Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3235 posts, 936402 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Conform cu ce au raspuns cei de la Metrorex la Ziua portilor deschise, spre finalul anului urmator....
Conform cu ce au raspuns cei de la Metrorex la Ziua portilor deschise, spre finalul anului urmator....
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Pana la urma pentru ce magistrala/magistrale sunt CAF-urile ? Eu stiam ca vor inlocui IVE-le de pe M3, dar citesc prin diverse articole ca vor circula si pe M5.
Pana la urma pentru ce magistrala/magistrale sunt CAF-urile ? Eu stiam ca vor inlocui IVE-le de pe M3, dar citesc prin diverse articole ca vor circula si pe M5.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
3mil
Teoretic ele se achizitioneaza pentru inlocuirea IVElor de pe M3 si pentru M5. Practic este foarte posibil sa le vedem pe M2...
Teoretic ele se achizitioneaza pentru inlocuirea IVElor de pe M3 si pentru M5. Practic este foarte posibil sa le vedem pe M2...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Eu stiam initial de 16 trenuri pentru M3.
Pentru cele 21 trenuri prevazute initial pentru M5 s-a semnat ceva ? Sau vorbim de o intentie si asteptam sa se finalizeze constructia racordului ? (oricum nu avem nevoie de 21 trenuri pentru racordul pana la Eroilor).
Eu stiam initial de 16 trenuri pentru M3.
Pentru cele 21 trenuri prevazute initial pentru M5 s-a semnat ceva ? Sau vorbim de o intentie si asteptam sa se finalizeze constructia racordului ? (oricum nu avem nevoie de 21 trenuri pentru racordul pana la Eroilor).
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Reprezentatntul Metrorex la ZPD a spus ca aceste CAF-uri sunt pentru a inlocui IVE-le existente.
Reprezentatntul Metrorex la ZPD a spus ca aceste CAF-uri sunt pentru a inlocui IVE-le existente.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
"Indicat" ar fi ca astea care vin sa fie duse toate pe M2 iar pe M1/3 sa circule exclusiv BM, IVA la autogen.
"Indicat" ar fi ca astea care vin sa fie duse toate pe M2 iar pe M1/3 sa circule exclusiv BM, IVA la autogen.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Ar fi cea mai mare prostie ca noile trenuri sa nu fie compatibile cu BM - urile. Bine, am inteles ca IVE - ele sunt din alta epoca. Dar de ce CAF - urile sa nu fie compatibile cu BM - urile ?
Asta inseamna adio transfer intre magistrale in caz de necesitate.
Nu se accepta propunerea. Ori BM - uri ori CAF - uri --> nu ar trebui sa fie diferente.
Ar fi cea mai mare prostie ca noile trenuri sa nu fie compatibile cu BM - urile. Bine, am inteles ca IVE - ele sunt din alta epoca. Dar de ce CAF - urile sa nu fie compatibile cu BM - urile ?
Asta inseamna adio transfer intre magistrale in caz de necesitate.
Nu se accepta propunerea. Ori BM - uri ori CAF - uri --> nu ar trebui sa fie diferente.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Vor fi perfect compatibile
Pe langa c/v trenurilor s-au platit alti bani pentru 16 sisteme identice celor de pe BM, care vor echipa CAF-urile. Deci singurul "inconvenient" de pe M1/M3 ar fi ca vor fi doua feluri de trenuri ca design.
http://www.metrorex.ro/_read206-1
Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune), in cadrul unei proceduri de achizitie prin negociere fara publicare de anunt având ca obiect „ achizitia si punerea in functiune a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului”, procedura care, de asemenea, este finalizata. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA.
Dar mie tot nu imi este clar cum este cu M5. Va fi o alta licitatie sau la contractul de acum pentru 16 CAF-uri exista o "anexa" care ii declara castigatori si pentru M5 ?
Vor fi perfect compatibile
Pe langa c/v trenurilor s-au platit alti bani pentru 16 sisteme identice celor de pe BM, care vor echipa CAF-urile. Deci singurul "inconvenient" de pe M1/M3 ar fi ca vor fi doua feluri de trenuri ca design.
http://www.metrorex.ro/_read206-1
Pentru imbunatatirea sigurantei in exploatare si a confortului calatorilor compania a urmarit ca noile trenuri sa fie dotate cu sisteme automate de protectie si operare (ATP si ATO), compatibile cu sistemele actuale de infrastructura de generatie noua, aflate in exploatare la Metrorex. Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, aceste sisteme sunt achizitionate de catre Metrorex de la compania Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea in functiune), in cadrul unei proceduri de achizitie prin negociere fara publicare de anunt având ca obiect „ achizitia si punerea in functiune a 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului”, procedura care, de asemenea, este finalizata. Pretul pe care Metrorex urmeaza sa-l plateasca pentru cele 16 seturi de sisteme este de 4.940.000 euro fara TVA.
Dar mie tot nu imi este clar cum este cu M5. Va fi o alta licitatie sau la contractul de acum pentru 16 CAF-uri exista o "anexa" care ii declara castigatori si pentru M5 ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Pentru M5 va fi alta licitatie...
Pentru M2...daca iese 'pasientza' vor fi 16(sigur)+8(probabil) CAF-uri...cu ATC/ATP/ATO Bombardier...
Pentru M5 va fi alta licitatie...
Pentru M2...daca iese 'pasientza' vor fi 16(sigur)+8(probabil) CAF-uri...cu ATC/ATP/ATO Bombardier...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Super tare..Le asteptam pe M3 si se vor introduce pe M2. Iar pe M3, BM-uri vechi de 15 ani..
"Negociere fara publicare anunt de participare" inseamna...atribuire directa, nu ?
Super tare..Le asteptam pe M3 si se vor introduce pe M2. Iar pe M3, BM-uri vechi de 15 ani..
"Negociere fara publicare anunt de participare" inseamna...atribuire directa, nu ?
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Slasher1985
Pai, chiar e mai bine M2, pentru ca M1 are tot BM-uri. Este mai "uniform"
Pai, chiar e mai bine M2, pentru ca M1 are tot BM-uri. Este mai "uniform"
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Este bine ca uniformitatea parcului a devenit un "must". Nu era mai simplu sa fie M1 de un fel si M3 de alt fel ? Asa nu se mai incurcau calatorii, ca tot se incurca multi cand circula BM pe M3.
p.s.Nu conteaza uniformitatea cat timp trenurile sunt compatibile. Daca nu erau compatibile, DA, trebuiau duse pe o linie distincta, in speta M2.
Dar ma rog, daca asta este decizia...
Este bine ca uniformitatea parcului a devenit un "must". Nu era mai simplu sa fie M1 de un fel si M3 de alt fel ? Asa nu se mai incurcau calatorii, ca tot se incurca multi cand circula BM pe M3.
p.s.Nu conteaza uniformitatea cat timp trenurile sunt compatibile. Daca nu erau compatibile, DA, trebuiau duse pe o linie distincta, in speta M2.
Dar ma rog, daca asta este decizia...
- andrei11
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Eu vreau BM pe M3. Uniformizarea parcului este un lucru foarte buna atat pentru exploatare si mentenanta cat si pentru "imagine".
Eu vreau BM pe M3. Uniformizarea parcului este un lucru foarte buna atat pentru exploatare si mentenanta cat si pentru "imagine".
📖 Pagination options