Topic: Repartizarea trenurilor de metrou
107 posts, 59782 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Rathgeber2523
1006-2006 Margareta si 1117-2117 HAGA defilau pe M1 (P.S. Haga avea un geam deschis )
1006-2006 Margareta si 1117-2117 HAGA defilau pe M1 (P.S. Haga avea un geam deschis )
- sab
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
sab
Foarte nasoala acesta situatie in practica, o simt pe pielea mea...Combinatia BM (cu ventilatia insuficienta pe care o are acest tip de tren) si intervale mai rare de succedare asigura o sauna garantata la prima ora inainte de a ajunge la serviciu...Multumim celor care au achzitionat aceasta "capodopera" de tren, precum si Metrorex pentru aceasta "distractie" gratuita .
Cu CAF ce se aude ? Va avea A/C ? Sau tot atata lipsa de respect pentru calatori ca la BM va fi va fi si in acest caz, adica A/C la conductor si respiratie cu portia pentru calatori ?
Utilizator anonim wrote:
De saptamana aceasta din 13 ture pe M3, 6 sunt deservite de BM iar de saptamana viitoare in functie de alocare vor fi 8 din 12.
Foarte nasoala acesta situatie in practica, o simt pe pielea mea...Combinatia BM (cu ventilatia insuficienta pe care o are acest tip de tren) si intervale mai rare de succedare asigura o sauna garantata la prima ora inainte de a ajunge la serviciu...Multumim celor care au achzitionat aceasta "capodopera" de tren, precum si Metrorex pentru aceasta "distractie" gratuita .
Cu CAF ce se aude ? Va avea A/C ? Sau tot atata lipsa de respect pentru calatori ca la BM va fi va fi si in acest caz, adica A/C la conductor si respiratie cu portia pentru calatori ?
- 2fast4u
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
2fast4u
Cum mai sunt repartizate trenurile în M3? Din ce am observat în ultimele săptămâni nu sunt 8 BM şi 4 IVA şi nu prea se respectă nici poziţionarea, pentru că trebuia să fie 1 IVA, 1 BM, 1 IVA ş.a.m.d.
Sunt foarte multe IVA şi doar câteva BM-uri, dacă am observat bine.
Cum mai sunt repartizate trenurile în M3? Din ce am observat în ultimele săptămâni nu sunt 8 BM şi 4 IVA şi nu prea se respectă nici poziţionarea, pentru că trebuia să fie 1 IVA, 1 BM, 1 IVA ş.a.m.d.
Sunt foarte multe IVA şi doar câteva BM-uri, dacă am observat bine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Utilizator anonim
Situatia pe magistralele afectate de introducerea noilor CAF:
M2 - program de vara, 16 trenuri, din care CAF pe masura ce intra, BM2, BM21 (inca putin timp pana migreaza inapoi pe M1/3, oricum sunt maxim 2 ramase), program de iarna vor fi 21 trenuri - 16 CAF si 5 BM2
M3 - program de vara, 10 trenuri, 5 BM2/21 de la Pantelimon si 5 BM2/21 sau IVA de la Militari. Graficul de iarna se va modifica la 16 trenuri.
Situatia pe magistralele afectate de introducerea noilor CAF:
M2 - program de vara, 16 trenuri, din care CAF pe masura ce intra, BM2, BM21 (inca putin timp pana migreaza inapoi pe M1/3, oricum sunt maxim 2 ramase), program de iarna vor fi 21 trenuri - 16 CAF si 5 BM2
M3 - program de vara, 10 trenuri, 5 BM2/21 de la Pantelimon si 5 BM2/21 sau IVA de la Militari. Graficul de iarna se va modifica la 16 trenuri.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
ByOnu
Din ce am inteles se doreste pastrarea a cel putin un TEM/REM IVA in Pantelimon pentru pendula spre Republica. In prezent din ce stiu, se ocupa REM 008.
Din ce am inteles se doreste pastrarea a cel putin un TEM/REM IVA in Pantelimon pentru pendula spre Republica. In prezent din ce stiu, se ocupa REM 008.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
tedexy
Am observat ca de la trecerea la programul de toamna ( daca ceea ce se intampla la MTX poate fi numit program), pe M3 au aparut din nou IVE. Stie cineva care este rationamentul? Nu ar trebui sa fie destule BM-uri de la Berceni acum?
Am observat ca de la trecerea la programul de toamna ( daca ceea ce se intampla la MTX poate fi numit program), pe M3 au aparut din nou IVE. Stie cineva care este rationamentul? Nu ar trebui sa fie destule BM-uri de la Berceni acum?
- sab
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
sab
Daca erau suficiente 10 CAF-uri (cate sunt acum in circulatie), nu cumparam 16 . De cumparat cele 8 suplimentare nici n-ar fi fost vorba...
Daca erau suficiente 10 CAF-uri (cate sunt acum in circulatie), nu cumparam 16 . De cumparat cele 8 suplimentare nici n-ar fi fost vorba...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
URANUS
Aropos se mai stie ceva de cele 8 CAF-uri suplimentare?
Aropos se mai stie ceva de cele 8 CAF-uri suplimentare?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
Costin
Oficial nu se stie... dar trecand pe finantare UE, as zice ca or sa vina si cele 8 extra. Depinde si de cat de flexibil e bugetul proiectului mare (modernizare M2).
