Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 83639 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ilie_v

@andrei11

In conditiile actuale NU este o masura ok, pentru ca:

1) in timpul lucrarilor la pasaj cand se "mergea" uneori si 40 minute de la pasajul peste calea ferata si pana la Barbu Vacarescu nu prea i-am vazut actionand pe domnii de la circulatie nici pe acolo si nici pe Fabrica de Glucoza unde smecherii o taiau pe contrasens sfidand prostimea care se taraia cu X m/minut;

2) in conditiile in care nu sunt in trafic in ambuteiajele de dinainte de noul pasaj NU au ce cauta la pomana - este firesc sa te grabesti in conditiile in care de la Statuia Aviatorilor si pana la Soseaua Pipera-Tunari ai pierdut 20-25 minute....

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Techno wrote:
Ieri, la ora 17.30 era verde intermitent la dreapta cum vii de pe pasaj si vrei sa faci dreapta pe Caranfil spre Baneasa. Pricepuratzi?
Mare jonglerie nu era ca majoritatea faceau stanga spre Ambasada Chinei si ocupau si banda unu (cea care ar putea face dreapta spre Baneasa). Tu daca vroiai sa faci dreapta nu puteai de cei care nu vroiau sa faca dreapta ci sa faca stanga  :shock: . Capisci?

Asa e si cu greu s-ar putea rezolva problema, pentru ca la semafor vin masini si de pe aleea laterala din fata unor blocuri, care nu au alta sansa decat sa ocupe banda 1 (de facut la dreapta spre Baneasa), chit ca ei in mod sigur vor sa faca stanga spre Amb. Chinei (daca s-ar duce spre Baneasa, ar merge pe aleea respectiva in sensul Baneasa). Iata in poza de mai jos traseul cu rosu ales de cei ce vin de pe alee (si alt traseu nu ar putea alege, in conditii de trafic aglomerat):




Totodata am figurat cu portocaliu si verde discontinuu un alt conflict de trafic greu de rezolvat:
cei ce vin dinspre Baneasa si fac stanga spre Pipera (portocaliu) au timp de semafor foarte scurt si cedeaza trecerea celor ce vin din fata lor.
Daca s-ar pune verde intermitent celor ce vin dinspre Ambsada Chinei si fac dreapta spre Pipera, acestia ar intra in intersectie in mod permanent (chiar si abuziv) si nu le-ar mai da nici o sansa celor ce vin de pe traseul portocaliu.

Mie mi se pare (ochiometric) ca un sens giratoriu viabil (care sa nu duca la blocarea intersectiei cand e aglomeratie) nu se poate construi in acea intersectie, chiar daca s-ar taia din aleea blocului (cu traseu rosu pe ea). Problema sensului giratoriu e ca spre Amb. Chinei e o singura banda (acum), deci cu mari sanse de blocare a circulatiei (mai sunt stradute laterale pana la A. Chinei si soferii care vin de pe ele mai forteaza uneori intrarea in principala).
Nu stiu daca s-ar putea rezolva problema cu sens giratoriu cu centrul deplasat mai spre Baneasa + 2 benzi pe sens inspre A. Chinei...

Din aceste dileme nu putem iesi.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

danielstan wrote:
Asa e si cu greu s-ar putea rezolva problema, pentru ca la semafor vin masini si de pe aleea laterala din fata unor blocuri, care nu au alta sansa decat sa ocupe banda 1 (de facut la dreapta spre Baneasa), chit ca ei in mod sigur vor sa faca stanga spre Amb. Chinei (daca s-ar duce spre Baneasa, ar merge pe aleea respectiva in sensul Baneasa). Iata in poza de mai jos traseul cu rosu ales de cei ce vin de pe alee (si alt traseu nu ar putea alege, in conditii de trafic aglomerat):


Chestia e ca strada aia pe langa blocuri are sens unic dinspre Baneasa. Si ce crezi, deja e scurtatura a celor ce vin dinspre Baneasa.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Nu stiam de sensul unic de pe strada blocurilor. Problema benzii 1 ramane.

Propunere de sens giratoriu cu 2 benzi spre Amb. Chinei:


 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Pai giratoriu ( e drept ma mic) s-a incercat live...si s-a renuntat.
Pe linag problema intersectiei in sine, cu tre "picioare", ramane faptul ca pe langa amsada Chinei sunt doar TREI benzi in total pentru ambele sensuri.
Aici e buba mare, si ar trebui facuta strapungerea aia pe malul lacului.... pentru 150 de m (X10m) de padurice neamenajata se poate amenaja in compensatia altundeva ceva triplu...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

slabe sanse.se gaseste careva care o sa zica ca din cauza traficului generat de straduta aia o sa moara copacii din zona,sau cei de pe straduta o sa comenteze .Plus ca ar mai trebui acolo un semafor din ce inteleg  :P  greu,greu  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

alex230ro wrote:
slabe sanse.se gaseste careva care o sa zica ca din cauza traficului generat de straduta aia o sa moara copacii din zona,sau cei de pe straduta o sa comenteze .Plus ca ar mai trebui acolo un semafor din ce inteleg  :P  greu,greu  :lol:

