Topic: Bugetul Municipiului București
326 posts, 136836 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dominatrix
Proiectul de hotarare: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 120223.pdf
Onțanu și Negoiță, premiați de Oprescu cu cele mai mari fonduri pentru lucrări de infrastructură
Primăriile de sector primesc de la municipalitate bani pentru finanțarea programelor de dezvoltare locală și a proiectelor de infrastructură. Cele mai mari fonduri au fost acordate Primăriei Sectorului 2, condusă de Neculai Onțanu, respectiv 6,2 milioane euro. La polul opus este Sectorul 1 către care au fost repartizați doar 442.000 euro.
Conform Legii bugetului, Primăria Capitalei trebuie să repartizeze către sectoarele municipiului sumele din cotele defalcate ale impozitului pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale în vederea finanțării programelor de dezvoltare locală și a proiectelor de infrastructură care necesită confinanțare în 2012. În total, către cele șase sectoare vor fi repartizate 80,99 milioane lei (18,6 milioane euro). Cea mai mare sumă o va primi Primăria Sectorului 2 – 27 milioane lei (6,2 milioane euro), urmată de Sectorul 3 cu 21,3 milioane lei (4,89 milioane euro) și Sectorul 6, condus de Cristian Poteraș cu 17,3 milioane lei (4 milioane euro).
Nu la fel de darnic a fost primarul Sorin Oprescu cu edilii din Sectoarele 1,4, și 5. Astfel, Primăria Sectorului 5 a primit în urma repartizării 10,5 milioane lei (2,4 milioane euro), Sectorul 4 condus de Cristian Popescu Piedone a obținut 2,7 milioane ei (620.000), iar Sectorul 1, a primit doar 1,9 milioane lei (442.000 euro).
Repartizarea a fost făcută de primarul general, în absența unor criterii stabilite de comun acord de cele șase administrații locale. “Reprezentanții sectoarelor nu au putut conveni nici în acest an un set de criterii acceptabile pentru toate structurile administrativ-teritoriale ale Capitalei. (…) Sectoarele și-au luat sarcina fie să prezinte o propunere unică de meteologie de repartiție până la 1.09.2011, fie să nu conteste, în lipsa unei astfel de propruneri, cotele propuse de primarul general, ambleme obligații autoasumate de sectoare nefiind realizate până în prezent de acestea”, se arată în raportul de specialitate al Primăriei Capitalei.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea repartizării acestor sume către sectoare va fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința de astăzi.
http://b365.ro/news/ontanu- ... structura/
Proiectul de hotarare: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 120223.pdf
Onțanu și Negoiță, premiați de Oprescu cu cele mai mari fonduri pentru lucrări de infrastructură
Primăriile de sector primesc de la municipalitate bani pentru finanțarea programelor de dezvoltare locală și a proiectelor de infrastructură. Cele mai mari fonduri au fost acordate Primăriei Sectorului 2, condusă de Neculai Onțanu, respectiv 6,2 milioane euro. La polul opus este Sectorul 1 către care au fost repartizați doar 442.000 euro.
Conform Legii bugetului, Primăria Capitalei trebuie să repartizeze către sectoarele municipiului sumele din cotele defalcate ale impozitului pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale în vederea finanțării programelor de dezvoltare locală și a proiectelor de infrastructură care necesită confinanțare în 2012. În total, către cele șase sectoare vor fi repartizate 80,99 milioane lei (18,6 milioane euro). Cea mai mare sumă o va primi Primăria Sectorului 2 – 27 milioane lei (6,2 milioane euro), urmată de Sectorul 3 cu 21,3 milioane lei (4,89 milioane euro) și Sectorul 6, condus de Cristian Poteraș cu 17,3 milioane lei (4 milioane euro).
Nu la fel de darnic a fost primarul Sorin Oprescu cu edilii din Sectoarele 1,4, și 5. Astfel, Primăria Sectorului 5 a primit în urma repartizării 10,5 milioane lei (2,4 milioane euro), Sectorul 4 condus de Cristian Popescu Piedone a obținut 2,7 milioane ei (620.000), iar Sectorul 1, a primit doar 1,9 milioane lei (442.000 euro).
