Topic: V3A versiunea clasică (1971-2007)
181 posts, 94933 views
📖 Pagination options
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
fider
URAC nu este singura intreprindere care a incercat sa copieze ideile vestice pentru a reduce inapoierea tehnologica in domenii in care nu s-a aprobat import de tehnologie adevarat. Evident ca au iesit rezultate de calitate mediocra dar nu cred ca aici este marea problema. Faptul ca desi s-au experimentat solutii copiate de la altii nu a fost "infiltrata" in intreprindere o minte luminata de cercetator stiintific ce putea sa clarifice aceasta problema si sa evite astfel pierderea de timp si resurse in directii ce nu puteau avea succes. Aici este problema de fond. Evident ca acelasi lucru se intampla si acum la URAC unde pe sume destul de consistente se experimenteaza diverse tehnologii fara ca vreo cercetare stiintifica riguroasa sa teoretizeze pentru ca apoi sa determine si niste minime posibile solutii sau criterii de evaluare a rezultatului in sine. Larghetea cu care se dispune de banul public este cat se poate de manifesta.
Pana la urma nu mira mai nimic in aceasta "poveste" pentru ca finalitatea trebuie sa se concretizeze in salarii generoase pentru niste posturi existente mai mult de forma in institutie si sa se imbogateasca firmulitele ce ofera diverse componente percepand un adaos comercial cat se poate de serios.
URAC nu este singura intreprindere care a incercat sa copieze ideile vestice pentru a reduce inapoierea tehnologica in domenii in care nu s-a aprobat import de tehnologie adevarat. Evident ca au iesit rezultate de calitate mediocra dar nu cred ca aici este marea problema. Faptul ca desi s-au experimentat solutii copiate de la altii nu a fost "infiltrata" in intreprindere o minte luminata de cercetator stiintific ce putea sa clarifice aceasta problema si sa evite astfel pierderea de timp si resurse in directii ce nu puteau avea succes. Aici este problema de fond. Evident ca acelasi lucru se intampla si acum la URAC unde pe sume destul de consistente se experimenteaza diverse tehnologii fara ca vreo cercetare stiintifica riguroasa sa teoretizeze pentru ca apoi sa determine si niste minime posibile solutii sau criterii de evaluare a rezultatului in sine. Larghetea cu care se dispune de banul public este cat se poate de manifesta.
Pana la urma nu mira mai nimic in aceasta "poveste" pentru ca finalitatea trebuie sa se concretizeze in salarii generoase pentru niste posturi existente mai mult de forma in institutie si sa se imbogateasca firmulitele ce ofera diverse componente percepand un adaos comercial cat se poate de serios.
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
macheta218
Un ''auriu american''
Un ''auriu american''
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
V3A 211 pe str Turda (1993).JPG (282.57 KB; downloaded 6470 times)
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
macheta218
054,223.
054,223.
054 Oltenitei str. Sura Mare.JPG (310.34 KB; downloaded 6460 times)
223 Sos Alexandriei.JPG (199.76 KB; downloaded 6462 times)
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
Axel
Poza 2 este facuta in intersectia: Sos.Alexandriei cu Antiaeriana si Magurele
Poza 2 este facuta in intersectia: Sos.Alexandriei cu Antiaeriana si Magurele
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- macheta218
-
Posted:
-
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
macheta218
.....
.....
Piata Virgiliu Linia 30.jpg (113.7 KB; downloaded 6470 times)
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
macheta218
Barajul Dunarii si in Depoul Dudesti.
Barajul Dunarii si in Depoul Dudesti.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
make 597.jpg (455.79 KB; downloaded 6228 times)
make 601.jpg (454.58 KB; downloaded 6229 times)
make 603.jpg (478.61 KB; downloaded 6224 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
- electricianu
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
electricianu
a existat un vagon V3A modificat dupa schema electrica a vagonului tatra, era pe vremea cind director era stoica, nu stiu de ce nu s-a concretizat modificarea dar vagonul functiona normal. era un vagon modificat de electricienii de la depoul militari, o parte mai lucreaza in continuare la depou.
a existat un vagon V3A modificat dupa schema electrica a vagonului tatra, era pe vremea cind director era stoica, nu stiu de ce nu s-a concretizat modificarea dar vagonul functiona normal. era un vagon modificat de electricienii de la depoul militari, o parte mai lucreaza in continuare la depou.