Pai am demolat aproape un cartier (ope Berzei...) ca sa facem 4 benzi din doua.. si ne impiedicam acuma de trei pomi?
Normal ca o sa fie si proteste, dar daca interseul public general primeaza....
N-ar fi nevoie neaprata de un semafor, ca de pe straduta aia ar trebui sa fie obligatoriu dreapta spre pasaj...
Cine vine dinspre Caranfil o sa aiba "cedeaza trecerea''
Sensul celalalt nu re nicio treaba.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Despre intersectia Pipera/Caranfil (np @andrei11) dezbat si eu, pentru ca trec zilnic prin ea de zece ani.

Sunt multe probleme in aceasta intersectie si trebuie rezolvate pe rand, de la coada la cap zic eu, adica de la cele mai neevidente la cele evidente:

1. (figurat cu 5 in poza) - intersectia cu Str. Ceasornicului - acolo trebuie interzis virajul la stanga - de ani de zile se face stanga si se incurca circulatia atat spre cat si dinspre Baneasa; peste asta mai este si o trecere de pietoni (nesemaforizata) - cu asta nu stiu cum sa faca, nu propun sa o stearga, pentru ca propun sa o stearga pe cea de la biserica (figurat cu 1 in poza);
2. (figurat cu 1 in poza) - trebuie sa renunte (ori sa puna semaforul la 10 secunde ceea ce ar fi impropriu) la trecerea de pietoni dintre biserica si restaurant Boema - care incurca virajul stanga de pe Pipera (flux major odata cu deschiderea pasajului);
3. tot la pozitia 1 trebuie neaparat sa lase verde intermitent la dreapta (cum a fost de 1-2 ani), cu cedeaza la cei care fac stanga de pe Caranfil si la trecerea de pietoni biserica-statie autobuz;
4. (figurat cu 2 in poza) - banda stanga face stanga, banda dreapta face dreapta - daca intra doua benzi pe stanga se ingreuneaza intersectia - si pentru asta ar trebui figurate trasele pe jos in intersectie(!!! hai odata sa ne civilizam, e foarte important sa fie trasele pe jos, cine a fost pe afara, si eu am fost in multe orase, stie ce usor este sa urmaresti trasele, oricat de inguste ar fi benzile, totul merge ca pe banda);
5. (figurat cu 3 in poza) - banda stanga face stanga, banda dreapta merge inainte - presemnalizat cu 500m inainte si figurat pe jos ca sa nu incerce nimeni sa faca stanga de pe banda dreapta (aici nu se prea intampla asta, lumea s-a obisnuit, dar mai merg inainte de pe banda stanga;
6. (figurat cu 4 in poza) - breteaua lui Caranfil (in prezent cu sens unic inspre Pipera) - o varianta radicala este schimbarea sensului unic, dar asta ar strica fluxurile in cartierul Aviatiei, e bine cum este asa, pe de alta parte cei care vin pe acolo nu ar trebui lasati sa faca stanga (spre Ambasada Chinei), pentru ca incurca pe toti care vin de pe pod, maxim sa faca doar dreapta pe Caranfil - dar e cam aiurea, ar trebui analizata schimbarea sensului unic;
7. semafoarele - Oprescu zicea sa le faca in 3 timpi si este posibil, astfel:
    - timpul 1: Caranfil-inainte-Centru/Centru-inainte-Caranfil/Centru-dreapta-Pipera/Pipera-dreapta-Caranfil/pietoni verde fig.2;
    - timpul 2: Pipera-stanga-Centru/pietoni verde fig.3
    - timpul 3: Caranfil-stanga-Pipera/Caranfil-inainte-Centru/Pipera-dreapta-Caranfil

Ar mai fi o smecherie - pe Pipera sa faca o singura banda spre pasaj (pentru ca traficul vine dintr-o singura banda, ori dinspre Baneasa ori dinspre Centru), doua dinspre pasaj (stanga pt Centru si dreapta pentru Baneasa) si sa lase la trotuar parcare (care oricum este si acum se inghesuie masinile care fac dreapta si rad oglinzile celor parcati, iar pe banda spre pasaj e libertate si nici nu se parcheaza acolo).