Repartizarea a fost făcută de primarul general, în absența unor criterii stabilite de comun acord de cele șase administrații locale. “Reprezentanții sectoarelor nu au putut conveni nici în acest an un set de criterii acceptabile pentru toate structurile administrativ-teritoriale ale Capitalei. (…) Sectoarele și-au luat sarcina fie să prezinte o propunere unică de meteologie de repartiție până la 1.09.2011, fie să nu conteste, în lipsa unei astfel de propruneri, cotele propuse de primarul general, ambleme obligații autoasumate de sectoare nefiind realizate până în prezent de acestea”, se arată în raportul de specialitate al Primăriei Capitalei.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea repartizării acestor sume către sectoare va fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința de astăzi.
http://b365.ro/news/ontanu- ... structura/
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
alex230ro
buna treaba deci sectorul 1 400 mii eur? pe un an?
Cat despre doctor probabil ca a mai dat la 2 pentru ca acolo o sa mai miste una alta si Ontanu (or mai fi blocuri de reabilitat? )
buna treaba deci sectorul 1 400 mii eur? pe un an?
Cat despre doctor probabil ca a mai dat la 2 pentru ca acolo o sa mai miste una alta si Ontanu (or mai fi blocuri de reabilitat? )
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dominatrix
alex230ro wrote:Desigur. viewtopic.php?f=24&t=1162&p=91740#p91740
Cat despre doctor probabil ca a mai dat la 2 pentru ca acolo o sa mai miste una alta si Ontanu (or mai fi blocuri de reabilitat? )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
A aparut, pt dezbatere publica, proiectul de buget 2012 al PMB aici:
http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/buget/buget_2012.php
A aparut, pt dezbatere publica, proiectul de buget 2012 al PMB aici:
http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/buget/buget_2012.php
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dominatrix
Proiectul de buget 2012: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/buget/buget_2012.php
In afara de proiectele mentionate in articolul de mai jos, mai sunt de mentionat:
Pasaj Pietonal Eroii Revolutiei - 5 milioane
Sistem rutier + linie de tramvai Liviu Rebreanu - 3,839 milioane
Iluminat Public - 4 milioane
Investitii RATB - 8 (opt) tramvaie Bucur LF - 34,14 milioane
Capitala are în 2012 un buget de un miliard de euro. VEZI PE CE VA FI CHELTUIT
Primăria Capitalei și instituțiile subordonate vor avea în 2012 un buget de un miliard de euro, potrivit proiectului de buget pentru acest an. Subvențiile pentru RADET și RATB se mențin aproximativ la același nivel ca anul trecut. La transporturi însă bugetul este extrem de redus pentru proiectele noi. Astfel, doar Pasajul subteran de la Charles de Gaulle și Pasajul de la Piața Sudului beneficiază de un buget suficient de mare pentru a începe efectiv și lucrările.
Municipiul București va avea în 2012 venituri de 4,64 miliarde de lei și cheltuieli de 4, 91 miliarde lei, potrivit proiectului de buget. Subvențiile la transport și căldură vor fi menținute și în acest an. Astfel, pentru RADET sunt alocați 1,83 milioane lei din care 590 milioane reprezintă subvenții. Și RATB va beneficia de un buget de 1,08 milioane lei, din care 499 milioane lei pentru subvenții.
Criză de investiții noi în 2012
În acest an, pentru investiții au fost alocați 1,2 miliarde lei (293 milioane euro). Din acest buget, 1,02 miliarde vor fi cheltuite pentru continuarea investițiilor deja începute în anii trecuți, și doar 67,9 milioane lei vor fi orientați către demararea unor noi proiecte de investiții.
