefiabilitatii lor chiar se schimba autobuzul la mijlocul zilei intr-un program de 4-5 curse pe zi.
Mercedes-Benz Citaro Facelift
30-BH 16 SVP
31-BH 16 SVZ
32-BH 16 SZX In ultimele 3 luni a fost vazut doar in probe dupa reparatii
33-BH 16 SZU
34-BH 16 TSN
35-BH 16 TSE
36-BH 16 TRZ
37-BH 16 TSP
38-BH 16 TSG
39-BH 16 TRX
40-BH 16 TRW
41-BH 16 TSF
42-BH 16 TRH
43-BH 16 TRD
44-BH 16 TSO
45-BH 16 TSD A avut un accident in primele zile din 2023, momentan sta la un service din Episcopia
46-BH 16 TSH
47-BH 16 TSM
48-BH 16 TSC
49-BH 16 VZZ
50-BH 16 XYK
51-BH 16 XYZ
52-BH 16 XYC
53-BH 16 XYB
54-BH 16 XYC
55-BH 16 XYI
56-BH 16 XYD
57-BH 16 XYE
58-BH 16 XYH
59-BH 16 XYG
Per ansamblu se poate spune ca sunt autobuze fiabile, insa sunt unele care au probleme mici saptamanal sau doar pur si simplu circula exclusiv la programe de rezerva (ex. 37,50,58).
Volvo B7RLE Vest Center
75-BH 13 CFK
77-BH 13 CNH
78-BH 13 DBZ rezerva- circula doar in locul autobuzelor defecte
79-BH 13 DTM inactiv- posibil sa fie retras
83-BH 13 DUS dezmembrat in parcul rece- urmeaza sa fie casat
73 si 82 au fost casate inca in 2021, iar restul autobuzelor de acest tip, adica 70,71,72,74,76,80 si 81 in toamna anului 2022.
Isuzu Novociti 27-MD
84-BH 12 JYP
85-BH 12 JYR
86-BH 12 JYS
87-BH 12 JYV
88-BH 12 JYT
89-BH 12 JYU
90-BH 12 JYO
Oficial mai exista toate, insa niciunul nu este activ pe trasee, majoritatea a avut accidente destul de grave in ultima perioada, unele nici nu au fost reparate.
Karsan Jest
91-BH 12 HLB
92-BH 12 HKZ
93-BH 12 HLF
94-BH 12 HLD
95-BH 12 HLE
Circula toate, insa in afara de cel care activeaza pe linia 25, fiecare face maxim 2 curse pe zi pe diferite curse speciale, curse de personal de la depoul de tramvaie sau spre aeroport.
Mercedes O345Ü
109-BH 12 WHG Poate fi gasit in parcul rece dupa ce a luat foc pe 30 iunie, asteapta casarea
Restul autobuzelor de acest tip(158-164) au fost deja casate.
Mercedes O345 Conecto C
117-BH 10 UOV inactiv
126-BH 10 UON
127-BH 10 UPH
128-BH 10 UPF
130-BH 10 UPB inactiv
132-BH 10 UOR inactiv
133-BH 10 UOT inactiv
In ultimii 2 ani au fost casate multe Conectouri: 115,116,118,119,121,122,123,125,131,134,135. Autobuzele 120,124 si 129 mai exista undeva prin garaj, insa, la fel ca cele marcate inactive mai sus, au putine sanse sa mai iasa cu calatori.
Volvo Alfa-Localo B7R
137-BH 09 XNN
138-BH 09 XNO rezerva
139-BH 09 XNI
140-BH 09 XNJ rezerva
141-BH 09 XNM
142-BH 09 XNL rezerva
143-BH 09 XRG rezerva
145-BH 09 YDX rezerva
146-BH 09 YDW
147-BH 09 YDV rezerva dar si defect :))
Dupa cum se vede au ramas doar 4 active zilnic, avand soferi titulari. 136 a fost returnat producatorului, iar 144 a fost deja casat.
Solaris Urbino 12 lll
148-BH 10 MEA
149-BH 10 MDW
150-BH 10 MDX
151-BH 10 PEV
152-BH 10 PEW Se afla in parcul rece, nu stiu cum arata viitorul pentru acest autobuz cu multe defectiuni si accidente in ultima vreme
153-BH 10 PEZ
154-BH 10 PEX
155-BH 10 PEY
156-BH 10 PLM
157-BH 10 PFC
Man Lion's City A78
169-BH 14 CPB rezerva+ defect de ceva timp
170-BH 14 CPD rezerva
171-BH 14 CPE rezerva
173-BH 14 CPG asteapta casarea
174-BH 14 CMS rezerva
175-BH 14 CMN rezerva
176-BH 14 CMW
177-BH 14 CMY defect
178-BH 14 CMZ rezerva
179-BH 15 BCJ
180-BH 15 BCY asteapta casarea
181-BH 15 BCZ
182-BH 15 BEI
172 este singurul care a fost casat deja.
Mercedes O530G Citaro C1
186-BH 15 HNZ
187-BH 15 HOA
188-BH 15 VUP
189-BH 15 VUN
190-BH 15 VUO
Circula toate.