Daca mai sunt propuneri puneti-le aici si dupa ce ne punem de acord le trimitem la primarie. Eu deja le-am trimis o recomandare in ziua in care au pus aberatia de sens giratoriu si s-a facut coada instant (inainte de deschiderea pasajului).
Untitled.png (853.31 KB; downloaded 3029 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

codz wrote:
[...]
Daca mai sunt propuneri puneti-le aici si dupa ce ne punem de acord le trimitem la primarie. Eu deja le-am trimis o recomandare in ziua in care au pus aberatia de sens giratoriu si s-a facut coada instant (inainte de deschiderea pasajului).



Dupa alegeri poate.. pana atunci nu cred ca se uita cineva la propuneri...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

@codz,
Multumesc de prezentarea facuta si constat ca e o prezentare mult mai amanuntita a punctelor problema venita de la un om care a vazut intersectia ani de zile.

Din tot ce scrii eu cred ca prioritatea ZERO este breteaua Caranfil, care incurca orice s-ar face in acea intersectie (adica acei soferi ar bloca in continuare banda 1 de la semafor si ar face stanga spre China).
Nu poti sa ii condamni, caci si cu bunavointa ei nu au alta solutie.
Schimbarea sensului unic pe acea bretea este o necesitate impusa de fluxul mult mai mare care vine odata cu deschiderea pasajului Pipera.
Probabil ca schimbarea sensului bretelei va impune schimbari si pe stradutele vecine ei din cartierul Aviatiei - deci o gandire de ansamblu a zonei.

Dupa eliminarea acestui punct cheie, propunerile in N-1 puncte ale tale mi se par bune, desi se stie din practica faptul ca o banda cu verde intermitent la dreapta are mari sanse de a fi ocupata de cei ce nu fac dreapta. Asta e realitatea.

In alta ordine de idei:
- nu am vazut in practica functionarea sensului giratoriu provizoriu, dar imi imaginez ca in intersectia actuala problema a fost ingustarea benzilor si curbele stranse ale lui, nu ideea de sens giratoriu in sine.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Sa stii ca si eu ma mir, dar se mergea foarte bine pe dreapta verde, toti care faceau dreapta se bagau pe acolo, si cu un claxon azi unul maine, nu se mai baga nimeni care mergea inainte. Verde dreapta intermitent este normal si folosit in toate tarile civilizate.

De acord cu breteaua, incurca. Dar daca schimbi sensul se varsa in intersectia Burileanu/Caranfil, care este o mica varza, nu este semaforizata, autobuzul face stanga (poate nu mai face dupa inaugurarea pasajului). Breteaua e o dilema dupa parerea mea.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Stiu, noi nu trebuie sa gandim reguli de circulatie luand in calcul probabilitatea ca ele nu vor fi respectate (dreapta - verde intermitent).
Totodata regandirea intersectiei trebuie facuta pentru cazul de trafic aglomerat, foarte probabil dupa deschiderea pasajului si mult mai probabil dupa legarea A3 la Pipera.

Ca sofer stiu ca regula dreapta verde intermitent este respectata mai mult cand traficul e lejer si este incalcata mai des cand traficul e aglomerat si smecherii isi pierd rabdarea.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

A3 nu se leaga la Pipera, ultima data cand am vazut proiectul, merge pe liziera padurii, trece razant pe langa cartierul Domus Stil (o fericire), trece peste salba de lacuri si peste CF, taie parcul Pipera (mai sacrificam putin spatiu verde) si se varsa in Petricani in zona Fabrica de Glucoza (btw, la sud de Fabrica de Glucoza se pregateste un ANL, locatia e super). Astfel, nu se mai intoarce nimeni din Petricani in sus, spre rond, sa riste sa stea la CF, ca sa ajunga pe podul Pipera :)

Singura utilitate a podului de jde milioane de EUR este ca nu se mai intersecteaza Barbu Vacarescu cu Pipera (celebra intersectie unde Jiji se urca pe Maybach, asa de blocata era) :) Desi dupa cum spuneam zilele trecute, inca e coada pe Barbu si n-ar trebui sa fie, sper ca e de la semaforizare.

Mai e mult pana departe ..

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Da, ai dreptate, am zis prea repede faza cu A3.

In alta ordine de idei:
- unii propun strapungerea padurii de langa lac
Eu am vazut in zona (str. Zagazului, spital MedLife) ca sunt niste vile de smecheri si alte constructii pe acolo, adica oameni cu greutate si-au cautat un colt linistit din Bucuresti si au gasit aici un fel de cartier Primaverii 2.

Cred ca bashtanii de acolo au destul de mare influenta si nu vor lasa sa le treaca un trafic infernal pe la portile lor.

Ce parere ai, fiind din zona?

(si eu cred ca primarul si consilierii nu au timp de studiat propuneri inainte de alegeri; cred ca Oprescu se concentreaza sa mai finalizeze ceva lucrari incepute, pana in ziua votului)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435671 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use