Cel mai mare buget pentru investiții a fost alocat la capitolul transporturi, respectiv 520 milioane lei, dintre care 491 milioane pentru continuarea proiectelor aflate deja în derulare. Cea mai mare sumă a primit-o un proiect aproape terminat. Astfel, pentru Pasajul Pipera au fost alocați 130 milioane lei, în condițiile în care întreaga lucrare costă 143 milioane lei. Mai mult, lucrarea trebuia înaugurată deja de la sfârșitul anului trecut. De altfel, pasajul în sine este finalizat, iar momentan se lucrează la amenajările de la sol. Primăria mai are însă de făcut plăți pentru lucrările efectuate anul trecut.
Pe locul doi se situează Bulevardul Uranus pentru care s-a alocat în acest an 116 milioane lei (26 milioane euro). Prima etapă din această lucrare, cuprinsă între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan, ar fi trebuit încheiată în vara lui 2011. Cu câteva săptămâni înainte de sfârșitul anului 2011 au fost deschise însă doar două dintre cele cinci tronsoane, respectiv 1.000 de metri dintr-un total de 1.800 metri. Proiectul de realizare a Bulevardului Buzești-Berzei-Uranus cuprinde în total trei etape. Cea de-a doua, cuprinsă între Vasile Pârvan și Piața george Coșbuc, are prevăzut și un tunel cu o adâncime de 20 metri ce ar urma să treacă pe sub Palatul Parlamentului. Ultima etapă a lucrării este cuprinsă între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Și pentru pasajul Doamna Ghica -Chișinău au fost alocați 30 milioane lei. Acest proiect ar trebui finalizat în acest an, cu o întârziere de patru ani față de termenul inițial. Lucrarea a fost abandonată când era finalizată în proporție de 60%. A urmat și un proces între Primăria Capitalei și firma constructoare, iar anul trecut a fost organizată o licitație pentru alegerea unei noi firme care să termine lucrările. Lucrările vor costa 11 milioane euro.
Au mai fost bugetate pentru acest an și Pasajul Mihai Bravu (25 milioane lei), Reabilitarea Pasajului Muncii (25 milioane lei), Reabilitarea Bulevardului Aerogării (25 milioane lei), Pasajul suprateran Băneasa (10,5 milioane lei)Străpungerea Splaiul Independenței – Ciurel – A1 (6 milioanel lei), dar și Străpungerea Nicolae Grigorescu -Splai Dudescu (3,86 milioane lei).
Proiecte noi în 2012: Pasajele subterane de la Charles de Gaulle și Piața Muncii
În proiectul de buget pentru 2012 au fost incluse mai multe proiecte noi de investiții la capitolul transporturi însă cele mai multe au alocate sume infime, insuficiente pentru demararea lor efectivă. De exemplu, pentru Pasajul de la Piața Presei Libere, care are o valoare totală de 92 milioane lei, s-au alocat în 2012 doar 100.000 lei. Aceeași situație și în cazul pasajul pietonal subteran de la Piața Romană. Proiectul, cu o valoare totală de 76 milioane lei are prevăzuți în acest an doar 100.000 lei.
Singurele proiecte pentru care s-au alocat sume mai mari sunt pasajele de la Piața Charles de Gaulle și de la Piața Sudului. Astfel, pentru Pasajul subteran Charles de Gaulle au fost prevăzuți 20 milioane lei. Pasajul va fi construit pe Bulevardului Aviatorilor. Se va intra în pasaj imediat după statuia Aviatorilor, se va trece pe sub Piata Charles de Gaulle și se va ieși la suprafață înainte de ambasada Chinei. În pasaj șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens. La suprafață, în dreptul rampelor vor fi câte două benzi pe sens, pentru ca apoi pe deasupra pasajului să rămână trei benzi pe sens.
Pasajul de la Piața Sudului ar putea beneficia în 2012 de un buget de 4 milioane lei. Pasajul subteran se va realiza pe direcția Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile și va avea o lungime de 356 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri. Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.
Pe direcția strada Nițu Vasile-Calea Văcărești de o parte și de alta a pasajului rutier vor fi realizate și pasaje pietonale. În plus, va fi construit și un pasaj subteran pietonal care va face legătura între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stației de tramvai de pe Șos. Olteniței.