Iveco Daily
191-BH 10 CYV
Circula doar pe curse speciale, foarte rar poate fi vazut in weekend sau de sarbatori pe linia 18.
Man Lion's Coach
192-BH 17 DRW A fost achizitionat in luna decembrie, dar inca nu a iesit niciodata pe traseu
193-BH 11 VEH
193 activeaza pe noua linie 516.
Iveco Indcar Mago 2
194-BH 18 TLO
Este autobuzul turistic al orasului, poate fi inchiriat de oricine, iar in perioada martie-noiembrie exista si o linie speciala, numita evident CITY TOUR.
Situatia parcului de autobuze de la OTL Oradea conform celor mai noi informatii. Dupa cum ne-am obisnuit deja, peste cateva zile se poate da peste cap tot ce zic acum, deci nu trebuie sa fie nimeni surprins daca vede un autobuz "retras" pe traseu
Mercedes-Benz Conecto NG
2-BH 02 TLO
3-BH 03 TLO
4-BH 04 TLO
5-BH 05 TLO Acest autobuz are o defectiune care, dupa aproape 3 luni de inactivitate inca nu a fost gasita
6-BH 06 TLO
7-BH 07 TLO
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
9-BH 09 TLO
10-BH 15 TLO
11-BH 13 TLO
12-BH 19 TLO Garantia oferita de producator nu se extinde la problema a acestui autobuz, asa ca se asteapta pana iese din perioada de garantie. Sta din 15 aprilie 2022
13-BH 21 TLO
14-BH 23 TLO
15-BH 24 TLO
16-BH 32 TLO Ultima data a circulat in 29 noiembrie
17-BH 34 TLO
18-BH 35 TLO
19-BH 26 TLO
20-BH 33 TLO
21-BH 27 TLO
22-BH 28 TLO
23-BH 29 TLO
24-BH 30 TLO
Mercedes-Benz Citaro Facelift G
25-BH 16 UKR
26-BH 16 TWF
27-BH 16 UCG
28-BH 16 TWH
29-BH 16 TWG
195-BH 16 HNE
196-BH 16 HNG
197-BH 16 HYG
198-BH 16 HYH
195,196 sau 198 circula doar sporadic, insa nici restul nu obosesc la programele liniilor industriale, unde sunt folosite articulate, mai ales ca din cauza nefiabilitatii lor chiar se schimba autobuzul la mijlocul zilei intr-un program de 4-5 curse pe zi.
Mercedes-Benz Citaro Facelift
30-BH 16 SVP
31-BH 16 SVZ
32-BH 16 SZX In ultimele 3 luni a fost vazut doar in probe dupa reparatii
33-BH 16 SZU
34-BH 16 TSN
35-BH 16 TSE
36-BH 16 TRZ
37-BH 16 TSP
38-BH 16 TSG
39-BH 16 TRX
40-BH 16 TRW
41-BH 16 TSF
42-BH 16 TRH
43-BH 16 TRD
44-BH 16 TSO
45-BH 16 TSD A avut un accident in primele zile din 2023, momentan sta la un service din Episcopia
46-BH 16 TSH
47-BH 16 TSM
48-BH 16 TSC
49-BH 16 VZZ
50-BH 16 XYK
51-BH 16 XYZ
52-BH 16 XYC
53-BH 16 XYB
54-BH 16 XYC
55-BH 16 XYI
56-BH 16 XYD
57-BH 16 XYE
58-BH 16 XYH
59-BH 16 XYG
Per ansamblu se poate spune ca sunt autobuze fiabile, insa sunt unele care au probleme mici saptamanal sau doar pur si simplu circula exclusiv la programe de rezerva (ex. 37,50,58).
Volvo B7RLE Vest Center
75-BH 13 CFK
77-BH 13 CNH
78-BH 13 DBZ rezerva- circula doar in locul autobuzelor defecte
79-BH 13 DTM inactiv- posibil sa fie retras
83-BH 13 DUS dezmembrat in parcul rece- urmeaza sa fie casat
73 si 82 au fost casate inca in 2021, iar restul autobuzelor de acest tip, adica 70,71,72,74,76,80 si 81 in toamna anului 2022.
Isuzu Novociti 27-MD
84-BH 12 JYP
85-BH 12 JYR
86-BH 12 JYS
87-BH 12 JYV
88-BH 12 JYT
89-BH 12 JYU
90-BH 12 JYO
Oficial mai exista toate, insa niciunul nu este activ pe trasee, majoritatea a avut accidente destul de grave in ultima perioada, unele nici nu au fost reparate.
Karsan Jest
91-BH 12 HLB
92-BH 12 HKZ
93-BH 12 HLF
94-BH 12 HLD
95-BH 12 HLE
Circula toate, insa in afara de cel care activeaza pe linia 25, fiecare face maxim 2 curse pe zi pe diferite curse speciale, curse de personal de la depoul de tramvaie sau spre aeroport.
Mercedes O345Ü
109-BH 12 WHG Poate fi gasit in parcul rece dupa ce a luat foc pe 30 iunie, asteapta casarea
Restul autobuzelor de acest tip(158-164) au fost deja casate.