-
- Costin
-
Posted:
-
- electricianu
-
Posted:
-
- marian
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
marian
Avea acceleratia la fel ca si laT4R adica pedala ,vagonul cum am spus mai sus era 021.
Avea acceleratia la fel ca si laT4R adica pedala ,vagonul cum am spus mai sus era 021.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
florin.lifticariu
Nu mai stiu anul, circula 25 pe soseaua Giurgiului, asta imi amintesc perfect, de acasa pina la scoala generala aveam de mers o statie cu tramvaiul si pe urma pe strada Vigoniei...de obicei nu luam tramvaiul o statie ci mergeam pe jos pina la scoala...dar intr-o dimineata..stau si ma gindesc acum..scoala dimineata, clasele 1-4 le-am terminat in 1981...deci cam atunci s-a intimplat apare vijelios un tramvai 25...FORMAT DINTR-UN V3A SI REMORCA V2A...m-am urcat in remorca...1 statie...avea pedale la fel caTatrele....
A fost singura zi in care l-am vazut...nu ma intrebati ce numere au....sint vreo 30 de ani de atunci...remorca mi-o amintesc ca purtind numarul 4001...si V3A-ul mi-l amintesc purtind numarul 001...dar ...REPET...SINT VREO 30 DE ANI DE ATUNCI...
poate detine cineva informatii suplimentare despre ce am vazut atunci...sau imi joaca feste memoria...
Nu mai stiu anul, circula 25 pe soseaua Giurgiului, asta imi amintesc perfect, de acasa pina la scoala generala aveam de mers o statie cu tramvaiul si pe urma pe strada Vigoniei...de obicei nu luam tramvaiul o statie ci mergeam pe jos pina la scoala...dar intr-o dimineata..stau si ma gindesc acum..scoala dimineata, clasele 1-4 le-am terminat in 1981...deci cam atunci s-a intimplat apare vijelios un tramvai 25...FORMAT DINTR-UN V3A SI REMORCA V2A...m-am urcat in remorca...1 statie...avea pedale la fel caTatrele....
A fost singura zi in care l-am vazut...nu ma intrebati ce numere au....sint vreo 30 de ani de atunci...remorca mi-o amintesc ca purtind numarul 4001...si V3A-ul mi-l amintesc purtind numarul 001...dar ...REPET...SINT VREO 30 DE ANI DE ATUNCI...
poate detine cineva informatii suplimentare despre ce am vazut atunci...sau imi joaca feste memoria...
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea 1970 (ex)
Tom
In 1981 au aparut "trenurile urbane" 2xV3A, insa V2A inca nu aparuse decat cel mult prototipul, care nu avea posibilitatea de cuplare.
Cel putin primele 15 vagoane V2A, adica acelea care circulau pe linia 11, nu au fost fabricate si/sau modificate pentru a functiona ca trenuri urbane. Urmatoarele tramvaie produse au avut prize pentru cuplare si este foarte posibil ca primul dintre ele sa fi fost testat intr'un tren urban cu "masterul" V3A.
Din toate fotografiile din perioada 1982-1995 pe care le-am vazut, 4001 nu apare ca avand usita care acopera prizele pentru cuplare. Daca dupa anii '90 s'au facut renumerotari, este cu totul altceva. V3A-ul 001 avea insa acea usita si l-am si vazut in realitate, cuplat cu vagonul 013.
In 1981 au aparut "trenurile urbane" 2xV3A, insa V2A inca nu aparuse decat cel mult prototipul, care nu avea posibilitatea de cuplare.
Cel putin primele 15 vagoane V2A, adica acelea care circulau pe linia 11, nu au fost fabricate si/sau modificate pentru a functiona ca trenuri urbane. Urmatoarele tramvaie produse au avut prize pentru cuplare si este foarte posibil ca primul dintre ele sa fi fost testat intr'un tren urban cu "masterul" V3A.
Din toate fotografiile din perioada 1982-1995 pe care le-am vazut, 4001 nu apare ca avand usita care acopera prizele pentru cuplare. Daca dupa anii '90 s'au facut renumerotari, este cu totul altceva. V3A-ul 001 avea insa acea usita si l-am si vazut in realitate, cuplat cu vagonul 013.
📖 Pagination options