Parcare cu terenuri de sport la Arena Națională
Primăria Capitalei va plăti și în acest an pentru lucrările la Arena Națională, deși lucrările s-au încheiat din vara anului trecut. Astfel, pentru Reabilitarea Stadionului Lia Manoliu au fost alocați în acest an 150 milioane lei (34 milioane euro). Tot la Arena Națională, municipalitatea a alocat 34, 8 milioane lei pentru parcarea supraetajată, cu terenuri de sport pe acoperis. Parcarea va asigura 1.300 de locuri. Parterul și etajele 1,2,3 vor fi destinate parcării și vor cuprinde locuri de parcare, rampe carosabile și 4 nuclee de circulație verticală cu scări și lifturi.
Terasa, cu o suprafață de 5.600 mp, va fi destinată terenurilor de sport. Astfel, va fi amenajat un teren de fotbal cu dimensiunile 45x90m cu suprafata de joc din gazon din iarba sintetică din polipropilenă fibrilizată, care va putea fi împărțit în 4 terenuri multifuncționale: minifotbal, handbal, basket, tenis. La acestea se adaugă alte două terenuri de baschet independente din cauciuc special poliizoprenic.
Circuit turistic pe lacurile Floreasca și Tei
Primăria Capitalei a alocat bani în 2012 și pentru organizarea unor concursuri de soluții pentru amenajarea Piețelor Matache și Unirii. De asmenea, pentru consolidarea și restaurarea Arcului de Triumf au fost alocați 5 milioane de lei, în timp ce pentru amenjarea unui circuit turistic pe lacurile Floreasca și Tei au fost prevăzuți un milion lei.
Proiectul de buget pe 2012 se află deocamdată în dezbatere publică și va trebui aprobat de Consiliul General al Municipiului București (CGMB). Anul trecut, neînțelegerile dintre Sorin Oprescu și grupul PDL din CGMB au lăsat Capitală fără buget până în luna aprilie.
http://b365.ro/news/capital ... cheltuiti/
Proiectul de buget 2012: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/buget/buget_2012.php
In afara de proiectele mentionate in articolul de mai jos, mai sunt de mentionat:
Pasaj Pietonal Eroii Revolutiei - 5 milioane
Sistem rutier + linie de tramvai Liviu Rebreanu - 3,839 milioane
Iluminat Public - 4 milioane
Investitii RATB - 8 (opt) tramvaie Bucur LF - 34,14 milioane
Capitala are în 2012 un buget de un miliard de euro. VEZI PE CE VA FI CHELTUIT
Primăria Capitalei și instituțiile subordonate vor avea în 2012 un buget de un miliard de euro, potrivit proiectului de buget pentru acest an. Subvențiile pentru RADET și RATB se mențin aproximativ la același nivel ca anul trecut. La transporturi însă bugetul este extrem de redus pentru proiectele noi. Astfel, doar Pasajul subteran de la Charles de Gaulle și Pasajul de la Piața Sudului beneficiază de un buget suficient de mare pentru a începe efectiv și lucrările.
Municipiul București va avea în 2012 venituri de 4,64 miliarde de lei și cheltuieli de 4, 91 miliarde lei, potrivit proiectului de buget. Subvențiile la transport și căldură vor fi menținute și în acest an. Astfel, pentru RADET sunt alocați 1,83 milioane lei din care 590 milioane reprezintă subvenții. Și RATB va beneficia de un buget de 1,08 milioane lei, din care 499 milioane lei pentru subvenții.
Criză de investiții noi în 2012
În acest an, pentru investiții au fost alocați 1,2 miliarde lei (293 milioane euro). Din acest buget, 1,02 miliarde vor fi cheltuite pentru continuarea investițiilor deja începute în anii trecuți, și doar 67,9 milioane lei vor fi orientați către demararea unor noi proiecte de investiții.
Cel mai mare buget pentru investiții a fost alocat la capitolul transporturi, respectiv 520 milioane lei, dintre care 491 milioane pentru continuarea proiectelor aflate deja în derulare. Cea mai mare sumă a primit-o un proiect aproape terminat. Astfel, pentru Pasajul Pipera au fost alocați 130 milioane lei, în condițiile în care întreaga lucrare costă 143 milioane lei. Mai mult, lucrarea trebuia înaugurată deja de la sfârșitul anului trecut. De altfel, pasajul în sine este finalizat, iar momentan se lucrează la amenajările de la sol. Primăria mai are însă de făcut plăți pentru lucrările efectuate anul trecut.