Oficial nu se stie... dar trecand pe finantare UE, as zice ca or sa vina si cele 8 extra. Depinde si de cat de flexibil e bugetul proiectului mare (modernizare M2).
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
tedexy
Intervalele de succedare nu s-au schimbat cu nimic pe M3/M1. Eu unul nu inteleg de ce s-a mai investit atata banet in ATP/ATO si alte sisteme ultra moderne. La 9-10 minute interval, se poate circula chiar cu impegat.
Intervalele de succedare nu s-au schimbat cu nimic pe M3/M1. Eu unul nu inteleg de ce s-a mai investit atata banet in ATP/ATO si alte sisteme ultra moderne. La 9-10 minute interval, se poate circula chiar cu impegat.
- George
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
mcosmin
Situatia nu mai este la fel de crancena la eroilor. Acum AS si Republica stationeaza maxim 1 minut. Iar Preciziei si D2 se sincronizeaza semnificativ mai bine cu trenurile de la celalalt peron. Mai apare cate o IVA ratactia uneori si incurca traficul, dar sistemul ATO de pe BM isi face simtita prezenta cand avem doar bombardiere.
Timpii s-au imbunatatit cu 1-2 minute la ore de varf. In afara orelor de varf, in jur de 2 bombardiere se odihnesc in remiza de la Gara de Nord 1. Acum presupun ca intelegi de ce ai 10 minute uneori.
Probabil ca dupa ce se va completa parcul de pe m2 numai cu CAF-uri, va fi mult mai bine pe M1-M3. Inca sunt lipsa vreo 6-8 trenuri.
tedexy wrote:
Intervalele de succedare nu s-au schimbat cu nimic pe M3/M1. Eu unul nu inteleg de ce s-a mai investit atata banet in ATP/ATO si alte sisteme ultra moderne. La 9-10 minute interval, se poate circula chiar cu impegat.
Situatia nu mai este la fel de crancena la eroilor. Acum AS si Republica stationeaza maxim 1 minut. Iar Preciziei si D2 se sincronizeaza semnificativ mai bine cu trenurile de la celalalt peron. Mai apare cate o IVA ratactia uneori si incurca traficul, dar sistemul ATO de pe BM isi face simtita prezenta cand avem doar bombardiere.
Timpii s-au imbunatatit cu 1-2 minute la ore de varf. In afara orelor de varf, in jur de 2 bombardiere se odihnesc in remiza de la Gara de Nord 1. Acum presupun ca intelegi de ce ai 10 minute uneori.
Probabil ca dupa ce se va completa parcul de pe m2 numai cu CAF-uri, va fi mult mai bine pe M1-M3. Inca sunt lipsa vreo 6-8 trenuri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
sab
S-a imbunatatit ..pe naiba. De 2 zile la 8.15 (aproximativ) intra ambele trenuri la Eroilor. Si nesimititii de conducatori nu catadicsesc sa anunte care tren pleaca primul. .
Iar ieri seara ..2 metrouri de D2 unul dupa altul, apoi 2 de Preciziei ...si era ora de varf.
Si nu este problema de IVA...
S-a imbunatatit ..pe naiba. De 2 zile la 8.15 (aproximativ) intra ambele trenuri la Eroilor. Si nesimititii de conducatori nu catadicsesc sa anunte care tren pleaca primul. .
Iar ieri seara ..2 metrouri de D2 unul dupa altul, apoi 2 de Preciziei ...si era ora de varf.
Si nu este problema de IVA...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea trenurilor de metrou
mcosmin
Vin 2 trenuri de D2 la eroirlor la ore de varf pentru ca trebuie sa bage mai multe trenuri pe partea necomuna a M1. Din moment ce M1 este semnificativ mai lunga decat m3, pentru a pastra intervalul dintre trenuri este si normal si logic sa existe mai multe trenuri de D2 comparact cu cele de Preciziei, deci, prin statia eroilor se mai poate intampla sa treaca 2 D2 inainte de unul de preciziei. Nu va mai fofiliti atata, sunt lucruri evidente si logice.
Iar cand creste numarul de calatori, baga trenuri noi in circulate, si se deregleaza alternarea. Se reface dupa vreo 30 de minute. Nu e nimic iesit din comun.
Cat despre "care pleaca primul" iar dramatizati mai mult decat e necesar: mai mult de 2 minute nu astepti, indifrent daca e IVA sau BM. Nu uita, inca nu suntem 100% BM pe m1-m3 deci tot vor exista trenuri care pleaca la cale libera.
Vin 2 trenuri de D2 la eroirlor la ore de varf pentru ca trebuie sa bage mai multe trenuri pe partea necomuna a M1. Din moment ce M1 este semnificativ mai lunga decat m3, pentru a pastra intervalul dintre trenuri este si normal si logic sa existe mai multe trenuri de D2 comparact cu cele de Preciziei, deci, prin statia eroilor se mai poate intampla sa treaca 2 D2 inainte de unul de preciziei. Nu va mai fofiliti atata, sunt lucruri evidente si logice.
Iar cand creste numarul de calatori, baga trenuri noi in circulate, si se deregleaza alternarea. Se reface dupa vreo 30 de minute. Nu e nimic iesit din comun.
Cat despre "care pleaca primul" iar dramatizati mai mult decat e necesar: mai mult de 2 minute nu astepti, indifrent daca e IVA sau BM. Nu uita, inca nu suntem 100% BM pe m1-m3 deci tot vor exista trenuri care pleaca la cale libera.
📖 Pagination options