Mercedes O345 Conecto C
117-BH 10 UOV inactiv
126-BH 10 UON
127-BH 10 UPH
128-BH 10 UPF
130-BH 10 UPB inactiv
132-BH 10 UOR inactiv
133-BH 10 UOT inactiv
In ultimii 2 ani au fost casate multe Conectouri: 115,116,118,119,121,122,123,125,131,134,135. Autobuzele 120,124 si 129 mai exista undeva prin garaj, insa, la fel ca cele marcate inactive mai sus, au putine sanse sa mai iasa cu calatori.
Volvo Alfa-Localo B7R
137-BH 09 XNN
138-BH 09 XNO rezerva
139-BH 09 XNI
140-BH 09 XNJ rezerva
141-BH 09 XNM
142-BH 09 XNL rezerva
143-BH 09 XRG rezerva
145-BH 09 YDX rezerva
146-BH 09 YDW
147-BH 09 YDV rezerva dar si defect :))
Dupa cum se vede au ramas doar 4 active zilnic, avand soferi titulari. 136 a fost returnat producatorului, iar 144 a fost deja casat.
Solaris Urbino 12 lll
148-BH 10 MEA
149-BH 10 MDW
150-BH 10 MDX
151-BH 10 PEV
152-BH 10 PEW Se afla in parcul rece, nu stiu cum arata viitorul pentru acest autobuz cu multe defectiuni si accidente in ultima vreme
153-BH 10 PEZ
154-BH 10 PEX
155-BH 10 PEY
156-BH 10 PLM
157-BH 10 PFC
Man Lion's City A78
169-BH 14 CPB rezerva+ defect de ceva timp
170-BH 14 CPD rezerva
171-BH 14 CPE rezerva
173-BH 14 CPG asteapta casarea
174-BH 14 CMS rezerva
175-BH 14 CMN rezerva
176-BH 14 CMW
177-BH 14 CMY defect
178-BH 14 CMZ rezerva
179-BH 15 BCJ
180-BH 15 BCY asteapta casarea
181-BH 15 BCZ
182-BH 15 BEI
172 este singurul care a fost casat deja.
Mercedes O530G Citaro C1
186-BH 15 HNZ
187-BH 15 HOA
188-BH 15 VUP
189-BH 15 VUN
190-BH 15 VUO
Circula toate.
Iveco Daily
191-BH 10 CYV
Circula doar pe curse speciale, foarte rar poate fi vazut in weekend sau de sarbatori pe linia 18.
Man Lion's Coach
192-BH 17 DRW A fost achizitionat in luna decembrie, dar inca nu a iesit niciodata pe traseu
193-BH 11 VEH
193 activeaza pe noua linie 516.
Iveco Indcar Mago 2
194-BH 18 TLO
Este autobuzul turistic al orasului, poate fi inchiriat de oricine, iar in perioada martie-noiembrie exista si o linie speciala, numita evident CITY TOUR.
- OradeaBuses
-
Posted:
Sunday, 22.01.2023, 21:15 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
Până la urmă, 152 a revenit pe traseu.
152- Linia 17, Gara de Est.
P.S.: OTL nu știe că Kaufland se scrie cu un "f" :)))
Până la urmă, 152 a revenit pe traseu.
152- Linia 17, Gara de Est.
152.8.jpg (1.17 MB; downloaded 3030 times)
P.S.: OTL nu știe că Kaufland se scrie cu un "f" :)))
- OradeaBuses
-
Posted:
Thursday, 02.02.2023, 08:48 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
OradeaBuses
A fost pus in funcțiune Manul 192, acesta a devenit autocarul echipei de fotbal "FC Bihor". Ieri a făcut prima cursă cu jucătorii echipei,le-a i-a transportat în cantonament, în Băile Felix.
Inițial greșisem numărul de înmatriculare, corectîi este BH 17 CRM.
Autocarul a aparținut companiei Tesan Prest.
A fost pus in funcțiune Manul 192, acesta a devenit autocarul echipei de fotbal "FC Bihor". Ieri a făcut prima cursă cu jucătorii echipei,
Inițial greșisem numărul de înmatriculare, corect
Autocarul a aparținut companiei Tesan Prest.
- valy
-
Posted:
Saturday, 03.06.2023, 18:18 -
Re: Autobuzele și midibuzele din Oradea
valy
În zona Nufărul-Cantemir am văzut multe Citaro cu o reclamă la Remax, dar doar acolo și doar de acel tip. Am impresia că în aceeași zonă am văzut anul trecut niște Citaro similare (dacă nu aceleași) vopsite? intr-o schemă similară cu articulatele din Amsterdam. Există un motiv pentru care sunt doar în acea zonă?
În zona Nufărul-Cantemir am văzut multe Citaro cu o reclamă la Remax, dar doar acolo și doar de acel tip. Am impresia că în aceeași zonă am văzut anul trecut niște Citaro similare (dacă nu aceleași) vopsite? intr-o schemă similară cu articulatele din Amsterdam. Există un motiv pentru care sunt doar în acea zonă?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)
•
Choose destination