Pe locul doi se situează Bulevardul Uranus pentru care s-a alocat în acest an 116 milioane lei (26 milioane euro). Prima etapă din această lucrare, cuprinsă între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan, ar fi trebuit încheiată în vara lui 2011. Cu câteva săptămâni înainte de sfârșitul anului 2011 au fost deschise însă doar două dintre cele cinci tronsoane, respectiv 1.000 de metri dintr-un total de 1.800 metri. Proiectul de realizare a Bulevardului Buzești-Berzei-Uranus cuprinde în total trei etape. Cea de-a doua, cuprinsă între Vasile Pârvan și Piața george Coșbuc, are prevăzut și un tunel cu o adâncime de 20 metri ce ar urma să treacă pe sub Palatul Parlamentului. Ultima etapă a lucrării este cuprinsă între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Și pentru pasajul Doamna Ghica -Chișinău au fost alocați 30 milioane lei. Acest proiect ar trebui finalizat în acest an, cu o întârziere de patru ani față de termenul inițial. Lucrarea a fost abandonată când era finalizată în proporție de 60%. A urmat și un proces între Primăria Capitalei și firma constructoare, iar anul trecut a fost organizată o licitație pentru alegerea unei noi firme care să termine lucrările. Lucrările vor costa 11 milioane euro.
Au mai fost bugetate pentru acest an și Pasajul Mihai Bravu (25 milioane lei), Reabilitarea Pasajului Muncii (25 milioane lei), Reabilitarea Bulevardului Aerogării (25 milioane lei), Pasajul suprateran Băneasa (10,5 milioane lei)Străpungerea Splaiul Independenței – Ciurel – A1 (6 milioanel lei), dar și Străpungerea Nicolae Grigorescu -Splai Dudescu (3,86 milioane lei).
Proiecte noi în 2012: Pasajele subterane de la Charles de Gaulle și Piața Muncii
În proiectul de buget pentru 2012 au fost incluse mai multe proiecte noi de investiții la capitolul transporturi însă cele mai multe au alocate sume infime, insuficiente pentru demararea lor efectivă. De exemplu, pentru Pasajul de la Piața Presei Libere, care are o valoare totală de 92 milioane lei, s-au alocat în 2012 doar 100.000 lei. Aceeași situație și în cazul pasajul pietonal subteran de la Piața Romană. Proiectul, cu o valoare totală de 76 milioane lei are prevăzuți în acest an doar 100.000 lei.
Singurele proiecte pentru care s-au alocat sume mai mari sunt pasajele de la Piața Charles de Gaulle și de la Piața Sudului. Astfel, pentru Pasajul subteran Charles de Gaulle au fost prevăzuți 20 milioane lei. Pasajul va fi construit pe Bulevardului Aviatorilor. Se va intra în pasaj imediat după statuia Aviatorilor, se va trece pe sub Piata Charles de Gaulle și se va ieși la suprafață înainte de ambasada Chinei. În pasaj șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens. La suprafață, în dreptul rampelor vor fi câte două benzi pe sens, pentru ca apoi pe deasupra pasajului să rămână trei benzi pe sens.
Pasajul de la Piața Sudului ar putea beneficia în 2012 de un buget de 4 milioane lei. Pasajul subteran se va realiza pe direcția Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile și va avea o lungime de 356 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri. Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.
Pe direcția strada Nițu Vasile-Calea Văcărești de o parte și de alta a pasajului rutier vor fi realizate și pasaje pietonale. În plus, va fi construit și un pasaj subteran pietonal care va face legătura între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stației de tramvai de pe Șos. Olteniței.
Parcare cu terenuri de sport la Arena Națională
Primăria Capitalei va plăti și în acest an pentru lucrările la Arena Națională, deși lucrările s-au încheiat din vara anului trecut. Astfel, pentru Reabilitarea Stadionului Lia Manoliu au fost alocați în acest an 150 milioane lei (34 milioane euro). Tot la Arena Națională, municipalitatea a alocat 34, 8 milioane lei pentru parcarea supraetajată, cu terenuri de sport pe acoperis. Parcarea va asigura 1.300 de locuri. Parterul și etajele 1,2,3 vor fi destinate parcării și vor cuprinde locuri de parcare, rampe carosabile și 4 nuclee de circulație verticală cu scări și lifturi.
Terasa, cu o suprafață de 5.600 mp, va fi destinată terenurilor de sport. Astfel, va fi amenajat un teren de fotbal cu dimensiunile 45x90m cu suprafata de joc din gazon din iarba sintetică din polipropilenă fibrilizată, care va putea fi împărțit în 4 terenuri multifuncționale: minifotbal, handbal, basket, tenis. La acestea se adaugă alte două terenuri de baschet independente din cauciuc special poliizoprenic.
Circuit turistic pe lacurile Floreasca și Tei
Primăria Capitalei a alocat bani în 2012 și pentru organizarea unor concursuri de soluții pentru amenajarea Piețelor Matache și Unirii. De asmenea, pentru consolidarea și restaurarea Arcului de Triumf au fost alocați 5 milioane de lei, în timp ce pentru amenjarea unui circuit turistic pe lacurile Floreasca și Tei au fost prevăzuți un milion lei.
Proiectul de buget pe 2012 se află deocamdată în dezbatere publică și va trebui aprobat de Consiliul General al Municipiului București (CGMB). Anul trecut, neînțelegerile dintre Sorin Oprescu și grupul PDL din CGMB au lăsat Capitală fără buget până în luna aprilie.
http://b365.ro/news/capital ... cheltuiti/
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dr2005
Cum se poate ca un pasaj care are nevoie doar de scări să înghită 5 milioane de lei, în vreme ce câţiva km de linie de tramvai să ia doar aproape 4 milioane? Nu mai zic de iluminat (chiar, iluminatul e făcut de Luxten, de ce cotizează atât primăria?!).
Punem pariu că, până la alegeri, nu se termină şi pasajul pietonal şi nici linia de tramvai? În cel mai fericit caz se vor inaugura în campania electorală (atenţie, am zis în cel mai fericit caz). Şi le cam nimeresc cu estimările de genul ,,nu va fi gata mai devreme de data X", de exemplu Pasajul Basarab l-am prevăzut finalizat în Decembrie 2011 (tot cu ,,în cel mai fericit caz" în faţă)... şi nu e gata complet nici măcar acum.
Cum se poate ca un pasaj care are nevoie doar de scări să înghită 5 milioane de lei, în vreme ce câţiva km de linie de tramvai să ia doar aproape 4 milioane? Nu mai zic de iluminat (chiar, iluminatul e făcut de Luxten, de ce cotizează atât primăria?!).
Punem pariu că, până la alegeri, nu se termină şi pasajul pietonal şi nici linia de tramvai? În cel mai fericit caz se vor inaugura în campania electorală (atenţie, am zis în cel mai fericit caz). Şi le cam nimeresc cu estimările de genul ,,nu va fi gata mai devreme de data X", de exemplu Pasajul Basarab l-am prevăzut finalizat în Decembrie 2011 (tot cu ,,în cel mai fericit caz" în faţă)... şi nu e gata complet nici măcar acum.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dominatrix
Dr2005 wrote:La Pasajul de la Eroii Revolutiei, credit de angajament = 0 (zero) RON.
Cum se poate ca un pasaj care are nevoie doar de scări să înghită 5 milioane de lei,
Dr2005 wrote:Iti dai seama ca din banii aceia nu va fi gata lucrarea pe Liviu Rebreanu nici anul acesta, mai ales ca dincolo de Posta Titan nici nu s-au apucat. De fapt, si din proiectul de buget rezulta clar ca nu va fi. Apropo de linii de tramvai, anul acesta zero lucrari noi, conform bugetului.
în vreme ce câţiva km de linie de tramvai să ia doar aproape 4 milioane?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
URANUS
Suma alocata pentru podul de la Ciurel ajunge macar pentru paza santierului pana la sfarsitul anului?
Suma alocata pentru podul de la Ciurel ajunge macar pentru paza santierului pana la sfarsitul anului?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dr2005
Nu e chiar neglijabilă, că sunt o groază de lucrări neeligibile (studii, exporoprieri, taxe), care, de multe ori, depăşesc costurile de construcţie.
Dominatrix wrote:
Legat de pasajul de la Piata Sudului, proiectul va fi finantat din fonduri europene, deci contributia municipalitatii (teoretic 2%) este neglijabila.
Nu e chiar neglijabilă, că sunt o groază de lucrări neeligibile (studii, exporoprieri, taxe), care, de multe ori, depăşesc costurile de construcţie.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
georgica2704
Pai in Pantelimon nici anul asta nu se apuca de treaba.
Pai in Pantelimon nici anul asta nu se apuca de treaba.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Dominatrix
Dr2005 wrote:Pentru Pasajul de la Piata Sudului, SF'ul este finalizat (l-am pus in topicul corespunzator), iar amplasamentul este exclusiv pe domeniul public dupa cum reiese din piesele desenate, deci nu sunt necesare exproprieri.Dominatrix wrote:
Legat de pasajul de la Piata Sudului, proiectul va fi finantat din fonduri europene, deci contributia municipalitatii (teoretic 2%) este neglijabila.
Nu e chiar neglijabilă, că sunt o groază de lucrări neeligibile (studii, exporoprieri, taxe), care, de multe ori, depăşesc costurile de construcţie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
subway guru
'Expertzii' in economie spun ca bugetul PMB pe 2012 e 'supraevaluat' la capitolul venituri fatza de incasarile din 2011 care au fost doar la nivelul de 60% din valorile prevazute acum...
Stau si ma intreb, daca e asa 'fantezist' cum au sa iasa 'la vopsea'???
Ne dubleaza taxele si darile???
Ca si daca taie de tot 'investitiile' tot nu ajung 'la blana'?!?
Ori 'trec la fapte' si 'decapiteaza' subventiile 'aberante'???
Ciudosnic rau...
'Expertzii' in economie spun ca bugetul PMB pe 2012 e 'supraevaluat' la capitolul venituri fatza de incasarile din 2011 care au fost doar la nivelul de 60% din valorile prevazute acum...
Stau si ma intreb, daca e asa 'fantezist' cum au sa iasa 'la vopsea'???
Ne dubleaza taxele si darile???
Ca si daca taie de tot 'investitiile' tot nu ajung 'la blana'?!?
Ori 'trec la fapte' si 'decapiteaza' subventiile 'aberante'???
Ciudosnic rau...
- florin
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
florin
Probabil că se gândeşte să-i ajungă banii până la alegeri, să se vadă ceva mişcare în stradă. Dup-aia probabil o să mai numărăm câteva şantiere puse la păstrare pentru vremuri mai bune (sau alegerile următoare). N-a făcut aşa cu Pasajul de la Eroii Revoluţiei?
Probabil că se gândeşte să-i ajungă banii până la alegeri, să se vadă ceva mişcare în stradă. Dup-aia probabil o să mai numărăm câteva şantiere puse la păstrare pentru vremuri mai bune (sau alegerile următoare). N-a făcut aşa cu Pasajul de la Eroii Revoluţiei?
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: Bugetul Municipiului Bucuresti in 2012
Buzescu
Pasajul Mihai Bravu si Pasajul Muncii nu sunt unul si acelasi lucru?
Dominatrix wrote:
Proiectul de buget 2012: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/buget/buget_2012.php
Au mai fost bugetate pentru acest an și Pasajul Mihai Bravu (25 milioane lei), Reabilitarea Pasajului Muncii (25 milioane lei),
Pasajul Mihai Bravu si Pasajul Muncii nu sunt unul si acelasi lucru?
📖 Pagination options